Hop til indhold
Pianistinden

De Korte, De Spøjse, De Søde og De Virkelig Dumme

Recommended Posts

Denne mand gjorde at jeg besluttede mig for at lave en variant af @Mook's DUM system. Jeg havde det ret ilde med at have kodet et menneske ind som "Fatsvag" i min telefon.
Det skal måske lige siges at der allerede i annonceteksten meget tydeligt står at der ALDRIG er tider samme dag.
Jeg har svaret ham adskillige gange med link til booking kalenderen og skabelonbeskeder om ventetider og gentaget at der aldrig er tider samme dag. 
Jeg overvejer om der er noget OCD inde over her... og i så tilfælde ER manden jo hverken DUM eller Fatsvag.

Her er "The Highlights":

421F15FD-B04E-407C-A984-EFE8DC4AC64A.png

CDF0D348-9DCC-450C-9F39-0471A392567F.png

709B61CD-4F1E-464F-9514-4ACD9891D9E4.png

A897FCCB-24F4-49B9-BDC1-3C47ED256CA7.png

0C0B8079-147E-40FF-9ACD-08E58B6BBF03.png

2F2D91EC-3B2D-4591-B4F7-133EFD54BFA8.png

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 18 timer siden:

Modsat dig @Annika.Sofia.A så ønsker jeg på ingen måde at alle skal have adgang til at kunne booke. Som i overhovedet ikke nikke nej tak. 
De eneste der får link til min online kalender og booking system er dem jeg har "screenet" via sms eller opkald. Jeg vil have den personlige dialog først, og jeg vil have den via telefonen. Sådan passer det bedst til mig :) 
For mig er det helt og aldeles uden betydning hvordan folk ser ud, hvor gamle de er og hvad de arbejder med. Derfor ville det være fjollet hvis folk skulle oplyse det når de booker tid hos mig. Så du og jeg er nok ret gode eksempler på hvordan kvinder der har ret godt styr på det med markedsføring og hvad der sker i kulissen, alligevel ønsker sig meget forskellige ting og aftaler. Så vi tilpasser vores rammer så det passer til os. Det er et  hit! Mange kvinder i branchen formår måske bare ikke at "tænke baglæns" og gør bare det de tror andre gør. 

Hej Eva, ud fra det du skriver tænker jeg at du har misforstået min måde at arbejde på..og derfor vil jeg gerne understrege.....

1) Mine klienter har IKKE har adgang til et booking system. De har adgang til en booking/kontakt formular, meget stor og væsentlig forskel ;) Det betyder netop at alle der udfylder min bookingformular, bliver kontaktet af mig via en mail, og derefter kan vi tilgå den endelige booking process. Jeg kan anbefale at du tager et kig på min egentlige hjemmeside www.annika-sofia.com

2) Alder, udseende, og arbejdsstilling, har absolut INGEN relevans. Det er meget vigtigt for mig at understrege! Jeg beder om fødselsdagsdato, da dette skal stemme overens med det angivet photo ID, og det eneste krav er dog at man er over 18år (i Danmark). Angående udseende har jeg ingen krav, og jeg har mange forskellige typer at tænde på. Jeg spørger heller aldrig ind til hvad folk arbejder med, medmindre de selv starter den dialog. Dog har en mulighed for at sende mig deres Linked in profil som et led i screeningsprocesssen, dog ikke noget krav fra min side.

3) Det er ikke 'svært' at booke mig så længe du udfylder min booking formular, og at man forholder sig respektfuld og ordenligt, så er det muligt at lave en aftale med mig på under 10min 

Hvis en booking formular og hjemmeside ikke virker for den type af sex arbejde som du tilbyder, så er det absolut helt orden. Jeg forsøgte egentlig bare at være hjælpsom og en god kollega. Det var skam ikke ment som andet end det, eftersom at det har gavnet mig og jeg ved at det har gavnet mange af mine udenlandske kolleger at arbejde på den måde. Jeg ønsker kun at alle mine kolleger får præcis de kunder som de ønsker og at det bliver udført på den mest reelle og behagelig facon:)

Redigeret af Annika.Sofia.A

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, den 19.3.2023 at 19:34:

Ved terapeuten er det snak du betaler for og skal logisk nok vente med at læsse dine problemer af. 
Her er det sex de betaler for, og jeg ønsker alt er aftalt og forventningsafstemt på forhånd.

