Hop til indhold
pensionisten

Hvad betaler glædespigerne i leje af lokaler

Recommended Posts

Gæst

Det ville være meget nemt at komme kriminaliteten og begrebet sorte penge til livs. Legaliser prostitution og giv licens til bordeldrift, så ryger lejen også ned. Selv tjener jeg ikke en eneste sort krone, for jeg kan ikke betale hus, bil eller investere med andet end hvide beskattede bobs. Det skriver jeg ikke for at flashe at jeg er hellig, men for at fortælle, at vi piger godt ved at det kun er røde pølser og chokolade der kan købes med sorte penge, alt der virkelig er værd at eje skal der beskattede kroner til.

De klinikker som i dag kører efter gammelt koncept, hvor Mutter arbejdede med på lige fod og ellers stod for indkøb, hovedrengøring og koordinering af vagterne til en lille ekstra skilling er uddøende og det der træder i stedet er ikke noget der kommer pigerne til gode, tværtimod!

Og jo samfundet har et ansvar for at lave love der ikke forringer vilkårene og øger kriminalitet for en hel branche.

Knus Pia

VarmePia

Legalisering er jeg enig i. Eneste væsentlige fordel det medfører, er adgang til dagpengesystemet, men der følger også forpligtelser med, husk det. Men om legalisering skulle påvirke kriminaliteten i branchen tvivler jeg stærkt på.

Licensordning tvivler jeg også på. Licens til de lovlige klinikker, men de ulovlige fortsætter vel blot med at være ulovlige, og så er vi vel lige vidt og der bliver næppe mindre kriminalitet af den grund.

Og samfundet er et demokrati, og vi har haft flertals- og mindretalsregeringer af forskellig politisk observans. Ingen af dem har dog fundet anledning til at ændre på lovgivningen. Man må så bare konstatere, at branchen må finde sig i de spilleregler, der gælder, lige som alle andre i dette samfund, og "selvtægt" (læs: sort økonomi) er selvklart uacceptabelt.

I må finde det gamle koncept frem igen, med den arbejdende "mutter", eller på anden måde indrette Jer, så loven bliver overholdt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

VarmePia

Legalisering er jeg enig i. Eneste væsentlige fordel det medfører, er adgang til dagpengesystemet, men der følger også forpligtelser med, husk det. Men om legalisering skulle påvirke kriminaliteten i branchen tvivler jeg stærkt på.

Licensordning tvivler jeg også på. Licens til de lovlige klinikker, men de ulovlige fortsætter vel blot med at være ulovlige, og så er vi vel lige vidt og der bliver næppe mindre kriminalitet af den grund.

Og samfundet er et demokrati, og vi har haft flertals- og mindretalsregeringer af forskellig politisk observans. Ingen af dem har dog fundet anledning til at ændre på lovgivningen. Man må så bare konstatere, at branchen må finde sig i de spilleregler, der gælder, lige som alle andre i dette samfund, og "selvtægt" (læs: sort økonomi) er selvklart uacceptabelt.

I må finde det gamle koncept frem igen, med den arbejdende "mutter", eller på anden måde indrette Jer, så loven bliver overholdt.

Legalisering/registrering ville give myndighederne mulighed for konsekvent at lukke de illegale klinikker - de kan jo ikke leve helt skjult, i sagens natur må de jo annoncere med, at de er der. Efter min bedste overbevisning vil de fleste handlede og illegalt indvandrede piger kunne stoppes, så der kom ordentlige forhold på området.

At ingen regering har gjort noget helhjertet skyldes, at de dels har prostitutionsmodstandere og -tilhængere. Ingen af parterne har ikke magt, som de har agt. Derfor sker der ikke noget, og branchen fortsætter i et mystisk gråzoneområde.

Den eneste vej frem vil være fortsat at organisere sig. Bruge pressen, kontakte relevante politikere (både tilhængere og modstandere).

