Hop til indhold

Prissætning sex/massage.

Featured Replies

Skrevet

Yeps så lige pink floyds the wall for mig hvor hamrerne marchere derudaf ….. skræmmende men sørgeligt sandt :wacko:

Redigeret af Fluefisker

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, den 30.7.2023 at 13:50:

Man vælger jo 1 pakke den man ønsker. Prøv at lave regne stykket på en anden møde fullpack 30 min x 2 = 2000kr. Så du har allerede fået mængderabat ved 1 time til 1500kr. Fordi de ved mange ikke fuldt udnytter 1 time. 
Massage er til dem der kun ønsker massage. Eftersom du gerne vil have (sexuelle ydelser) i en eller anden form, skal du jo ikke vælge den eller være kreativ og kombinere. 
Det vil i mine øjne være respektløst. Og du vil nok ikke få særlig go service. Hvis du overhovedet bliver inviteret ind. 

Plus i dit tilfælde hvorfor. Det ændrer jo ikke på du kun bruger 12 min. Så hvor blokere 1,5 time af deres tid med samme resultat. 

Ja, altså.. Det er ikke de store matematiske færdigheder, der præger miljøet... Kære SweetMilf: jeg tror ikke vi skal tale om respekt.. Jeg har flere gange været ude på gaden efter mindre end 30 min aktivitet.. Det er respektløst! - pigen vidste sgu da helt præcist hvad hun havde gang i.. Det er morsomt at du ikke mener at 30 min. massage kunden - og den efterfølgende 30 min FP kunde - ikke samlet set et respektløst??? - der skal (eller bør) endda rent på høvlebænken imellem... JEG synes at det er respektløst at den time m. FP vi mænd bestiller består af 40 min. Massage og så et hurtigt knald.. Ude efter absolut maks. 60 min. - heldigvis har jeg et vidunderligt stamsted hvor en time er 1200.. Nogle gange bare massage + bj, andre gange hele pakken. Nogle gange 60 min. Andre gange 45... Jeg er glad - og pigerne er glade... Dit sjove argument svarer til at forret og hovedret skulle være dyrere købt samtidig, end hvis man efter forretten er sulten nok til en hovedret... Vi lader den stå lidt.....

Skrevet

Jeg skal da love for, at nogen af jer er i fuld gang med at skabe modsætningsforhold. Med @Fluefiskers seneste tilføjelse ovenikøbet med fri fortolkning af andres fascistiske tilbøjeligheder, hvordan det så end passer ind?

Det handler heller ikke om at presse prisen, men at forstå modellen og hvad der er ok og ikke ok. Når jeg i mit eksempel fra før endnu ikke har spurgt til muligheden for FP fra én pige og massage fra en anden samme sted, er det primært fordi jeg har en mistanke om, at de så begge kan risikere at blive sure, fordi de hver især fravælges til noget, som en anden vurderes at være bedre til. Og det bliver nok noget øv, så hellere adskille de to ting. @Bananas har her nok ret i, at det ikke er en god ide, at så tvivl om pigernes struktur.

@Milner og jeg påpeger egentlig bare, at den prismæssige logik ikke altid er til stede i forhold til de besøg, vi foretager. Det kan man så enten undre sig over eller være ligeglad med. Men derfor kan vi da alle godt optræde som fornuftige gæster, når vi aflægger visit.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 57 minutter siden:

Jeg skal da love for, at nogen af jer er i fuld gang med at skabe modsætningsforhold. Med @Fluefiskers seneste tilføjelse ovenikøbet med fri fortolkning af andres fascistiske tilbøjeligheder, hvordan det så end passer ind

beklager jeg tog hamrerne ud af deres oprindelige koncept det var på ingen måder meningen med st bringe fascismen på banen / beklager og håber på tilgivelse!! 

Skrevet
Fluefisker skrev, for 4 minutter siden:

beklager jeg tog hamrerne ud af deres oprindelige koncept det var på ingen måder meningen med st bringe fascismen på banen / beklager og håber på tilgivelse!! 

Helt ok, du er tilgivet. All good herfra.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, den 30.7.2023 at 12:18:

"Det ville hun sgu ikke". "Det regnestykke forstod jeg ikke".

Hmm.

Jeg tror, at thai-pigerne bliver lidt irriterede, når man er kreativ med deres menukort og prøver at vride mere ud af det, end de har planlagt. Jeg ved godt, at ydelserne er skrevet, så man tilsyneladende frit kan vælge, men har på fornemmelsen, at man dumper i en uskrevet thai-lov, hvor kreativiteten bliver opfattet som manglende respekt.

Af erfaring ved jeg, at når man først har opbygget tillid, respekt og hjertevarme med pigen, får man ofte meget mere, end det der står skrevet. Både tid og ydelser. Oplevede det så sent som i går - igen igen.

