Hop til indhold

mænd, der besøger GPs læger i 30 min

Featured Replies

Skrevet

hej, jeg spekulerer på, om folk, der besøger GPs læger i 30 minutter, ender med at bruge 30 minutter på ren sex og intimitet med dem? eller er det en samlet tid på 30 minutter, der inkluderer aflevering af penge, tøjskift og brusebad før og efter sex? hvordan måler I 30 min tid?

Skrevet

Jeg har ikke prøvet at besøge en GPs læge, men jeg tror ikke sex er en del af et typisk læge-besøg, uanset om det er en GPs læge eller ej.

Skrevet

Jeg tror det er det hele, der skal nås på de 30 minutter :) Jeg tager minimum en time så der er tid til det

Skrevet
Max_p skrev, for 5 timer siden:

hej, jeg spekulerer på, om folk, der besøger GPs læger i 30 minutter, ender med at bruge 30 minutter på ren sex og intimitet med dem? eller er det en samlet tid på 30 minutter, der inkluderer aflevering af penge, tøjskift og brusebad før og efter sex? hvordan måler I 30 min tid?

Som med alt andet er det forskelligt, fra pige til pige og mand til mand. En stor del af dem der booker 30,45 60 min udnytter ikke sin tid til fulde - ihvertfald ikke hos mig. 
Men det kan os ske selvom man blot booker 15 min. 

Skrevet

Jeg vil vurderer når jeg besøger en gp er det fra vi starter med sex, hvis der ikke er så god kemi, stopper jeg nok mellem 20-25 min - oplever også at der kan gå 35-40 min, jeg prøver aldrig på at strække tiden udover det aftalte, men har gp spurgt om jeg vil slikke lidt mere, så stopper jeg ikke automatisk når de 30 min er gået - så gør vi det også færdig.

Skrevet
Max_p skrev, for 5 timer siden:

er det en samlet tid på 30 minutter, der inkluderer aflevering af penge, tøjskift og brusebad før og efter sex? hvordan måler I 30 min tid?

Det varierer, hvordan det opfattes. Regn med, at alt skal nås i den tid, du har købt, sådan som @Argit skriver. Så kan du altid blive positivt overrasket, hvis pigen tolker det anderledes, fx som at din tid først starter, når du kommer ud fra badet og I starter forspillet.

Nogle piger kan desuden have den opfattelse, at din tid er opbrugt, når du har fyret din ladning af. Også selvom der kun er gået 18 minutter af din købte halve time. Den tilgang bliver sjældent rost i anmeldelserne her på EG.

Skrevet
  • Author
Max_p wrote, 6 hours ago:

hi i wonder if people who visit GPs doctors for 30 minutes end up spending 30 minutes on pure sex and intimacy with them? or is it a total time of 30 minutes that includes handing over money, changing clothes and showering before and after sex? how do you measure 30 min hour?

sorry it's a typo. I don't mean doctors here. just regular GPs ;)

Skrevet
  • Author

Så hvis du inkluderer brusebad før og efter sex, og den samlede tid går godt over 30 minutter, så burde det være ok, da det er standarden? eller skal du være ude på gaden præcis efter 30 minutter, da du først gik ind? nogle piger, jeg har set, så snart du fyrer løs, får de dig et håndklæde til at gå og gå i bad, selvom det kun er gået 20 minutter. Jeg spekulerer på, om de forventer, at de sidste 10 minutter er brusetid? eller er det på tide snyde her?

Redigeret af Max_p

Skrevet

Nogle piger mener at selvom, man har bestilt en hel halv time: så skal man "come now" allerede efter 5 min - så der kommer man kun 1 gang ;-(

Skrevet

Tiden starter ved mig efter jeg har taget en hurtig skyller og skiftet tøj.. Men jeg sætter som regel mit ur på 25 min mest for at man kan afslutte på en ordentlig måde.. 

