Hop til indhold

Sweet Melinda - sand eye-candy

Featured Replies

Skrevet

Har gennem tiden set forskellige reviews af smukke unge Melinda. Tror ikke kun det er mig, der kan forelske mig på få sekunder ved at åbne hendes billeder. Hun skifter hyppigt ud med friske pics. og serverer i den grad eye-candy på sine profiler og jeg er sku aldrig i tvivl om jeg kender hende. Nu mener jeg også selv jeg kender hende ret godt - og det kan mærkes når jeg besøger hende. Hun har et stort udvalg i lækkre pikante outfits, og hun er på ingen måde bange for at vise varen frem - her snyder billederne heller ikke. Hun har som flere brødre påtaler en helt igennem fantastisk profil bagfra og er meget berøringsvillig. Og så er jeg ikke i tvivl, hvor hun er, når hun visker FUCK. Hvis man som jeg er til unge inteligente og køligt reserverede kvinder, er Melinda blandt de aller smukkeste. Så hvis du kan lide hvad du ser på nettet, tror jeg ikke du bliver skuffet i virkeligheden. Men pas på hende, så vi kan få hende længe endnu.

https://nympho.dk/n2280/1285/sweet-melinda-best-gfe-incall-outcall-back-in-vest-amager-cph-erotic-massage-slim-and-amazing-body-erotic-massage-real-pic-100/#profile-prices

https://annoncelight.dk/showad/386945

Skrevet

I er fandme så heldige ovre på Sjælland/KBH. På Fyn har vi bare intet, udover en god æggekage

Tak for anmeldelse.

Redigeret af niskanen

Skrevet

Jamen lige præcis - hvem har ikke set på hendes billeder og tænkt : Damn .. Me like :D

Hun ser særdeles sprød ud

Tak for anmeldesen :)

Skrevet
Girls-friend skrev, for 12 timer siden:

Over time, I have seen various reviews of beautiful young Melinda. I don't think I'm the only one who can fall in love within seconds of opening her pictures. She frequently changes with fresh pics. and to that extent serves eye-candy on her profiles and I'm never in doubt if I know her. Now I think I know her quite well myself - and you can feel it when I visit her. She has a large selection of deliciously spicy outfits, and she is in no way afraid to show off the goods - the pictures do not deceive here either. She has, as several brothers say, a completely fantastic profile from behind and is very touchable. And then I have no doubt where she is when she whispers FUCK. If, like me, you are into young intelligent and coolly reserved women, Melinda is among the most beautiful. So if you like what you see online, I don't think you will be disappointed in reality. But take care of her so we can have her for a long time.

https://nympho.dk/n2280/1285/sweet-melinda-best-gfe-incall-outcall-back-in-vest-amager-cph-erotic-massage-slim-and-amazing-body-erotic-massage- real-pic-100/#profile-prices

https://annoncelight.dk/showad/386945

Can you tell us what you paid and how the service was? was there oral WO? Her prices are conflicting from kr-euro. The euro prices are lower than the Danish kr 

Skrevet
tongfather skrev, 1 time siden:

Her prices are conflicting from kr-euro. The euro prices are lower than the Danish kr 

That would indicate that she is quite intelligent.

My guess it that it is the prices in cash. And since she prefers EUR instead of DKK she has to offer a lower price in EUR.

Getting DKK Cash exchanged to other currencies has gotten difficult for the girls. euro cash still works everywhere.

Skrevet
tongfather skrev, for 2 timer siden:

The euro prices are lower than the Danish kr 

I would consider it as an discount, and as @Frej af Asgaard says Euro´s is valid almost every where

Redigeret af Gløden

Skrevet
niskanen skrev, for 15 timer siden:

I er fandme så heldige ovre på Sjælland/KBH. På Fyn har vi bare intet, udover en god æggekage

Tak for anmeldelse.

Og brunsviger, ikke at forglemme ;)

Skrevet

Mange sætter priserne op i dkk og bibeholder den gamle i euro. Det er en forholdsvis ny tendens.

Skrevet

Sorry Melinda.  Skuffende oplevelse for mig da jeg prøvede.

Skrevet

Hello Mr. Fukkit , can you explain why I was a total disappointment for you and when exactly you visited me? You just write but why don’t you explain to us? I am curious 

Redigeret af Sweet Melinda

Skrevet
Sweet Melinda skrev, for 21 minutter siden:

Hello Mr. Fukkit , can you explain why I was a total disappointment for you and when exactly you visited me? You just write but why don’t you explain to us? I am curious 

Can you explain, why you are angry at my comment? :lol:. I guess google translate has made a bad job B)

Redigeret af niskanen

Skrevet
niskanen skrev, for 37 minutter siden:

Can you explain, why you are angry at my comment? :lol:. I guess google translate has made a bad job B)

Melinda skrev, så vidt jeg forstår, til Mr. Fukkit

Sweet Melinda skrev, for 58 minutter siden:

Men hr @niskanen svarer så som anført. 
Lyder umiddelbart som Goddag mand økseskaft, men det er der som bekendt så meget der er.

