Hop til indhold
pensionisten

Hvad betaler glædespigerne i leje af lokaler

Recommended Posts

Jeg er ved at brække mig over den her debat. Brække mig fordi pia har ret og alle piger sidder og så lurpasser og er bange for at blande sig og bakke hende op. Hvad er i da for en flok k....... som lader en eneste modig pige stå i stormvejr helt alene selv om i udemærket kan se hun har ret. Hvad f.... er i da for en flok høns der ikke kan bakke op og som lader hende kæmpe hele krigen for jer mens i selv sidder hygger jeres egen røv. Jeg brække mig fordi folk lejer kloge åge og ikke har skid forstand på hvad de skriver men har læst det hele i avisen og tror de er så kloge. Jeg står på gaden, jeg har ingen stemme ud over den som pia har givet mig i den her debat. Jeg er sku ikke gadepige fordi det er sjov, jeg er i gaden fordi jeg ikke har noget valg, jeg kan ikke betale så høj priser på klinik ud over når jeg kan komme ind de steder som forlanger 50 50 fordi jeg så ikke har nogen risiko for ikke at kunne betale huslejen, så jeg bliver udnytt rigtig groft fordi jeg ikke kan betale,  så når  jeg giver blow og knepper uden fordi kunderne vil ha det og de er sku ikke dummere end de godt ved jeg er på gaden fordi jeg er svag iforvejen.. Hvis der var bordeller var lovlig, så var de også billig og så har jeg der står ude igen i aften i regn og koldt også en chance for at komme ind i varmen, men nej. Loven er ikke lavet for at mig ikke skal udnyttes. 

 

Tina 

 

 Nu havde jeg ellers lovet mig selv at holde mig ude af debatten, syntes fanktisk at pia gjorde det rigtigt goddt....osse fordi jeg har haft mine kampe for branchen både i "stå Sammen" "Bdea" og er nu i "Sio" hvor jeg dog kun er medlem men ikke dletagende, jeg har gjort min borgerpligt på det punkt og det koster vildt med blod og tårer.

 

Nu kan der jo sidde en masse klogeåger og sige en masse om hvad vi skal og må og hvad vi kan gør....ja det kan vi...vi kan snakke med polittikere vi kan snakke med gud vi kan snakke med...ja hvem som helst...

 

Men vi har en stor fjende , og skægt nok er det os selv, vi kan ikke samarbejde!

 

Nu har jeg været i branchen siden de første guldhorn blev lavet og du hører altid den der....jeg er kun i branchen i kort tid, da jeg er ved at studere til advokat/læge You name it....så man behøver ikke tage stilling til noget, andet et tnat og fjas .

 

Det var en del piger...

 

Så er der den der del....jeg kan ikke li den og den....for hun gør dit eller dat....så jeg behøver ikke samarbejde med hende eller være steder som hende eller i forening som hende.

 

Så er der dem der laver et kæmpe arbejde for branchen de bliver så trætte med tiden, fordi det koster dem alt for meget, tid privatliv, venner og man får massere af fjender.

 

Bare sådan en enkelt ting som at få folk til at melde sig ind i Sio, er svært....hvor svært kan det være?

 

Nej vi er modstanderne af os.

 

Og så sætter gammel hønen sig hen i hjørnet og mimre!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er ved at brække mig over den her debat. Brække mig fordi pia har ret og alle piger sidder og så lurpasser og er bange for at blande sig og bakke hende op. Hvad er i da for en flok k....... som lader en eneste modig pige stå i stormvejr helt alene selv om i udemærket kan se hun har ret. Hvad f.... er i da for en flok høns der ikke kan bakke op og som lader hende kæmpe hele krigen for jer mens i selv sidder hygger jeres egen røv. Jeg brække mig fordi folk lejer kloge åge og ikke har skid forstand på hvad de skriver men har læst det hele i avisen og tror de er så kloge. Jeg står på gaden, jeg har ingen stemme ud over den som pia har givet mig i den her debat. Jeg er sku ikke gadepige fordi det er sjov, jeg er i gaden fordi jeg ikke har noget valg, jeg kan ikke betale så høj priser på klinik ud over når jeg kan komme ind de steder som forlanger 50 50 fordi jeg så ikke har nogen risiko for ikke at kunne betale huslejen, så jeg bliver udnytt rigtig groft fordi jeg ikke kan betale, så når jeg giver blow og knepper uden fordi kunderne vil ha det og de er sku ikke dummere end de godt ved jeg er på gaden fordi jeg er svag iforvejen.. Hvis der var bordeller var lovlig, så var de også billig og så har jeg der står ude igen i aften i regn og koldt også en chance for at komme ind i varmen, men nej. Loven er ikke lavet for at mig ikke skal udnyttes.