Hos mig betaler mine klienter for min tid, ikke bare for sex, så ja væsentlig stor forskel. Det jeg tilbyder er ikke bare en enkeltstående ydelse.. 

Ofte går mine bookings/dates meget ud på at man lære hinanden at kende, herunder man fortæller om sig selv, inklusiv sine tanker, spekulationer og problemer i hverdagen. Til tider føler jeg mig som en terapeut, hvilket bestemt ikke gør mig noget, da jeg ved at mange inksfuiv mig selv, til tider har et behov for at læsse af og at der er en som lytter og er nærværende, alt dette er en del af det som jeg tilbyder, så jo, det er netop et oprigtigt eksempel og derfor jeg brugte den sammenligning :)

Men hvad der virker for mig, er ikke nødvendigvis det samme som virker for dig, hvilket jo er helt og andeles i orden <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annika.Sofia.A skrev, for 1 minut siden:

Hos mig betaler mine klienter for min tid, ikke bare for sex, så ja væsentlig stor forskel. Det jeg tilbyder er ikke bare en enkeltstående ydelse.. 

Ofte går mine bookings/dates meget ud på at man lære hinanden at kende, herunder man fortæller om sig selv, inklusiv sine tanker, spekulationer og problemer i hverdagen. Til tider føler jeg mig som en terapeut, hvilket bestemt ikke gør mig noget, da jeg ved at mange inklusiv mig selv, til tider har et behov for at læsse af og at der er en som lytter og er nærværende, alt dette er en del af det som jeg tilbyder, så jo, det er netop et oprigtigt eksempel og derfor jeg brugte den sammenligning :)

Men hvad der virker for mig, er ikke nødvendigvis det samme som virker for dig, hvilket jo er helt og andeles i orden <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annika.Sofia.A skrev, for 8 timer siden:

Hej Eva, ud fra det du skriver tænker jeg at du har misforstået min måde at arbejde på..og derfor vil jeg gerne understrege.....

Jamen tak! Så ved jeg dét hvis jeg skal booke en aftale med dig en dag :P <3


Jeg reagerede på at du skrev:

Annika.Sofia.A skrev, den 19.3.2023 at 00:20:

Men jeg kan virkelig anbefale at få lavet en hjemmeside og få etableret et booking system på siden

Men så viste det sig at være:

Annika.Sofia.A skrev, for 8 timer siden:

1) Mine klienter har IKKE har adgang til et booking system. De har adgang til en booking/kontakt formular, meget stor og væsentlig forskel

Ja, det er der forskel på. Jeg beklager min manglende evne til at forstå at booking system ikke er booking system :D 
Så din anbefaling (til mig og andre) går ikke på at få etableret et booking system men en kontakt formular? 
Det giver bedre mening - bare ikke lige for mig personligt kan man sige ;) 
Men skønt med et tip... det kan være vi snart skal oprette en tråd med dette emne, så vi ikke får afsporings-advarselspoints i plenum snart allerede? 

Tak for din meget grundige beskrivelse af dine egen infrastruktur. Det er sikkert til glæde for mange at læse om. Kolleger såvel som potentielle gæster hos dig :) 

God arbejdslyst! 
Kærligst, Eva <3


PS: Jeg vil fremadrettet undlade at kommentere mere i tråden her på andet end overskriften og det oprindelige emne var... jeg har klip nok i kørekortet herinde :wub:
 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 7 minutter siden:

Jamen tak! Så ved jeg dét hvis jeg skal booke en aftale med dig en dag :P <3


Jeg reagerede på at du skrev:

Men så viste det sig at være:

Ja, det er der forskel på. Jeg beklager min manglende evne til at forstå at booking system ikke er booking system :D 
Så din anbefaling (til mig og andre) går ikke på at få etableret et booking system men en kontakt formular? 
Det giver bedre mening - bare ikke lige for mig personligt kan man sige ;) 
Men skønt med et tip... det kan være vi snart skal oprette en tråd med dette emne, så vi ikke får afsporings-advarselspoints i plenum snart allerede? 

