Hop til indhold

Tålmod er dyrt købt

Featured Replies

Skrevet

Nogle gange.. Så bliver selv den mest tålmodige person testet i denne branche:lol:.. Selvom det så kan virke som overilet for den der tester:ph34r:.. 

Jeg synes selv at jeg er en sand mester i denne sjældne dyd meeeeen der må være grænser for vanviddet:P.. 

Denne person er et eksempel på hvor min tålmod efterhånden kræver en høj betaling for at fortsætte:lol:.. 2 år!!!! Jeg siger det bare.. 

Hvad siger panelet.? Er jeg sådan lidt overilet som personen føler.? 

Screenshot_20230711_104603_com.google.android_apps.messaging_edit_461788369263910.thumb.jpg.8f7f7272ccba0328f4b5db3835fee0ed.jpgScreenshot_20230711_104646_com.google.android_apps.messaging_edit_461744436868605.thumb.jpg.35648b348141235ab5175ff705b3d113.jpgScreenshot_20230711_104612_com.google.android_apps.messaging_edit_461774160368600.thumb.jpg.84cac9d2e5d64075534cab145ec32086.jpg

Skrevet

Haha skønt ;) Jeg har nogle, der nærmest er blevet pennevenner med korrespondance, der begyndt i 2017…. De kommer jo aldrig, men skriver og skriver….

Skrevet

Phew, man kunne lige blive bange for det var en selv der blev snakket om :lol: Heldigvis gik jeg fri denne gang!

Han må godt nok være en meget travl mand, hvis det tager 2 år at finde tid til et besøg :P

Skrevet

Så tålmodig er ikke engang en engel:D

Skrevet
  • Author
Liv skrev, 1 time siden:

Haha skønt ;) Jeg har nogle, der nærmest er blevet pennevenner med korrespondance, der begyndt i 2017…. De kommer jo aldrig, men skriver og skriver….

Sååå.. Min reaktion var liiidt overilet er det du siger:ph34r::lol:.? 

<3<3

Skrevet

I det mindste skrev han ikke ofte og spildte din tid. Bare laangt imellem. ;)

Hvornår tålmodigheden er opbrugt er individuelt. Men grineren svar du får formuleret. 

Skrevet

Gode kommunikative evner fra din side af, @JenniferRomantica, og konge humor med den sidste bemærkning. :smile:

Overordnet set er vi mænd måske i to lejre i forhold til at sende sms til jer piger. Den ene gruppe sender gerne sms med diverse spørgsmål, og gerne til flere piger, hvorefter de så (måske) vælger en at lave en aftale med. Den anden gruppe er mere målrettet og sender kun sms til den ene pige, som på forhånd er udvalgt, og kun hvis noget er forhindrende for en aftale (fx manglende ønsket ydelse eller umuligt at finde et egnet aftaletidspunkt), går de videre til en anden pige.

Manden, som kontaktede dig, @JenniferRomantica, er måske mest hjemmehørende i den første kategori. Men hvordan har du det med, hvis en mand fra sidste gruppe byder ind flere gange. Hvornår bliver det for meget? Altså, hvor tit må det gå i vasken, førend manden med en vis rette stemples som useriøs? Mit eget bud ville nok være max tre forsøg, forudsat man havde rundet pænt af de første to gange, men hvad tænker du/I andre?

Skrevet
  • Author
SweetMilf6630 skrev, for 16 minutter siden:

I det mindste skrev han ikke ofte og spildte din tid. Bare laangt imellem. 

Det delte materiale er ikke engang halvdelen af vores mange lange samtaler:lol:..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 23 minutter siden:

Manden, som kontaktede dig, @JenniferRomantica, er måske mest hjemmehørende i den første kategori. Men hvordan har du det med, hvis en mand fra sidste gruppe byder ind flere gange. Hvornår bliver det for meget? Altså, hvor tit må det gå i vasken, førend manden med en vis rette stemples som useriøs? Mit eget bud ville nok være max tre forsøg, forudsat man havde rundet pænt af de første to gange, men hvad tænker du/I andre?

Det er nok også det mit spørgsmål gå ud på faktisk:P.. Korrespondancen jeg her har fremvist er kun en lille del af vores faktiske samtale.. Jeg kunne tælle mig frem til at vi har haft opstartet kontakten 11 gange inden han fik en blokering:lol:..

Grænsen for mig kommer MEGET an på dagsformen så at sige.. Har jeg haft 2 afbud eller nogle der ikke kom til deres aftale eller lignende så er min lunte bare lidt kortere og så det måske ikke lige den dag man få chance nummer 11:ph34r:.. Men jeg har selv på fornemmelsen at jeg er meget tålmodig og giver en del chancer.. 

Det er svært at vurderer hvornår en person rykker fra nummer 2 kategori og op i nummer 1:P

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
  • Author
bigfoot skrev, for 41 minutter siden:

Nok en enlig skrøbelig sjæl, @JenniferRomantica du burde faktisk på finansloven med det gode sociale arbejde du udfører :D

Jeg er såååå enig altsåå:rolleyes:.. Få du dem lige til at åbne øjnene derinde hvor de bestemmer sådan noget:P.? Jeg begynder at filosoferer i om de netop prøver at slippe for sådan noget støtte for at undgår at vi arbejder mindre:lol:.. Hvis der ikke allerede var ryk på i psykiatrien så skulle de bare se og de ved det de assholes:o:lol:.. 

