Hop til indhold
Pianistinden

De Korte, De Spøjse, De Søde og De Virkelig Dumme

Recommended Posts

Gals and Guys.

Inspireret af en anden tråd herinde om sjove vendinger, stavefejl og andet godt fra pigernes annoncer, fik jeg lyst til at se hvad der ligger i pigernes indbakke af skæve henvendelser B)

Jeg har slettet og blokeret mails fra mænd som sender svinere, men i får da et frieri fra min indbakke, blandt andet :blink:

Show me! :wub:

 

 

Screenshot_20230317_114557_Outlook~3.jpg

Screenshot_20230317_115227_Outlook~2.jpg

Screenshot_20230317_115332_Outlook~2.jpg

Screenshot_20230317_115349_Outlook~2.jpg

Screenshot_20230317_115541_Outlook~2.jpg

Screenshot_20230317_114822_Chrome.jpg

Screenshot_20230317_114538_Outlook~2.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Lol den med frieriet har jeg med præcis samme ordlyd. Total google translated spammail.

Men sikke et godt grin jeg fik da jeg så den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Lidt sjove eksempler

24DD61F3-FC90-45D9-B04F-C61B9F57EE06.jpeg

034D09BD-DF11-49D9-BD05-208ED730C4FE.jpeg

9A476F32-F750-4758-B698-C4DD59B3E9B6.jpeg

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Og en af de slemme og var endda en der har besøgt mig et par gange. Føj og farvel 

 

6D490435-177F-4AFD-A5E3-FD61BF520A31.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jøsses!...alt det syge lort i skal læse fra......ja, apropos en anden tråd,....personager, der er meget lidt mænd......vel egentligt ..meget lidt sunde, raske mennesker...quite concerning:unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 1 minut siden:

Jøsses!...alt det syge lort i skal læse fra......ja, apropos en anden tråd,....personager, der er meget lidt mænd......vel egentligt ..meget lidt sunde, raske mennesker...quite concerning:unsure:

Yup ... ovenstående er blot en mikro my af eksempler.....fra TO piger...

Heldigvis er der også nogle sjove imellem :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mrfisher
Pianistinden skrev, for 44 minutter siden:

Gals and Guys.

Inspireret af en anden tråd herinde om sjove vendinger, stavefejl og andet godt fra pigernes annoncer, fik jeg lyst til at se hvad der ligger i pigernes indbakke af skæve henvendelser B)

Jeg har slettet og blokeret mails fra mænd som sender svinere, men i får da et frieri fra min indbakke, blandt andet :blink:

Show me! :wub:

 

 

Screenshot_20230317_114557_Outlook~3.jpg

Screenshot_20230317_115227_Outlook~2.jpg

Screenshot_20230317_115332_Outlook~2.jpg

Screenshot_20230317_115349_Outlook~2.jpg

Screenshot_20230317_115541_Outlook~2.jpg

Screenshot_20230317_114822_Chrome.jpg

Screenshot_20230317_114538_Outlook~2.jpg

du burde udgive dem - lidt i stil med Christoffers "first like" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Pianistinden skrev, for 4 minutter siden:

WHAAAAAAT!!!!!???? Jeg startede med at skraldgrine :lol: og nu har jeg kvalme :wacko:

Undskyld, ville ikke ødelægge din dag. Jeg nøjedes med at tænke idiot, bloker videre med dagen. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til jer damer, der ikke lader jer slå ud trods ubehøvlede og ubehjælpelige henvendelser. 

Men shout-out til verdensmanden der lige skulle høre om han kunne få frækt besøg på hospitalet :lol:

Liderligheden kender ingen grænser :lol:

Tind.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 4 timer siden:

9A476F32-F750-4758-B698-C4DD59B3E9B6.jpeg

Sorry to say.. En partner koster mange flere penge. Hun er bare ikke ærlig om det.

Redigeret af yrghh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II

En partner koster alle de penge du har og nogensinde kommer i besiddelse af, trust me i know, been there, done that aand got the T-shirt. :wub::(

Det med GP'er kan man styre hvis man lader det øverste hovede råde :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
yrghh skrev, for 7 timer siden:

Sorry to say.. En partner koster mange flere penge. Hun er bare ikke ærlig om det.

