Hop til indhold
Ledelsen

Rimming, gagging, deepthroat og anal hos Ammy

Recommended Posts

Executor skrev, for 12 timer siden:

Det er mega træls, hun var en ener, både på og uden for arbejdet

Enig...Ærgeligt , men er der nogen der har lidt mere info om hvad der er sket?

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, 1 time siden:

Enig...Ærgeligt , men er der nogen der har lidt mere info om hvad der er sket?

Nej desværre ikke, hun er også helt offline på det medie jeg havde kontakt med hende på. 
så tænker at det der tidligere er meldt nok er korrekt for det kom fra den ene dag til den anden og jeg fik en meget kort besked fra hende om natten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Executor skrev, for 36 minutter siden:

Nej desværre ikke, hun er også helt offline på det medie jeg havde kontakt med hende på. 
så tænker at det der tidligere er meldt nok er korrekt for det kom fra den ene dag til den anden og jeg fik en meget kort besked fra hende om natten. 

Ja tænkte det nok , samme her ,det andet medie jeg har , kan jeg heller ikke kontakte hende på :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Executor skrev, den 6.7.2023 at 13:35:

Nej desværre ikke, hun er også helt offline på det medie jeg havde kontakt med hende på. 
så tænker at det der tidligere er meldt nok er korrekt for det kom fra den ene dag til den anden og jeg fik en meget kort besked fra hende om natten. 

Har lige fået besked om at hun er på vej til Thailand NU med TG951 :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 59 minutter siden:

Har lige fået besked om at hun er på vej til Thailand NU med TG951 :(

Jeps det fik jeg også, både Ammy og lucky. 
træls :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Executor skrev, for 40 minutter siden:

Jeps det fik jeg også, både Ammy og lucky. 
træls :sad:

meget ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik også en besked om dette og at hun & Lucky var blevet taget lørdag nat på det nye sted på Amager ved Cafe Vivaldi efter en anmeldelse,,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg
asialover skrev, for 10 timer siden:

Jeg fik også en besked om dette og at hun & Lucky var blevet taget lørdag nat på det nye sted på Amager ved Cafe Vivaldi efter en anmeldelse,,,,

Øv , det er satme ikke iorden.....men nogle mennesker er desværre sådan.....ærgeligt....nå men så er det jo bare om at komme til Thailand :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
asialover skrev, for 15 timer siden:

Jeg fik også en besked om dette og at hun & Lucky var blevet taget lørdag nat på det nye sted på Amager ved Cafe Vivaldi efter en anmeldelse,,,,

Desværre er mange anmeldelser fra jaloux Thai det ikke kan tåle nogen er mere populære eller en mamasan der er sur over at miste sin guldfugl. 

Og beklager på forhånd til Admin hvis dette skulle blive betragtet som afsporing af emnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Does anyone have the contact details to Ammy? She is still in Thailand right? I will go there very soon so would be awesome to meet up with her there if she is still around!

Del dette indlæg


Link til indlæg
SexOfSweden skrev, for 17 timer siden:

Does anyone have the contact details to Ammy? She is still in Thailand right? I will go there very soon so would be awesome to meet up with her there if she is still around!

My guess is that Ammy will proberbly not be back in DK for the next 3 years, or more. 

She will proberbly be denied entry to DK, if she tries

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, den 3.2.2024 at 08:30:

My guess is that Ammy will proberbly not be back in DK for the next 3 years, or more. 

She will proberbly be denied entry to DK, if she tries

Men det er jo ligegyldigt, når manden er på vej til Thailand og ikke til Danmark?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 14 timer siden:

Men det er jo ligegyldigt, når manden er på vej til Thailand og ikke til Danmark?

For pokker, Du har da ret. Jeg har da helt misforstået, det ser jeg da først nu:blink:

I am Sorry @SexOfSweden:oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...