Hop til indhold

Den smukkeste thai der løb af sporet

Featured Replies

Skrevet
AB455 skrev, for 5 timer siden:

Øh... Nej. Altså til udelukkelse og/eller skrivepause. Du kan jo prøve om du kan finde den post hvor det skulle stå og lave en tråd i hyggesnak om det.

Både du, jeg og en række andre bruger, ved jeg har ret. Det er nok for mig. Jeg gider ikke spilde tid på at lede i gamle tråde for at dokumenter at jeg har ret.

Bortset fra det er jeg ret sikker på at du også underdriver antallet af advarsler du har fået. Men det gider jeg heller ikke spilde tid på at dokumenter.

Redigeret af Uden gummi er gud

Skrevet
Uden gummi er gud skrev, for 19 timer siden:

Der er en rigtig god grund til at dit indlæg bliver slettet, og du får en advarsel for at lufte din holdning til sex uden gummi i en anmeldelses eller efterlysnings tråd. Problemet er at hvis du skal have lov til at lufte din holding mod sex uden gummi i en anmeldelses eller efterlysnings tråd, så skal jeg også have lov til at lufte min holdning for sex uden gummi i samme tråd. Samtlige yderlige indlæg i den tråd vil herefter dreje sig om for/imod sex uden gummi. Denne tråd er et ganske godt eksemple på dette.

Det kan jeg skrive under på at den er. Jeg har fået advarsels point og er blevet smidt ud af tråde for at skrive at jeg ikke besøger piger som har store eller markante tatoveringer, da tatoveringer er et turnoff for mig.

Det virker måske hårdt, og @Stapler er 100% sikkert den mest ubamhjertige og unfair moderator på dette board, men jeg støtter alligevel hans linie incl. når han giver mig advarsler og smidder mig ud af tråde. Hans linie har været med til at nedbringe mængden af afporinger BETRAGTELIGT. Har du behov for at lufte din holding til hvad pigerne tilbyder, så gør det i general debat, hvor det høre hjemme.

Vi er til dels indenfor trådens emne, men den begynder at dreje henimod personlig fnidder. 
Lad os holde stien ren ;) 

Skrevet
Mook skrev, den 2.7.2023 at 00:48:

gav mig 2x advarsel. Den ene fortalte han mig om, jeg afsporede trådene og når en bruger (brugere) skriver en anmeldelse om mig, skal jeg kun takke ham/dem på PM.

Må man ikke takke for en god anmeldelse i tråden??? :huh: så har jeg da vist overtrådt reglerne et par gange og har en god håndfuld advarsler til gode? 

Skrevet
SweetKisses skrev, 1 time siden:

Må man ikke takke for en god anmeldelse i tråden??? :huh: så har jeg da vist overtrådt reglerne et par gange og har en god håndfuld advarsler til gode? 

Det må du godt, men Mook og hendes fans har brugt indtil flere tråde til at skrive frem og tilbage, og det er det de ikke må

Skrevet
Plaskeren skrev, 1 time siden:

Det må du godt, men Mook og hendes fans har brugt indtil flere tråde til at skrive frem og tilbage, og det er det de ikke må

Tak - det giver mening! ^_^<3

Skrevet
SweetKisses skrev, for 2 timer siden:

Læs retningslinjer 

Ellers spørg nogle brugere herinde, de har et meget bred kendskab(indsigt) til hvem må og ikke må :D:D

Hav en dejlig dag 

Skrevet
Plaskeren skrev, for 1 time siden:

Nøjagtig det samme er tilfældet med en del andre piger på dette Forum. Og de både takker og kommenterer, på helt samme måde som Mook og hendes elskere. 
Den eneste forskel er at Mook har været popular længere tid, end de andre, på forum. 

Redigeret af Aarhuselsker

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.