Uanset hvordan, man ser på det, er branchen kommet for at blive, så hvorfor lave forbudstilstande - det virkede ikke med sprut i USA i 30'erne!

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Starson 45

 

Er du ansat i SKAT man sku tro det, ellers må du godt pille den gloria af

 

Ja sandheden er altid ilde hørt.

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Legalisering/registrering ville give myndighederne mulighed for konsekvent at lukke de illegale klinikker - de kan jo ikke leve helt skjult, i sagens natur må de jo annoncere med, at de er der. Efter min bedste overbevisning vil de fleste handlede og illegalt indvandrede piger kunne stoppes, så der kom ordentlige forhold på området.

Præcis sådan er det idag. Hvormange af de udenlandske piger tror du er registreret hos SKAT og betaler skat og eventuel moms? Og alligevel annoncerer de her, der og allevegne. Lige til at blive snuppet af SKAT og Politiet. Så jeg tror desværre ikke legalisering/registrering hjælper specielt meget på kriminaliteten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Hvormange af de udenlandske piger tror du er registreret hos SKAT og betaler skat og eventuel moms?

Det har jeg ingen anelse om - og tro overlader jeg til dem, der går i kirke.

 

Det jeg ved er, at når man opererer i et gråzoneområde, hvor det ikke er rigtig tilladt, men heller ikke rigtig forbudt, så giver det problemer. Ordnede forhold og rene linjer vil hjælpe alle parter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

skal vi nu ikke også lige høre pigerne om hvad de betaler for vask-kondomer og hvad de betaler for mad mens de er på arbejde :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det har jeg ingen anelse om - og tro overlader jeg til dem, der går i kirke.

Det jeg ved er, at når man opererer i et gråzoneområde, hvor det ikke er rigtig tilladt, men heller ikke rigtig forbudt, så giver det problemer. Ordnede forhold og rene linjer vil hjælpe alle parter.

Da jeg formoder, du ikke er en af dem der går i kirke, så må du jo åbentbart med sikkerhed vide at legalisering/registrering afliver kriminaliteten. Det er imponerende.

Jeg ved med sikkerhed, at udenlandske piger, der kommer fra lande uden for EU, som er her på turistvisum og som leverer sexydelser, er kriminelle. Og det omfatter sandsynligvis en del af de piger, der bliver anmeldt her på dette forum under bl.a. Thai-sektionerne. Der er ingen gråzone, loven er knivskarp. Er pigerne fra EU, skal de registrerer sig hos SKAT, ellers er de kriminelle. Der er ingen gråzone, loven er knivskarp. Er pigerne danske skal de også registreres hos SKAT, ellers er de kriminelle. Der er ingen gråzone, loven er knivskarp.

Hvad er det for en gråzone du taler om?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den gråzone, at prostitution ikke er rigtig forbudt, men heller ikke rigtig tilladt!

Hvad er det, du har imod ordnede forhold i branchen? Er du bange for, at priserne vil stige?

Ligesom vi skal undgå underbetalte østeuropæiske håndværkere, skal der gøres så meget som muligt for, at der bliver et velreguleret marked i sexbranchen. Gør det til liberalt erhverv ligesom advokater og revisorer! Opstil regler og krav. Jeg er ikke så naiv, at jeg tror, alle problemer forsvinder, men de bliver mindre!

 

At du mener prostitution ikke rigtig er forbudt, men heller ikke rigtig tilladt, må du lige uddybe lidt. Jeg mener det er helt klart for enhver, at prostitution ved afkriminaliseringen i 1999, endegyldigt blev lovligt, hvilket det i henhold til praksis også var før afkriminaliseringen i 1999. Hvilken del af prostitution er det, du mener, der ikke er lovligt?

 

Jeg har bestemt intet i mod ordnede forhold, tværtimod. Det er jo netop det jeg prøver at få frem, men det er branchen selv, der er skyld i, at der netop ikke er ordnede forhold, og ikke samfundets. Det er min pointe.

