Hop til indhold
Ledelsen

Rimming, gagging, deepthroat og anal hos Ammy

Recommended Posts

mgcharlie skrev, den 13.4.2023 at 23:52:

Lyder tiltalende, eneste anke kunne være, at som besøgene efterlods kan næste omgang fisseslik godt blive rent smagsmæssigt, noget af en blandet fornøjelse 

Af samme årsag kysser jeg aldrig med gp'er som tilbyder rimming:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
tommy123 skrev, den 13.4.2023 at 23:04:

For fanden hvor lyder hun skøn!

Får virkelig lyst til at komme under hendes kærlige behandling! Har møder i København i næste uge men er først færdig omkring kl 22.30. Nogen der ved om hun holder så længe åbent?

Og en anden ting - kan man kontakte hende enten via WhatsApp, mail eller er det kun via SMS? Det er det sædvanlige med ikke at efterlade sig spor som fruen kan se..

På forhånd tak 

Tommy 

Jeg kontaktede hende over sms og hun lukker kl 22, men mon ikke lidt kontanter kan ændre det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thungur skrev, for 13 timer siden:

Ammys annons är tom nu. Är det någon som vet om hon fortfarande är aktiv?

Ja, men dog kun tom for billeder, som sådan er annoncen jo aktiv, har du prøvet at ringe??

Der kan være mange årsager til at hun har fjernet billeder........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Ammy der hurtigt fik mig med på en duet med Linda eller lucy, der stort set havde hovedet og tungen langt oppe i min røv under samtlige 45 min blow og sex.

Ammy suttede pik længe men slugte ikke og brokkede sig når jeg ville halskneppe hende, da hun mente den var for stor (20 cm) . Men så ville gerne kneppes uden …. Til sidst kneppede jeg også lucy/linda i en Butt up Head Down doggy Hvor hendes dejligt røv og fisse var lige til at tage som man lystede… anal stoppede hun dog når man prøvede …..

STOR value for money …. ALDRIG er min røv slikket så ren .. det føltes dejlig imens og flere dage efter…. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ledelsen skrev, for 18 timer siden:

Lyder som en dejlig oplevelse- ved du om de rørte ved hinanden imens ?

Det gør de vist ikke, men bad ikke om det;) De havde vist rigeligt at se til med mig …..

Har lige haft en god tur med Ammy igen, det var fantastisk. Hun ku ikke deepthroat helt men det var sku godkendt som et fuldgyldigt forsøg.

Jeg kom direkte i halse og mit sperm dels røg direkte Down the drain .. samt stod ud af hendes mundvige og måtte blæses ud af næses ;). 

Så jeg klager jeg bestemt ikke…. Men jeg er tæt på at tro Lucky er den bedste røv slikker af de to … men der skal mål foto på stregen til for at afgøre dette.

Alt imens jeg hyggede var der flere ‘brødre’’ der kom og gik, lucky blev fennel one poet ….. altså når ‘broder’ ikke lå skiftevis og roste eller klynkede over det der kun kan have være dybe rimming og blow

Da jeg sku til at gå kom Lucky ind og brokkede sig over hun ikke havde været inviteret med som sidste gang …. Tænker simpelthen ikke de to tøser kan kneppes flade ….. 

Et sted med høj service og tynde pap vægge, alt i alt god underholdning og min fulde anbefaling 

Nb     ja røven er helt ren igen 

 

Redigeret af Happy69luke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er alderen ca. på Ammy og Lucky?

Er det små spinkle piger/damer eller hvordan ser du ud? Der er ikke rigtigt noget billedemateriale eller info i annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Happy69luke skrev, for 17 timer siden:

Nb     ja røven er helt ren igen

Der må næsten være nogen der har overbevist dem om, at man kan komme langt her i livet, hvis man er en rigtig røvslikker. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Djbubber skrev, for 2 timer siden:

Hvad er alderen ca. på Ammy og Lucky?

Er det små spinkle piger/damer eller hvordan ser du ud? Der er ikke rigtigt noget billedemateriale eller info i annoncen.

Ammy er måske sidst i 20'erne og en smule chubby, og lav - begge dele på den gode måde til min smag. Jeg har ikke været i nærkamp med Lucky.

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 29 minutter siden:

Er der nogen der kan komme igennem på deres nr? Har både sms og ringet

Det har måske sin forklaring, eftersom Lucky Luke fik en tur “uden”, som jeg læser det. 
Det kan nok godt give lidt kaos på mobilen. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, for 13 minutter siden:

Det har måske sin forklaring, eftersom Lucky Luke fik en tur “uden”, som jeg læser det. 
Det kan nok godt give lidt kaos på mobilen. B)

Ik forstået

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 13 minutter siden:

Ik forstået

Dinner har en teori om, at mange kunder strømmer til, fordi Lucky skriver (måske) at han fik mulighed for at kneppe Ammy uden gummi.

