Hop til indhold

Skal jeg afsløre hendes utroskab nu?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været udsat for noget lignende tilbage i mine yngre dage. Dog har aldrig tjekket mine ekskærestes beskeder, da det også er et brud på tillid. 

Mit råd er at stoppe med at give dig selv håbet om, at hun ikke er dig utro, når du har tjekket hendes beskeder og nærmest direkte har fået det bekræftet. 

Føler du ikke, at hun lidt holder dig for nar? Hvis du ved, at hun muligvis er dig utro og så fortsætter med at være sammen dig - hvilken person er du så sammen med? Jeg ville ikke være sammen med vedkommende. 

• Svar 61
  • Visninger 10.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Lad være med at læse andres beskeder…

• sweetstone
    sweetstone

Godt nok en underlig tråd, på en købesex side.  Mon ikke, det en trolde historie.

• Martin1963
    Martin1963

Jeg er måske lidt dum, men ...... hvorfor f..... er du egentlig herinde ? Jeg tænker at utroskab vel ofte være begge veje eller hva' ! Blot din tilstedeværelse herinde tyder da lidt på at du

Postede billeder

Skrevet
Sub skrev, for 6 timer siden:

Jeg ville spørger hende om hun er utro, da du tror hun er utro.

Hvis svaret er ja, så kan I tale ærligt om det. Og om I har lyst til at kæmpe for forholdet og hvad der skal til.

Hvis hun svare nej, så bliver det sværere at opbygge tilliden igen. Og dermed at rede jeres forhold.

Der er mange der er utro, men det vigtigere hvorfor de vælger at være utro. Hvis det er for sex og spænding så vil jeg kunne leve med det. For det kan jeg gøre noget ved. Men hvis det er mangel på tiltrækning og kærlighed i forholdet så er det nok slut.

Håber det løser sig.

Det eneste gode råd i denne tråd - bortset fra at hun faktiskt kan svare nej fordi det er sandt. En flirt er ikke altid detsamme som utroskab. 

At bare løbe væk og give op er i min optik temmelig ynkeligt. Hvis det ikke er sådan at du er en jaloux type som i lang tid har kontrolleret hvad din kone gør og tænker - og dermed selv har været med til at bygge op det hele - så har du vel kigget i hendes telefon fordi du aner at noget er igang som ikke er godt for jeres forhold. Forståeligt, eftersom du er bange for at noget er på vej væk fra dig - noget som er vigtigt for dig. Det gør dig ikke til en loser. Det gør det heller ikke at standse og prøve at snakke om hvad som er igang. Hvis du ikke gør, så var jo heller ikke forholdet særligt meget værd vel?

Vi gør allesammen dumheder og den som ikke gør  kan jo prøve at blive pave eller noget. Vi andre vimser rundt i livet, møder kærligheden men vimser alligevel videre og rammes af følelser til højre og venstre. En flirt på arbejdet kan være meget livgivende dage når livet føles kedeligt; en leg når man for en stund tillader sig glemme at man er voksen og har ansvar. Det behøver ikke nødvendigvis betyde døden. 

Gør klart for dig hvad du inderst inde vil. Vil du have hende kvar i dit liv, så snakke med hende om din uro. Forklare at du ikke vil miste hende. Var den voksne som tager ansvar. Tag det siden derfra. Det er ikke at være loser. 

At give tilbage med samme mønt er det dog.

Skrevet

Come on!...hun tager røven på dig big time.....hun må pakke og aflevere nøglen....ud på rogn og almuer....bye..bye...;)

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 14 timer siden:

Hvad angår det med at tjekke sin partners mobil så er der virkelig ikke noget der er så privat at det ikke rager ens partner.. I mit hoved i hvertfald.. Jeg ville finde det underligt hvis jeg ikke måtte se min mands mobil hvis jeg bad om det.. 