 

Der er jo opstillet generelle regler og krav til branchen. De samme generelle regler og krav, der gælder for alle andre brancher. Og ligesom der er speciallovgivning for advokater og revisorer, der regulerer, hvorledes man skal opføre sig, så er der også speciallovgivning for sexbranchen. Og ligesom der er advokater og revisorer, der ikke kan finde ud af at overholde disse regler, så er der også elementer i sexbranchen, der ikke kan finde ud af at overholde reglerne her. Det er så min opfattelse, at der i sidstnævnte branchen desværre er en overrepræsentation af lovbrydere. Men det har ikke noget med lovgivningen at gøre. Det har noget med branchen at gøre.

 

Det er så dejlig nemt herinde bare at skyde skylden på samfundet. Så har man en fællesfjende, der ikke svarer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For ikke mere end en eller to uger siden var der razzia blandt gadepigerne på Vesterbro, hvor nogle af de udenlandske piger blev sigtet for - prostitution. Havde det været et helt legalt erhverv, ville de være sigtet for arbejde uden arbejdstilladelse. Det burde være nok til at belyse, at det er et gråzoneområde.

Hvorfor har pigerne ikke mulighed for at stå i A-kasse?

Ville alle - pigerne, kunderne, samfundet - ikke være bedre tjent med, at der kom en autorisationsordning, så der kunne stilles krav om sundhedscheck o.l.?

En "bevillingsordning" kunne regulere, hvor mange, der kan være i branchen.

At have en liberalistisk tro på, at markedet regulerer sig selv til gavn for alle er blåøjet! Den holdning åbner en ladeport af muligheder for plat og svindel, hvilket branchen ikke kan være tjent med!

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej..

pigerne kan stå i en A-kasse, de skal bare kaldes sig massører.. og selvstændig...

 

samt hvem skal så vurdere hvor mange" bevillinger" der skal være i et område...

for kunder vil sige så mange som muligt.. så ledes priser holdes lave for kunderne....

pigerne nok så få som muligt...

samt hvilke kvalifikationer skal pigerne have for at få lov til at være lovlige

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

For ikke mere end en eller to uger siden var der razzia blandt gadepigerne på Vesterbro, hvor nogle af de udenlandske piger blev sigtet for - prostitution. Havde det været et helt legalt erhverv, ville de være sigtet for arbejde uden arbejdstilladelse. Det burde være nok til at belyse, at det er et gråzoneområde.

Hvorfor har pigerne ikke mulighed for at stå i A-kasse?

Ville alle - pigerne, kunderne, samfundet - ikke være bedre tjent med, at der kom en autorisationsordning, så der kunne stilles krav om sundhedscheck o.l.?

En "bevillingsordning" kunne regulere, hvor mange, der kan være i branchen.

At have en liberalistisk tro på, at markedet regulerer sig selv til gavn for alle er blåøjet! Den holdning åbner en ladeport af muligheder for plat og svindel, hvilket branchen ikke kan være tjent med!

 

De blev ikke sigtet for prostitution. Se bl.a. dette afsnit fra Politiken:

 

"Københavns politi sigter de 18 anholdte kvinder for overtrædelse af udlændingelovens bestemmelser om at arbejde i Danmark uden fornøden tilladelse."

 

http://politiken.dk/indland/ECE1978640/politiet-anholder-18-i-razzia-mod-vesterbros-prostituerede/

 

De bliver sigtet for at drive erhverv, der så er prostitution i dette tilfælde, uden at have arbejdstilladelse, og det er den manglende arbejdstilladelse den er gal med. Man kan ikke drive prostitution i Danmark, hvis man kommer fra et land uden for EU. Så kort kan det siges, og der er ingen gråzone overhovedet i det.

 

Jamen som jeg nu flere gange tidligere har skrevet, så er jeg enig i, at branchen bør gives muligheder for at få adgang til dagpengesystemet, med de forpligtelser, der følger med. Men at det skulle afhjælpe kriminalitet har jeg meget svært ved at se. Udenlandske piger er nok ligeglade med den lille detalje.