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 2 minutter siden:

Altså, hvor tit må det gå i vasken, førend manden med en vis rette stemples som useriøs? Mit eget bud ville nok være max tre forsøg, forudsat man havde rundet pænt af de første to gange, men hvad tænker du/I andre?

Jeg har max 3 afbud som grænse. På bekræftede aftaler. Plejer at være nok. 

Forsøg på at finde et klokkeslæt er ubegrænset. Så længe der tales pænt og jeg kan fornemme seriøsitet. Så det er en vurderingssag fra person til person. Men begynder gerne som Jennifer at advare lidt hvis det kører af sporet. Og så vælger kunden selv sin vej. 

For en del kræver det også tålmodighed fra kunderne selv. De som ikke kan forudplanlægge og håbefuldt spørger med kort varsel. Får mange nej’er før det så af og til lykkes at ramme er ledigt klokkeslæt. Der må de jo selv vælge hvor tålmodige de vil være. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 50 minutter siden:

Det delte materiale er ikke engang halvdelen af vores mange lange samtaler:lol:..

Ok :lol:

Skrevet

:lol::lol: grineren :lol:

Altså har jeg ikke hørt fra en gæst inden for en måned eller to efter vi har talt sammen, eller han har haft en tid som han har aflyst, så sletter jeg al korrespondance.

Skriver han så igen efter jeg har slettet det hele, må han starte forfra for jeg ved ikke hvem han er :).

Min grænse for tålmodighed er 2 aflysninger. Har én aflyst vores møde 2 gange får han af vide at hvis han vil lave en 3 kalendersat aftale, skal han betale forud for den - og så hører jeg aldrig fra ham igen B). Der er tidsrøvere og tålmodigheds testere derude :D

Skrevet
Pianistinden skrev, for 11 minutter siden:

Altså har jeg ikke hørt fra en gæst inden for en måned eller to efter vi har talt sammen, eller han har haft en tid som han har aflyst, så sletter jeg al korrespondance.

...

Min grænse for tålmodighed er 2 aflysninger. 

Hvordan holder du styr på det, hvis der går tilstrækkelig lang tid i mellem aflysningerne, hvis jeg må spørge?

Skrevet
Trident skrev, for 3 timer siden:

Så tålmodig er ikke engang en engel:D

@JenniferRomantica er heller ikke en engel - Ihvertfald ikke i soveværelset :P

/Francois

Redigeret af Francois

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 3 minutter siden:

Hvordan holder du styr på det, hvis der går tilstrækkelig lang tid i mellem aflysningerne, hvis jeg må spørge?

Det gør jeg ved at markere i min kalender "aflyste første aftale dato x" under gæstens  aftale.

Aflyser han så den nye dato, svarer jeg på hans aflysning at hvis han ønsker at lave en tredje aftale, skal han betale forud for denne :).

Det er sket to gange og ved begge gæster var de høflige og forstående overfor mit forbehold for en tredje aftale og ville gerne mødes, men jeg hørte aldrig fra dem igen.

Skrevet
Pianistinden skrev, for 22 minutter siden:

Min grænse for tålmodighed er 2 aflysninger.

En ting er aflysninger af en aftale, noget andet er forespørgsler, som ikke fører til noget. Det sidste kan jo være reelt nok, men selvfølgelig også en tidsrøver, hvis det aldrig ender med en booking. Er det så også to forespørgsler uden at det resulterer i en aftale, som er din grænse, inden du anser manden for at være useriøs?

Skrevet

Hmmm interessant spørgsmål :)

Mine krav til henvendelser er lidt anderledes end flertallet af mine skønne kolleger, så jeg har faktisk ikke et tidsrøvende problem ang forespørgsler :)

Skrevet
Pianistinden skrev, for 7 minutter siden:

Mine krav til henvendelser er lidt anderledes end flertallet af mine skønne kolleger, så jeg har faktisk ikke et tidsrøvende problem ang forespørgsler :)

Det giver vel egentlig meget god mening. Hvis man både har sendt billede til dig og talt med dig telefonisk, er man nok også ret indstillet på at møde netop dig. Med andre ord: de henvendelser, som du får (og som opfylder dine krav) er målrettede, og ikke skudt med spredhagl, som andre piger ind imellem oplever.

Skrevet

Fordel: Jeg opererer med at hvis jeg går langt nok frem i kalenderen så er der massere af ledige datoer til aftaler

Bagdel: Jeg har nu en aftale der stadig har to måneder til den bliver realiseret og en ny rekord på en aftale om et halvt år :lol: :blink:

Enten er jeg selvpiner eller også så prøver jeg at slå rekord i længste skriftlige forspil til sex nogensinde :P Eller begge dele :P

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 6 minutter siden:

aftale om et halvt år 

Du er vild, så længe frem i tiden tænker jeg slet ikke! :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.