Tja både og, i et forhold deler man da forhåbentlig udgifterne. Og i en drømmeverden er der jo så ubegrænset sex til “prisen”, men ved godt virkeligheden er en del anderledes.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden Libertiner II skrev, for 11 timer siden:

En partner koster alle de penge du har og nogensinde kommer i besiddelse af, trust me i know, been there, done that aand got the T-shirt. :wub::(

Bullshit..

Jeg har aldrig kostet mine kærester noget, jeg har mit eget job og egne penge.

Nogle mænd tror at de får street credit ved at beklage sig over at deres kærester/hustruer koster dem penge, hvor de i virkeligheden blot afsløre deres uintelligens.

Voksne mennesker med fælles økonomi, nedgør ikke den partner der tjener mindst. 

Hvis dine partnere har kostet dig penge, så er det vel penge du gladeligt har givet ud på det givne tidspunkt? Hvis ikke - hvorfor har du så gjort det? 

Sæt dig ned.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II

Nu er tonen blevet rå men absolut ikke hjertelig ! :angry:

Jeg tror ikke du har læst ret mange, hvis nogen af mine indlæg. Og slet ikke underteksten: 'Humor og ironi kan forekomme',

Hvis du så også ser på smileyerne i indlægget, de antyder jo ikke at jeg fortryder hvad der er foregået i alle de 46 år jeg var sammen med min kone. :wub:

Du har faktisk misforstået alt hvad jeg har skrevet i dette indlæg, formentlig også i andre indlæg.

Meen jeg ville til enhver tid styre udenom kvinder som dig, ser dem en gang imellem hos bekendte, og bekendtskabet ebber ud fra min side når jeg møder deres partnere der opfører sig som dig i dette indlæg.

Jeg er stor fan af stærke, intelligente og humoristiske kvinder. Men når de afslører sig selv som b...... så går jeg pænt udenom i en meget stor bue.

PS men i øvrigt en relevant tråd, det er utroligt hvad mænd der tænker med det nederste hoved kan finde på både at skrive og gøre. Tror bare ikke at dem der skriver som I viser læser ret meget herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jaaah! Fedeste tråd. 
Den Gode, Den Onde og Den Grusomme :D 

Jeg har adopteret @Mook s DUM finte lidt... forleden dag kom der hele TO på samme dag. Ellers har jeg på et par år egentlig kun samlet 5 i alt - men jeg skal blive bedre til at gøre det. 
Selovm DUM-stemplet er lidt tarveligt og sommetider hurtigt på aftrækkeren, så er det ganske enkelt bare det nemmeste. 

Jeg redigerer i tråden om lidt og lægger billeder op af dialogen med de seneste jeg lige kan huske altså... men kan ikke finde ud af det fra computeren, så jeg må ind fra telefonen - hvorfra jeg ikke kan skrive indlæg :rolleyes::wub::P

Kh. Eva <3


Brugervenlig information:
Man kan undgå at kopiere laaaange indlæg og billeder ved blot at markere tekst-delen af indlægget man reagerer på eller man kan blot skrive @ foran brugernavnet (f.eks. sådan her: @Pianistinden ) så vi ikke bruger for meget plads i tråden på kopimaskine-indlæg. EG er ikke super begejstrede for billed-tunge tråde der har potentiale til at blive lange. Og SLET ikke hvis de samme billeder indgår i mange indlæg. 
Blot til orientering og kærligt ment :) 





Ham her har vist allerede booket en aftale. Muligvis med mig :D 

6360F24D-A57F-494C-B9EE-84C2BF37639F.png

AB9A1F61-854F-4E48-B55D-296851E2449C.png

 



Fra DUM 15/3 - som altså var rekord-dag for mig med DUM stempler :D 
Jeg ville gerne spørge hvad en fjos er... det lyder som noget der måske er lidt frækt på Norsk, og jeg er en smule Norskofil :wub:
Hvad siger I? Skal han ha' en chance mere? Altså når han er færdig med at øve sig på "anden" aka Anders Matthesen? :lol:
Havde VIRKELIG lyst til at svare "Rap rap rap" men jeg tænkte han havde nok ikke en god dag i forvejen ;) 