Med mindre den relativt erfarne Niskanen er den samme, som den meget uerfarne hr. Fukkit (12 indlæg).

Synes i øvrigt, at Melindas spørgsmål til hr. Fukkit (eller hven han nu er) er rimeligt og ser frem til det uddybende svar fra ham (eller Niskanen).

T.

Redigeret af Twain

Skrevet
Twain skrev, for 23 minutter siden:

Melinda skrev, så vidt jeg forstår, til Mr. Fukkit

Men hr @niskanen svarer så som anført. 
Lyder umiddelbart som Goddag mand økseskaft, men det er der som bekendt så meget der er.

Med mindre den relativt erfarne Niskanen er den samme, som den meget uerfarne hr. Fukkit (12 indlæg).

Synes i øvrigt, at Melindas spørgsmål til hr. Fukkit (eller hven han nu er) er rimeligt og ser frem til det uddybende svar fra ham (eller Niskanen).

T.

Inden den relativt erfarne og lidt for smarte @Twain kommer for godt igang, så kan jeg oplyse at min henvendelse til Melinda handler om min kommentar længere oppe i denne tråd  som hun har reageret på med en vred smiley

Redigeret af niskanen

Skrevet

niskanen skrev, for 5 minutter siden:

Inden den relativt erfarne og lidt dumsmarte @Twain kommer for godt igang, så kan jeg oplyse at min henvendelse til Melinda handler om min kommentar længere oppe i denne tråd  som hun har reageret på med en vred smiley

Ikke forstået. Jeg er godt klar over, at du har skrevet længere oppe i tråden om noget helt andet. Men Melindas spørgsmål, som du som angivet citerer og svarer på, kommer fra hr Fukkit.

Det giver ingen mening med mindre du også er ham. 

Skrevet
Twain skrev, Lige nu:

Ikke forstået. Jeg er godt klar over, at du har skrevet længere oppe i tråden om noget helt andet. Men Melindas spørgsmål, som du som angivet citerer og svarer på, kommer fra hr Fukkit.

Det giver ingen mening med mindre du også er ham. 

Nu er du simpelthen bare en kværulant. Men dem er der også mange af herinde. Farvel.

Skrevet
Sweet Melinda skrev, for 5 minutter siden:

Yes I still wait for your answer Mr. @MrFukkit???

Og det gør jeg også. Og er lidt spændt på, hvem svaret kommer fra :)

Skrevet
Twain skrev, for 6 minutter siden:

Og det gør jeg også. Og er lidt spændt på, hvem svaret kommer fra :)

Hvorfor skulle jeg først skrive en kæk bemærkning og sige tak for anmeldelsen og så efterfølgende skrive en dårlig anmeldelse af selvsamme pige, som opholder sig langt fra min bopæl?

Du er eddemame dumsmart. Men så må du jo anmelde det til administrator og så kan du få svar på din tåbelige teori.

Redigeret af niskanen

Skrevet
Twain skrev, for 10 minutter siden:

Gentlemen, don't get me wrong, but this is the first time I'm on this site, and I don't know how to answer each of you individually. And no, that's not my account, that's why I'm asking him to answer my question so you don't have any doubts about me.

Skrevet

Ja hendes billeder er super sprøde. Men hvordan er knaldet? 

Jeg har også besøgt Spanske Lola to gange. Samme område. Dog ikke samme boligblok. Er kæmpe fan af hendes billeder og udseende IRL. Men der mangler noget spansk vildskab. Og på nær den lækre indledende lapdance i starten, er resten allerhøjest middelmådigt. 

Skrevet
Sweet Melinda skrev, for 20 timer siden:

Hi Melinda, you are extremely attractive and genuine.  No question.  I visited you some months ago.  In relation to the advert I felt that you were quite distant and not so much into close intimacy.  Certainly not GFE or kissing.  When I got naked you wanted to put the condom on after 5 seconds before we had any physical contact at all or spoken about what we wanted.  I had to tell you to slow down and that we should build up chemistry and contact but it was a bad first impression.  Sorry but for me it was not an engaged meeting but something very business-like.  Hope you appreciate the honest feedback.

Skrevet

@MrFukkit I accept an honest feedback But this its my job to start with a blowjob and to be continued , especially if you bought 30 minutes, it's a short time and then if you don't “finish “ its again my fault. Any way , maybe i had a bad day also and if you really was to me , the only think i can Say it “sorry”. Few months a go and you write a feedback now..hmmm.. 

Redigeret af Sweet Melinda

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.