Hop til indhold

Afvist af en glædespige?

Featured Replies

Skrevet

Er aldrig blevet afvist i døren. Men efter at have afgivet data, er der da blevet svaret: 'Its weird for me to have sex with someone double as old as me'. Lidt surt at der ikke bare annonceres med aldersgrænse, i stedet for at  give en nederen kommentar. Hver sin lyst.

• Svar 50
  • Visninger 8.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg har skam prøvet, at blive afvist pga udsende - jeg ser lidt anderledes ud, pga nogle medfødte fejl og mangler   Jeg har prøvet det et par gange "face 2 face" på klinikker hvor tele damen, ikk

• Jeg har kun afvist i døren få gange, primært pga påvirkning, hygiejne og attitude. At det kun er få skyldes, at jeg sorterer groft i telefonen…

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Orv.. Jeg er faktisk lige kommet i tanke om at jeg en enkel gang har afvist en gæst.. Fordi det var min mellemstes far.. Vores søn elsker hans kone helt vildt meget og det er simpelthen ikke noget jeg

Postede billeder

Skrevet

Jeg har kun afvist gæster pga en for ung alder^_^.. 

Dette er ikke fordi “jeg ikke selv vælger” eller “ ikke gør det af lyst” men simpelt fordi jeg synes alle mennesker fortjener ens muligheder så længe de behandler mig pænt..

Mit lystcenter skal generelt stimuleres af andet end en pæn krop og en lækkert ansigt og den form for personlighed jeg tænder på følger sjældent automatisk med den pæne krop.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

"Synes du ikke jeg er gammel og tyk" spurgte jeg engang en ung smuk pige..."hellere det end ungt vaskebræt..og bliv nu ved at kneppe mig til jeg kommer"

Så kan man ikke andet end parere ordre og stråle resten af året   

Skrevet

Er endnu aldrig efter 34 års besøgs erfaring blevet afvist, selv ikke da det engang i fortiden var min vens kæreste som stod i døren.

Skrevet

Glemte engang at tage mine sko af.

Har gået engang fordi en gp ikke vil tage sit tøj af.

Skrevet

Jeg måtte afvise en gæst for et par uger siden vedkommende pure nægtede at gå i bad og lugtede fælt. Han ville ikke have tøjet af, sagde han. Jeg undrer mig stadig over den dag i dag, hvordan sexen så lige skulle ha foregået :D 

Skrevet
Miley_for_pleasure skrev, 1 time siden:

Jeg måtte afvise en gæst for et par uger siden vedkommende pure nægtede at gå i bad og lugtede fælt. Han ville ikke have tøjet af, sagde han. Jeg undrer mig stadig over den dag i dag, hvordan sexen så lige skulle ha foregået :D 

Wow. Man kan godt undres over nogle mennesker. Ét tilbud om bad, skal man da bare sige ja tak til.

He he. Ville nu også gerne se, hvordan man har sex uden at tage tøjet af. Han må kende nogle tricks, som jeg ikke kender :lol:

Skrevet

Jeg blev afvist sidste år. Jeg havde lavet et fuck-up på kommunikationen, noget jeg undskyldte mange gange og påtog mig det fulde ansvar for. Der var ingen aftale der blev brændt af, hun stod ikke og ventede forgæves, heldigvis.

Da jeg en måned senere henvendte mig igen, fik jeg bare at vide at jeg var spild af hendes tid  og henviste til et andet sted hvor man kan komme uden forudgående aftale/booking (hvad jeg aldrig gør).

Så hun må helt sikkert have besøgende nok.

Skrevet

Orv.. Jeg er faktisk lige kommet i tanke om at jeg en enkel gang har afvist en gæst.. Fordi det var min mellemstes far:lol:.. Vores søn elsker hans kone helt vildt meget og det er simpelthen ikke noget jeg vil risikerer at have en andel i ødelæggelsen af.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Orv.. Jeg er faktisk lige kommet i tanke om at jeg en enkel gang har afvist en gæst.. Fordi det var min mellemstes far:lol:.. Vores søn elsker hans kone helt vildt meget og det er simpelthen ikke noget jeg vil risikerer at have en andel i ødelæggelsen af.. 

der viste du jo også hvad du sagde nej til 

Skrevet

Jeg er før blevet afvist, hvilket jeg ikke tager så tungt. Jeg er til den tungere side, hvad angår vægt, så jeg skriver oftest og spørger hvorvidt det potentielt er et problem.

Jeg vil tusind gange hellere afvises på forhånd, end at stå i et lokale med en der tydeligvis ikke har lyst til at være sammen med mig.