Jeg ville til gengæld finde det underligt hvis min partner bad om se min mobil. Hvad jeg har på min mobil, hvordan jeg kører min virksomhed, skal hun ikke blande sig i. Hun ejer ikke virksomheden, og dens forhold vedkommer ikke hende. Har jeg så andre hemmeligheder på min telefon. Ja da. Har hun? Måske. 

Ligesom man ikke må åbne andres post, må man ikke åbne andres mobil. Det er simpelt hen ulovligt. Altså uden tilladelse. Har jeg noget hun skal se, skal jeg nok vise hende det. Kigger hun uden at spørge, er det i mine øjne et tillidsbrud der ødelægger forholdet. Og hun må flytte. 

Skrevet
tvr skrev, for 3 timer siden:

Jeg ville til gengæld finde det underligt hvis min partner bad om se min mobil. Hvad jeg har på min mobil, hvordan jeg kører min virksomhed, skal hun ikke blande sig i. Hun ejer ikke virksomheden, og dens forhold vedkommer ikke hende. Har jeg så andre hemmeligheder på min telefon. Ja da. Har hun? Måske. 

Ligesom man ikke må åbne andres post, må man ikke åbne andres mobil. Det er simpelt hen ulovligt. Altså uden tilladelse. Har jeg noget hun skal se, skal jeg nok vise hende det. Kigger hun uden at spørge, er det i mine øjne et tillidsbrud der ødelægger forholdet. Og hun må flytte. 

En mand og en kvinde var gifte siden mange år. De havde nogle børn sammen, en fin gård med stor have, et sommerhus med en båd, lidt aktiver og besparinger.

En dag kigger imidlertid konen i mandens telefon uden at først spørge om lov. 

Det er svært nu bagefter at vide helt hvorfor hun gjorde det. Måske var der noget hun var nysgerrig på, måske var hun urolig for noget - eller måske ville hun bare finde det der billedet frem fra den gang de fejrede bryllupsdagen på Noma. Vi ved det ikke sikkert, fordi hendes grund for tillidsbrudet druknede i konsekvenserne.

Idag er de selvfølgelig skilt og ejendommerne er blevet solgt. Juristerne tjente kassen eftersom de ikke kunne komme overens om bodelingen. Børnene flytter frem og tilbage mellem København og Aarhus (hvor konen fik nyt job). Undtaget den ældste drengen som blev så skuffet på forældrernes skænderi, at han stak af og havnede i dårligt selskab. Men han er i hvert fald på Metadon idag, og måske klarer han det. 

- Du, det var jo en forfærderlig historie det!

- Ja, men hun kiggede jo alligevel i hans telefon, så hun var jo selv om det. Ik`?

- Jow, men alligevel.

Redigeret af Bananas

Skrevet
Bananas skrev, for 18 minutter siden:

En mand og en kvinde var gifte siden mange år. De havde nogle børn sammen, en fin gård med stor have, et sommerhus med en båd, lidt aktiver og besparinger.

En dag kigger imidlertid konen i mandens telefon uden at først spørge om lov. 

Det er svært nu bagefter at vide helt hvorfor hun gjorde det. Måske var der noget hun var nysgerrig på, måske var hun urolig for noget - eller måske ville hun bare finde det der billedet frem fra den gang de fejrede bryllupsdagen på Noma. Vi ved det ikke sikkert, fordi hendes grund for tillidsbrudet druknede i konsekvenserne.

Idag er de selvfølgelig skilt og ejendommerne er blevet solgt. Juristerne tjente kassen eftersom de ikke kunne komme overens om bodelingen. Børnene flytter frem og tilbage mellem København og Aarhus (hvor konen fik nyt job). Undtaget den ældste drengen som blev så skuffet på forældrernes skænderi, at han stak af og havnede i dårligt selskab. Men han er i hvert fald på Metadon idag, og måske klarer han det. 

- Du, det var jo en forfærderlig historie det!