Men som andre siger så det meget forskelligt fra pige til pige og jeg kan sagtens forstår at det er umuligt at vurderer og planlægge for pigerne hvor lang tid hver gæst individuelt skal bruge på afklædning/bad/påklædning/afsked så hvis de starter deres tid når man kommer ind af døren så det fair synes jeg egentlig.. Jeg har set piger der starter tiden ved aftalens start (F.eks hvis man har aftalt klokken 15.00 så startes tiden klokken 15.00 hvis så gæsten måske er 5 min forsinket så det også i hans tid) altså slutter aftalen jo så igen klokken 15.30.. Det tænker jeg er en nem måde for pigerne at holde øje med tiden på og planlægge sine bookinger og vel for sin hvis ikke snyd med tiden..

Man køber jo ikke 30 minutters sex, men 30 minutters selskab MED sex.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Man køber jo ikke 30 minutters sex, men 30 minutters selskab MED sex.. 

Præcis!

Hos mig “starter tiden”, når vi begge er klar, dvs gæsten har været på badeværelset og eventuelle remedier er lagt frem. Jeg stiller ikke uret, men kaster et blik på det, inden vi går i gang. Sommetider er vi færdige lidt før tid, men oftest efter, det tager jeg ikke så nøje. Og jeg hader, når gæsten kigger på uret undervejs for at time en udløsning på sekundet tiden slutter, sådan kan man ikke dyrke sex, hvis du spørger mig, det bliver i hvertfald meget lidt sanseligt. Efterfølgende bad, påklædning og farvelkys tæller ikke med i tiden.

Skrevet
Argit skrev, for 6 timer siden:

Jeg tror det er det hele, der skal nås på de 30 minutter :) Jeg tager minimum en time så der er tid til det

Enig, på 30 minutter er det ganske enkelt ikke muligt også at nå forbi lægen... :)

Skrevet

De længere besøg jeg har haft er sex'en det samme, men bare mindre stress, da der er god tid til alt det andet. 

Har også haft nogle omgange af flere timer, hvor vi er startet med sex. Tager så en pause og får lidt at spise og så en omgang sex igen til slut. 

Skrevet
Liv skrev, for 45 minutter siden:

Præcis!

Hos mig “starter tiden”, når vi begge er klar, dvs gæsten har været på badeværelset og eventuelle remedier er lagt frem. Jeg stiller ikke uret, men kaster et blik på det, inden vi går i gang. Sommetider er vi færdige lidt før tid, men oftest efter, det tager jeg ikke så nøje. Og jeg hader, når gæsten kigger på uret undervejs for at time en udløsning på sekundet tiden slutter, sådan kan man ikke dyrke sex, hvis du spørger mig, det bliver i hvertfald meget lidt sanseligt. Efterfølgende bad, påklædning og farvelkys tæller ikke med i tiden.

Jeg finder det også provokerende:ph34r:.. Altså timinggæster hvor det handler om at holde til det sidste sekund.. Halvdelen af gangene når de så ikke at komme fordi de har holdt udløsningen tilbage for mange gange.. Det er nemt at fornemme og de gæster er (må jeg ærligt indrømme) ikke dem jeg lige giver 10/15 minutter ekstra fordi jeg lidt føler at de selv er skyld i at det ikke lykkes med en naturlig ende.. Og som du siger så det ikke særligt sanseligt eller en speciel sexet oplevelse og det bidrager sikkert også til at jeg ikke lyster at give ekstra tid da det er svært at blive tændt under de omstændigheder.. 

Skrevet
Max_p skrev, for 11 timer siden:

hvordan måler I 30 min tid

Det er vist pigen, der måler som regel. 
Hvor meget og hvordan er lige så forskelligt som skyers form.
I tvivl: spørg pigen FØR bookning.
De seriøse og ordentlige sætter et ur, når det sjove begynder. 
Krejlerne lader dig booke en time og er tilpas ringe og fraværende, at du selv ønsker at gå efter 12 minutter.
Eller de "hepper på dig" med det kendte udtryk CUM NOW BABY efter 7 minutter og 21 sekunder (så kan der da gå præstationsangst i enhver mand)
Alt andet lige er det fjollet og dumt ikke at checke det FØR bookning (og gå, hvis det ikke overholdes), da man ellers kan ende med at betale for at tage strømper af og på groft sagt og skylle sig. 
Jeg selv tager ofte velcro sko og flyverdragt med hurtig stripper zip (commando indenunder), så jeg ikke skal bruge 42 minutter på at snøre snørebånd, tørre min ryg for dråber eller bruge et kvarter blot på at finde ud af, om det er højre eller venstresokken, jeg har fat i....
DAMN YOU DOBBELTKNUDER!