Tina

Hej Tina. Jeg er både trist og lidt forundret over dit indlæg. Du er velkommen til at kontakte mig, så skal jeg med glæde give dig et job i varmen og vise dig at det ikke koster de nævnte beløb. Rigtig glædelig jul og jeg ønsker af hele mit hjerte du får et godt og bedre nytår. Varmt knus fra Line. Pas på dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg vil godt sige noget mere. det er rigtig stort for mig og lave email i dag og lave profil og lave noget på internettet. Jeg har sku ikke komputer og internet og andet dyrt lort. Jeg har ikke noget godt i fremtid og jeg har sku snakke med pro center og de har ikke en skid at gi mig. de kan ikke skaf et arbejde til mig for der er ikke noget arbejde uden uddanelse. jeg er ikke så stærk jeg kan begynde på uddanelse og jeg får kontant hjælp som ingen heller ikke jeg kan leve for. jeg er nød til at suplere op selv og jeg betaler ikke skat og jeg løber så hurtig jegkan hvis panserne kommer for jeg vil bare gerne ha så jeg kan købe noget nyt tøj til mine børn bare nogen gange. Jeg har sku ikke penge til at blive hjem og holde jul med mine børn så jeg tager også i gaden jule aften når ungerne sover og ja de sover alene og det er ikke fordi jeg er ond. jeg er ikke ond, jeg har ikke penge til en babysitter, så de sover alene. det vil gøre en stor forandring for mig at komme på klinik og jeg er rigtig glad når jeg kan få 50 50 chancer for så står jeg ikke ude og fryser men jeg ved da godt det er at udnyt mig. jeg er ikke så smuk, kun lidt smuk når jeg er glad så der er ikke kunder til at jeg kan være på klinik og tjen 1000elller 1500 til husleje. er i da gale mand, der er ikke 10 kunder på en dag på en klinik hvert fald ikke til mig, hvis jeg har 3 eller 4 så er jeg rigtig glad og det er også sådan i gaden. når det går rigtig godt har jeg 3 eller 4 og har ikke fået tæsk. Det er en god dag for mig og jeg kan gå i bilka og købe tøj til ungerne. jeg er ikke dum og jeg er ikke værdiløs og jeg er ikke ond. mine børn elsker mig og jeg ved godt jeg sidder nede i lort til halsen og kan ikke komme op og der er ikke noget i fremtid der viser at jeg kan komme op. jeg har haft fladbuk og været syg mange gang. jeg er bange for at kysse mine børn for de ikke skal få noget. loven er ikke lavet for mig, loven gør det skide nemt at udnyt mig og jeg er blevet kvalt af en kunde og voldtagt og de rumænere der står i gaden, de er edermagme nogle skrappe kællinger. dem er jeg mere bange for end kunderne for de er van til at få tæsk og er selv blevet godt hårde af det. jeg har faktisk måt gøre rigtig meget for at læse og skrive her. låne komputer lave email opret mig og det var rigtig svært. jeg var ikke dårlig i skolen, jeg var god til nogen ting men ikke alt. jeg kan ikke mange fine ord og lyde fin når jeg snakker. jeg er ikke en fin frue. jeg har tabt i loteriet og det ved jeg god. hvis jeg fik chancen på en billig klinik så vil kunderne ikke være så hurtig til at spørge om uden og jeg ku måske også få chek for sygdom tit eller bare nogen gange eller hver fald inden jeg føler jeg er syg. så fandme fuck jer der sidder og er kloge åge i har ikke en skid forstand på hvad der er at værre ligsom mig og hvad og hvem der udnytter mig og det er rigtig til at blive ked af det og det er jeg også tit for det er når jeg blir udnyttet aller mest at jeg har de bedste ting lige nu, bare et sted og arbejd som jeg kan betale og det går altså bedst ved 50 50. der er sku ikke andet til mig her i odense for det eneste sted der er som er billig er oluf ryes gade og de vil ikke ha mig for jeg er ikke så smuk og jeg har noget med misbrug, ikke noget hårde stoffer men mere hash og sådan også og derfor så er det også lukket for mig. Nu går jeg i gaden og så håber jeg fandme ham den der fra skat han har lært noget for det er sku ikke sjov det her og så syns jeg også det er modig for der er helt sikker folk der gerne vil pande hende en for at skrive om det. så tak for det hele og nu er jeg færdig. 