Det er dog gætteri fra hans side, og hvem ved om Lucky er helt troværdig? Han plejer ikke at spare på lyrikken og autocorrect-fejlene. Og nu får vi måske en debat om troværdighed om man skal omtale ydelser uden for menuen osv. osv. som det plejer at gå.

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 13 minutter siden:

Dinner har en teori om, at mange kunder strømmer til, fordi Lucky skriver (måske) at han fik mulighed for at kneppe Ammy uden gummi.

Ja det vil jeg umiddelbart gætte, men det kunne omvendt også skræmme andre væk, sååå… 
Selv uden den info, har de nok rigeligt at se til, hvis de optræder sammen til en fornuftig pris.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rambuk skrev, den 15.4.2023 at 07:17:

Var forbi igen i forgårs til endnu en tur i ringen med den skønne kvinde. Elsker at hun laver så meget sjov og samtidig går lige til stålet og spørger "hvad kan du li, jeg er med på alt", det er sgu en frisk melding og ligge ud med. Jeg tror de fleste af os kender turen efterhånden, så vil ikke gentage hele seancen, men har fundet ud af, at jeg tænder vildt på at sidde på hendes ansigt og grinde det med hendes tunge oppe i min røv og slikken på kugler og mellemkød, det er sgu en fed fornemmelse. Det er vel en form for facesitting tænker jeg. Hun er også den eneste kvinde der har fået mig til at holde af BJ. Det var normalt ikke noget jeg tændte på, men når man får lov bare og knalde løs og i bund i en mund, så er det altså pisse frækt. Jeg brugte i øvrigt en del tid på at fokusere på hendes nydelse denne gang og jeg skal da ellers love for mine fingre fik trukket bruseforhænget fra. Vi talte lidt om det bagefter og hun havde nyt de mange orgasmer og fortalte hun var en meget liderlig kvinde. Faktisk var hun liderlig hele tiden. Både når hun vågnede og når hun gik i seng på trods af al den sex hun får. Det var ikke unormalt hun også selv lige måtte ta en spiller. Vild kvinde og med en sexappetit de fleste af os nok ville ønske alle kvinder besad, så tror jeg faktisk ikke længere der var krig i verden :-)

Nej, for så var der ingen der havde tid til at slås :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 5 timer siden:

Ammy er måske sidst i 20'erne og en smule chubby, og lav - begge dele på den gode måde til min smag. Jeg har ikke været i nærkamp med Lucky.

Meget enig. Erotisk buttet. Dejlig bløde bryster. Hun er bare dejlig at røre ved. Stor fast røv, der er lækker at se på i en 69'er eller doggy. Og en fisse der bliver sjask våd det øjeblik hun får en pik i munden. 

Drømmepige 

Hun er IKKE optifuck, dog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas28 skrev, den 27.4.2023 at 09:17:

“fennel one poet” ? ?<_< Sjov fortælling men den skal jeg lige have oversat ? Autocorrect  ? fra hvad ?

Gennem kneppet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DirtyLaundry skrev, for 27 minutter siden:

Jeg synes ikke helt jeg kan regne ud om det her er Lucky's annonce:

https://annoncelight.dk/showad/370147

Jeg tvivler, Ammy holder til i Valby, annoncen du linker til oplyser at pigen, der godt nok kalder sig for Lucky, befinder sig på Hvidovervej

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tvivler, Ammy holder til i Valby, annoncen du linker til oplyser at pigen, der godt nok kalder sig for Lucky, befinder sig på Hvidovervej

Ja, det er rigtigt nok. Det var den annonce med Thai pige, med store bryster, som jeg kunne finde.

Den rigtige er måske nok inaktiv for tiden, da jeg heller ikke kunne finde Ammy's, som jeg ville have sammenlignet med.

Nå, øv. Jeg takker!

Del dette indlæg


Link til indlæg
DirtyLaundry skrev, for 1 time siden:

Thai pige, med store bryster, som jeg kunne finde.

Hvem har skrevet Lucky har store bryster? Jeg har måske ikke selv mødt hende, og har ikke læst en beskrivelse af hende i nogen af de seneste tre tråde. Jeg har selv mødt én anden på stedet, som jeg ikke fik navn på, men som i øvrigt ikke havde store bryster?

Den annonce du har fundet er sandsynligvis til det gammelkendte sted  som har skiftet hænder og siden lyver om ydelser og bruger falske billeder. Og som ligger i 2610 på Hvidovrevej, ikke 2650.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...