JenniferRomantica skrev, for 33 minutter siden:

Halvdelen af gangene når de så ikke at komme fordi de har holdt udløsningen tilbage for mange gange

:D kan se det for mig....edge, edge, edge, eeeeedddgggggeee......æggeur ringer og SLUT! 

Kan se TS selv har mødt flere "rushed" girls, der skynder på kunden og nu læse, at der er kunder, der trækker tiden.
Burde der være en kampleder eller dommer, der kunne give gule kort eller bare lægge tid til, så den effektive knalde-tid overholdes?
Måske skulle kunder og piger, der spreder glæder, blot forventningsafstemme som voksne mennesker, der kan kommuni.....
Nåh ja. Det er jo nok tit der, det hele går galt.
Mænd er fra Pluto (er det den fjerneste planet?) og kvinder fra....alle de andre?
Og kunder har jo tit en forventning om "cum 2 and 3 times" eller 20 minutters hyggenykkemassagegfejegkanmåskeigenpillowtalkellerbadesammenogdutørrermigpåryggen, hvilket nok er stik modsat bollefabrik-piger og hendes slægtninge, der i annoncer bla skriver "I am horny always and want to show you Paradise and you wont regret it". 

Liv skrev, for 1 time siden:

gæsten kigger på uret undervejs for at time en udløsning på sekundet

Burde man ikke næsten få en præmie der.....

Max_p skrev, for 11 timer siden:

hvordan måler I 30 min tid?

Tager et for gammel bornholmerur med (ja, de kigger også lidt, når man kommer slæbende med det på en sækkevogn), der går for langsomt ;-)

Tænker kunden har ret lidt at sige ligesom eleven i skolen, hvor læreren ofte/altid bestemmer, hvornår en time starter og slutter. 

Og så er der jo den åbenlyse forskel på ny besøg og flergangs besøg, tænker jeg. 

Du kan jo vælge enten at bruge voksen kommunikation med det mennesker, du skal møde og finde en enighed.

Eller gå i skarp hjemmetræning med at tage tøj af (alt uden knapper må være vejen frem så). 

God træning!

1. I was also past her last week. She has a really nice attitude but I felt things were bit rushed specially when she offers only 1 time cum no matter you book 30 mins, 45 mins or 1 hour. I booked her for 30 mins and fucked her in the ass. She checked 1 or two times if I have cum or not and it...
  2. Hello folks, I have come across numerous posts in which SPs mention they only want their guests to be of Scandinavian race. Examples can be found at sexyclub and PG. What is the rationale behind such demands? A paying customer is a paying customer so why race should...
Skrevet
Martijes skrev, 1 time siden:

Burde man ikke næsten få en præmie der.....

Jo, for manglende nærvær måske. 
PS. Hvis du læser med her søde E., så gælder denne kritik ikke dig. Du må gerne kigge på uret, alt det du vil, fordi du er en af dem jeg næsten elsker <3

Skrevet

Pigerne burde sælge flere 45 mins tider, da 30 min er for kort, hvis man også skal i bad før og efter - og 1 time er alligevel for kort til at nå 2 omgange uden at det bliver trælst - og hvis skal først omgang være quick - og det er rigtig trælst ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Pigerne burde sælge flere 45 mins tider, da 30 min er for kort, hvis man også skal i bad før og efter - og 1 time er alligevel for kort til at nå 2 omgange uden at det bliver trælst - og hvis skal først omgang være quick - og det er rigtig trælst ;-)

Man kan altid spørge om 45 min, hvis pigen ikke annoncerer med det.