 

Tina 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tina,

 

ville have skrevet til dig privat, men det kan desværre ikke lade sig gøre.

 

Hvis du giver samleje uden kondom, er det først og fremmest dit eget valg. Først når du siger du nej, vil du få respekt. Tænk på at de fleste glædespigekunder er alm. ægtemænd, som nødigt vil komme hjem til konen med en dårlig. Det er først i de senere år at sex uden kondom er blevet mere almindeligt - jeg oplevede det aldrig i min ungdom - kun i Portugal, hvor de ikke vidste hvad et kondom var - og der skulle jeg så ikke have noget!

 

Blow uden kondom kan jeg gå med til, men det er også rimeligt nyt.

 

Tænk på at de kunder der efterspørger sex uden kondom - det er også dem der går til andre piger og efterspørger det samme, så de er alt andet lige mere smittefarlige, så dem burde du slet ikke betjene - der er nok af fornuftige kunder, der foretrækker piger der kun dyrker sikker sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan ikke overskue det vivar af regler og rigtig/ forkert i den branche her efterhånden... Jeg ved jeg skal oplyse indkomst betale skat og mons, lave regnskab osv. Det gøres og alligevel laver de et skøn så vildt overdrevet at selv kongehuset ville få angst anfald hvis de fik det med posten... De vil med tiden lukke alle steder og der vil være mange piger som skal ud på gaden ligesom Tina eller er tvunget til at leje et værelse et sted, hotel, campingvogn osv og den dag da stopper jeg!!! Kan vi ikke arbejde et varmt trygt og rent sted så det slut!!! SIO kæmper bravt ja, respekt, har selv brugt Susanne i min skattesag, håber også flere vil melde sig ind. Måske det er på tide flere stiller sig op sammen ja og fremlægger livet som glædespige, SAMMEN ja... Jeg mener vi alle har noget at byde ind med, dog er min tillid til at de vil lytte og forandre sammen med os på et meget lille sted... Jeg er bedre i tale end på skrift, så svært at forklare det jeg mener her om alt det her, men jeg mener helt sikkert at det må være en opgave der skal løses i fælleskab af os der arbejder i faget.. Rigtig glædelig jul alle sammen knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Line.

 

Du lyder som en kvinde med hjertet på det rette sted, din indlæg til Tina skal du have stor ros for.

Desværre må jeg give dig ret, jeg tror det er enormt svært at få nogen til at lytte og forandre denne branche, det er et emne som ingen fra politisk hold vil røre, jo et forbud er der nogen der gerne vil have, men bedre vilkår, desværre tror jeg ikke.. :???:

 

 

Kære Tina.

 

Hvor vil jeg håbe 2014 kunne blive et bedre år for dig, at der er nogen der vil hjælpe dig så du kan give dig selv og dine børn en fremtid. 

At skulle leve på den måde som du gør, med frygt for overfald fra Rumænske piger er frygteligt. Jeg er selv Fynbo og har læst en del om de Rumænske piger i dagspressen, men de forsvinder ikke før mændene holder op med at benytte dem og det kan jeg godt tvivle på sker, vi kan jo bare læse i forum omkring gadepiger i Odense.