 

Som jeg ser det, gør SKAT og Politi alt hvad de kan for at rydde ud i plattenslagere og svindlere inden for branchen, men det er nok naivt at tro, de nogensinde kommer i bund. Og selvom der blev indført yderligere regler om registreringer og tilladelser, så får det nok ikke de elementer, der i forvejen ikke registrerer sig hos SKAT, til pludseligt at ændre mening.

 

Til Prøvemanden

 

Nej de kan ikke stå i A-kasse, men de kan melde sig i en fagforening, f.eks. ASE eller lignende. Prostitution betragtes i den henseende ikke som et lovligt erhverv, dog ikke forstået således, at det er ulovligt at være prostitueret. Lidt kringlet og det burde der måske laves om på.

Redigeret af Starson45

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej..

pigerne kan stå i en A-kasse, de skal bare kaldes sig massører.. og selvstændig...

 

samt hvem skal så vurdere hvor mange" bevillinger" der skal være i et område...

for kunder vil sige så mange som muligt.. så ledes priser holdes lave for kunderne....

pigerne nok så få som muligt...

samt hvilke kvalifikationer skal pigerne have for at få lov til at være lovlige

prøvemanden

Helt korrekt at de kan være i a-kasse. 

Der kan så først hæves "understøttelse" når der ophøres med "forretningen", ligeledes at der skal afleveres regnskab og derudfra udbetales ydelsen.

Mig bekendt vil dette være et problem, da regnskabet i givet fald sikkert vil være fiktivt.

Kvitteringer er jo et skældsord i branchen, de har vist taget ved lære af Låsby Svendsen.

God jul.

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Starson: snip: ...... Men at det skulle afhjælpe kriminalitet har jeg meget svært ved at se. Udenlandske piger er nok ligeglade med den lille detalje......

Hvad skete der i USA da alkohol var forbudt? Gik prisen op? Gik kriminelle elementer ind på markedet?

Når branchen er reguleret via fx licens til at drive bordel, så skal politiet ikke længere spilde deres tid med at henvende sig til de registerede steder, men kan koncentrere sig om dem, der ingen licens har.

Branchen mister tiltrækningskraften for alfonser når priserne på registerede bordeller går ned og kriminelle bander vil også miste interessen for at opkræve beskyttelsespenge, pigerne får øget tryghed, lavere omkostninger, meget mindre risiko for udnyttelse. Samfundet får pigerne væk fra beboelsesområderne, bedre sundhed og nemmere og ikke mindst billigere kontrolmuligheder.

Ved du hvad Starson, jeg synes i grunden at det er meget utiltalende at du langer sådan ud imod de udenlandske piger!

Knus Pia

Redigeret af VarmePia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej..

pia det jo ikke det de oplever i tyskland og holland...

at alfonser ikke er aktive i de to lande...

jeg tror at alfonserne er vilde med DK pga af pigerne her har så høje priser som de har...

man kan tjene mange penge som alfonse her i landet selv om deres pigerne har laver priser...

 

 

 

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Starson: snip: ...... Men at det skulle afhjælpe kriminalitet har jeg meget svært ved at se. Udenlandske piger er nok ligeglade med den lille detalje......

Hvad skete der i USA da alkohol var forbudt? Gik prisen op? Gik kriminelle elementer ind på markedet?

Når branchen er reguleret via fx licens til at drive bordel, så skal politiet ikke længere spilde deres tid med at henvende sig til de registerede steder, men kan koncentrere sig om dem, der ingen licens har.

Branchen mister tiltrækningskraften for alfonser når priserne på registerede bordeller går ned og kriminelle bander vil også miste interessen for at opkræve beskyttelsespenge, pigerne får øget tryghed, lavere omkostninger, meget mindre risiko for udnyttelse. Samfundet får pigerne væk fra beboelsesområderne, bedre sundhed og nemmere og ikke mindst billigere kontrolmuligheder.