- Ja, men hun kiggede jo alligevel i hans telefon, så hun var jo selv om det. Ik`?

- Jow, men alligevel.

Tjah. Sådan kan det jo gå. Enhver handling har en konsekvens.

Skrevet
tvr skrev, for 4 timer siden:

Der er vi jo så forskellige kan man sige så godt det aldrig var os to:P:lol:.. For mig at se opstår tillidsbrudet fra din side af når du ikke har tillid til at din kvinde må kigge i din telefon.. 

Dette er billedet jeg fik i hovedet:lol::

Screenshot_20201009_105902_com.facebook.katana_edit_375944382066072.thumb.jpg.a647c9191b01aab421323bee9a08eb83.jpg

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

Der er vi jo så forskellige kan man sige så godt det aldrig var os to

Ja, der er vi vist incompatible. 

JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

For mig at se opstår tillidsbrudet fra din side af når du ikke har tillid til at din kvinde må kigge i din telefon.. 

Nu er det ikke min kvinde der ikke må kigge i min telefon. Ingen må kigge i min telefon. Og jeg ser det som et tillidsbrud ikke at respektere den meget klare og enkle grænse. Jeg prøver selv ikke at overtræde andres grænser. Forsøger de derimod at overtræde mine, er der lagt op til storkonflikt.

Skrevet
GIANT COCK skrev, for 8 timer siden:

Come on!...hun tager røven på dig big time.....hun må pakke og aflevere nøglen....ud på rogn og almuer....bye..bye...;)

hvad nu hvis hun er en god kok, og holder hjemmet rent.... Er det så ikke ligemeget hun får fremmet pik?

Skrevet
next skrev, for 49 minutter siden:

hvad nu hvis hun er en god kok, og holder hjemmet rent.... Er det så ikke ligemeget hun får fremmet pik?

Njooooh,...for mig ville det være helt fint med et helt åbent forhold...har haft det før....de er lige mig:wub:...dejlig mad og et rent hjem er vel noget man klarer sammen:).....meeeeen tror vist ikke lige det er nok for trådstarter med en smørrebrødsjomfru og en rengøringskone der knalder med andre mænd...(havde aldrig troet jeg skulle skrive denne sætning).....nej, han efterlyser vel et solidt, monogamt forhold.....uden for meget lusk i krogene;)...tllliden er brudt med alt for megen løgn og bedrag her....det kan det monogame forhold ikke holde til.

Redigeret af GIANT COCK

Skrevet
GIANT COCK skrev, for 8 minutter siden:

Njooooh,...for mig ville det være helt fint med et helt åbent forhold...har haft det før....de er lige mig:wub:...dejlig mad og et rent hjem er vel noget man klarer sammen:).....meeeeen tror vist ikke lige det er nok for trådstarter med en smørrebrødsjomfru og en rengøringskone der knalder med andre mænd...(havde aldrig troet jeg skulle skrive denne sætning).....nej, han efterlyser vel et solidt, monogamt forhold.....uden for meget lusk i krogene;)...tllliden er brudt med alt for megen løgn og bedrag her....det kan det monogame forhold ikke holde til.

Men eksisterer den mand overhovedet, som trådstarter fortæller om.

Jeg synes det lugter alt for meget af Trold 

Skrevet
next skrev, for 1 minut siden:

Jeg synes det lugter alt for meget af Trold 

Johh....måske du har ret;).... en Troll.....hmm...ved sgu efterhånden ikke, hvad man skal tro her....også lidt underligt at vælge eroguide til noget der hører hjemme i "Mads og monogamiet" eller "Familiejournalen":blink:

• 1 month later...
Skrevet

WOW

Jeg ønsker ikke at afspore tråden, men interessant hvor konsekvens de fleste er mht at hun må ud hvis hun er utro, når man tænker på at en stor andel i dette forum er utro!

Eller man er måske ikke utro når man besøger en GP? Fordi der er ikke kærlighed men penge mellem jer?

