Hop til indhold
Pianistinden

De Korte, De Spøjse, De Søde og De Virkelig Dumme

Recommended Posts

Eva Nadine skrev, for 30 minutter siden:

flinkeskolen

Efter 25 år i uddannelsessystemet med undervisning, forelæsninger, studievejledning m.m, har jeg for læææængst erkendt, at flinkeskolen er noget af det farligste og betændte i den demokratiske, frie verden. Dem der stadig frekventerer flinkeskolen er, for mig en trussel mod det selvstændigt, frie tænkende menneske....flinkeskolen burde for længst være død og begravet....støder desværre dagligt på folk der befinder sig i flinkeskolens kvalmende, ryg-klappende ekkokammer!!:shock:

Har desværre oplevet mange unge mennesker ødelagt af voksne, professionelle menneskers "konfliktskyhed".....flinkeskolen. Disse unge har tværtimod manglet et kærligt spark i rognen......ikke det andet sjatpisseri!!

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

@Eva Nadine lige den med at være booket en uge frem… Dem der ikke flegner skråt og faktisk har tålmodighed til at vente, eller som nogen her ved mig får nej 50 gange før de rammer et tidspunkt jeg er ledig. Siger nogen gange efter endt aftale. Ok forstår godt det var svært at få en tid. 
Og omvendt ved vi jo så bare med os selv dem der forlod/blev smidt ud af køen ikke ved hvad de gik glip af. :wub:
Dem som efter et eller flere besøg nogen gange har svært ved at forstå/acceptere, at der er fuldt booket. Har jeg ofte lyst til at skrive “der må jo være en årsag til du selv ønsker at besøge mig igen, og det er der så logisk nok også mange andre der har”… 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 50 minutter siden:

No FÅGGIN way! 
I'm an Apple Girl.. in an Apple Wooorld :D 
Hvis Apple lavede biler kørte jeg ikke i Peugeot og ønskede mig måske ikke en Tesla ;) 
Jeg er bare vant til personlige assistenter til hvem jeg kan sige "fix det!" og undgå selv at sætte mig ind i en skid jeg ikke forstår... Jeg er forkælet og hjælpeløs og faker om lidt at jeg dåner og skal reddes :lol: 
I'm a BITCH too :P... jeg gemmer mig bare bag "Damsel in distress"-skørterne og misser med øjnene og ser ufarlig ud. Men skindet bedrager, jo... som du måske allerede godt ved ;)<3 

God weekend! :)

 

Fup-Ida og Fup-Peter... tror du det var det der gik galt i forventningsafstemningen med os? :lol:
Jeg har lige hørt i min øresnegl at "imaginære Ida" gi'r en kop kaffe en dag ved lejlighed... på husets regning. Ta' blomster en vase med :P:wub: 
 

<3

Tak og på gensyn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Apropos Flinkeskolen og hvordan man også kan kommunikere ;) 

Som nogle måske allerede er bekendt med, så gik jeg på pension fra min primære karriere. 
Jeg havde - udover skiftende personlige assistenter i hobetal - en agent der i sin tid talentspottede mig og tog mig under sine vinger og skolede mig til min primære karriere. 
Han modtog honorar i procenter af den omsætning jeg havde, og det var ham der fastsatte priserne for at leje min krøllede hjerne ud til fancy folk og firmaer. 
Jeg gik på pension da han gjorde. Han har været min mentor siden jeg var i starten af 20erne. Og altså min agent lige så længe. 
Han har vidst siden vores 3. samarbejdsår at jeg var glædespige når jeg havde projekt-pauser og var hjemme i København. Han har ALDRIG dømt mig eller været andet end maximalt nysgerrig og respektfuld overfor mit valg af "sekundær karriere" selvom han aldrig helt forstod hvorfor jeg prioriterede det, når det jeg lavede med ham som agent jo var en noget højere økonomisk vinding - for os begge :D 
Vi øver os til stadighed i høflig "slander" og jeg har været lidt længe om at svare på en af hans "hvordan går det?"-emails fordi jeg har været på ferie og haft travlt med at arrangere Fredagsbar. 
Han rykker mig på sms når jeg er for længe om at svare på emails... når han er færdig med at have tid til at være flink... og fordi han ved det virker :wub: 
Vores dialog fra i dag: 

C3E7D425-7A76-4C97-AE6F-9EA17F6A6377.jpeg

7B5D5BE6-B48E-4072-B3D3-416EB3EDE178.jpeg

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 8 minutter siden:

hvordan man også kan kommunikere ;) 

Verdensklasse her, Eva....sååååå yndefuldt og elegant og......... implicit perverst!!!!:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II

Dear Madam Eva

When you take it upon you to correct other peoples use of english phrases I will respectfully point out to you that the correct wording SHOULD be : To WHOMever it may concern.

