Hop til indhold

GP og arbejde

Featured Replies

Skrevet

Hvornår bør man som GP ikke arbejde? 

Det spørgsmål, har jeg stillet mig selv nogle gange, det handler jo både hvad jeg/GP’er selv har det godt med - men i den grad også hvad gæsten har det godt med:wub:

f.eks er jeg ved at få en større tattovering på låret, hvordan ville i have det med at komme til en GP med en frisk tatto? Det vil jo nok have lidt indvirkning. 

kom frisk med meninger, synspunkter og holdninger - blot husk, at gør plads til vi er forskellige <3

Skrevet

hvis det påvirker din leveringskvalitet . i service branchen skal man aldrig gå på kompromis med kvaliteten ens kunder er vant til .

det kan man mærke med det samme som gentagende kunde , og hvis man er ny kunder undre man sig over at andre roser gpen til skyerne .

Skrevet

har oplevet at være sammen med en som havde fået lavet nye bryster og havde en eller anden medicinsk støtte bh på .. man måtte ikke røre og hun tog den ikke af fordi hun ikke var helet endnu ..

har mange historier om gper som går på arbejde trods at jeg og mange andre tænker at hun bare skulle have ventet til hun var klar

skrev sammen med en af mine kernepiger en dag som var i dårlig humør fordi hun havde fået en fake booking som ikke dukkede op . hun aflyste alle bookinger resten af dagen fordi hun vidste hun ikke kunne levere kvalitet i det humør . jeg var ærgerlig over ikke at se hende den dag , men syntes det var smadder sejt af hende !

en ny tatovering kan jeg leve med , men hvis jeg skal være påpasselig med ikke at røre så det ikke bliver inficeret , så nej tak .

Skrevet
AgentLeman skrev, for 18 minutter siden:

har oplevet at være sammen med en som havde fået lavet nye bryster og havde en eller anden medicinsk støtte bh på .. man måtte ikke røre og hun tog den ikke af fordi hun ikke var helet endnu ..

har mange historier om gper som går på arbejde trods at jeg og mange andre tænker at hun bare skulle have ventet til hun var klar

skrev sammen med en af mine kernepiger en dag som var i dårlig humør fordi hun havde fået en fake booking som ikke dukkede op . hun aflyste alle bookinger resten af dagen fordi hun vidste hun ikke kunne levere kvalitet i det humør . jeg var ærgerlig over ikke at se hende den dag , men syntes det var smadder sejt af hende !

en ny tatovering kan jeg leve med , men hvis jeg skal være påpasselig med ikke at røre så det ikke bliver inficeret , så nej tak .

Ja jeg vil hun skal holde fri indtil den tatoverede hud er helet, de nye bryster ikke længere er ulideligt ømme eller alternativt gøre delt klart for kunden, så kunden kan overveje det og også give dem der møder op rabat.

Skrevet

Jeg vil foretrække at blive orienteret om det på forhånd, så jeg selv kan vurdere og tage en beslutning.

Min beslutning vil så afhænge af den enkelte relation og forventningen til det enkelte møde, som kender jeg GP’en i forvejen, hvad skule der foregå på mødet og så videre.

Med de GP’ere jeg igennem tiderne har mødt fast, vil det nærmest være som det var min faste kæreste der skulle tages hensyn til (hvad nogen af dem så også er blevet :o), mens jeg nok vil være mere forbeholden, hvis jeg skulle møde nye piger.

Skrevet
AgentLeman skrev, for 51 minutter siden:

Jeg bliver sgu så ked af det og vred når jeg hører om dette. Jeg har haft fornøjelsen at være tæt på en del seriøse og meget servicemindede GP’ere igennem tiderne, og et af deres største frustrationspunkter er mænd, der chikanerer dem med fake bookinger og trusler om politi og fake-reviews mm.

Det går ud over os seriøse, både ved humør påvirkningen hvis man møder dem efter og ved de decideret mister lysten til at arbejde. Men enig @AgentLeman, super sejt af hende, men super ærgerligt for dig.

Skrevet
OldGentlemann skrev, for 15 minutter siden:

Jeg vil foretrække at blive orienteret om det på forhånd, så jeg selv kan vurdere og tage en beslutning.

Med besked om hvilke begrænsninger det medfører :)

Skrevet
Milner skrev, for 3 minutter siden:

Med besked om hvilke begrænsninger det medfører :)

Nemlig :)

Skrevet

Hmm. Jeg ved sgu ikke.. - altså helt råt for usødet; jeg er ret vild med at kvinder ikke har tatoo's - har naturlige bryster osv.. - sådan er vi heldigvis forskellige..

Skrevet

Hvad er formålet med tatooe's og piercinger??

Det gør ikke noget godt for nogen.

Der er sgu da ingen der sætter stickers eller andet åndsvagt på sin Ferrari.

Skrevet
otto06 skrev, for 15 minutter siden:

Hmm. Jeg ved sgu ikke.. - altså helt råt for usødet; jeg er ret vild med at kvinder ikke har tatoo's - har naturlige bryster osv.. - sådan er vi heldigvis forskellige..

hagbarth skrev, for 7 minutter siden:

Hvad er formålet med tatooe's og piercinger??

Det gør ikke noget godt for nogen.

Nu er det jo ikke det, som tråden handler om.