Skrevet
Milner skrev, den 9.10.2023 at 09:52:

Så er der hende her, hun vil kun have besøg af en handsome / smuk mand. 

Det kræver sgu noget selvtillid at ringe på der :lol:

https://annoncelight.dk/showad/377684

Jeg tør sgu egentlig godt B), især hvis jeg kan finde min indre "Score-Kaj" frem altså ham med:

"Charme, selvtillid og lækkert hår" :lol:  ...(hvis I kan huske ham - spillet af Peter Mygind)  :D

Hun ser jo indbydende ud, men der er pokkers langt til Haslev ...og mindst lige så laaangt tilbage igen ...især med uforrettet sag ;) :wub: :P

Skrevet

Jeg tror ligesom for at summere, at hvis kvinden kun vil have kunder hun synes ser godt ud, så er der ikke meget at lave :lol:. De giver først og fremmest ringere service, hvis man lugter dårligt. Så er der formentligt også mange nips, der ikke vil have en voldsomt overvægtig mand liggende oven på sig. Endeligt er der dem, der ikke kan håndtere situationen omkring en handicappet mand. 

Skrevet
Kristianv skrev, den 10.10.2023 at 20:49:

He he. Ville nu også gerne se, hvordan man har sex uden at tage tøjet af. Han må kende nogle tricks, som jeg ikke kender :lol:

Kræver måske et par tricks eller lidt fantasi eller ......*

Miley_for_pleasure skrev, den 10.10.2023 at 19:33:

Han ville ikke have tøjet af, sagde han. Jeg undrer mig stadig over den dag i dag, hvordan sexen så lige skulle ha foregået :D 

*  Var det en håndværker i over-alls eller havde han ikke lynlås i bukserne? ;) ...mener at have set på film, at det kan lade sig gøre at have sex uden at tage tøjet af, men blot ved at lyne ned i lynlåsen og ...... B) :wub: :ph34r:

Redigeret af Cruise

Skrevet
McLovin skrev, den 8.10.2023 at 09:23:

(…)

Eller har du som GP afvist en kunde pga af selvsamme årsager? Evt. også pga. mangel på kemi, dårlig attitude, påvirkning af stoffer / alkohol. 

Er blot nysgerrig på om det samme mekanismer går den anden vej eller om det er rent forretning. 

Det er godt spørgsmål. Også fordi der jo er mange faktorer, der kan spille ind.

Man man måske opleve at forholdene omkring det at mødes kan gøre så ubehagelige eller at servicen kan blive så ringe, at det tæller sig om en indirekte afvisning. Eller at man pludselig bliver ignoreret efter at have aftalt et møde.

Problemet er bare, som @Bebop også er inde på i sit svar, at det ikke nødvendigvis behøver at være en afvisning – man ved det reelt ikke. Det kunne måske bare være sådan den pågældende GP’s forretning bliver kørt. Jeg kan nogen gange blive overrasket.

Jeg tror, at det er sjældent, at man bliver direkte afvist, men det kan måske også bare være mig, og hvad jeg har prøvet. Jeg tror kun jeg reelt har prøvet det en gang, hvor det var, at jeg fik at vide, at jeg ikke var ønsket lige nu af flere årsager, men at vi måske skulle mødes en anden gang – det fik jeg på SMS fra en pige og er langt tid siden nu, måske et år eller to. Jeg ville f.eks. selv være mere bekymret for stedets diskretion etc. Nogle GP’er tilbyder party sex. Det er jeg ikke selv meget for – men jeg ved godt, at nogen kunder måske kunne møde påvirkede op. Jeg bilder dog mig selv ind, at EG’ere måske lige er en tand mere høflige end den gennemsnitlige klient.

Der er jo også et spørgsmål om hvorvidt det er danske eller udenlandske piger, da forskellige faktorer kan spille ind her f.eks. evt. bagmænd, og da nogen gruppe af klienter pludselig ikke er velkomne/ikke får samme behandling eller lignende – uagtet den enkelte persons adfærd. Man har f.eks. hørt om det om sorte personer eller folk af anden etnisk herkomst. Nogen piger ønsker heller ikke mænd i visse aldersgrupper.