Tak for din meget grundige beskrivelse af dine egen infrastruktur. Det er sikkert til glæde for mange at læse om. Kolleger såvel som potentielle gæster hos dig :) 

God arbejdslyst! 
Kærligst, Eva <3


PS: Jeg vil fremadrettet undlade at kommentere mere i tråden her på andet end overskriften og det oprindelige emne var... jeg har klip nok i kørekortet herinde :wub:
 

Tusind tak Eva, også god arbejdslyst til dig <3

Ja booking system er I min verden også en booking formular, men måske bare lidt ordkløveri egentlig talt..

Og absolut ja, jeg er altid klar til at komme med tips og tricks til mine kolleger i branchen. Hvis noget virker for mig, er det ikke sikkert det virker for andre, men man kan jo altid prøve sig frem. Med flere muligheder jo bedre. Jeg går klart ind for at vi skal gøre hvad vi kan for at støtte hinanden og gøre livet nemmere for hinanden generelt og i med hensyn til forretning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Faldt lige over den her da jeg scrollede på FB.

https://www.femina.dk/liv/kaerlighed-og-sex/kan-du-ikke-tage-nogle-andre-trusser-paa-og-14-andre-vanvittige-ting-maend?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR3mYmcqSW3XcJa7xFQxyMHAvqCj10d6KpVZMHM194J8d22vK3x0x73zODI#Echobox=1679227490

Uheldige kommentarer kan også falde udenfor købesex branchen. Men når det så er sagt kan mændene garanteret også lave en liste. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

8. ”Jeg ville aldrig være blevet tiltrukket af dig, hvis jeg vidste, du havde været sammen med så mange.”

Præcis derfor jeg ligeså godt kan være gp. Ville være sammen med mange uanset. Men det har jeg jo berettet om i andre tråde. Men mænd må godt, så er de en rigtig sej scorekarl. Dobbeltmoral er godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 3 timer siden:

8. ”Jeg ville aldrig være blevet tiltrukket af dig, hvis jeg vidste, du havde været sammen med så mange.”

Præcis derfor jeg ligeså godt kan være gp. Ville være sammen med mange uanset. Men det har jeg jo berettet om i andre tråde. Men mænd må godt, så er de en rigtig sej scorekarl. Dobbeltmoral er godt.

Ja dobbelt morale er dobbelt så godt :lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II

Tjae jeg kan ikke lide at gå ned på grej så derfor har jeg 2 cykler, 2 traktorer, 8 trillebøre, 5 gårdkoste, 6 skovle, 3 biler hvoraf de 2 pt. ikke kører, og en fandens masse andet grej. :)

Men jeg går squ arldrig ned på kvinder. Det er et ualmindeligt dårligt udtryk oversat fra engelsk/amerikansk going down on a woman.

Jeg slikker fisse/kusse på en kvinde med meeget stoor fornøjelse, medmindre hun selvfølgelig har problemer med underlivet og duften derfra. Meen det tror jeg de godt selv ved og derfor undgår at vi mænd slikker dem når de har de problemer.

Men uerfarne mænd bliver måske overrasket over den duft en liderlig kvinde har når hun er ophidset. :)

Det er da ophidsende at høre en kvinde fortælle om hendes erotiske erobringer, jo flere og vildere jo bedre. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@SweetMilf6630 
Fantastisk link - TAK!!!

