Hop til indhold

GP og arbejde

Featured Replies

Skrevet

Hvis jeg har overarbejde på jobbet og kan se at min tidsplan skrider så meget ud at jeg skal haste afsted og ikke når at lande ordentlig i mig selv (fx stadig tænker på arbejde) inden en gæst skal ankomme, så aflyser jeg. Jeg er simpelthen for "gammel" til at gøre vold på min energi :D.  

Så hellere ombooke til en anden dag hvor gæsten har min fulde opmærksomhed og jeg selv er frisk og veludhvilet.

Har jeg mens eller ved at det kan dukke op, så fortæller jeg det til gæsten allerede når vi laver aftalen ("Vi kan godt ses den dag, men du skal vide at der er risiko for at bla bla så det er op til dig om du vil tage chancen eller om vi skal vælge en anden dag")

Er jeg forkølet, hoster, feber osv så aflyser jeg.

Jeg holdte en længere pause efter en skulder operation og de første gæster jeg mødtes med efterfølgende,  blev orienteret om at jeg ville være lidt forsigtig i forhold til at lægge vægt over på den arm og at jeg ikke lige skulle kastes rundt med :)

Redigeret af Pianistinden
Ændring

Skrevet
wag skrev, for 3 timer siden:

Og de vil ikke have fingre op, for så opdager kunderne det

Der er mange grunde til ikke at ville ha fingre op, dit eksempel har jeg dog aldrig hørt…..

Skrevet
SiaUngQ skrev, den 11.8.2023 at 07:28:

Hvornår bør man som GP ikke arbejde? 

Det spørgsmål, har jeg stillet mig selv nogle gange, det handler jo både hvad jeg/GP’er selv har det godt med - men i den grad også hvad gæsten har det godt med:wub:

f.eks er jeg ved at få en større tattovering på låret, hvordan ville i have det med at komme til en GP med en frisk tatto? Det vil jo nok have lidt indvirkning. 

kom frisk med meninger, synspunkter og holdninger - blot husk, at gør plads til vi er forskellige <3

Du/man skulle prøve spørger kunden, var det godt? Kunne man føle jeg/gp havde lyst til sex med en fremmede.. hvis kunden siger nej, (nomal siger manden ja for ikke gøre kvinden ked a det) så skal man holde som gp. En mand kan mærke på kvinden man har lyst, ( og det bliver en god oplevelse for manden ) 

Nu har jeg været sammen med 350 forskellige købe piger. ( Nu gider jeg ikke mere med købe sex ).. og man mærker den med det samme.

Skrevet
Nóòb_from74 skrev, for 11 timer siden:

Nu har jeg været sammen med 350 forskellige købe piger.

Har du talt? :lol:

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 2 minutter siden:

Har du talt? :lol:

Jaaahhh, dyr hobby, de hardcore kvinder er os sammen 1k mænd.. same.

Skrevet
Nóòb_from74 skrev, for 7 minutter siden:

Jaaahhh, dyr hobby, de hardcore kvinder er os sammen 1k mænd.. same.

Ja, jeg ved godt det er en dyr hobby, jeg dyrker den selv. Er slet ikke i tvivl om at nogle af pigerne i branchen når op på et meget stort antal mænd, men måske er det bare mig der ikke går og tæller.

Skrevet
  • Author
Eventyrmanden skrev, for 2 minutter siden:

Ja, jeg ved godt det er en dyr hobby, jeg dyrker den selv. Er slet ikke i tvivl om at nogle af pigerne i branchen når op på et meget stort antal mænd, men måske er det bare mig der ikke går og tæller.

Jeg tæller hellere ikke :P

Skrevet
Liv skrev, den 11.8.2023 at 19:47:

Der er mange grunde til ikke at ville ha fingre op, dit eksempel har jeg dog aldrig hørt…..

Selvfølgelig er der det. Men det var også blot for at illustrere at hun ikke skal arbejde når hun har menses. Og eg forstår godt du ikke har erfaring med at have fingtene oppe i kvinder der har menses og en svamp oppe i skeden. :ph34r:

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 53 minutter siden:

Jeg skriver alt ned, om mine oplevelser. Nogle gp tilbyder billeder ( så man ikke glemmer det ) same. Sådan er jeg bare. Er der et problem for dig, jeg tæller ?

Skrevet
Nóòb_from74 skrev, for 2 minutter siden:

Er der et problem for dig, jeg tæller ?

Ork nej, slet ikke. Jeg er bare nysgerrig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.