Som udgangspunkt synes jeg, at det er vigtigt at pigen har mulighed for at afvise en klient ligesom klienten har med hende. Jeg foretrækker dog helt sikkert et klart svar så. For det er selvfølgelig ikke okay, hvis klienten lugter, er påvirket, presser pigen, er ubehagelig etc. Men der er jo mange forhold, der kan spille ind. Nu er det jo også noget vi betaler for, og jeg ved fra, hvad jeg har kunne læse på sitet, at måske lidt flere klienter end normalt her på det seneste har virket mere utilfredse med, at der stilles enormt høje krav til dem, uden at de bliver modsvaret af pigen :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet
Cruise skrev, den 12.10.2023 at 17:13:

Kræver måske et par tricks eller lidt fantasi eller ......*

*  Var det en håndværker i over-alls eller havde han ikke lynlås i bukserne? ;) ...mener at have set på film, at det kan lade sig gøre at have sex uden at tage tøjet af, men blot ved at lyne ned i lynlåsen og ...... B) :wub: :ph34r:

Haha det var det faktisk og good point - det har jeg også set i en film før :ph34r::lol:;)

Skrevet
Miley_for_pleasure skrev, den 10.10.2023 at 19:33:

Teknisk set er det jo ikke kun penetration der tæller som sex så han ville stadig kunne udføre oralsex, fingering, sorte kys og et par andre ting på dig uden at han smed tøjet ;) hvis det også var uden at du smed tøjet så bliver det lidt mere avanceret men stadig ikke umuligt. :lol: :P

Anmeldelsen ville dog blive virkelig underlig herinde: 

“Efter formalia beholdt vi tøjet på og @Miley_for_pleasure gnubbede min penis på ydersiden af mine jeans mens jeg satte mine læber ned til trusse stoffet og brummede som en bas udenpå trusserne”. 

Det er vel nærmest en manual i hvordan man hemmeligt synder i hemmelighed i et kloster :lol: :D

Redigeret af Dillermand Junior

Skrevet

Cruise skrev, den 12.10.2023 at 17:13:

(…)

Jeg tror det bliver svært, men da forsøget værd… :)

* Og “nogle” gange skulle der selvfølgelig have stået i min tidligere kommentar.

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet

Jeg er ikke blevet afvist men har gjort det til en vane at spørge pigen, om hun ønsker at have mig som sin gæst, inden pengene kommer op af lommen. Så får hun en reel mulighed for at takke nej, hvis nu der er et eller andet ved mig som hun ikke bryder sig om. F.eks min højde eller mit skæg.

Det var noget jeg indførte engang hvor jeg var sammen med en kvinde som var ualmindeligt distanceret under sex, og som bagefter indrømmede at hun virkelig ikke tændte på mig. Efter den dag begyndte jeg bare at spørge forinden. :) 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 11.10.2023 at 11:23:

Orv.. Jeg er faktisk lige kommet i tanke om at jeg en enkel gang har afvist en gæst.. Fordi det var min mellemstes far:lol:.. 

Jeg blev nødt til at læse det 3 gange for at jeg forstod det helt :)

Var det ikke lidt mærkeligt at han bestilte tid ved dig og skulle afvise ham? 

Skrevet
torben35 skrev, for 1 time siden:

Jeg blev nødt til at læse det 3 gange for at jeg forstod det helt :)

Var det ikke lidt mærkeligt at han bestilte tid ved dig og skulle afvise ham? 

Han skrev nu privat også spurgte først:P.. Og der sagde jeg så nej.. Han prøvede forskellige former for overtalelse men det blev ved “Nej”:lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
Milner skrev, den 9.10.2023 at 09:52:

Så er der hende her, hun vil kun have besøg af en handsome / smuk mand. 

Det kræver sgu noget selvtillid at ringe på der :lol:

https://annoncelight.dk/showad/377684

Hvorfor?  Charme er da bedre end flot udseende.... En god beskrivelse i en SMS med charmende ord og høflighed gør underværker.. Jeg er 50, og er aldrig blevet afvist, ikke engang hos unge Gp'er.. (knock under table) :D

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 13 timer siden:

Han skrev nu privat også spurgte først:P.. Og der sagde jeg så nej.. Han prøvede forskellige former for overtalelse men det blev ved “Nej”:lol:.. 

Okay så misforstod jeg alligevel selv om jeg havde læst det 3 gange :lol:

Jeg troede at han havde en tid og dukkede op til en aftale :lol:

Skrevet

Jeg har aldrig blevet afvist, men ønsket velkommen tilbage ved langt de fleste bekendtskaber. Som start har jeg en god opførsel. Når jeg møder en pige er det som en date der jeg forsøger at gøre et godt intryk. Hvorfor? Fordi jeg ønsker at vi begge skal ha en så god oplevelse som muligt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.