Jeg taler med mine veninder om deres dates ret ofte. Det slår mig hvor meget lort de skal høre på fra mænd der gør dem opmærksomme på at de "ikke just er plukket ned fra øverste hylde, men var dem der sagde ja"... WHAT THE FÅÅÅÅÅÅG?!!!?! 
Når vi som glædespiger/sexarbejdere/whatever bliver valgt ud fremfor andre kvinder, fordi mænd skal have penge op af lommen og derfor lige gør lidt ekstra ud af at læse på lektien (hvad vi skriver/tilbyder/ønsker os) og der er rigtigt mange at vælge imellem, så har vi jo sådan set allerede fået positiv særbehandling FØR de overhovedet er mødt op til en aftale. 
Som "privatperson" har kvinder der ønsker sig sex rigtigt ofte dates - og sex - med mænd der egentlig hellere ville ha' været sammen med en anden, men ingen af de første 12 sagde ja, og så må de jo nøjes med... DET alene gør at jeg undrer mig over at flere kvinder "oppe i årene" ikke bare tilbyder kemi-dates hvor manden betaler for hvad de spiser/drikker, og ved det på forhånd eller måske endda sugardater i stedet for de lorte-dates jeg hører om. 
Mænd er jo også i den situation at hvis de har det princip at "sex er ikke noget man betaler for" så ligger de og tømmer sig i Fru Jensen imens de drømmer om Fru Larsen - og så skal Fru Jensen da liiiiige ha' at vide at hun skal da ikke føle sig særligt udvalgt... det er sat på spidsen, ja. 
Men lur mig om ikke det giver bedre selvværd og selvtillid at føle at man hver eneste gang er plukket ned fra en af de højeste hylder hos de mænd man nøgner sig med :) 

NOGLE mænds trang til at skulle af med "nu skal du ikke tro du er noget særligt og ringe i morgen vel... jeg skal nok selv glemme mit slips hvis jeg gider se dig igen" er satme svær at forstå sig på når man ikke har prøvet det selv - men det er gooooodtnok en overvejende del af mine veninder der beretter om det gang på gang på gang. Og stort set dem alle. Også dem der virkelig er "opti-fuckables" og har masser af Pussy Power eller er Power Pussies... og alle dem der er mere forsigtige og fine og yndige og kone-kandidatinder. 

Fa'n om jeg nogensinde stopper helt med at tage betaling for sex! Alene af DEN grund faktisk :D 
FREMMED PØØØØØK! OG PENGØØØ!
OG EN PIND PÅ ØVERSTE HYLDØØØØØØ - I HØNSEHUSØØØT! :P


Det sker faktisk en ganske sjælden gang imellem at jeg "låner en af mine faste betalende elskere ud" til en af mine private veninder der trænger til en trøste-tur med en mand der forstår sig på forkælelse og kvindekropshåndtering. Det sker dog ikke så ofte som nogle af dem gerne ville, skal det nok siges :D 
Det er så også KUN dem der selv foreslår at vi skal ud at spise eller ha' kulturelle oplevelser og som heller ikke er gift. Dem der har mig som midlertidig kæreste-vikar kan man måske sige.
Det er sket mere end een gang at sådan en date fra "Evas Harems-Service til værdigt trængende veninder og hun-bekendte" er endt med at de har fundet sammen i længere tid.
En enkelt gang er det også endt med bryllupsklokker og DET var en sjov bryllupstale! :D Jeg havde hyret en til at læse den op på mine vegne og lavede den dér "Hvilken tale vælger du?" fra filmen Festen... halvdelen af vennerne i selskabet kendte jo den sande historie... så det var fandme en go' fest! :wub:

Sidst jeg fik lavet negle af min yndlings-negle-dame der er fra Vietnam, var der en ny ualmindeligt SMUK ikke pur-ung vietnamesisk dame til oplæring på negleklinikken. Min negle-dame ved godt at "jeg har mange kærester og dater en del og knalder mere rundt end andre folks pigebørn" så det havde de selvfølgelig allerede sladret om på hendes FØRSTE dag til oplæring! 
Hun ville gerne låne en af mine - men ikke til sex. Jeg forsøgte at forklare - med tolkning fra min faste negledame der NÆSTEN taler dansk/svensk/engelsk - at de mænd der knalder med mig for sjov nok ikke altid bare sådan lige er til at flytte over på en str. 34 vietnamesisk smuksak der hverken taler engelsk eller dansk når de har plukket en Viking Woman ned fra hylden... men jeg foreslog hende at vi gik i svømmehallen sammen og så ville jeg lære hende hvordan man flirter med en dansk mand. De kommer jo ikke og får lavet negle - så jeg foreslog hende at købe et pedicure-kursus i stedet hvis hun var her for at møde en mand. Så vi lægger ud med en tur i svømmehallen en dag i nærmere fremtid. Når hun har lært at sige "Jeg vil gerne se på en badedragt" på engelsk :D 

"You know man and me, yes? No sex, yes?" som jeg tror betyder at hun gerne vil på kemi-date med en dansk mand... det var så langt vi nåede første gang vi mødtes med lidt hjælp fra den halv-svenske kollega - så nu ser vi hvordan det er gået med lektierne når jeg skal have lavet negle igen om et par uger :lol: 
Jeg glæder mig allerede :P 

Med tanke på alt det ovenstående, så er det egentlig lidt af et luksusproblem at vi også engang imellem får et par "virkelig dumme" i indbakken eller på telefonen. 
Vi har det sguda meget godt os købe-trunter i forhold til rigtigt mange andre, ing'? Luksusproblemerne tårner sig atter op imens vi sidder og shopper nye tasker og sko på nettet og svarer på emails eller sms'er fra "Peter, Peter, Thomas og Peter" ;) 

Kærligst,
Fru Eva Kirsten Giftekniv Pedersen <3

PS: Har sagt det før og gentager det gerne: Jeg er håbløs romantiker... altså især på andres vegne :wub:

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Eva Nadine skrev, for 33 minutter siden:

Men lur mig om ikke det giver bedre selvværd og selvtillid at føle at man hver eneste gang er plukket ned fra en af de højeste hylder hos de mænd man nøgner sig med :)

Godt formuleret, altså hele dit skriv, sådan har jeg aldrig tænkt på det. Men jo der er da mange grunde til jeg er et mere positivt menneske nu. 
Endorfiner frigivet flere gange om dagen. Alle komplimenterne, de glade smil man sender ud af døren, og selvfølgelig den luksus pengene giver råd til. 
 

Og kom med gru til at tænke på de gamle scordage. Hvor jeg med lys og lygte ledte efter nogen at have sex med. Og stod tydelig i min daværende profil. Er bare til engangs knald intet forpligtende. 
Så kom jeg alligevel ud til en som mente vi da ikke behøves gå så hurtigt frem, vi skal jo lige lære hinanden at kende. Øh nej kom sådan set bare for at få en gang pik. 
 

Kom endda ud til en som sad i kørestol og kunne ingenting og blot var ensom. 

Der var også heldige episoder naturligvis, men får mere og bedre sex nu hvor de vælger mig og jeg ikke kører forgæves til alle mulige med andre intentioner. 

Nu er det pengene der skaber distancen for det er uforpligtende og de kan besøge mig så tit de vil. Jeg skal ikke lede efter en ny til hver dag i ugen. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 6 minutter siden:

Nu er det pengene der skaber distancen for det er uforpligtende og de kan besøge mig så tit de vil. Jeg skal ikke lede efter en ny til hver dag i ugen. 

Lige præcis! 
Det er ret tidskrævende at skaffe sig et skrald pjort et par gange om ugen, hvis man ikke tager penge for det.
Det samme er det for mænd at skaffe sig et skrald fjas et par gange om året/måneden hvis de ikke vil betale penge for det. ;) 
Så hurra for "den nemme løsning" og for at nogle af os synes det er alle de ekstra fritimer værd <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Selvom det bliver lidt off tonic og kun relateret til mine sidste indlæg i denne tråd. Føler jeg, at jeg for at undgå forvirring lige må forklare.