Ved du hvad Starson, jeg synes i grunden at det er meget utiltalende at du langer sådan ud imod de udenlandske piger!

Knus Pia

 

Prostitution er ikke forbudt, så jeg ved ikke hvorfor du sammenligner med alkoholforbuddet i USA. Men jeg er enig i, at et forbud blot vil forværre tilstandene for branchen.

 

Jeg er sikker på, at Politi og SKAT har rigeligt at gøre med at kontrollere alle de steder, hvor der er prostituerede, der ikke er registreret hos SKAT, som de skal. Med en licensordning, skal en eller anden myndighed alligevel ud og kontrollere, om grundlaget for licensen overholdes, så ressourcemæssigt ingen gevinst. Og som sagt, dem der har valgt at køre butikke ulovligt, fortsætter nok bare, ligesom de gør i dag. Kriminelle bander vil nok også være upåvirket af, at en given klinik har en licens hængende. Andre forretningsdrivende, der har tilladelser og tilsyn fra offentlige myndigheder får jo også besøg af kriminelle bander, der kræver beskyttelsespenge.

 

For min skyld må du synes hvad du vil om mig. Jeg nævner bare hvordan reglerne er. Udfra forskellige anmeldelser herinder, annoncer og artikler set i aviser og på nettet, indikerer den generelle prisforskel mellem danske og udenlandske piger, at der måske kunne være en eller flere af de udenlandske piger, der ikke kan finde vej til det lokale Skattecenter eller som ikke helt har forstået reglerne om arbejdstilladelser her i dette land. Bevares jeg er da sikker på, at der også findes danske piger, der heller ikke er registreret de rette steder og måske samtidigt hæver offentlige ydelser. Så det er ikke kun de udenlandske piger jeg, som du siger, langer ud efter. Det er hele branchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Bordeldrift er forbudt i Danmark, derfor er rigtig mange klinikker nu lukket og derfor går huslejepriserne op. Efterspørgsel og udbud you know. Når priserne går op så tiltrækkes de kriminelle mere fordi profitten er størrer.

Jeg er ked af at sige det så direkte, men det vidensniveau som jeg har om branchen er ikke noget du kan læse dig til.

Knus Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er ganske korrekt at det er tilladt at sælge seksuelle ydelser. Der er ligeledes korrekt at det, i hvert fald endnu er tilladt at købe disse ydelser.

 

Disse faktura fjerner ikke de juridiske gråzoner der ofte nævnes ved prostitution. Vore kære politikere har udfærdiget noget juridisk makværk, for på den ene side at kunne opkræve moms og skat, og for på den anden side bevidst, at undlade at forholde sig de problemstillinger det ville medfører hvis prostitution blev opfattet som et anerkendt erhverv.

 

Man har anvist en metode, hvor pigerne kan lade sig selskabs registrere (man får et cvr.nr) således at der kan svares moms og skat, som andre selskaber. Problemet er blot at prostitution ikke anerkendes som erhverv, hvorfor der ikke følger samme rettigheder med, som ved alle andre erhverv. At det eksisterende lovgrundlag, fremgår det ej præcist at den skitserede metode SKAL anvendes, der er som jeg ser det ingen krav til at man skal have et cvr.nr.

 

I alle andre sammenhænge hvor privatpersoner modtager større pengebeløb i form at gaver, salg af disser der ikke betragtes som erhverv, skal der blot svares skat og ikke moms. Det er således ikke meget juridisk belæg for at hævde, at der altid skal svares moms.

 

Uanset om en pige vælger at lade sig selskabsregistre eller ej, er lovgivningen på ingen måde knivskarp, som det hævdes. Det gælder dels omkring almindelig fradrag,  og det bliver bestemt ikke mere klart, hvis man ønsker at drive en klinik, som involvere flere personer.  I udgangspunktet synes jeg at intensionerne bag rufferi-lovgivningen er fornuftig nok. Problemet er igen blot, at der er for mange gråzoner, hvis en person ønsker at udleje lokaler til prostitution. Og ønsker samme person at hjælpe pigerne mod et fair beløb, så har man næsten bedt om, at overtræde den juridiske lov. At man så har forskellige kutymer omkring administreringen af lovgivningen, er en anden sag - Men sikker kan stor set ingen føle sig.