Yours respectfully

Moden Libertiner II

And i didnt even go to a posh english boarding school like Jacob William Rees-Mogg :P

:wub::)<3

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Moden Libertiner II skrev, for 7 minutter siden:

Dear Madam Eva

When you take it upon you to correct other peoples use of English phrases I will respectfully point out to you that the correct wording SHOULD be : To WHOMever it may concern.

Yours respectfully

Moden Libertiner II

And i didnt even go to a posh english boarding school like Jacob William Rees-Mogg :P

:wub::)<3

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af de "værste" men også mest uskyldige "gengangere" på min telefon og jeg har lige haft jubilæum. 
Han skriver lejlighedsvist og har gjort det i 2 års tid. Han har tydeligvis IKKE kodet mit nummer ind og sletter sine sms'er. 
Han har sit eget DUM navn:
Hi/sex/wex og en facepalm smiley :D 
Når han ikke har skrevet i en måneds tid eller så, så tænker jeg om han måske er ved dårligt helbred? Een gang Hønemor :rolleyes:
Jeg blokerer yderst sjældent folk - for jeg ved af erfaring at så låner de bare andres telefoner når man ikke svarer. Men sex/wex er konsekvent. Enten er han bare HELT vild med mit billede af citrongræs på annoncen og kan slet ikke få den ned at ligge igen når han wanker til en asiatisk grøntsag, og må bare ha' mere... jeg sendte ham en overgang et par billeder af en tomatplante og en pose karsefrø med en sms "In case you need some new inspiration. This might be what you're looking for. Merry Christmas" eller noget i den stil. Kan ikke lige finde DEN sms, øv! 
Men efter den så holdt han en pause på et par måneder... så måske det virkede efter hensigten :P

Vores sms-dialog har udviklet sig lidt med tiden. Det er dog mit indtryk at HAN starter forfra hver gang, og det kun er mig der sætter pris på konteksten og kontinuiteten.
Han er da gået hen og er blevet total yndlings gut fra "A few french fries short of a Happy Meal"-bunken :wub:
Her er et par af "the highlights" fra starten af vores forhold: 

 

4D0D8BC2-E0CD-40A9-A017-3B734016BC5C.png

93388063-2050-407A-BDFE-BED955B35788.png

B83DC0DF-894B-4619-AD3B-AA6D295DD252.png

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II

Altså nogen mænd har jo et indskrænket ordforråd. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

Jeg blokerer yderst sjældent folk - for jeg ved af erfaring at så låner de bare andres telefoner når man ikke svarer.

Ja fanger også af og til nogen i bare at lave en ny mail. Blokerer dog alligevel ret konsekvent for hvis jeg ikke lige fanger drm ud fra deres ofte knapt så kreative nye mailadresse. Så har de ofte samme skrivemåde og ryger alligevel på bloker igen og igen og igen. Hvor mange gange de nu gider spilde deres tid med at prøve. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
SweetMilf6630 skrev, 1 time siden:

Så har de ofte samme skrivemåde

Lige netop dette gør de så nemt at spotte "idioter". Sjovt, men denne type mennesker evner ikke at ændre deres syntax. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 1 time siden:

Ja fanger også af og til nogen i bare at lave en ny mail. Blokerer dog alligevel ret konsekvent for hvis jeg ikke lige fanger drm ud fra deres ofte knapt så kreative nye mailadresse. Så har de ofte samme skrivemåde og ryger alligevel på bloker igen og igen og igen. Hvor mange gange de nu gider spilde deres tid med at prøve. 