Dette er ikke skrevet for at provokere nogen. Blot en tanke og en erfaring herfra.

Hvis du har rejst i Thailand ved du at det næsten forventes at man taler om prisen på stort set alt...

Skrevet
Milner skrev, den 30.7.2023 at 10:36:

Jeg kan ikke bruge en hel time på sex, 12 minutter måske.? 

Går jeg en time på thai klinik til massage og FP (1500), siger hun gerne "vend" efter en halv time, og så jeg er ude efter 45 minutter. 

Jeg tænker at hvis du siger til damen at hun godt kan masserer 10 min mere eller hvad du føler for så gør hun nok det:P.. 

Skrevet

Det har jeg gjort mange gange ved thai besøg. Både aftalt på SMS inden, eller tilkøbt mere massage efter. Jeg har dog aldrig købt under 1 time FP i sådan et setup. 

Som regel 1 time massage og 1 time FP. 

Nogle steder er massagen så med let beklædning fra hendes side, men ikke alle steder.  

Nogle steder er det meget opdelt på tid, mens andre lader det flyde helt naturligt ind og ud af de 2 ydelser. ;) Det sidste er normalt først ved genbesøg. 

Hvis jeg aftaler det på SMS, så skriver jeg det som 1 time FP + 1 Time massage 2.000? Eller hvad det nu bliver. Jeg er høflig og kunne aldrig finde på at prutte om priserne. Jeg giver også lidt ekstra engang imellem, særligt de steder hvor det har været skønt, og kemien er fantastisk. 

Skrevet
Newbie01. skrev, for 2 timer siden:

Hvis jeg aftaler det på SMS, så skriver jeg det som 1 time FP + 1 Time massage 2.000? Eller hvad det nu bliver. Jeg er høflig og kunne aldrig finde på at prutte om priserne.

Fornuftig fremgangsmåde. Har det så altid været med samme pige, eller har du også prøvet med pigeskift efter timen med FP?

Skrevet
otto06 skrev, den 31.7.2023 at 21:21:

Det er respektløst! - pigen vidste sgu da helt præcist hvad hun havde gang i..

Ved ikke lige hvorfra du konkluderer at jeg ikke finder deres opførsel respektløst. Det har jeg på ingen måde kommenteret på og er ej heller den del TS debatterer. Han konkludere blot at han ikke udnytter tiden, fordi han ud fra deres forretningsmodel med ar vende efter 30 min, kommer for hurtigt. Og prøver derfor at være kreativ.  

Jeg ved udemærket (og har tilkendegivet i mange andre debatter) at det foregår meget fusk og at det samlet set sætter branchen i et dårligt lys. At det hurtigt kan blive en ond spiral. At I har en dårlig oplevelse et sted, gør ikke I skal opføre jer råddent et andet sted, at vi har en træls kunde skal ikke gå ud over en næste. 
Tag kampen der hvor den er, snak med den i er hos. Og vil de ikke hjælpe til med at løse et problem, yde den solgte service. Så står det altid frit for at gå andre steder hen. Hvis kunderne forsvinder skal de nok rette ind. Så længe i stiltiende accepterer situationen, ændrer det sig ikke. Og tænker ærligt ikke det ændrer noget at debattere det herinde, for tror ikke mange Thai’er og andre etniciteter kigger med her. At være kreativ og omgåes problemet på den måde tror jeg ikke løser det. 

Men jeg forholdte mig kun til hvilken reaktion der ville komme på den kreative løsning. 

Skrevet

Kære SweetMilf6630. Jeg har helt styr på hvad du kalder respektløst... Jeg tror altså at GP'erne helt generelt må indstille sig på at der stilles spørgsmål til deres priser. Jeg driver virksomhed - og der spørges hver dag! - men siden du mener at det er respektløst at købe 30 minutter massage og så ved slutningen gerne vil købe 30 min FP - og så naturligvis betale prisen for 30 minutter af hver... Det er sgu mærkeligt.. Tilbage til restauranten; forret 140 kr. - hovedret 160 kr.. - de to retter passer vildt godt sammen, så det bliver 400 kr i alt... Det ER jo faktisk det GP'erne siger... Men det er vildt respektløst at spørge ind til hvorfor.. Ja, jeg ved sgu ikke.. Jeg oplever faktisk at det bliver respekteret at spørge til priserne. Pigerne kan jo godt se den ikke helt logiske sammenhæng... Frekventerer faktisk et "grønt" massage sted for tiden. Så er der ikke så meget at diskutere...

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, den 2.8.2023 at 21:12:

Fornuftig fremgangsmåde. Har det så altid været med samme pige, eller har du også prøvet med pigeskift efter timen med FP?

Det er ikke noget jeg har efterspurgt, eller ønsket at udleve. 

Selvom det da har været frækt de gange en ekstra er kommet ind for at pirre lidt, men det er ikke noget jeg søger. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.