Hop til indhold

Prissætning sex/massage.

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan ikke bruge en hel time på sex, 12 minutter måske.? 

Går jeg en time på thai klinik til massage og FP (1500), siger hun gerne "vend" efter en halv time, og så jeg er ude efter 45 minutter. 

Når jeg så ser sådan en prisliste her, vil det så være uhørt at bestille en hel time massage til 500,og så yderligere 30 minutter FP til 1000,- 

Så får man jo nærmest dobbelt op for pengene?? 

Nu er det ikke så meget for at spare penge, det handler mere om fuldt udbytte for prisen. 

Fullpack .1 time. 1.500,00

Massage.1 time. 500,00

Fullpack.30 min. 1.000,00

Er det afprøvet??? 

Redigeret af Milner

Skrevet

Jeg har ikke prøvet det, men du får næppe en god oplevelse hvis du forsøger at være kreativ med din bestilling for at spare penge.

Skrevet

Når hun har en prisliste som den, kan man vel godt stykke et program sammen. FP og massage er jo to forskellige ting :) og massagen kan være hovedformålet med at komme der. Man kan altid spørge om det kan gøres på den måde :) Jeg har prøvet at forlænge en massage med noget andet, men i situationen beregnede jeg ikke om der var nogen besparelse ved den samlede betaling

Skrevet

Jeg skrev lidt med en skøn kvinde for et par dage siden.. Body to body kostede 1200 for en time med hj.. Tantra kostede 1500 for en time - kun med hænderne.. Spurgte pænt og forsigtigt ind til den prissætning.. "Sådan er det altid med tantra.." - jeg har også prøvet den anden med et smil - altså f.eks. 30 min. Massage 300 - og så bede om 30 min. FP bagefter - kr. 1000... Det ville hun sgu ikke! - så jeg gik efter massagen - ringede på igen og spurgte efter 30 min. FP.. Det grinede hun trods alt lidt af - og fik det iøvrigt - "next time you just give me 1300, OK??" - ja, selvfølgelig skat

Redigeret af otto06

Skrevet
  • Author
otto06 skrev, for 9 minutter siden:

altså f.eks. 30 min. Massage 300 - og så bede om 30 min. FP bagefter - kr. 1000... Det ville hun sgu ikke! - 

:D. Det er da osse fjollet man skal ud og vende :P

Skrevet

Har også bemærket den underlige pris sætning.

Pris på fuld pakke 30 min 800.- god pris og sød pige. Spørger så om jeg kan få 30 massage først for 300.-

Det kan jeg men så koster det 1500.-. Det regnestykke forstod jeg ikke. Nøjedes med 30 min massage. Kørte lidt ned af vejen og fik 30 min FP.

Skrevet

"Det ville hun sgu ikke". "Det regnestykke forstod jeg ikke".

Hmm.

Jeg tror, at thai-pigerne bliver lidt irriterede, når man er kreativ med deres menukort og prøver at vride mere ud af det, end de har planlagt. Jeg ved godt, at ydelserne er skrevet, så man tilsyneladende frit kan vælge, men har på fornemmelsen, at man dumper i en uskrevet thai-lov, hvor kreativiteten bliver opfattet som manglende respekt.

Af erfaring ved jeg, at når man først har opbygget tillid, respekt og hjertevarme med pigen, får man ofte meget mere, end det der står skrevet. Både tid og ydelser. Oplevede det så sent som i går - igen igen.

Dette er ikke skrevet for at provokere nogen. Blot en tanke og en erfaring herfra.

Skrevet
  • Author

Uskreven Thai lov..??? 

Hvis man nede ved bageren kan købe romkugler til 10,- stykket, - tre for 35, -, så må han osse forvente man hellere vil købe dem enkeltvis :P

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 53 minutter siden:

Jeg tror, at thai-pigerne bliver lidt irriterede, når man er kreativ med deres menukort og prøver at vride mere ud af det, end de har planlagt. Jeg ved godt, at ydelserne er skrevet, så man tilsyneladende frit kan vælge, men har på fornemmelsen, at man dumper i en uskrevet thai-lov, hvor kreativiteten bliver opfattet som manglende respekt.

Af erfaring ved jeg, at når man først har opbygget tillid, respekt og hjertevarme med pigen, får man ofte meget mere, end det der står skrevet. Både tid og ydelser. Oplevede det så sent som i går - igen igen.

Signor, det er ogå min erfaring. Ville aldrig "prutte" om prisen hos en af min få faste piger. 
Det er jo derfor de fleste af os besøger Thai piger, man ved aldrig helt hvad der sker :-) det drejer sig om pris, service osv.

Skrevet
  • Author
Den rejsende skrev, for 1 minut siden:

Ville aldrig "prutte" om prisen 

Det er da ikke at prutte om prisen fordi man vælger flere ting fra menuen?? 

