Hop til indhold

Den smukkeste thai der løb af sporet

Featured Replies

Skrevet

Der starter en tråd med en der efterlyser den smukkeste thai på Sjælland. 
Der kommer mange bud, og en undrer sig over Mook ikke er nævnt.
Så kommer der en svidende sviner fra @Mr Piper

"

Ann og Mook er smukke piger, men ingen af dem er i nærheden af at være den smukkeste thai i Kbh. Begge ville efter min mening have svært ved at snige sig ind i top 20.

Sunny der pt. er i herlev kunne godt snige sig ind i top 5.

Jeg er klar over at smag er individuel"
Hvordan i alverden kan et menneske skrive sådan om et andet menneske, og hvad skal det til for? 

Mook ser det og er tydeligt såret, det ville alle være.
Hun kommer med et meget fint indlæg, hvor hun behersket giver udtryk for at Pipers indlæg er pinligt. 

Så kommer der en masse indlæg, og senere laver Mook 2 indlæg som enhver ville kunne lave. Der er ikke tale om selvpromovering, med mindre man mener at det er selvpromovering at en GP deltager i en tråd!
@Gløden kommer med et par indlæg som bærer præg af en decideret modvilje mod Mook - det er nok noget med at kvinder ikke skal udtale sig offentligt? 

Og sørme så bliver hun bannet og ordet, FANBOY bruges. 

Jeg kender ikke Mook, har ikke besøgt hende eller haft nogen som helst form for kontakt med hende. Jeg finder blot at det der skete i den tråd, tydeligt viser hvorfor så mange piger forlader EG. 

Og dette indlæg er en meningstilkendegivelse, ikke et oplæg til en diskussion jeg gider deltage i. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden:

Hvordan i alverden kan et menneske skrive sådan om et andet menneske, og hvad skal det til for? 

Jeg læser ikke hans kommentar som en "svidende sviner" på samme måde som dig, men derimod som hans individuelle holdning til det aktuelle spørgsmål.

Aarhuselsker skrev, for 12 minutter siden:

Og sørme så bliver hun bannet og ordet, FANBOY bruges. 

Jeg forstår heller ikke hvorfor det specifikt var hende der skulle bannes eller hvad fanboy-kommentaren skulle gøre godt for. Personligt havde jeg nok valgt at lukke tråden for alle grundet afsporing.

Skrevet

Tja nu er det jo et forum for købesex, så emner som rangering af skønhed, evner på lagenet osv. vil forekomme, ellers giver forummet ingen værdi?

Det står frit for pigerne om de har lyst til at læse med, det er en del af gamet at man vil blive vurderet.

Og til moderators forsvar i den pågældende tråd, jo der er fanboys aka beta-hannerne stort set hver gang en lyserød kommenterer i en tråd, det er tåkrummende pinlig.

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 49 minutter siden:

Jeg kender ikke Mook, har ikke besøgt hende eller haft nogen som helst form for kontakt med hende. Jeg finder blot at det der skete i den tråd, tydeligt viser hvorfor så mange piger forlader EG. 

Jeg kender heller ikke Mook, ud over hvad hun (og andre) har skrevet herinde men fandt også det også mystisk med det ban. Der skulle åbentbart findes en syndebuk i en fart og så var det nok bare lettere at trampe på den ene der lå ned i forvejen end flokken af hadekoret.

Skrevet

Jeg kunne ikke selv drømme om at snakke/tale sådan om andre mennesker. Jeg havde jeg nok valgt at holde mund. Ban det forstår jeg heller ikke noget af. Free Mook

På et forum om købe sex må man bare forvente at nogen mennesker kalder en spade for en spade eller 10/10. Ved godt i disse dage ryster folk med arme og ben for at finde noget at blive forarget over.

For nogle uger siden var der en tråd hvor der næste blev Shamet på folk der kunne finde på at spørge andre mennesker om de havde "prøvet" en bestemt GP for at få info på oplevelsen. Det jo næsten blevet sådan at har en haft en godt oplevelse hos en pige så kan andre ikke have en dårlig så det dem den er gal med og kemi og sædvanlige... som om en pige/gp ikke kan have en dårlig dag..

Vi skal vel bare acceptere at vi snakker forskelligt og ikke alle pakker det ind i små kys og rosende ord. så længe det ikke er person angreb/had. Slipsedrengen bliver sikkert også forarget over de kalder det pik og patter ude på værkstedet..

Skrevet

Jeg fattede heller ikke noget med dét " Ban"  kunne heller ikke se noget som helst selvpromovering i de kommentarer der kom , men der er bare nogen der har et horn i siden på enkelte Glædespiger herinde , hvad grunden til det er , det kan man jo kun gisne om .. 