Hvis min pointe er at få pik, hvorfor tilbyder jeg så bj som særskilt ydelse og besøg uden sex. 
Mit bedste svar er, når en kvinde først er tilfreds og får opfyldt egne behov. Så er der mere at give ud af. Mit job giver mig så meget glæde at jeg kan give glæden videre. Så ingen som evt læser mine indlæg behøver sidde og tænke. Jeg giver dig jo ikke pik. Så er det totalt skuespil at du nyder at være sammen med mig. Nej, ikke skuespil. Havde for mange år siden et formål med at gå ind i jobbet. Men siden har jobbet givet mig så meget mere end det, og fået et meget større formål. Det at kunne give andre så stor livsglæde via et besøg hos mig, betyder utroligt meget for mig. Der findes og fandtes ikke ligefrem mange mænd jeg kunne købe mig til sex hos. Ellers var det helt klart mig som havde købt mig fattig. Stopper jeg så nogensinde med at tage mod betaling nu hvor jeg så tydelig indrømmer det også er mit behov der bliver dækket. Nej. For så ville jeg skulle retur til et normalt job og ikke kunne stå til rådighed for faste og nye kunder. Jeg kan ikke leve af sex uden brød på bordet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, den 19.3.2023 at 22:09:

Denne mand gjorde at jeg besluttede mig for at lave en variant af @Mook's DUM system. Jeg havde det ret ilde med at have kodet et menneske ind som "Fatsvag" i min telefon.
Det skal måske lige siges at der allerede i annonceteksten meget tydeligt står at der ALDRIG er tider samme dag.
Jeg har svaret ham adskillige gange med link til booking kalenderen og skabelonbeskeder om ventetider og gentaget at der aldrig er tider samme dag. 
Jeg overvejer om der er noget OCD inde over her... og i så tilfælde ER manden jo hverken DUM eller Fatsvag.

Her er "The Highlights":

421F15FD-B04E-407C-A984-EFE8DC4AC64A.png

CDF0D348-9DCC-450C-9F39-0471A392567F.png

709B61CD-4F1E-464F-9514-4ACD9891D9E4.png

A897FCCB-24F4-49B9-BDC1-3C47ED256CA7.png

0C0B8079-147E-40FF-9ACD-08E58B6BBF03.png

2F2D91EC-3B2D-4591-B4F7-133EFD54BFA8.png

Kære @Eva Nadine, grunden er kun fordi jeg ikke kan holde samtalen kørende på de svære samtaler, der ikke findes enkle løsninger - og det kræver accept af, at der måske aldrig kommer en løsning ! Fordi man lærer aldrig noget(en længsel efter at forstå den anden bedre)

Jeg kan give nogen af eksempler her

Manden        Har du tid i dag ? (Igår)
Mook             Nej, først næste uge. 
Manden        Er det i dag skal vi ses?(idag)

:roll::roll:

Manden        Har du tid i aften ?

Mook            Nej, først i morgen

Manden        Jeg kan komme om en time

:roll::roll:

Manden        Hvor meget sex uden?

Mook            5000kr

Manden        OK, tak - kommer nu

:angry::-(:???:

Redigeret af Mook

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære piger,

Undskyld at jeg blander mig i denne interessante udstilling af verbal mandlig stupiditet, som jeg også har grinet af, selvom det samtidig er pinagtig læsning.

Men jeg tror altså, at der siddder nogle drengerøve derude i skurvogne, på bodegaer, i klubber, foran pornofilm eller til bajerkomsammen hjemme privat....og morer sig med at sende alt det vrøvl ud til jer. Og bagefter skriger de sikkert af grin over, at I bliver sure og irriterede.