 

 

Til både Line og Tina de bedste juleønsker fra mig og knus til jer begge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg vil godt sige noget mere. det er rigtig stort for mig og lave email i dag og lave profil og lave noget på internettet. Jeg har sku ikke komputer og internet og andet dyrt lort. Jeg har ikke noget godt i fremtid og jeg har sku snakke med pro center og de har ikke en skid at gi mig. de kan ikke skaf et arbejde til mig for der er ikke noget arbejde uden uddanelse. jeg er ikke så stærk jeg kan begynde på uddanelse og jeg får kontant hjælp som ingen heller ikke jeg kan leve for. jeg er nød til at suplere op selv og jeg betaler ikke skat og jeg løber så hurtig jegkan hvis panserne kommer for jeg vil bare gerne ha så jeg kan købe noget nyt tøj til mine børn bare nogen gange. Jeg har sku ikke penge til at blive hjem og holde jul med mine børn så jeg tager også i gaden jule aften når ungerne sover og ja de sover alene og det er ikke fordi jeg er ond. jeg er ikke ond, jeg har ikke penge til en babysitter, så de sover alene. det vil gøre en stor forandring for mig at komme på klinik og jeg er rigtig glad når jeg kan få 50 50 chancer for så står jeg ikke ude og fryser men jeg ved da godt det er at udnyt mig. jeg er ikke så smuk, kun lidt smuk når jeg er glad så der er ikke kunder til at jeg kan være på klinik og tjen 1000elller 1500 til husleje. er i da gale mand, der er ikke 10 kunder på en dag på en klinik hvert fald ikke til mig, hvis jeg har 3 eller 4 så er jeg rigtig glad og det er også sådan i gaden. når det går rigtig godt har jeg 3 eller 4 og har ikke fået tæsk. Det er en god dag for mig og jeg kan gå i bilka og købe tøj til ungerne. jeg er ikke dum og jeg er ikke værdiløs og jeg er ikke ond. mine børn elsker mig og jeg ved godt jeg sidder nede i lort til halsen og kan ikke komme op og der er ikke noget i fremtid der viser at jeg kan komme op. jeg har haft fladbuk og været syg mange gang. jeg er bange for at kysse mine børn for de ikke skal få noget. loven er ikke lavet for mig, loven gør det skide nemt at udnyt mig og jeg er blevet kvalt af en kunde og voldtagt og de rumænere der står i gaden, de er edermagme nogle skrappe kællinger. dem er jeg mere bange for end kunderne for de er van til at få tæsk og er selv blevet godt hårde af det. jeg har faktisk måt gøre rigtig meget for at læse og skrive her. låne komputer lave email opret mig og det var rigtig svært. jeg var ikke dårlig i skolen, jeg var god til nogen ting men ikke alt. jeg kan ikke mange fine ord og lyde fin når jeg snakker. jeg er ikke en fin frue. jeg har tabt i loteriet og det ved jeg god. hvis jeg fik chancen på en billig klinik så vil kunderne ikke være så hurtig til at spørge om uden og jeg ku måske også få chek for sygdom tit eller bare nogen gange eller hver fald inden jeg føler jeg er syg. så fandme fuck jer der sidder og er kloge åge i har ikke en skid forstand på hvad der er at værre ligsom mig og hvad og hvem der udnytter mig og det er rigtig til at blive ked af det og det er jeg også tit for det er når jeg blir udnyttet aller mest at jeg har de bedste ting lige nu, bare et sted og arbejd som jeg kan betale og det går altså bedst ved 50 50. der er sku ikke andet til mig her i odense for det eneste sted der er som er billig er oluf ryes gade og de vil ikke ha mig for jeg er ikke så smuk og jeg har noget med misbrug, ikke noget hårde stoffer men mere hash og sådan også og derfor så er det også lukket for mig. Nu går jeg i gaden og så håber jeg fandme ham den der fra skat han har lært noget for det er sku ikke sjov det her og så syns jeg også det er modig for der er helt sikker folk der gerne vil pande hende en for at skrive om det. så tak for det hele og nu er jeg færdig.