Kunne forstå at man bliver bannet for hadefulde eller nederdrægtige beskeder , for at opretholde den gode tone , men der er sgu nogen gange man/jeg tager sig til hovedet og tænker sit ...

Skrevet
MrLovaLova skrev, for 59 minutter siden:

Tja nu er det jo et forum for købesex, så emner som rangering af skønhed, evner på lagenet osv. vil forekomme, ellers giver forummet ingen værdi?

Så at nogen synes Mook er den smukkeste imens nogen anden ikke synes hun er på top 20 - det giver forummet værdi for dig? 

Tråden og spørgsmålet var fra begyndelsen tåkrummende pinlige .

MrLovaLova skrev, 1 time siden:

Og til moderators forsvar i den pågældende tråd, jo der er fanboys aka beta-hannerne stort set hver gang en lyserød kommenterer i en tråd, det er tåkrummende pinlig.

Nej, ikke pinligt overhoved. Derimod er det temmelig pinligt at moderator på et købesexforum kalder den som er glade for en pige for "Fanboys". Snakke om at nedvurdere sine brugere.

At du og andre gør det er som forventet, men moderatorerne...? 

Skrevet

Men man skal ikke tag alt der skrives herinde så tungt -så bliver livet meget letter;-) Jeg har heldigvis en bred smag -og kan lide de fleste kvinde -de smukkeste har jeg dårlig erfaring med (hvis de ved det selv) Men helt ærligt de smukkeste thaier er ikke i lille dannevang -de er hjemme i thailand;-) Og hvis nogen har brug for at skrive dårligt/nedværdigende om andre -har de nok et problem med hvordan de selv ser ud... "Vi kan ikke alle være lige kønne" og "de skæve pisser også med" -det trøster mig tit, at tænke sådan...ggg 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Tak for dit indlæg, det minder mig om “ You never run on your own again “ - også selvom jeg kun kender dig herinde :)<3

@Stapler gav mig 2x advarsel. Den ene fortalte han mig om, jeg afsporede trådene og når en bruger (brugere) skriver en anmeldelse om mig, skal jeg kun takke ham/dem på PM.

Den anden, fortalte han mig om, jeg ikke måtte reklamere mig selv når jeg deltager i tråden - dette jeg forstår (har forstået) - og kommer ikke til at gentage sig- jeg har ingen ambitioner om, at sælge mig selv i andres  tråd! Hertil, always look on the bright side! Absolutely nothing special! 

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 2 timer siden:

Jeg læser ikke hans kommentar som en "svidende sviner" på samme måde som dig, men derimod som hans individuelle holdning til det aktuelle spørgsmål.

Enig, men når han har så skrap holdning til………., så hører man gang på gang på gang - og en af de grunde skal man lige tænke ud af boksen ! 

Skrevet
Mook skrev, for 32 minutter siden:

@Stapler gav mig 2x advarsel. Den ene fortalte han mig om, jeg afsporede trådene og når en bruger (brugere) skriver en anmeldelse om mig, skal jeg kun takke ham/dem på PM. Den anden, fortalte han mig om, jeg ikke måtte reklamere mig selv når jeg deltager i tråden

Man skal vist ikke gøre særlig meget for at få en advarsel herinde. I en tråd skrev en anden bruger fornylig at han var interesseret i at besøge en bestemt pige.

Jeg skrev i tråden at jeg også finder hende interessant men at jeg ikke besøger hende fordi jeg ikke besøger piger som reklamere med sex uden kondom.

For det indlæg fik jeg af Stapler en permanent advarsel som altså aldrig forsvinder, for at afspore tråden, og mit indlæg blev slettet.

Hvis dette er linien er det altså svært i en tråd at komme med andre synsvinkler på et emne, uden at man straks skal straffes med en permanent advarsel.

Havde reaktionen mon været den samme hvis jeg i en tråd havde skrevet at jeg ikke besøger piger som reklamere med at de fx tilbyder urinsex eller analsex, havde det været lige så alvorligt som at skrive at jeg ikke besøger piger som tilbyder sex uden kondom?

Hvis en moderator vil svare på dette spørgsmål vil det være meget velkomment. Jeg synes i hvert fald overhovedet ikke at der var noget galt med mit indlæg eller at jeg skulle straffes for det med en advarsel. 

Skrevet
Pussy Juice Eater skrev, for 7 minutter siden:

Man skal vist ikke gøre særlig meget for at få en advarsel herinde

Accepterer det, men i det mindste forventer også en retfærdighed - det kan jeg se nu at det er bare en diskrimination behandling, jeg oplever - det er bare ikke godt nok ! 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 8 timer siden:

en svidende sviner fra

Vi skal vel tilstræbe en vis objektivitet, selv når det er subjektivt.