Jeg kan (ikke længere) kontaktes via email af præcis samme årsager. 
Der er ALT for mange der bare spilder tid på at være pennevenner. Så jeg savede dén gren over for snart to år siden, og siden da har alle der sad på den været nødt til at finde en anden and at øve sig på (høhø) :) 
Det har virkelig været en lettelse. Men nu er min grund-ydelse så også ret ukompliceret og ingen har rigtigt tillægs-spørgsmål fordi min(e) annonce(r) er lange og detaljerede. 
Så jeg er lykkeligt fri for email dialoger. Det gør faktisk at jeg har tid til tre aftaler mere om ugen i snit og at jeg slet ikke bliver "trukket ved næsen" længere. Det er mindre nemt at gemme sig bag et telefonnummer end bag en email. 
Det er virkeligt mange mange mange flere "pennevenner" og tid-spildere og -spillere ;)  pr. email end pr. sms. 
Nu kan man faktisk slet ikke booke en tid hos mig medmindre man både har en email adresse og er villig til kontakt via sms. 
De få gange jeg har "oprettet en aftale med sekretær service" hvor de ikke har opgivet både email OG telefonnummer, der er de enten udeblevet eller har aflyst i sidste øjeblik, selv trods forudgående telefonsamtale. Så der skal noget særligt til at jeg gør dét. 
Nogle ryger naturligvis i svinget pga. mine "strikse krav" - men der er altid en anden på spring, så det betyder intet i praksis. 

Jeg er SÅ glad for at være fri for emails. Selvom nogle bruger EG indbakken alligevel. Men så er det oftest folk jeg har set jeg skriver lidt penneveninde-agtigt med mellem deres besøg. Så gider jeg jo godt i et vist omfang :wub: 

I dag var der en af sekretær-service aftalerne der aflyste i sidst øjeblik (gyldig grund - arbejdsramt) og en anden der ankommer om en halv time og kommer om halvanden :P

Piger... vis os jeres emails i udpluk... dem der skvadrer i metervis (mere end jeg gør) om noget der ender med en fis i en hornlygte. 
På forhånd tak :D 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II

Kære GP'er, jeg forstår jeres frustration og afværge manøvrer for at slippe for pikspillere, snydepelse, tidsspildere, og mænd der får kolde fødder i sidste øjeblik. :)

PS det er hamrende ubehageligt at være sammen med en der har kolde fødder :mellow:

But it sometimes goes both ways. Da teknologien begyndte sit indtog i mit liv ( mobiltelefonen) kom der blandt nogle GP'er en tendens til at sløre deres arbejdssted, sikkert af gode grunde for ikke at afsløre det til mænd der alligevel ikke ville være kunder, eller havde andre onde hensigter.

Men at skulle igennem et sandt helvede af sms'er for endelig at få oplyst stedet, og så måske alligevel 'åh er først klar om et kvarter' , eller 'skal lige i bad først' eller skal lige det ene eller det andet, har lært mig at tysse gevaldigt på det lille hovede og lade det store styre udenom den slags kvinder. :) Nemlig forget it og spar pengene denne gang, der er andre hamrende skønne kvinder der gerne vil lege frække lege og gør det med glæde, smil og ikke mindst frække lege.

Men en gang imellem skal man jo prøve nye græsgange, men der er nogen der ikke klarer cut'et. Ligesom der er mænd der ikke klarer Eva's cut. :)

Derudover er der de kvinder der skriver 'kun få dage' eller the butterflies, der svæver fra sted til sted. Hvis nu man blev totalt og aldeles forelsket, eller bare godt gammeldags tilfreds så går de jo glip af repeat business. Personligt syntes jeg jo at de rigtig skønne der bliver besøgene bare dejligere og dejligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Moden Libertiner II skrev, for 2 timer siden:

Kære GP'er, jeg forstår jeres frustration

Deltager ikke i denne tråd pga frustrationer. Tig bare mod opfordringen til, at komme med et par eksempler. Håndtere det som skrevet selv ret konsekvent i situationen og spilder ikke meget tid på at ærgre mig over det. 
 

@Eva Nadine bare rolig bruger ikke tid på “pennevenner” min hjemmeside er også meget detaljeret. Så ved spørgsmål får de linket. Og kan de så ikke vælge ret præcist fra menuen hvad de vil ha er det bare videre til næste. Svarer altid dem som giver korrekt info først og giver dem der er lidt mere bøvle chancen for en tid til sidst. Så lærer de hen af vejen at give korrekt info med det samme. 
Skriver de kun hej får de kun hej osv. så må de se hvor meget af dagen de vil spilde på at vente på svar og hvor mange gange de vil spilde chancen for at få en tid. Fordi tiderne i mellem tiden bliver givet til andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II

Tjae det er vel ligesom at opdrage hunde :).