 

Blot for at nævne lidt omkring hvad der menes med gråzoner. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bordeldrift er forbudt i Danmark, derfor er rigtig mange klinikker nu lukket og derfor går huslejepriserne op. Efterspørgsel og udbud you know. Når priserne går op så tiltrækkes de kriminelle mere fordi profitten er størrer.

Jeg er ked af at sige det så direkte, men det vidensniveau som jeg har om branchen er ikke noget du kan læse dig til.

Knus Pia

 

Vi er helt enig om, at det desværre er den vej det går. Man behøver ikke insider viden for at forstå det.

 

Og derfor må I piger finde det gamle koncept frem igen, som du tidligere beskrev eller en anden måde at organisere Jer på, så I overholder loven. Hvad skulle forhindre Jer i det? Det burde kunne lade sig gøre, hvis der er vilje, ellers er branchen måske bare ikke levedygtig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Allerførst, super indlæg Blue og Warmgun!!!

Starson:

Det gamle koncept er jo heller ikke lovligt, det faldt jo også ind under bordeldrift hvilket rigtig mange domme har vist, derfor er så mange klinikker lukket.

I nogle tilfælde har skat i årevis rådgivet omkring driften af et sted og pludselig har man så brugt stedets regnskab til at knalde ejeren for rufferi. Taruppigerne er et ret godt eksempel på netop det.

Knus Pia

Redigeret af VarmePia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er ganske korrekt at det er tilladt at sælge seksuelle ydelser. Der er ligeledes korrekt at det, i hvert fald endnu er tilladt at købe disse ydelser.

 

Disse faktura fjerner ikke de juridiske gråzoner der ofte nævnes ved prostitution. Vore kære politikere har udfærdiget noget juridisk makværk, for på den ene side at kunne opkræve moms og skat, og for på den anden side bevidst, at undlade at forholde sig de problemstillinger det ville medfører hvis prostitution blev opfattet som et anerkendt erhverv.

 

Man har anvist en metode, hvor pigerne kan lade sig selskabs registrere (man får et cvr.nr) således at der kan svares moms og skat, som andre selskaber. Problemet er blot at prostitution ikke anerkendes som erhverv, hvorfor der ikke følger samme rettigheder med, som ved alle andre erhverv. At det eksisterende lovgrundlag, fremgår det ej præcist at den skitserede metode SKAL anvendes, der er som jeg ser det ingen krav til at man skal have et cvr.nr.

 

I alle andre sammenhænge hvor privatpersoner modtager større pengebeløb i form at gaver, salg af disser der ikke betragtes som erhverv, skal der blot svares skat og ikke moms. Det er således ikke meget juridisk belæg for at hævde, at der altid skal svares moms.

 

Uanset om en pige vælger at lade sig selskabsregistre eller ej, er lovgivningen på ingen måde knivskarp, som det hævdes. Det gælder dels omkring almindelig fradrag,  og det bliver bestemt ikke mere klart, hvis man ønsker at drive en klinik, som involvere flere personer.  I udgangspunktet synes jeg at intensionerne bag rufferi-lovgivningen er fornuftig nok. Problemet er igen blot, at der er for mange gråzoner, hvis en person ønsker at udleje lokaler til prostitution. Og ønsker samme person at hjælpe pigerne mod et fair beløb, så har man næsten bedt om, at overtræde den juridiske lov. At man så har forskellige kutymer omkring administreringen af lovgivningen, er en anden sag - Men sikker kan stor set ingen føle sig.

 

Blot for at nævne lidt omkring hvad der menes med gråzoner. 