Tina

for at skabe et godt liv for sig selv og sine børn, må du passe på dig selv og forlange mere af dig og livet. Hvis du vil et bedre liv, så får du det også... Du må ikke tillade dig at være offer og slet ikke offer dig og din sjæl. Ring til mig, jeg kan og vil gerne hjælpe dig også med børne pasning...  Varme tanker og masser af god karma sender jeg til dig

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

I referance til Tinas indlæg, så vil jeg da håbe at Starson med flere stadigvæk læser med i tråden.

Tak til Heksen, du har desværre alt for meget ret i dine betragtninger.

Knus Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I referance til Tinas indlæg, så vil jeg da håbe at Starson med flere stadigvæk læser med i tråden.

Tak til Heksen, du har desværre alt for meget ret i dine betragtninger.

Knus Pia

VarmePia

Jo, er her endnu og gav også en like til gammel høne, som du kan se, for jeg tror hun rammer skiven med sine betragtninger. I øvrigt voldsomt rørt over de seneste indlæg.

Håber alle får en god jul.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Okay Starson, du er tilgivet din uvidenhed :)

Jeg har også fældet en tåre over de indlæg. Desværre ved jeg, som har været længe i branchen, at dette ikke er en enlig svale og at der reelt ikke er noget vi, jeg taler om pigerne ( toppen af poppen om du vil ), kan gøre der vil have en blivende effekt. Jeg kan i princippet køre i gaden og dele min dagsindtjening ud, men jeg tror ikke jeg kommer levende derfra igen. Alfonserne læser altså også med på nettet!

God jul :)

Knus Pia

Redigeret af VarmePia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er ved at brække mig over den her debat. Brække mig fordi pia har ret og alle piger sidder og så lurpasser og er bange for at blande sig og bakke hende op. Hvad er i da for en flok k....... som lader en eneste modig pige stå i stormvejr helt alene selv om i udemærket kan se hun har ret. Hvad f.... er i da for en flok høns der ikke kan bakke op og som lader hende kæmpe hele krigen for jer mens i selv sidder hygger jeres egen røv. Jeg brække mig fordi folk lejer kloge åge og ikke har skid forstand på hvad de skriver men har læst det hele i avisen og tror de er så kloge. Jeg står på gaden, jeg har ingen stemme ud over den som pia har givet mig i den her debat. Jeg er sku ikke gadepige fordi det er sjov, jeg er i gaden fordi jeg ikke har noget valg, jeg kan ikke betale så høj priser på klinik ud over når jeg kan komme ind de steder som forlanger 50 50 fordi jeg så ikke har nogen risiko for ikke at kunne betale huslejen, så jeg bliver udnytt rigtig groft fordi jeg ikke kan betale, så når jeg giver blow og knepper uden fordi kunderne vil ha det og de er sku ikke dummere end de godt ved jeg er på gaden fordi jeg er svag iforvejen.. Hvis der var bordeller var lovlig, så var de også billig og så har jeg der står ude igen i aften i regn og koldt også en chance for at komme ind i varmen, men nej. Loven er ikke lavet for at mig ikke skal udnyttes.

Tina

Det har da intet med at man ikke har lyst til at bakke op, -men i mine øjne så er hvad jeg tjener og hvad jeg betaler i udgifter, jahh det rager ikke rigtigt nogen? Så tænk lige på det fra den side før du brækker dig over ''vores'' tilbagenholdenhed og kalder os for k.......!

Og tror ikke på at selv hvis bodeller var lovlige at huslejen ville falde ned, det må da være ren ønsketænkning....

I mine øre lyder det ikke som om du skal have hjælp med at finde et sted, -men at finde noget hjælp til at komme ud af det her og dit misbrug, man skal ikke sælge sin krop af nød men af lyst, og det lyder ikke til at du har det godt med det... Få noget hjælp søde ven, lov mig det. Ønsker dine børn en god og forhåbentlig tryg jul.