Skrevet

Min erfaring er at FP 30 eller 60 min på de fleste thaisteder OGSÅ inkluderer massage. 

Bestiller man så 30 min massage til 300 kr og siden vil købe 30 min FP uden massage så er man ikke kreativ i kvindens øjne, man prøver at forplumre deres struktur og selvf er det ikke særligt populært.  Mange af os der er forgabet i thaimåden kan godt lide den der kombi af massage, drillepille, sex og så massage igen. 

Hvis TS normalt er ude igen efter 45 min, så ville det i mine øjne være mest kreativt at fremtidigt bestille 45 min FP. Det tror jeg de fleste thaipiger er med på.

Skrevet
Milner skrev, for 3 timer siden:

Går jeg en time på thai klinik til massage og FP (1500), siger hun gerne "vend" efter en halv time, og så jeg er ude efter 45 minutter. 

Når jeg så ser sådan en prisliste her, vil det så være uhørt at bestille en hel time massage til 500,og så yderligere 30 minutter FP til 1000,- 

Nu er det ikke så meget for at spare penge, det handler mere om fuldt udbytte for prisen. 

Massage.1 time. 500,00

Er det afprøvet??? 

Man vælger jo 1 pakke den man ønsker. Prøv at lave regne stykket på en anden møde fullpack 30 min x 2 = 2000kr. Så du har allerede fået mængderabat ved 1 time til 1500kr. Fordi de ved mange ikke fuldt udnytter 1 time. 
Massage er til dem der kun ønsker massage. Eftersom du gerne vil have (sexuelle ydelser) i en eller anden form, skal du jo ikke vælge den eller være kreativ og kombinere. 
Det vil i mine øjne være respektløst. Og du vil nok ikke få særlig go service. Hvis du overhovedet bliver inviteret ind. 

Plus i dit tilfælde hvorfor. Det ændrer jo ikke på du kun bruger 12 min. Så hvor blokere 1,5 time af deres tid med samme resultat. 

Skrevet
  • Author

Min erfaring, - dog ikke meget erfaring:rolleyes:, - siger mig, at hvis du bestiller FP, så bliver der set rimeligt stort på massage delen..??

Skrevet

Min erfaring med thai klinikker er: Hvis man kommer og bestiller 1 time massage kommer der på et tids punkt et "tilbud" eller en forespørgsel om noget der rækker længere end massagen ;)

Skrevet
Milner skrev, for 2 timer siden:

Uskreven Thai lov..??? 

Hvis man nede ved bageren kan købe romkugler til 10,- stykket, - tre for 35, -, så må han osse forvente man hellere vil købe dem enkeltvis :P

Up to you...;)

Skrevet
Milner skrev, for 3 timer siden:

En bedre sammenligning, ud fra din oprindelige beskrivelse med at du kun holder 12 minutter, er vist, hvis du køber 3 romkugler og kun får spist 2 er det ikke bagerens problem. De har nok en standard tid for hvornår de vender kunderne om. Fordi nogen tager længere tid om sexuel afslutning end andre. Du kunne jo prøve at løse problemet ved fra start at sige 45 min massage 15 min til sex, hj, bj. Så ved de det. 

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 6 minutter siden:

Du kunne jo prøve at løse problemet ved fra start at sige 45 min massage 15 min til sex, hj, bj. Så ved de det. 

Dette er vist en meget brugt model man for, uden at bede om det, ihvertfald de steder jeg kommer, og bestiller 60 min fuldpakke.

Skrevet
sweetstone skrev, 1 time siden:

Dette er vist en meget brugt model man for, uden at bede om det, ihvertfald de steder jeg kommer, og bestiller 60 min fuldpakke.

Ok så har han måske bare været uheldig. 
Det er altid svært for os piger at vide hvor meget der skal være af hvert element uanset hvad pakken indeholder. 
Jeg synes selv det kan være svært at vide hvornår der skal skiftes fra bj (forspil) til sex. Kommunikation er vigtigt. Og beder mændene hos mig f.eks om en pause fra stimuli får de det. Så nydelsen kan forlænges. 

Skrevet
Milner skrev, for 10 timer siden:

Massage.1 time. 500,00

Er det afprøvet??? 

Hvor meget sex er der i 1 times FP og 30 min FP?

Jeg prissætter lidt anderledes. Deler massagen op i 10 min intervaller. HJ, BJ eller Sex  tager vel 10 minutter. Så 30 minutter massage kan blive til 20 minutter massage + 10 minutter hånd. I alt 30 minutter. Da jeg dobler op på HJ bliver den samlede pris 200 massage (20 min) + 200 HJ (10 min håndarbejde)= 400 kr for massage med HJ afslutning. Samme metode for 60 min massage 0+ HJ. Bare læg 100kr oveni da det alligevel ikke varer mere end 10min.