Skrevet
OldGentlemann skrev, for 6 minutter siden:

Nu er det jo ikke det, som tråden handler om.

Arh, det ved jeg nu ikke... - tror at mange af os har prøvet at noget ikke liige kunne lade sig gøre.. Af alle mulige grunde.. Så når jeg ikke gider at kneppe et vægmaleri, ER det vel OGSÅ det tråden handler om??.... med en form for ærlig oplysning om tingenes tilstand kommer man langt.. Det røde = kun bj = OK for mig, men vil fandme gerne vide det inden. Tatovering = ikke røre = OK - hvis oplyst på forhånd - så kan man jo sige til/fra... Af samme grund undgår jeg altid de "vildt liderlige, smukkest tænkelige kvinder, der elsker sperm i munden" - der er formentlig en del løgne... Eller også går jeg glip af vildt meget:D:D

Skrevet

Så tak til SiaUngQ for at dele tankerne... Bare alle ville det<3

Skrevet

Det er allerede skrevet. Men ja ærlighed er vejen frem. 
De seneste år har jeg gennemgået flere operationer i underlivet. Og måtte lukke ned, det var en svær balancegang. Hvornår jeg skulle starte op igen. Tænk hvis den første var en med stor pik som bare hamrede løs. Men med ærlighed fik jeg udvalgt de som var villig til at teste om jeg var klar. Og alt gik fint. 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 2 minutter siden:

Det er allerede skrevet. Men ja ærlighed er vejen frem. 
De seneste år har jeg gennemgået flere operationer i underlivet. Og måtte lukke ned, det var en svær balancegang. Hvornår jeg skulle starte op igen. Tænk hvis den første var en med stor pik som bare hamrede løs. Men med ærlighed fik jeg udvalgt de som var villig til at teste om jeg var klar. Og alt gik fint. 

Nogle af os HAR faktisk den dybeste respekt for jer<3

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 3 timer siden:

f.eks er jeg ved at få en større tattovering på låret, hvordan ville i have det med at komme til en GP med en frisk tatto? Det vil jo nok have lidt indvirkning. 

Den ville jeg blive hjemme med, for både din og kundens skyld.

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 3 timer siden:

Selvom jeg selv har større tatoveringer og altid synes det er spændende at møde en like-minded person, så vil jeg som kunde håbe at du er ærlig i kommunikationen om at dette er aktuelt, så jeg ikke dukker op for at konstatere at legen vil blive “med et handicap”. 
Og så hvis den er helt frisk, så hver ærlig overfor dig selv. Du har et åbent sår på benet. Selvom de fleste mænd forhåbentlig har styr på hygiejnen, så vil jeg ikke selv synes det var rart at blive gramset på og svede sammen med en fremmed. 

Personligt, for at springe til min egen sarte præference, så er jeg ikke fan af blod. Og slet ikke se blod på min ven. Har oplevet det en gang med en GP og lysten døde totalt for mig. 

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 4 timer siden:

hvordan ville i have det med at komme til en GP med en frisk tatto? Det vil jo nok have lidt indvirkning. 

Jeg vil ihvertfald ikke give fuld pris, for en pige, der har betalt dyrt for at komme til at se billig ud ;-)  - og især tattoveringer på låret er virkelig sådan out of place, at man tænker at de kun har fået en tattovering for at få en tattovering - og hvor er der lige plads? Resultatet ser jeg ofte i svømmehallen - det er bare sådan en stor blålig plamage midt på låret - addrrr  ;-(

Skrevet
  • Author

Dejligt at høre jeres input - inputs omkring gæster/frisk tatto tager jeg til mig og tænker den får ro de første par dage og derefter oplyses der op det inden besøg indtil der ikke længere er sår på. Efter 3 timer under nålen, måtte jeg give op, så den skal laves over 2 omgange. 

inputs omkring hvorvidt man bør få den lavet - bliver totalt overhørt, ligeså vel inputs omkring hvorvidt man bør være GP;) Mit liv og min krop, tattoveringen har en stor betydning for mig (deraf også størrelsen, fordi jeg ikke kunne skære noget fra) :wub:

Skrevet

Jeg undgår GP’er med tusser. Det er virkelig et turn off for mig:( men selvfølgelig skal du ha din tatoo hvis du vil:D

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 7 timer siden:

Jeg kan godt nøjes med at berøre og kærtegne det ene lår og Timon og Pumba ;):lol::wub:

Men mere seriøst så enten giv det lidt tid eller meld klart ud at der er lidt mindre berøring på en del af kroppen hvad sagde tatovøren selv om hvile ? Jeg tror bestemt fra andres erfaringer at der er bedst du lige giver den lidt tid til at hele pænt

Redigeret af Dillermand Junior

Skrevet

Hvis GP'en har åbne sår, herunder en frisk tattoo, eller har andre skavanker (herpes i udbrud, hovedpine, menses, underlivsbetændelse) der gør at hun ikke kan yde maksimalt, så skal hun ikke arbejde. Det handler lige så meget om bundniveauet som om topniveauet.

Og ja, jeg ved selvfølgelig godt at mange GP'er arbejder under menses og har stukket en svamp op. Og de vil ikke have fingre op, for så opdager kunderne det. Det er heller ikke i orden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.