Hop til indhold
TheKidd

Vildeste horizontal gymnastik og gode Fajitas | Aghata Rivera

Recommended Posts

Kære Aghata Rivera

Jeg har nu tilbragt over 50 timer i dit selvskab. Ja tro det eller ej men det er sgu sandt nok. De 50 timer har været fyldt med grin, omsorg og ikke mindst kærlighed. Hendes personlighed udstråler en helt speciel livsglæde, rolighed men også skørhed som gør hende yderst elskværdig.

Vores første møde den 13 april var noget helt specielt. Dog vil jeg i denne anmeldelse ikke gå i detaljer med hvad der gjorde det speicelt. Siden den dag havde vi en helt speciel kemi - nok fordi at jeg ligesom dig er en smule skør og ikke tager livet så tungt som man nok til tider burde.

De mange timer vi siden vores første møde har tilbragt sammen har været en kæmpe fornøjelse og jeg kan uden at være et millisekund i tvivl anbefale et besøg hos hende. Du vil ikke fortryde det. Ligesom at hendes personlighed er noget helt specielt er horizontal gymnastik med hende noget helt specielt. Hun er top professionel uden det hverken føles mekanisk eller som værende skuespil men rettere det stik modsatte.

Til alle skeptikerne overfor denne anmeldelse kan jeg bare sige at mit brugernavn TheKidd var hendes ide på baggrund af en intern joke vi har. Kan i samme omgang rapportere at hun laver en seriøs god omgang Fajitas og at hun har en kæmpe forkærlighed for filmen The Dictator.

Heldigvis forlader hun os først den 16. juni. Pas på hende.

https://nympho.dk/n7434/2680/allow-me-to-enter-you-into-an-exciting-world-of-sensory-pleasure/

// TheKidd

Redigeret af TheKidd
Teknologi og mig er tydeligvis ikke venner - Link er nu indsat hahaha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Aghata sidste efterår. Ingen tvivl om hun er yderst prof og dygtig. Det var en dejlig oplevelse med tungekys.. og en varieret aktivitet uden lige. Men da jeg gik bad hun mig skrive en anmeldelse på Nympho, hvilket jeg gjorde. En positiv en da jeg kom hjem opstemt efter den gode oplevelse. 

Men at træffe hende var rimeligt besværligt .. Skulle først stå på den modsatte side af gaden på Østerbro. Hvorefter hun fortalte mig at krydse gaden og ringe på det og det sted. Siden er det ikke lykkedes mig at komme i kontakt med hende når hun har været her. Det er  mit indtryk af det segment af "dyre" piger simpelthen spiller kostbare i håb om flere hopper på. Nu ved jeg fra andre piger i den "dyre" ende at de faktisk har problemer med at få det til at løbe rundt. Deres "uopnåelighed "er et spil for galleriet. Meget bevidst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheKidd skrev, for 16 timer siden:

Kære Aghata Rivera

Jeg har nu tilbragt over 50 timer i dit selvskab. Ja tro det eller ej men det er sgu sandt nok. De 50 timer har været fyldt med grin, omsorg og ikke mindst kærlighed. Hendes personlighed udstråler en helt speciel livsglæde, rolighed men også skørhed som gør hende yderst elskværdig.

Vores første møde den 13 april var noget helt specielt. Dog vil jeg i denne anmeldelse ikke gå i detaljer med hvad der gjorde det speicelt. Siden den dag havde vi en helt speciel kemi - nok fordi at jeg ligesom dig er en smule skør og ikke tager livet så tungt som man nok til tider burde.

De mange timer vi siden vores første møde har tilbragt sammen har været en kæmpe fornøjelse og jeg kan uden at være et millisekund i tvivl anbefale et besøg hos hende. Du vil ikke fortryde det. Ligesom at hendes personlighed er noget helt specielt er horizontal gymnastik med hende noget helt specielt. Hun er top professionel uden det hverken føles mekanisk eller som værende skuespil men rettere det stik modsatte.

Til alle skeptikerne overfor denne anmeldelse kan jeg bare sige at mit brugernavn TheKidd var hendes ide på baggrund af en intern joke vi har. Kan i samme omgang rapportere at hun laver en seriøs god omgang Fajitas og at hun har en kæmpe forkærlighed for filmen The Dictator.