Redigeret af Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Okay Starson, du er tilgivet din uvidenhed :)

Jeg har også fældet en tåre over de indlæg. Desværre ved jeg, som har været længe i branchen, at dette ikke er en enlig svale og at der reelt ikke er noget vi, jeg taler om pigerne ( toppen af poppen om du vil ), kan gøre der vil have en blivende effekt. Jeg kan i princippet køre i gaden og dele min dagsindtjening ud, men jeg tror ikke jeg kommer levende derfra igen. Alfonserne læser altså også med på nettet!

God jul :)

Knus Pia

det må de også gerne,og så skal de høre sådan her, frygt er ikke et element her!!! Vi har alle et ansvar og vores medmenneskelighed skal ikke forhindre ( i hvert fald mig) i at hjælpe eller kommentere. Selvfølgelig skal ingen udsættes for fare af bla mit ønske om at hjælpe, men omvendt vil jeg aldrig holde min mund pga at et afstumpet tilfælde af en " mand", der skal tjene på andre... Han må tage den i r... Selv hvis han vil tjene penge i den branche her er min mening!!! Men jeg forstår og beklager min uforsigtighed og lidt naive tilgang til den grimme side af branchen her.. Alt godt og kæmpe stort juleknus herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er muligt nogle piger tænker at bare de tjener godt, så er de ligeglade med om de skal aflevere op mod halvdelen til stedet/bordelmutter.

 

Det er desværre svært at få pigerne og bordelmutterne til at oplyse nogle reele tal - nogle piger og bordelmuttere fordi de tjener godt, nogle fordi de tjener mindre godt  og nogle mener ikke det rager andre - især ikke skattevæsenet -  og sådan er det hele vejen rundt.

 

En anonym undersøgelse over, hvormange timer pigerne arbejder, hvormeget de tjener, betaler i husleje, udgifter til transport, skat, reklame, vask og rengøring, tlf. pige, udstyr, ligger til side, investerer, mv. ville nok heller ikke være repræsentativ, fordi de udenlandske piger næppe vil medvirke, så indtil videre må vi desværre nok nøjes med von gehørensagen.

 

Evt. kunne nogle piger herindefra frivilligt sende nogle oplysninger pr PB til f.eks. Pia, som så kunne anonymisere dem og vi på den måde ihvertfald kunne få bare nogle få reelle tal på bordet.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Kære Tina, vi er mange som føler os meget rørt over dine indlæg.

Du skriver, du ikke kan en masse fine ord, men ved du hvad Tina? Du har en evne til at give en meget dyb forståelse for din situation uden brug af fine og højttravende ord, som er gået lige i hjertet på rigtig mange mennesker! Det er en gave du har Tina, som ligger i dig som en uspoleret diamant. Samfundet / lovgivningen har spillet fallit i forhold til at give dig reel hjælp og beskyttelse imod udnyttelse, men det betyder ikke at du nødvendigvis er uden netværk eller venner. Jeg er blevet kontaktet af flere piger og kunder, der gerne vil putte en "mønt i en sok" og gi dig og dine børn en dejlig Juleaften. Jeg vil godt ligge ud for dem der har givet tilsagn om at støtte dig og en rigtig sød person har tilbudt at bruge sin Jul på at køre til Odense og gi dig sokken i dag, alt du skal gøre er at sende en mail til : [email protected] med dit telefon nummer så denne person kan komme i kontakt med dig.

Tina, jeg lover dig, du skal få en sok som gør at du kan blive hjemme hele ugen!

Glædelig Jul Søde fra mange af dine kollegaer og vores søde kunder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ludvig

Line og Pia.. :smile:

 

I formår sgu og gøre en forskel med kort varsel.

 

Jeg kan ikke finde superlativer nok..Flot Flot.

 

Kære Tina!