Foreløbig har ingen sagt ja. Det kommer nok da jeg er standhaftig ;)

Skrevet
Milner skrev, den 30.7.2023 at 10:36:

vil det så være uhørt at bestille en hel time massage til 500,og så yderligere 30 minutter FP til 1000,- 

I thaiuniverset er der en del ting, som mange af os ikke rigtigt forstår. Prissætningen er en af dem. I hvert fald delvist. Som @Bananas og @SweetMilf6630 skriver, så vil din tanke, @Milner, med stor sandsynlighed medføre, at pigen synes, at du er lige kreativ nok. Og er du uheldig, så ryger du ud på røv og albuer, fordi hun føler, at du ikke respekterer hende.

Det ændrer dog ikke på, at du økonomisk set har en pointe, @Milner. Jeg har selv luret på, om det mon ville være ok at bestille en omgang FP hos én pige, direkte efterfulgt at massage af en anden pige på stedet (som jeg ved masserer bedre). Har dog endnu ikke fået den kombination bestilt, så svaret hænger i luften.

Måske skal man anskue det på en anden måde, sådan at hvis du bestiller 30 min massage til 300 kr og 30 min FP til 1000 kr i en samlet pakke, så bliver det ialt 300+1000+200 kr (1500kr), hvor de sidste 200 kr er betaling for, at du ikke behøver ofre tid på at gå et andet sted hen, men kan lade massagen glide over i FP.

Er det en søgt forklaring? Giver det mening? Tænker thaipigerne på den måde? Aner det ikke, men nogen gange må man jo forsøge at tænke lidt ud af boksen for at forstå tingenes tilstand. Og det er langt fra altid, at det giver et brugbart svar trods anstrengelserne. Hverken med thaipigernes priser eller med kvinder i almindelighed. ;-)

Skrevet

Holy moly sikke meget ævl - du bestiller hvad du ønsker og er fu tilfreds kommer du tilbage og ja hen ad vejen er der gensyns glæden og bevidst/ubevidst udvikles der en relation som begge parter profiterer på - livet er ikke så besværligt men ret dansk hvordan kan jeg udnytte systemet bedst (for mig self) 

Skrevet
Fluefisker skrev, for 16 minutter siden:

hen ad vejen er der gensyns glæden og bevidst/ubevidst udvikles der en relation som begge parter profiterer på

Sshhh... Nu røber du jo den store hemmeligheden. Bedre de bliver ved med at egne tiden til regnestykker; minutter for dit og kroner for dat - så bliver kvinderne end gladere for os andre som arbejder langsigtet med relationerne.

Skrevet

Er nu ikke så bange for at røbe “hemmeligheden” da den jo ligger lige til så dem der forstår,  forlængst har taget den til sig ! Og resten tja det må de jo om - men er nu ret sikker hvis du spørger alle de skønne GP’ere vi er så heldige at have så vil de fleste nok give os ret og  prøv at vende den om! Hvis du kunne vælge mellem en kunde/klient/liderligmand der prioriterer at du også får noget ud af det, fremfor en super don Juan der har betalt for at du skal stå til hans rådighed og det er det - så er valget nok ikke så svært:rolleyes: og ja jeg skal nok selv finde ud og hav en skøn tegnfuld uge 

Skrevet
Bananas skrev, for 39 minutter siden:

Sshhh... Nu røber du jo den store hemmeligheden. Bedre de bliver ved med at egne tiden til regnestykker; minutter for dit og kroner for dat - så bliver kvinderne end gladere for os andre som arbejder langsigtet med relationerne.

Ja, for f.....Schyyyyy.

Skrevet
Fluefisker skrev, for 14 minutter siden:

Er nu ikke så bange for at røbe “hemmeligheden” da den jo ligger lige til så dem der forstår,  forlængst har taget den til sig ! Og resten tja det må de jo om - men er nu ret sikker hvis du spørger alle de skønne GP’ere vi er så heldige at have så vil de fleste nok give os ret og  prøv at vende den om! Hvis du kunne vælge mellem en kunde/klient/liderligmand der prioriterer at du også får noget ud af det, fremfor en super don Juan der har betalt for at du skal stå til hans rådighed og det er det - så er valget nok ikke så svært:rolleyes: og ja jeg skal nok selv finde ud og hav en skøn tegnfuld uge 

Ja, så enkelt er det, hvis man kan se det, hvis man kan forstå det, hvis man vil forstå det.

Det, der foregår under overfladen, og i livets dybere lag, er altid spændende. Men nogle kan bare ikke komme ned under overfladen. Kan ikke forstå, at når du gir' noget til hende, respekt og varme for eksempel, så får du mere igen...

Hvis man kun kan se tallene, der står marcheret op på en ret linje i et program eller i en liste, er man ilde stedt. 

:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.