Heldigvis forlader hun os først den 16. juni. Pas på hende.

https://nympho.dk/n7434/2680/allow-me-to-enter-you-into-an-exciting-world-of-sensory-pleasure/

// TheKidd

Hvordan fanden får den her rumænske pige jer til at tro, hun er fra Spanien og hvordan i alverden kan I blive halvblinde fanboys?

Det kan jo være, hun sutter pik godt, men det er altså for pengenes skyld, hun er hverken en engel eller jeres kæreste.

Og at hun beder en kunde om at skrive en anmeldelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg
En mand skrev, for 14 timer siden:

Nu ved jeg fra andre piger i den "dyre" ende at de faktisk har problemer med at få det til at løbe rundt. Deres "uopnåelighed "er et spil for galleriet. Meget bevidst.

Nok derfor beder hun/de punters til at skrive en anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Neither "fanboy" nor anything, this is any random person who opens an account and writes only for the girl to be on the main page and maybe with the advertising (very bad by the way) to get work. The review, as written, does not hide the real intention.

Have a good evening 

Thor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man ikke elsker at være i selskab med Aghata og mærke hendes varme krop, så elsker man ikke at leve :wub:

Må desværre holde mig væk for at passe på mit hjerte... Hun er simpelthen så dejlig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal åbenbart passe på når man skriver her. Efter mit indlæg fik jeg en alenlang sms fra Aghata med slut at jeg aldrig ville kunne få en tid hos hende mere. Fred være med det. Dog lidt spøjst. I øvrigt er jeg sikker på hun ikke er spanier men østeuropæer, hvilket hendes engelske accent klart fortæller. Men jeg skal ikke klage over min oplevelse da jeg besøgte hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
En mand skrev, for 58 minutter siden:

Man skal åbenbart passe på når man skriver her. Efter mit indlæg fik jeg en alenlang sms fra Aghata

Interessant. Det betyder i hvert fald to ting: Aghata har kunnet kombinere dit mobilnummer med din brugerprofil her på EG, og hun har gemt dit mobilnummer fra dengang du besøgte hende sidste efterår. Men ok, det er hun næppe den eneste, som gør.

I øvrigt reelt af dig, at du stadig er positiv over dit besøg hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
En mand skrev, for 2 timer siden:

Man skal åbenbart passe på når man skriver her. Efter mit indlæg fik jeg en alenlang sms fra Aghata med slut at jeg aldrig ville kunne få en tid hos hende mere. Fred være med det. Dog lidt spøjst. I øvrigt er jeg sikker på hun ikke er spanier men østeuropæer, hvilket hendes engelske accent klart fortæller. Men jeg skal ikke klage over min oplevelse da jeg besøgte hende.

Vores querida er uden tvivl fra Østeuropa.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
italianovero skrev, for 21 timer siden:

Hvordan fanden får den her rumænske pige jer til at tro, hun er fra Spanien og hvordan i alverden kan I blive halvblinde fanboys?

Det kan jo være, hun sutter pik godt, men det er altså for pengenes skyld, hun er hverken en engel eller jeres kæreste.

Og at hun beder en kunde om at skrive en anmeldelse...

Jeg har kun været forbi en enkelt gang, der talte hun fint spansk, og fortalte at hun boede i Madrid.

Jeg fik ikke indtryk af, at hun var fra Rumænien.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 23 minutter siden:

Jeg har kun været forbi en enkelt gang, der talte hun fint spansk, og fortalte at hun boede i Madrid.

Jeg fik ikke indtryk af, at hun var fra Rumænien.

Lad os forestille os, en rumæner/spanier/et eller andet besøger en dansk pige i Berlin, f.eks.

Hun fortæller manden, at hun faktisk er norsk og bor i Oslo.Taler også lidt norsk for at skabe mere autenticitet.

Do you get my point, bro?

PS.Sprogmæssigt ligger rumænsk tæt på italiensk og spansk.

Redigeret af italianovero

Del dette indlæg


Link til indlæg
italianovero skrev, 1 time siden:

Lad os forestille os, en rumæner/spanier/et eller andet besøger en dansk pige i Berlin, f.eks.