Denne teori kan nok ikke dække alt det sludder I modtager, men nok en del af det. Nogle mænd, selv de kønsmodne, er som børn. Ignorér dem. Også selv om det klør i fingrene for at sende et træffende svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, den 19.3.2023 at 11:47:

Hokus Pokus - trådens emne i fokus... en eller anden skriv om noget spøjst, sødt eller virkelig dumt. På forhånd tak :D 

Min næse kløede, det vil sige "I was summoned!!!".

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dagens uundgåelige. 
Jeg tager det som komplimenter når de tror vi skal være pennevenner og jeg skal være deres pause-pige. Men jeg lukker det hurtigt ned. De fleste skriver heldigvis ikke tilbage når jeg gør. 
Men for pokker altså... ville være skønt hvis folk og fæ tænkte lidt over at vi sælger vores tid og opmærksomhed. 
Gad vide hvordan hans/deres kommunikation er med sin cykelhandler eller frisør :D 

 

1C5F11AA-30E6-454F-992C-982B3407F92A.jpeg

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle lopperne er på spil i dag :D 
Er der gået penge ind? De er helt oppe på den store klinge allesammen. Tror jeg har fået 9 beskeder i dag der er helt skæve i forhold til hvad de (ikke?) har læst i annoncen, allerede fra start. SÅ slemt plejer det altså ikke at være!
Dælme godt jeg allerede har fået morgen-kaffen! :wub::lol: 

 

 

2C0232DF-8B54-4353-B3F8-4F9F93689489.jpeg

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har LIGE genaktiveret min Annoncelight.dk annonceprofil med escort efter knap 3 års dvale. Der er link til en hjemmeside med ret tydelige priser og hvad jeg siger ja og nej til og at det er minimum en time, første time koster det og det og ekstra tid koster det og det og jeg kører kun ud osv osv. 
Der er også link til en meget udførligt skrevet hjemmeside. 
Jeg er her få timer efter genaktiveringen kommet i tanker om hvorfor det egentlig var jeg stoppede med escort - udover at jeg ikke havde plads til flere betalende elskere. 
JEG MANGLER EN SEKRETÆÆÆR... men dialogen er i forventningsafstemningen også nødt til at være personlig mellem mig og manden. 
Jeg overvejer en telefonsluse: 

  1. Tryk 1 hvis du ønsker annoncen læst op så vi er sikre på du har forstået den
  2. Tryk 2 for priser
  3. Tryk 3 for inspiration til pikspilning 
  4. Tryk 4 for spørgsmål der ikke handler om escort
  5. Tryk 5 for at tale med en medarbejder
  6. Tryk 6 hvis du er tilbagevendende betalende elsker og tryk derefter #efterfulgt af dit VIP nummer og spring køen over
  7. Tryk 7 hvis du bare trænger til at råbe "FISSE FISSE FISSE NUUUUU JA?" til en eller anden så du kan få det ud af verden og komme videre med din dag 
  8. Tryk 8 hvis du er seriøst interesseret og ønsker personlig kontakt til Eva - denne service koster 3 kr. i minuttet. 
  9. Tryk 9 hvis du hellere vil sende en sms først alligevel SOM JEG BAD OM I ANNONCEN!!!

AAAARGH! 
Jeg vil jo bare knalde for fa'n... :D 
PØØØØØK! OG PÆÆÆÆNG'! :wub:

Men næh nej... der skal lige luges ukrudt før der findes en firkløver - det havde jeg glemt lidt igen. 
Jeg glemmer at den fase hvor man søger nye kandidater til sit harem kræver så meget overskud og så mange opkald og dialoger der ender med negativt resultat allerede FØR forventningsafstemnings samtalen. 
Jeg vil for alt i verden undgå at det er email - det får ALLE mand ud af hulen og det bliver endnu værre fordi anonymiteten er større end ved telefonisk kontakt. 