Eller det er ok som mand at være utro hvis ikke sex hjemme er spændende længere?

Skrevet
SpankingSub skrev, for 3 timer siden:

WOW

Jeg ønsker ikke at afspore tråden, men interessant hvor konsekvens de fleste er mht at hun må ud hvis hun er utro, når man tænker på at en stor andel i dette forum er utro!

Eller man er måske ikke utro når man besøger en GP? Fordi der er ikke kærlighed men penge mellem jer?

Eller det er ok som mand at være utro hvis ikke sex hjemme er spændende længere?

Fordi nogen af os, rent faktisk ikke i er forhold, og hvis undertegnet var, så ville jeg heller ikke være utro. :)

Måske cliché agtigt, men jeg kan ikke se pointen i at blive i et forhold, hvis man kun er der for sikkerheden, fordi alt andet er visnet bort.

Jeg har da os min mening, om dem der går til GP'er selvom de er i forhold, men jeg skal så absolut ikke bestemme hvordan folk lever deres liv, men hvis man gør det, så må man os forvente at stå på mål for diverse holdninger og meninger folk har. 

Alle har deres egen definition af utroskab, bare se det her forum. 

Min er når man går over sin partners grænse, om det seksuelt, kysse, flirte etc. 

Skrevet
Roligbruger skrev, den 23.5.2023 at 15:35:

Hvis du lader din kvinde have mandlige venner er det game over allerede

Tillader? Han bestemmer jo ikke over hende? Det er ikke 50’erne

Skrevet
Bananas skrev, den 24.5.2023 at 01:21:

Det eneste gode råd i denne tråd - bortset fra at hun faktiskt kan svare nej fordi det er sandt. En flirt er ikke altid detsamme som utroskab. 

At bare løbe væk og give op er i min optik temmelig ynkeligt. Hvis det ikke er sådan at du er en jaloux type som i lang tid har kontrolleret hvad din kone gør og tænker - og dermed selv har været med til at bygge op det hele - så har du vel kigget i hendes telefon fordi du aner at noget er igang som ikke er godt for jeres forhold. Forståeligt, eftersom du er bange for at noget er på vej væk fra dig - noget som er vigtigt for dig. Det gør dig ikke til en loser. Det gør det heller ikke at standse og prøve at snakke om hvad som er igang. Hvis du ikke gør, så var jo heller ikke forholdet særligt meget værd vel?

Vi gør allesammen dumheder og den som ikke gør  kan jo prøve at blive pave eller noget. Vi andre vimser rundt i livet, møder kærligheden men vimser alligevel videre og rammes af følelser til højre og venstre. En flirt på arbejdet kan være meget livgivende dage når livet føles kedeligt; en leg når man for en stund tillader sig glemme at man er voksen og har ansvar. Det behøver ikke nødvendigvis betyde døden. 

Gør klart for dig hvad du inderst inde vil. Vil du have hende kvar i dit liv, så snakke med hende om din uro. Forklare at du ikke vil miste hende. Var den voksne som tager ansvar. Tag det siden derfra. Det er ikke at være loser. 

At give tilbage med samme mønt er det dog.

Enig med Bananen. Tid til at være den voksne og tage en alvorlig og åben samtale med din partner. Det kan jo være der ee noget hun savner i forholdet som du kan give hende? 

Skrevet
Plaskeren skrev, for 2 timer siden:

Det er da hans ejendom, hvis ikke hun retter ind kan hun da bare skride

Skrevet
Plaskeren skrev, for 4 timer siden:

Roligbruger skrev, for 1 time siden:

Det er da hans ejendom, hvis ikke hun retter ind kan hun da bare skride

Tror mere Roligbruger er tilbage i 1750erne baseret på sidste bemærkning

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 9 minutter siden:

Tror mere Roligbruger er tilbage i 1750erne baseret på sidste bemærkning

Bare lad din kone eller kæreste have mande venner så de kan kneppe hende

Skrevet
Den Anonyme skrev, den 3.7.2023 at 13:47:

Måske cliché agtigt, men jeg kan ikke se pointen i at blive i et forhold, hvis man kun er der for sikkerheden, fordi alt andet er visnet bort.