 

Håber du læser med her i dag. Du kan sagtens nå en fantastisk aften med din lille familie.. :smile:

 

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

vil give ludvig ret

 

line og pia, i er sku bare for søde og det tager jeg hatten a for  :)

 

tina

 

blev rørt a det du har skrevet,håber i har haft en god juleaften 

ville rigtig gerne ha puttet noget i den sokke 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give generte og Ludvig,Line Pia plus alle andre, ingen er glemt

i har 100 procent ret, op på hesten igen Tina, vi klarer det sgu nok

hvis vi hjælper hinanden

 

De bedste tanker

Skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg anerkender sådan set at det udgør en kalkuleret risiko at drive bordel, hvis man vælger at løbe risikoen for 4 års fængsel, også at det er frivilligt om man vil betale huslejen som sexarbejder.

 

Rufferi paragraffen er branche diskriminerende, men strafferammen vel samtidig også udtryk for hvor stor en chance du som mutter vil tage for at tjene kassen.

 

Jeg anerkender også at enhver mutter og sexarbejder der har rene linjer omkring moms og skat med rette kan beklage konkurrencen fra billigere udbydere der ikke har, men det er næppe forkert at antage at det ry branchen har for at det i særklasse ikke er tilfældet, dette ry ikke er helt ved siden af - hvilket igen kun nyder fremme af en rufferilovgivning der er gør det mere end vanskeligt at tjene legalt på at drive bordel, da udlejer helt tåbeligt ikke må have nogen fortjeneste herpå.

 

På denne baggrund at beskylde Sweet for at pudse sin glorie, med et enkeltstående synes jeg, sagligt eksempel, er i mine øjne ikke sagligt.

 

For uanset hvordan vi vender og drejer den, så er udgiften til købesex så abnorm at konkurrence forholdet mellem udenlandske piger og danske, i mine øjne falder helt udenfor den ellers helt relevante diskussion om social og løndumping fra udenlandsk arbejdskraft på det ordinære øvrige arbejdsmarked.

 

1300 kr er stadig mange beskattede kroner for 1 times sex, og selvfølgelig er det relevant at inddrage pigernes eget valg af egen omkostningsstruktur, når nogen kan gøre en vagt for 600 kr og andre vælger at betale op til 3500 kr i alt for en vagt.

 

For nogen tid siden førte særligt Bluejacket og jeg en længere debat om omkostninger, hvor jeg mente at de burde kunne reduceres så meget at bruttopriserne kunne sættes 40 +/- % ned.

 

I mine øjne dels ved at de piger der ville prøve, de udkonkurrerer nogle konkurrenter ved at samles flere på samme vagter i færre huse, dels ved at vi mænd samler mere forbrug hos færre piger der virker  på færre bordeller.

 

For meget længe siden på Hedomax.com startede jeg en tråd, hvor jeg havde listet en lang række bordeller, og opgjort hvor få piger der havde spredt deres vagter på så mange bordeller at der var fra 1 - 2 piger på vagt indenfor det samme tidsrum, at det betød at de i virkeligheden skulle bidrage til at betale husleje og drift af langt flere huse end nødvendigt.

 

Hertil svarede en mand at det var de jo nødt til for ellers ville Skat kunne finde for mange piger samlet i for få huse - vel det er så også et valg.

 

Jeg anerkender også at det ofte vil kunne opleves som negativt at bo nabo til privat diskret i en opgang med leje/ejer boliger, men det er ikke ensbetydende med at 2 - 3 gode kolleger ikke kan vælge at leje og drive et ugeneret lejemål nonprofit på delebasis, eller flere efter nogen tid kan skyde måske 50000 kr ind i et egentlig nonprofit bordel kollektiv.

 

Det kan så komme prisen på købesex til gode, alt andet er udtryk for at både piger og mænd vælger at bakke op om en helt ekstrem omkostningsstruktur hos traditionelle bordeller, som jeg mener at Sweet med sit gode eksempel viser at der findes alternativer til.

 

Hvorfor ikke også udnytte en omkostningsmodel der presser omkostningerne helt i bund til at koble en loyalitets klub i form af en hjemmeside til ens sted, hvor vi mænd kan samle os om at flytte vores forbrug til piger der kan og vil have deres vagter sådan et sted.

 

Måske kunne vi være medlem pr løbende måned en måned af gangen, hvor vi sponsorerer tilskud til driften på 3 eller 500 kr hver måned.