 

75E5E067-691D-4F15-BAC7-842580147B57.png



Og en DUM nr. 2 fra rekord-dagen i DUM :D 
Der er flere slags DUM - men @Mook siger de skal bare kodes ind som det samme. Det forvirrer mig dog lidt så hos mig får de dato-stempel også ;) 

90A30A2A-2CBD-492C-8108-63460A45C0A8.png

A63C2204-28BE-4507-BDDE-6C999DA63854.png

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 15 minutter siden:

DUM-stemplet

Ja, DUM-stemplet....right on!..;).(sikkert også uden for denne verden)....dem der står bag disse underfrankerede beskeder, burde virkelig have deres skolepenge tilbage.....giv dem lige en staveplade og den lille tabel all over again..Jøsses!!!...man bliver sgu lidt træt......og flov!:angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 1 minut siden:

Ja, DUM-stemplet....right on!..;).(sikkert også uden for denne verden)....dem der står bag disse underfrankerede beskeder, burde virkelig have deres skolepenge tilbage.....giv dem lige en staveplade og den lille tabel all over again..Jøsses!!!...man bliver sgu lidt træt......og flov!:angry:

Ja, jeg har været for længe om at tillade mig selv at "stemple" folk. Det har vel taget 20 år for en tossegod liderbasseinde som mig at komme hertil.
Men mit nytårsforsæt for i år var at melde mig så meget ud af flinkeskolen i balance med ikke at dømme folk for tidligt... så DUM stemplet er en god begyndelse i en Tantrisk øvelse jeg har lovet min lærermester at lave lektier i. 
Det falder mig faktisk rigtigt svært. Man har jo ikke engang mødt folk! Uha uha... farligt her udenfor min comfort zone :wub: 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II

Eva du er da hårdt ramt, kan ikke det ene fra den ene device og ikke det andet fra den anden device. Du skifter vel ikke mellem microsoft :),android og MAC produkter for så går det for alvor galt 

Redigeret af Moden Libertiner II

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden Libertiner II skrev, for 8 minutter siden:

Eva du er da hårdt ramt, kan ikke det ene fra den ene device og ikke det andet fra den anden device. Du skifter vel ikke mellem microsoft :),android og MAC produkter fpr så går det for alvor galt 

No FÅGGIN way! 
I'm an Apple Girl.. in an Apple Wooorld :D 
Hvis Apple lavede biler kørte jeg ikke i Peugeot og ønskede mig måske ikke en Tesla ;) 
Jeg er bare vant til personlige assistenter til hvem jeg kan sige "fix det!" og undgå selv at sætte mig ind i en skid jeg ikke forstår... Jeg er forkælet og hjælpeløs og faker om lidt at jeg dåner og skal reddes :lol: 
I'm a BITCH too :P... jeg gemmer mig bare bag "Damsel in distress"-skørterne og misser med øjnene og ser ufarlig ud. Men skindet bedrager, jo... som du måske allerede godt ved ;)<3 

God weekend! :)

 

Signor Cuoco skrev, for 7 minutter siden:

;)Har altid værdsat Ida's skønne humor.

Venlig hilsen Peter

Fup-Ida og Fup-Peter... tror du det var det der gik galt i forventningsafstemningen med os? :lol:
Jeg har lige hørt i min øresnegl at "imaginære Ida" gi'r en kop kaffe en dag ved lejlighed... på husets regning. Ta' blomster en vase med :P:wub: 
 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II

Eva I know you are :)

Jeg er ikke i æbleverden så derfor er jeg jo ikke ilet til din undsætning, kunne jo risikere at fåågge både din telefon og PC op. :(

Når jeg ikke har råd til en Bentley Bentayga kører jeg rundt i en helt almindelig folkevogn. :) På gule plader, så jeg ikke skal fragte alle mulige personer til alt muligt.

God weekend

PS Kun en tåbe frygter ikke haven. :P

Redigeret af Moden Libertiner II

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...