Tænker hengivenhed, kammeratskab og familiesamhørighed er stærke kræfter.
Jeg har selv lidt svært ved at sætte mig ind i det, som 'langtids-single'
Og så alligevel, jeg kan godt huske at dengang jeg boede i familie var det dybt skræmmende at forestille sig livet som enlig.

Den Anonyme skrev, den 3.7.2023 at 13:47:

Jeg har da os min mening, om dem der går til GP'er selvom de er i forhold, 

Det kan nogle gange være et svært dilemma ... desværre ser det ud til at hengivenheden og intimiteten tit kvæler seksualiteten ... 

Skrevet
sneræven skrev, for 49 minutter siden:

Tænker hengivenhed, kammeratskab og familiesamhørighed er stærke kræfter.
Jeg har selv lidt svært ved at sætte mig ind i det, som 'langtids-single'
Og så alligevel, jeg kan godt huske at dengang jeg boede i familie var det dybt skræmmende at forestille sig livet som enlig.

Det kan nogle gange være et svært dilemma ... desværre ser det ud til at hengivenheden og intimiteten tit kvæler seksualiteten ... 

Du har helt ret, og det er da os nogle af de ting man som single savner. 
Venner og familie etc. Er noget andet, men en kæreste/kone, er en man er fortrolig med på en helt anden måde.

Jeg er selv langtidssingle, så har det på samme måde. Dog er det selvvalgt.
Og må indrømme, at jeg nyder min fritid, men er os med til at holde mine venner som er i langtidsforhold, på tæerne med mine eskapader :lol: 

Sådan får man det, når man er lang tid nok i det ene eller andet, om det er single eller i forhold. Det er vel i bund og grund trygheden man savner.

Tror du har ret, de fleste kan nok godt blive kvalt, hvis man ikke lige er på samme bølgelængde, om det er på den ene eller anden måde, er vel forskelligt fra forhold til forhold.

Skrevet
Roligbruger skrev, den 3.7.2023 at 19:43:

Bare lad din kone eller kæreste have mande venner så de kan kneppe hende

Kan du ikke lige spørge din kone/kæreste om hun vil være venner?

Skrevet

Ved hun du er eroguide ? 
Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg synes det er komisk der kan gås så meget amok over lidt utroskab. 
jeg er selv utro men elsker min kone, hvis hun var/er utro så fred da være med det :))) helt ærligt, hvis man har et langt ægteskab så kriller det da lidt efter noget nyt flirt eller nye krop osv osv 

stop da op og sig "hey lev med det" :))) hvis hun ikke gider dig mere er det naturlivis en anden sag :)) 

men husk du selv er på EG ;))

Skrevet
AndersJ skrev, for 2 timer siden:

Ved hun du er eroguide ? 
Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg synes det er komisk der kan gås så meget amok over lidt utroskab. 
jeg er selv utro men elsker min kone, hvis hun var/er utro så fred da være med det :))) helt ærligt, hvis man har et langt ægteskab så kriller det da lidt efter noget nyt flirt eller nye krop osv osv 

stop da op og sig "hey lev med det" :))) hvis hun ikke gider dig mere er det naturlivis en anden sag :)) 

men husk du selv er på EG ;))

Det at være på EG, betyder jo ikke man er utro. :rolleyes:
Selvom flere i denne tråd, gerne vil drage den konklusion (:

Ligeså vel som du synes det er komisk, så synes jeg f.eks det er komisk man sidder og forsvarer utroskab, med at man har levet i et langt ægteskab. 

Heldigvis er vi forskellige, og har hver vores meninger / holdninger. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.