 

Hvis prisen på sex falder brutto med 40 % +/- kan det hurtigt blive en god forretning for mændene, plus at jo flere mænd der gør, des større tilskud til driften, plus des større omsætning fra samme flere og flere loyale prisbevidste kunder.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejse,

 

Er vi så ikke tilbage i den gamle FKK-klub diskussion?, hvor pigerne kan komme og tilbyde deres service til rimelige priser, da de ikke har yderligere udgifter til, husleje, tøjvask, el, vand, varme, inventar, evt. annoncering og mad, mv.  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes også, at jeg har læst dette før. Endda ad nogle omgange.

 

Hvis det havde været bæredygtigt herhjemme med "fanklub" og det hele, havde det såmænd nok allerede været en realitet.

Var det ikke Rikke fra Escort-et-eller-andet, der for et lille år siden søsatte et initiativ i den retning? Men man hørte aldrig til det siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej egentlig ikke Jernsvin, vi er såmænd bare basalt derhenne hvor få eller flere kan deles om de nøgne faktiske udgifter til at have et sted hvorfra de kan sælge sex.

 

For så vidt også sådan at der kan sælges sex helt på normal vis på dansk skæg og blå briller maner, men så stadig  måske uden mig som kunde.

 

Det er så rigtig nok tilfældet at der så ikke tjenes på at drive bordel, men kun på at sælge sex, hvor der så gerne skal kunne sælges mere sex billigere.

 

At der så er en udlejer der i sidste ende kan fortolkes som ruffet må bero på udlejer, men des lavere husleje, vel des mindre risiko for at blive dømt - der har da eksisteret lyst huse på de samme adresser i årevis en del steder.

 

At der så er piger der helst vil overlade alt besværet til andre og betale for det i dyre domme - ok så sælg sex dyrt, mens dem der godt kan og vil selv, ja prøv da at sælge sex billigere.

 

Men jo Jernsvin jeg kobler gerne os mænd på en loyalitets klub på et pigernes website, for at vi vitterligt kan og vil flytte vores penge over i deres forretning.

 

Men i Chatten spurgte jeg om jeg skulle revolutionere branchen i 2014, eller udsætte revolutionen igen - Moderator mente at jeg nok kom til at udsætte igen :(  ;)

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo Borende X

 

Copenhagen Escort

http://www.copenhagen-escort.dk/

 

De reklamerer stadig med Sex Deals, men der kom aldrig andet end et tilbud om 45 minutters escort for 1000 kr, der ikke interesserede mig.

 

Imidlertid ærgrer det mig at jeg ikke benyttede det tilbud, for så kunne jeg have skrevet den anmeldelse der aldrig kom af nogen der benyttede det.

 

Vi var tæt på noget nyt i den tråd der førte til det initiativ, og så alligevel ikke :(

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Imidlertid ærgrer det mig at jeg ikke benyttede det tilbud, for så kunne jeg have skrevet den anmeldelse der aldrig kom af nogen der benyttede det.

 

Er det da for sent? Du skriver, at de jo stadig reklamerer med sex deals?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis en pige vil have en timeløn på 300 kr, hvilket ikke ligger så langt fra mange andres, så skal hun tillægge alle de beløb en lønmodtager har

 

Timeløn:                                 300kr.

Feriepenge (12,5%):                37,50kr.

Pension (18%):                        54kr.

Sygdom (gæt på en dag/md): 19,58kr.

                                                ----------

                                               411,08kr.

Moms:                                    102,77kr.

                                               -----------

I alt før udgifter:                      513,85kr.

 

hertil kommer:

Personlige udgifter til makeup, lingeri (skal jo se nyt ud, så må udskiftes ofte)

Klinikudgifter (afhængige af klinikken, om man er alene om det eller???)

 

Vi må bare acceptere, at Danmark er et land med et højt omkostningsniveau - det gælder både kunderne og for pigerne, så prisen ligger nok, hvor den skal (amatørpigerne holder jo nogenlunde de samme priser).

 

Dem vi hører om med lavere priser, bliver som regel også anmeldt med meget dårlig service!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...