Hun fortæller manden, at hun faktisk er norsk og bor i Oslo.Taler også lidt norsk for at skabe mere autenticitet.

Do you get my point, bro?

PS.Sprogmæssigt ligger rumænsk tæt på italiensk og spansk.

Amatørlingvistik har altid været en yndet disciplin her på EG. Har du mere håndfaste beviser, siden du skriver, at hun “uden tvivl “ er fra Østeuropa?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Twain skrev, for 13 minutter siden:

Amatørlingvistik har altid været en yndet disciplin her på EG. Har du mere håndfaste beviser, siden du skriver, at hun “uden tvivl “ er fra Østeuropa?

Netop min pointe, med "amatørlingvistik".

Danskerne kan ikke andet end engelsk og vores fætter herop, og dig, jeg tror ikke, I kan se nuancerne, når man taler spansk/italiensk/fransk med rumænsk accent.

Mit bevis? Jeg ved det.

Men lad os ikke afspore tråden, det handler ikke om nationalitet, der kommer bare ind i mellem sådan nogle naive halvblinde danskere, som roser til skyerne disse "spanske/italienske" piger, at det er latterligt.

Vaya con Dios, querida

Del dette indlæg


Link til indlæg
italianovero skrev, for 23 timer siden:

Hvordan fanden får den her rumænske pige jer til at tro, hun er fra Spanien og hvordan i alverden kan I blive halvblinde fanboys?

Det kan jo være, hun sutter pik godt, men det er altså for pengenes skyld, hun er hverken en engel eller jeres kæreste.

Det var dig selv, der afsporede tråden med spørgsmålet om Aghatas nationalitet - uden nogen form for dokumentation for din påstand.

Redigeret af Twain

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved mit eneste - og i øvrigt fuldstændig fantastiske - besøg hos Agatha tilbage i oktober 2021 fortalte hun mig, at hun var spansk/ukrainsk. Og nej, jeg taler hverken spansk eller ukrainsk, men jeg fandt ingen grund til at tvivle på hende.

Ud over at være utrolig sød, var hun også meget åben, og hun fortalte mig mange ting, som klart hørte til hendes private liv hjemme i Barcelona. På samme måde fortalte jeg også hende ting, som jeg bestemt ikke ville fortælle en dame, jeg ikke stolede på. Det var ikke sådan, at vi gjorde os fuldt identificerbare, men det var klart en samtale, der bar præg af gensidig tillid. Og sådan tror jeg faktisk, at der er rigtig mange, der har oplevet Aghata. Hun virker ærlig, afklaret og åben over for de mænd, som besøger hende. Det ville derfor være besynderligt, at hun skulle lyve om sit ophav, da det ville være så uendelig ligegyldigt i forhold til de ting, hun ellers fortalte.

Når det er sagt, synes jeg egentlig, at en piges nationalitet er ret uinteressant, så længe hun er sød og fræk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
italianovero skrev, den 5.6.2023 at 11:53:

Lad os forestille os, en rumæner/spanier/et eller andet besøger en dansk pige i Berlin, f.eks.

Hun fortæller manden, at hun faktisk er norsk og bor i Oslo.Taler også lidt norsk for at skabe mere autenticitet.

Do you get my point, bro?

PS.Sprogmæssigt ligger rumænsk tæt på italiensk og spansk.

Jeg er helt med... ;-)

Men...nu taler jeg faktisk spansk, men ikke godtnok til at vurdere om det er med rumænsk accent. Dog kan jeg godt høre forskel på en fra Madrid , en fra Barcelona og en fra Malaga.

Jeg har tidligere selv været i vælten, fordi jeg "afslørede" en anden pige, der hævdede at være fransk, i at komme netop fra Rumænien.

Hun var så kvik at svare på tråde med oversættelse på, og hun blev meget vred og sur over, at jeg skrev, at hun kom fra Rumænien.

Nå men, der fik jeg et allerhelvedes møgfald af utallige brødre herinde, og blev tilmed, på forunderlig vis, blokeret fra den tråd, men det er - som sagt - en anden sag.