Gør de hvad jeg forventer får de hvad de gerne vil have hvadenten det er en godbid, gåtur, en tur i haven eller at få lov at hente en bold. De dygtige finder hurtigt ud af det, de lidt mere langsomme skal nudges lidt.

Den bedste får lov at sove ved siden af mig i sengen. Jeg tror ikke der lander en kvinde i min seng der kan forvise Desmond :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, 1 time siden:


@Eva Nadine bare rolig 

Bare rolig... Jeg er - HELT - rolig :D 
Dengang jeg havde ind-bakke andre steder end her, var jeg mindre rolig :P
Jeg kunne blot mærke at jeg gik ca. en procent ned i livsglæde og overskud på dagen, og rullede en kvart gang med øjnene dengang jeg havde flere indbakker. Jeg bliver alt for påvirket af det der trækker ned. Når "dagens marinade" bliver for harsk, så har jeg ganske enkelt lyst til færre arbejdsdage og klik-fingeren på flybilletten til næste ferie trækker i retning af 14 eller 21 dage i stedet for 7... fordi jeg ikke er økonomisk motiveret, og ikke kan levere den standard jeg gerne vil hvis jeg ruller med øjnene for ofte. 

En aften med møgunger, bål i haven og pølsehorn i maven hjælper også. Men kan jeg helt undgå dem der trækker ned, eller næsten helt, så er jeg Tjulahopsasa op til 6 dage om ugen. Ellers kan det godt blive til kun 2 og måske en halv :lol:
Luksusproblemerne tårner sig op her i mit otium :wub:


Mine børnebørn sms'er ikke... så deres guldkorn - som klart er de bedste! - kan jeg ikke gengive med screenshots trods alt.
De får "sandheden" præsenteret som en variant af "Bedstemor Eva har bare MANGE kærester" når de spørger hvorfor jeg ikke er gift eller ikke længere er gift med den ene eller den anden bedstefar f.eks. Så vil de gerne møde alle kæresterne, jo... det sker så af indlysende årsager bare ALDRIG. Det kan de ikke helt forstå når nu der er "mange af dem" :D
Så når der kommer en håndværker eller en mand der ikke hører til familie-huset forbi i en eller anden anledning, og alle ungerne (der er ret mange) render rundt i haven "High as Kites" på hjemmebagte småkager (ikke af mig), så overfalder de som regel (som en flok Piratfisk omkring et dyr med åbent sår) enhver mand med en stige eller i arbejdstøj med badutspring og skråler: "ER DU EN AF BEDSTEMOR EVAS KÆR'STAAAR?" til de stakkels mænd der slet ikke ved hvordan de skal håndtere det. 
DET er fandme sjovt! 
Så ja... jeg er HELT rolig. Håndværkerne hmm... not so much ;) 

Kærligst, Bedstemor Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ih hvor er det sørgeligt at læse denne her tråd. Jeg tror jeg er kommet til det punkt hvor det ikke engang er sjovt længere når folk skriver ''Hej'', det er absolut en blokering fra min side.

@Eva Nadine jeg har en helt anden erfaring med email, end den du beskriver. Jeg modtager heldigvis langt færre ligegyldige henvendelser, end jeg gjorde via SMS. 

Men jeg kan virkelig anbefale at få lavet en hjemmeside og få etableret et booking system på siden, således du blot indsætter linket i dine annoncer. Det har virket virkelig godt for mig.

I høj grad tror jeg det handler om at vi som sex arbejdere skal stoppe med at underholde time-wasters. De mænd som skriver 'Hej' fortjener ikke et hej tilbage. De fortjener en blokering. De mænd som skriver korte ligegyldige beskeder vil aldrig booke en aftale. De vil underholdes. De vil chatte. De vil skabe en liderlig fantasi. Og de bliver netop ved fordi de får en reaktion. De elsker det.

Men ja, hvad skal vi bruge det til. Det er den værste form for at spilde ens tid. De mænd forstår ikke at det her er vores business. Vi fortjener ikke useriøse henvendelser. Vi har også et liv ved siden af og vi har nemt ved at brænde ud når vi skal gennemgå bunker af ligegyldige SMS'er. Det er tarveligt. Vi bruger timevis på at skrive annoncer, tekst til hjemmeside, får taget pro billeder, bruger penge på annoncering, etc etc. Vi skal og må forvente mere. 

