Hop til indhold

Afvist af en glædespige?

Featured Replies

Skrevet

Jeg er blevet afvist mange gange, fordi jeg lavede en drop in på bordel hvor de ikke havde tid.

Men for en måned siden blev jeg afvist på den vildeste hos PG. Der var to piger, den ene modtog kun skandinaviske mænd, den anden gjorde ikke. Først sagde Mutter der var en halv times ventetid, hvilket var fint med mig. 5 minutter senere kom mutter igen og viste mig billederne af pigen (som jeg havde tjekket hjemmefra, og pointerede at hun var en smuk sort pige...jeg var bare "okay, det er fint"?)...10 minutter senere kom hun ind igen og sagde at hun havde glemt at pigen kun modtog udelukkende skandinaviske mænd. 

Ellers har jeg kun oplevet legit afvisninger i form af enten "har man ikke tid" eller "pigen tage kun skandinaviske gentlemænd".

• Svar 50
  • Visninger 8.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg har skam prøvet, at blive afvist pga udsende - jeg ser lidt anderledes ud, pga nogle medfødte fejl og mangler   Jeg har prøvet det et par gange "face 2 face" på klinikker hvor tele damen, ikk

• Jeg har kun afvist i døren få gange, primært pga påvirkning, hygiejne og attitude. At det kun er få skyldes, at jeg sorterer groft i telefonen…

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Orv.. Jeg er faktisk lige kommet i tanke om at jeg en enkel gang har afvist en gæst.. Fordi det var min mellemstes far.. Vores søn elsker hans kone helt vildt meget og det er simpelthen ikke noget jeg

Postede billeder

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.