Hop til indhold

Tålmod er dyrt købt

Featured Replies

Skrevet

hmm.. jeg har så den samme situation.. med omvendte fortegn.. jeg har i over et år prøvet at få en aftale i stand med den samme,  endnu er det ikke lykkedes os, men tilsyneladende er hun stadig interessret.. når og hvis engang det kan passe.. og ja vi har begge travlt, så tiden går ligesom bare, .. og jeg bliver bare ved med at have lysten til at møde netop hende.. :rolleyes:

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 21 timer siden:

Du er vild, så længe frem i tiden tænker jeg slet ikke! :D

Halvt års ventetid og jeg rejser efter hende nogen GPer er bare lidt ekstra indsats værd nogen gange ;) :wub:

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 2 minutter siden:

Halvt års ventetid og jeg rejser efter hende nogen GPer er bare lidt ekstra indsats værd nogen gange ;) :wub:

Ja, der er bestemt piger der er værd at gøre lidt ekstra for at få en tid med, men stadig :P Måske jeg bare er alt for impulsiv, men det eneste jeg planlægger så langt ud i fremtiden er traditioner som jul, familie tamtam ol. :lol:

Skrevet
monkeydome skrev, den 11.7.2023 at 11:26:

Et helt år :lol: Shit mand. Han må ikke være trængende

Eller også er han så trængende at hver gang han begynder at skrive en besked til @JenniferRomantica så kommer han i bukserne med det samme og så ender den ligesom der hver gang. :rolleyes::lol:

Skrevet
  • Author
Dillermand Junior skrev, for 13 timer siden:

Eller også er han så trængende at hver gang han begynder at skrive en besked til @JenniferRomantica så kommer han i bukserne med det samme og så ender den ligesom der hver gang. :rolleyes::lol:

Så synes jeg lige godt stadig han snart kunne smide lidt mønt min vej:rolleyes::lol:.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Så synes jeg lige godt stadig han snart kunne smide lidt mønt min vej:rolleyes::lol:.. 

Han skulle bare vide hvad han går glip af :wub: <3 ;) Det er en hel del efter min mening ^_^

Skrevet

Haha, ja, oplægget minder mig om dengang jeg jagtede @LunaCassiopeia ... :D:D

Jeg blev lige nysgerrig, og kiggede tilbage i mine PB'er her på siden ...
Det tog dog ikke et år, men godt et halvt år ...
Første mail i tråden var fra Oktober 18, og den sidste fra Juni 19 
Ti mails fra mig, pænt lange, nogle af dem ...

Det var dog en anden situation, der var fuld gensidig forståelse ... 
Det var noget med at hendes og mine tider aldrig passede sammen, og noget med noget flakkende opdatering af vagtplanerne hos CassiopeiaStars, samtidig med at Luna havde andre jern i ilden og derfor tit aflyste eller flyttede vagter med kort varsel ...  
Da vi så endelig var tæt på en aftale, stak hun af på Backpacker-tur til Indien og Australien i flere måneder ...
(.. og det var altså ikke mig der skræmte hende så meget at hun flygtede helt om på den anden side af jordkloden ... :D:D )
Til sidst fik vi dog landet og bekræftet en aftale - og så blev jeg ramt af et totalt transport-kollaps på vej derover, som jeg tidligere har fortalt om - og kom tre timer for sent!
... men vi mødtes, som jeg vist har fortalt om, og vi nåede at mødes een gang mere før hun ret pludseligt stoppede ... af 'positive grunde' så at sige ...

Francois skrev, den 11.7.2023 at 15:16:

@JenniferRomantica er heller ikke en engel - Ihvertfald ikke i soveværelset :P

/Francois

Sikkert ikke ...
Men blid som en engel, dét er Jennifer ... <3
I hvert fald som jeg oplever hende ... 

Redigeret af sneræven

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.