Hvis en kvinde for eksempel sagde, "Harran er ikke blandt de smukkeste mænd i København lige nu" og en ven sagde: "ej. Det er da en svidende sviner" - så ville jeg nok tage kvinden i forsvar og ville da ikke blive stødt.  Selv ved jeg jo at jeg er den smukkeste mand i København lige nu, for det får jeg bekræftet af alle GP.

Men alle har lov til at mene at jeg ikke er i top 20 :-) - det giver bare ikke mening i tråden at sige at man er uenig, når nogle siger at en GP er smuk. For det er jo netop subjektivt.

Det er en skam at en velment efterlysning igen blev afsporet og ændret til en debat med "hvad er smukt" og interne dialoger imellem brugere.

Emnet var ellers interessant. Trådstarter ønskede måske bare et bud på hvem folk synes var den smukkeste.

Hvis han ønskede en debat eller hyggesnak, havde han jo oprettet en tråd i "generel debat" eller "hyggesnak".

Jeg synes at det summes meget godt op her

Naboen skrev, for 20 timer siden:

Så vi er ikke enige , Men skal vi jo heller ikke være 

Bare fordi vi KAN skrive at vi er uenige med nogle behøver vi ikke nødvendigvis at hoppe i blækhuset - men nogle kan bare ikke lade være.

Redigeret af Harran

Skrevet
Harran skrev, for 26 minutter siden:

Bare fordi vi KAN skrive at vi er uenige med nogle behøver vi ikke nødvendigvis at hoppe i blækhuset - men nogle kan bare ikke lade være.

Så sandt.:) Tænk en ekstra gang, inden du taster.

Skrevet
Mook skrev, for 7 timer siden:
Pussy Juice Eater skrev, for 7 timer siden:

Man skal vist ikke gøre særlig meget for at få en advarsel herinde

Accepterer det, men i det mindste forventer også en retfærdighed - det kan jeg se nu at det er 

bare en diskrimination behandling, jeg oplever - det er bare ikke godt nok 

Det er ret uforståeligt hvad der afgør at nogle bliver ramt af represalier, der er ingen linje

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 11 timer siden:

FEJL!!

Redigeret af Gløden

Skrevet
Pussy Juice Eater skrev, for 10 timer siden:

Jeg skrev i tråden at jeg også finder hende interessant men at jeg ikke besøger hende fordi jeg ikke besøger piger som reklamere med sex uden kondom.

For det indlæg fik jeg af Stapler en permanent advarsel som altså aldrig forsvinder, for at afspore tråden, og mit indlæg blev slettet.

Hvis dette er linien er det altså svært i en tråd at komme med andre synsvinkler på et emne, uden at man straks skal straffes med en permanent advarsel.

Der er en rigtig god grund til at dit indlæg bliver slettet, og du får en advarsel for at lufte din holdning til sex uden gummi i en anmeldelses eller efterlysnings tråd. Problemet er at hvis du skal have lov til at lufte din holding mod sex uden gummi i en anmeldelses eller efterlysnings tråd, så skal jeg også have lov til at lufte min holdning for sex uden gummi i samme tråd. Samtlige yderlige indlæg i den tråd vil herefter dreje sig om for/imod sex uden gummi. Denne tråd er et ganske godt eksemple på dette.

Pussy Juice Eater skrev, for 10 timer siden:

Havde reaktionen mon været den samme hvis jeg i en tråd havde skrevet at jeg ikke besøger piger som reklamere med at de fx tilbyder urinsex eller analsex, havde det været lige så alvorligt som at skrive at jeg ikke besøger piger som tilbyder sex uden kondom?

Det kan jeg skrive under på at den er. Jeg har fået advarsels point og er blevet smidt ud af tråde for at skrive at jeg ikke besøger piger som har store eller markante tatoveringer, da tatoveringer er et turnoff for mig.

Det virker måske hårdt, og @Stapler er 100% sikkert den mest ubamhjertige og unfair moderator på dette board, men jeg støtter alligevel hans linie incl. når han giver mig advarsler og smidder mig ud af tråde. Hans linie har været med til at nedbringe mængden af afporinger BETRAGTELIGT. Har du behov for at lufte din holding til hvad pigerne tilbyder, så gør det i general debat, hvor det høre hjemme.

Redigeret af Uden gummi er gud

Skrevet
Uden gummi er gud skrev, for 1 time siden:

Jeg har fået advarsels point og er blevet smidt ud af tråde for at skrive at jeg ikke besøger piger som har store eller markante tatoveringer, da tatoveringer er et turnoff for mig.

Når nu du har fået flere advarsler - jeg har kun fået den ene - kan du måske oplyse hvor mange advarsler man kan få inden man permanent bliver udelukket fra dette velsignede forum, som man sikkert godt kan leve uden?