Derfor går jeg ikke så meget op i den slags længere, tager egne noter og handler ud fra det. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, for 1 time siden:

Ved mit eneste - og i øvrigt fuldstændig fantastiske - besøg hos Agatha tilbage i oktober 2021 fortalte hun mig, at hun var spansk/ukrainsk. Og nej, jeg taler hverken spansk eller ukrainsk, men jeg fandt ingen grund til at tvivle på hende.

Ud over at være utrolig sød, var hun også meget åben, og hun fortalte mig mange ting, som klart hørte til hendes private liv hjemme i Barcelona. På samme måde fortalte jeg også hende ting, som jeg bestemt ikke ville fortælle en dame, jeg ikke stolede på. Det var ikke sådan, at vi gjorde os fuldt identificerbare, men det var klart en samtale, der bar præg af gensidig tillid. Og sådan tror jeg faktisk, at der er rigtig mange, der har oplevet Aghata. Hun virker ærlig, afklaret og åben over for de mænd, som besøger hende. Det ville derfor være besynderligt, at hun skulle lyve om sit ophav, da det ville være så uendelig ligegyldigt i forhold til de ting, hun ellers fortalte.

Når det er sagt, synes jeg egentlig, at en piges nationalitet er ret uinteressant, så længe hun er sød og fræk.

Jeg er så enig. Aghatha leverer en service på meget højt niveau - og når en GP gør det, er det vel fløjtende ligegyldigt, om hun kommer fra Nord eller Syd Spanien, eller et helt andet land. Tilfredse kunder må være det vigtigste. Derudover er hun en utrolig sød pige som gør alt for, at hendes kunder kommer tilbage. 

Og det gør mange tilfredse EG medlemmer incl. undertegnede.

 

Redigeret af sanook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, for 2 timer siden:

Ved mit eneste - og i øvrigt fuldstændig fantastiske - besøg hos Agatha tilbage i oktober 2021 fortalte hun mig, at hun var spansk/ukrainsk. Og nej, jeg taler hverken spansk eller ukrainsk, men jeg fandt ingen grund til at tvivle på hende.

Ud over at være utrolig sød, var hun også meget åben, og hun fortalte mig mange ting, som klart hørte til hendes private liv hjemme i Barcelona. På samme måde fortalte jeg også hende ting, som jeg bestemt ikke ville fortælle en dame, jeg ikke stolede på. Det var ikke sådan, at vi gjorde os fuldt identificerbare, men det var klart en samtale, der bar præg af gensidig tillid. Og sådan tror jeg faktisk, at der er rigtig mange, der har oplevet Aghata. Hun virker ærlig, afklaret og åben over for de mænd, som besøger hende. Det ville derfor være besynderligt, at hun skulle lyve om sit ophav, da det ville være så uendelig ligegyldigt i forhold til de ting, hun ellers fortalte.

Når det er sagt, synes jeg egentlig, at en piges nationalitet er ret uinteressant, så længe hun er sød og fræk.

Lige præcis. Jeg har besøgt Aghata mange mange gange.Skriver med hende, når hun er hjemme i Barcelona. Gensidig tillid er nøgleordet.<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

my dear italanovoro isn't it funny to see that when you try to give negative comments to the empathetic intellectual beautiful girls it has the complete opposite effect - you should learn from that and instead use the same method with the customers and see if you don't become one of the positively mentioned girls - just a well-intentioned piece of advice - good luck

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 8 timer siden:

Jeg er helt med... ;-)

Men...nu taler jeg faktisk spansk, men ikke godtnok til at vurdere om det er med rumænsk accent. Dog kan jeg godt høre forskel på en fra Madrid , en fra Barcelona og en fra Malaga.

Jeg har tidligere selv været i vælten, fordi jeg "afslørede" en anden pige, der hævdede at være fransk, i at komme netop fra Rumænien.

Hun var så kvik at svare på tråde med oversættelse på, og hun blev meget vred og sur over, at jeg skrev, at hun kom fra Rumænien.

Nå men, der fik jeg et allerhelvedes møgfald af utallige brødre herinde, og blev tilmed, på forunderlig vis, blokeret fra den tråd, men det er - som sagt - en anden sag.

Derfor går jeg ikke så meget op i den slags længere, tager egne noter og handler ud fra det. ;-) 

Hablas español, bobo?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...