 

Salg af sexydelser er omfattet af Momsloven, og derfor skal sælger have et CVR-nr. hvis omsætningen overstiger bundgrænsen på 50.000. Nej det står ikke i straffeloven, eller nævnt i "afkriminaliseringsloven" fra 1999. Det er Momsloven der gælder.

 

Hvis man som udlejer tage markedspris og i øvrigt ikke er involveret i driften, holder man sig på måtten. Leverer man derudover ydelser, begynder man at lege med ilden. Det skal man så bare holde sig fra, hvis man er i tvivl. Ja det kan man kalde en gråzone. Men vi er vel mange, der næsten dagligt bevæger os i en gråzone. Tag nu Skattely-udsendelserne, hvor advokater, revisorer og bankfolk blev udstillet. På den ene side er de forpligtet til at rådgive kunden bedst muligt og på den anden side skal de agere "offentlighedens tillidsrepræsentant". Det er en meget svær balancegang, og en gang i mellem er der nogle der mere eller mindre uforvarent kommer på den forkerte side af lovgivningen, der ikke i alle tilfælde er klart defineret. Alternativet er helt at lade være med at rådgive, hvis man ikke kan klare mosten og det vil også være mit råd omkring udlejeren, der vil levere yderligere assistance end blot udlejning. Den slags gråzoner findes ikke kun i sex branchen. Der findes samme uklarheder i al lovgivning inden for alle brancher, hvilket jeg er ked af, at skulle sige. Og tro mig, det siger jeg ud fra det vidensniveau jeg har inden for min branche.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Allerførst, super indlæg Blue og Warmgun!!!

Starson:

Det gamle koncept er jo heller ikke lovligt, det faldt jo også ind under bordeldrift hvilket rigtig mange domme har vist, derfor er så mange klinikker lukket.

I nogle tilfælde har skat i årevis rådgivet omkring driften af et sted og pludselig har man så brugt stedets regnskab til at knalde ejeren for rufferi. Taruppigerne er et ret godt eksempel på netop det.

Knus Pia

 

Tarupsagen: Bordel drevet af en 61 årig mand og hans 48 årig samlever, der blev dømt i byretten 2012 og senere igen i Landsretten. Politiet havde en gang tidligere i 2006 rejst tiltale for rufferi, men frafaldt sagen dengang. Lyder ikke som den gamle model med aktiv "mutter", hvor alle aktive piger deler omkostningerne. Og man kan vel sige, at der var givet en advarsel på forhånd. Men jeg kan jo tage fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ved at brække mig over den her debat. Brække mig fordi pia har ret og alle piger sidder og så lurpasser og er bange for at blande sig og bakke hende op. Hvad er i da for en flok k....... som lader en eneste modig pige stå i stormvejr helt alene selv om i udemærket kan se hun har ret. Hvad f.... er i da for en flok høns der ikke kan bakke op og som lader hende kæmpe hele krigen for jer mens i selv sidder hygger jeres egen røv. Jeg brække mig fordi folk lejer kloge åge og ikke har skid forstand på hvad de skriver men har læst det hele i avisen og tror de er så kloge. Jeg står på gaden, jeg har ingen stemme ud over den som pia har givet mig i den her debat. Jeg er sku ikke gadepige fordi det er sjov, jeg er i gaden fordi jeg ikke har noget valg, jeg kan ikke betale så høj priser på klinik ud over når jeg kan komme ind de steder som forlanger 50 50 fordi jeg så ikke har nogen risiko for ikke at kunne betale huslejen, så jeg bliver udnytt rigtig groft fordi jeg ikke kan betale,  så når  jeg giver blow og knepper uden fordi kunderne vil ha det og de er sku ikke dummere end de godt ved jeg er på gaden fordi jeg er svag iforvejen.. Hvis der var bordeller var lovlig, så var de også billig og så har jeg der står ude igen i aften i regn og koldt også en chance for at komme ind i varmen, men nej. Loven er ikke lavet for at mig ikke skal udnyttes. 

 

Tina 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...