Jeg må produktudvikle atter en gang... men jeg vil jo bare knalde, altsåååårh! :rolleyes::wacko::huh:
 

IMG_0008.png

IMG_0007.png

IMG_0006.png

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 20 minutter siden:

en telefonsluse: 

  1. Tryk 1 hvis du ønsker annoncen læst op så vi er sikre på du har forstået den
  2. Tryk 2 for priser
  3. Tryk 3 for inspiration til pikspilning 
  4. Tryk 4 for spørgsmål der ikke handler om escort
  5. Tryk 5 for at tale med en medarbejder
  6. Tryk 6 hvis du er tilbagevendende betalende elsker og tryk derefter #efterfulgt af dit VIP nummer og spring køen over
  7. Tryk 7 hvis du bare trænger til at råbe "FISSE FISSE FISSE NUUUUU JA?" til en eller anden så du kan få det ud af verden og komme videre med din dag 
  8. Tryk 8 hvis du er seriøst interesseret og ønsker personlig kontakt til Eva - denne service koster 3 kr. i minuttet. 
  9. Tryk 9 hvis du hellere vil sende en sms først alligevel SOM JEG BAD OM I ANNONCEN!!!

Kan den telefonsluse ikke laves? :)

Det burde da være muligt at "omprogrammere" en af de telefonsluser vi konstant rammer ind i, til denne meget mere anvendelige version. (Der ligger måske endda et helt uopdyrket marked her?).

 

God jul og godt nytår. :wub:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 19 minutter siden:

Kan den telefonsluse ikke laves? :)

Det burde da være muligt at "omprogrammere" en af de telefonsluser vi konstant rammer ind i, til denne meget mere anvendelige version. (Der ligger måske endda et helt uopdyrket marked her?).

Det er spørgsmålet... jeg har ikke et CVR nummer jeg kan/må bruge til det. Så vidt jeg er orienteret, så skal man være et firma for at få sådan noget. Hvis prisen for det er erhvervspriser og jeg kører escort et par gange om ugen og ikke kan trække det fra i regnskabet (fordi jeg ikke kan være anonym som sexarbejder med CVR nummer - se andre tråde om emnet) så kommer det til at koste mere end jeg kan "sælge for i den blå avis". 
Jeg ved heller ikke om det stadig kræver et fastnet telefonnummer, eller om de store teleselskaber har oppet sig lidt med deres ikke-fastnet teknologiske løsninger siden sidst jeg undersøgte muligheden. 
Pris og tilgængelighed er ret afgørende - og anonymitet frem for alt. 

Måske med den rette mand til pillowtalk kan jeg finde frem til en løsning men har jeg sådan en i mit harem?
Jeg må nemlig ikke på Eroguide "annoncere efter bytte-håndværkere" og lign. - det ved jeg fordi jeg i 3 år har manglet en bytte-VVS'er og den tråd jeg oprettede - for alle piger der kunne have samme behov for hjælp/bytte med andet praktisk og/eller sparring med Eroguide-brugere f.eks. - blev slettet og jeg fik et lille rap over nallerne af en moderator der ikke længere er iblandt os. 

What's a girl lady to do? :wub:
 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vest74

Så lige den her annonce i dag og kom med det samme til at tænke på den her tråd:

https://annoncelight.dk/showad/341753
 

Med tanke på de mange annoncer med falske billeder og forsøg på at snyde, så er det forfriskende med en annoncør, der melder klart og ærligt ud: Jeg er IKKE sexy:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
vest74 skrev, for 2 timer siden:

Så lige den her annonce i dag og kom med det samme til at tænke på den her tråd:

https://annoncelight.dk/showad/341753
 

Med tanke på de mange annoncer med falske billeder og forsøg på at snyde, så er det forfriskende med en annoncør, der melder klart og ærligt ud: Jeg er IKKE sexy:)

LICK FUSSY !!!!
er det fod sex eller 

og NOT SEXY, ja det sikker da mod dårlige anmeldelser på det punkt, kunden var advaret. Når  både  translate og stavefejl slår sig sammen bliver det rigtig sjovt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...