Skrevet
Pussy Juice Eater skrev, for 3 timer siden:

Når nu du har fået flere advarsler - jeg har kun fået den ene - kan du måske oplyse hvor mange advarsler man kan få inden man permanent bliver udelukket fra dette velsignede forum, som man sikkert godt kan leve uden?

Nu er det ikke sådan at jeg går og samler på advarsler, og da jeg aldrig har været hverken permanent udelukket eller fået en skrive pause (hverken med denne eller tidligere profiler,) kan jeg ikke svare dig på om man automatisk får en af delene ved x antal advarsler. Jeg tror dog mere at det er grovheden i forbrydelsen som giver skrive pause eller udelukkelse. De tilfælde jeg kan erinder har alle været pænt grove og typisk person angreb. Jeg kan ikke umiddebart erinder at nogen har fået en skrive pause eller generel udelukkelse p.gr.af afsporing, men jeg kan ikke udelukke at det kan ske, hvis man gør det gentagende gange eller meget groft.

Redigeret af Uden gummi er gud

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 20 timer siden:

Over at der er én bruger, der mener hun ikke er i "top 20"? Selvom jeg også kan reagere kraftigt på småting selv, så har jeg lidt svær ved at se, hvorfor man skal blive "ty deligt såret" over det, og jeg er helt uenig i, at alle ville blive det over sådan en kommentar. Brugeren skriver jo, at hun er "smuk"?! Det kræver godt nok en særlig sammensætning af ens følelsesliv, hvis man bliver såret over at blive kaldt smuk.

Bananas skrev, for 18 timer siden:

Tråden og spørgsmålet var fra begyndelsen tåkrummende pinlige .

Jeg synes nu ikke det er så slemt, selvom jeg hader når brugere uden anledning skriver negative ting om en gp's udseende. Det er noget af det mest krysteragtige og usympatiske jeg kan komme i tanker om herinde.

Det er lidt ubehjælpsomt at spørge efter "den smukkeste". Hvis han havde spurgt om, hvem folk synes er smukke - så var det nok ikke gået så galt, som det gik, for så kunne han der skrev at hun er smuk men ikke ... jo have nævnt hende uden modifikation.

Tråden udarter til, hvad der gør nogen "smuk", hvor udseende relativeres med væremåde. Det er 70'er-pædagogsnak. Eller Oprah: "Du er smuk, og du er smuk, og du er også smuk!" Det er bare latterligt, når emnet er udseende. Så vidt jeg kan se, er der i det mindste ingen i tråden, der skriver, hvem der ikke er smuk - kun om nogen er nummer 1 eller ej - hvilket du nok har ret i, er den store fejl at efterspørge.

Skrevet
AB455 skrev, for 21 timer siden:

Jeg kender heller ikke Mook, ud over hvad hun (og andre) har skrevet herinde men fandt også det også mystisk med det ban. Der skulle åbentbart findes en syndebuk i en fart og så var det nok bare lettere at trampe på den ene der lå ned i forvejen end flokken af hadekoret.

Tror vi slle er blfvet “banned” uden at få forklaring eller grund til det!!! 

Skrevet
Fluefisker skrev, for 4 minutter siden:

Det er vi ikke.

Skrevet
Fluefisker skrev, for 20 minutter siden:

Jeg har modtaget to sherifstjerner men endnu ikke udelukket noget sted. Jeg har dog fået en forklaring begge gange. Den ene forstod jeg ^_^

Skrevet
AB455 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har modtaget to sherifstjerner men endnu ikke udelukket noget sted. Jeg har dog fået en forklaring begge gange. Den ene forstod jeg ^_^

Nu lyver du igen. Du er indenfor de sidste 2 år blevet smidt ud af mindst 1 tråd og har fået skrive pause efter et personangreb på en bruger som efterfølgende nedlagde sin profil. Jeg deltog ikke i den pågældende tråd, men jeg husker det ganske tydeligt, da det var det personangreb, som var dråbet, som også fik mig til at nedlægge min profil dengang.

Skrevet
Uden gummi er gud skrev, for 10 minutter siden:

Nu lyver du igen. Du er indenfor de sidste 2 år blevet smidt ud af mindst 1 tråd og har fået skrive pause efter et personangreb på en bruger som efterfølgende nedlagde sin profil. Jeg deltog ikke i den pågældende tråd, men jeg husker det ganske tydeligt, da det var det personangreb, som var dråbet, som også fik mig til at nedlægge min profil dengang.

Øh... Nej. Altså til udelukkelse og/eller skrivepause. Du kan jo prøve om du kan finde den post hvor det skulle stå og lave en tråd i hyggesnak om det.

Redigeret af AB455

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.