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes de fleste annoncer jeg har set har 45 minutter som mulighed også:P.. Nogle mænd har dog et problem med at vurderer hvor meget tid der er nødvendigt fordi de tænker at de køber 30 minutters sex.. 

Skrevet

Som allerede sagt er det ligeså individuelt som alt andet og ja i sidste ende pigens tælling der gælder. 
Jeg er en af den hvor tiden starter på det klokkeslæt der er aftalt. Det er til gengæld oplyst før booking hvis de da bruger blot 5 min på at læse hvad de køber. 
Og service starter når døren åbnes. Kys kram med det samme afklædning og bad med min hjælp (forspil). Nogen går dog så langt ind i rummet og smider tøjet i lyn tempo. At jeg først kan servicere når de er afklædt og klar ( og i enkelte tilfælde har valgt at bade alene).

Som Jennifer er inde på er det af hensyn til planlægningen. Min oprindelige intention var gæsterne også skulle være påklædt og klar til afgang når tiden er gået. Den lykkes ikke altid. Men når uret bipper så stopper akten og der er kun tilbage at få tøj på i sådan et rimeligt tempo. Normalt uden bad men er bad nødvendigt går jeg som regel med og overtager bruseren mens de tørrer sig, så jeg på den måde udnytter tiden til at blive klar til næste. Er de rigtig langsomme begynder jeg også at skifte sengetøj mm. Deres tid er slut. Jeg snakker stadig høfligt, mens vi begge ordner hver sit og siger høfligt farvel. 
De fleste køber dog rigeligt tid, hvor de selv har afsat tid nok til at få pulsen ned, efterspil, pillowtalk. Men enkelte har den i forvejen nævnte tilgang udløsning i sidste sekund. Og ja så må de acceptere det slutter ret brat. 

• 2 weeks later...
Skrevet

2 timer det er så afstressende men ellers ligger jeg på cirka tre kvarter eller 30 minutter. 15 min få jeg af stressende det er for hurtigt til mig

Skrevet

Jeg har selv tænkt at omklædning og soignering ikke er inkluderet i de 30 min fx og at man derfor bør komme 10 min før, for sin egen skyld :wub:

Og så tænker jeg, at jeg som GP gerne vil have mindst 30min mellem hvert besøg, så jeg også selv lige kan nå at få et bad og lidt at spise/drikke og dagdrømme på sengen om den oplevelse jeg lige har haft :wub:

Skrevet
Luna_Daydream skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har selv tænkt at omklædning og soignering ikke er inkluderet i de 30 min fx og at man derfor bør komme 10 min før, for sin egen skyld :wub:

Det tror jeg du skal reklamere med, hvis du skal have gæsterne til det - min erfaring er i hvert fald at det ikke er velset at komme 10 min for tidligt.

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 33 minutter siden:

Det tror jeg du skal reklamere med, hvis du skal have gæsterne til det - min erfaring er i hvert fald at det ikke er velset at komme 10 min for tidligt.

Tak fordi du siger det- det er noteret :wub:

Skrevet
Luna_Daydream skrev, 1 time siden:

Og så tænker jeg, at jeg som GP gerne vil have mindst 30min mellem hvert besøg, så jeg også selv lige kan nå at få et bad og lidt at spise/drikke og dagdrømme på sengen om den oplevelse jeg lige har haft :wub:

Hos mig ordner vi det praktiske først (betaling, afklædning, bad mv) og går i gang, når vi begge er klar. Når tiden er gået, har gæsten tid til bad og påklædning. Tiden før og efter tæller ikke med i den aftalte tid. Jeg tror det er lettere at administrere på den måde, fremfor at de skal komme ti min før. Hvis jeg har en aftale fx kl 10 til en halv time, så lægger jeg tidligst næste aftale kl 11 eller 11.30, alt efter hvem det er. Nogle er hurtigere til bad mv end andre. Jeg ordner seng eller briks, mens gæsten bader og kan stadig nå mad og bad selv. Oftest har jeg dog længere tid mellem aftalerne, da de jo ikke nødvendigvis kommer som perler på en snor, hvilket passer mig ganske fint.

Redigeret af Liv
Stavefejl

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.