Personligt svare jeg aldrig på disse beskeder, når jeg modtager dem. Alle bliver henvist til min hjemmeside eller i nogle tilfælde til email, og hvis der ikke bliver udfyldt hvad der kræves, så kan man heller ikke forvente at jeg svare tilbage. Hvis man derimod har udfyldt korrekt, er jeg altid klar til at svare tilbage indenfor max 24 timer.

Redigeret af Annika.Sofia.A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Annika.Sofia.A skrev, 1 time siden:

I høj grad tror jeg det handler om at vi som sex arbejdere skal stoppe med at underholde time-wasters. De mænd som skriver 'Hej' fortjener ikke et hej tilbage. De fortjener en blokering. De mænd som skriver korte ligegyldige beskeder vil aldrig booke en aftale.

Det har vi så forskellig opfattelse af. Mange personer der første gang starter med et forsigtigt “hej” ender hos mig med en booking. Nogen vil bare se om der er hul igennem først og ved inderst inde godt, jeg(vi) logisk nok skal have at vide hvad de ønsker. 
For nogen er det første gang de overhovedet henvender sig til en gp og de er nervøse. :unsure:
Men hvis de informationer ikke kommer ret hurtigt, så filtrerer mit “bullshit filter” dem også hurtigt fra. 
Hvis der kun kommer “har du tid” er standardsvaret varighed og ydelse? Giver dem altid chancen for at svare med korrekt info. 
 

Især fordi det er GFE jeg tilbyder kan det for nogen være svært at forstå der ikke er flirten osv. som ved aftale af en rigtig date. Det kan bryde illusionen lidt at det er så direkte en “købekontrakt” vi skal ha på plads inden fremmøde. Det kan være svært at tro man faktisk er sød og rar, flirtende mm når de så ankommer. Men vi kan bare ikke bruge timer på at flirte og bygge op. Sekretærdelen er blot noget der skal overståes, for at kunne gøre det job vi ønsker og er bedst til.

Ganske som Eva er jeg kommet mere ud af flinkeskolen, men det er en hårdfin balance at være rimelig kontant omkring, det er en professionel relation de indgår i og stadig være imødekommende. 

Jeg svarer trods alt hellere på et kort “hej”. Som på hej skat, skal du og jeg ikke bla bla. For meget flirten eller dirty talk. Så bliver det en samtale de kan spille pik til. Selvom de godt nok nogengange skal have stivert på længe for at vente på mine svar :D

En kontaktformular bliver trods alt for upersonligt til mig. Men sådan er vi jo så forskellige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 13 minutter siden:

Det har vi så forskellig opfattelse af. Mange personer der første gang starter med et forsigtigt “hej” ender hos mig med en booking. Nogen vil bare se om der er hul igennem først og ved inderst inde godt, jeg(vi) logisk nok skal have at vide hvad de ønsker. 
For nogen er det første gang de overhovedet henvender sig til en gp og de er nervøse. :unsure:
Men hvis de informationer ikke kommer ret hurtigt, så filtrerer mit “bullshit filter” dem også hurtigt fra. 
Hvis der kun kommer “har du tid” er standardsvaret varighed og ydelse? Giver dem altid chancen for at svare med korrekt info. 
 

Især fordi det er GFE jeg tilbyder kan det for nogen være svært at forstå der ikke er flirten osv. som ved aftale af en rigtig date. Det kan bryde illusionen lidt at det er så direkte en “købekontrakt” vi skal ha på plads inden fremmøde. Det kan være svært at tro man faktisk er sød og rar, flirtende mm når de så ankommer. Men vi kan bare ikke bruge timer på at flirte og bygge op. Sekretærdelen er blot noget der skal overståes, for at kunne gøre det job vi ønsker og er bedst til.

Ganske som Eva er jeg kommet mere ud af flinkeskolen, men det er en hårdfin balance at være rimelig kontant omkring, det er en professionel relation de indgår i og stadig være imødekommende. 

Jeg svarer trods alt hellere på et kort “hej”. Som på hej skat, skal du og jeg ikke bla bla. For meget flirten eller dirty talk. Så bliver det en samtale de kan spille pik til. Selvom de godt nok nogengange skal have stivert på længe for at vente på mine svar :D

En kontaktformular bliver trods alt for upersonligt til mig. Men sådan er vi jo så forskellige.

Vi er absolut enige langt hen af vejen. Nu går mine erfaringer egentlig også mest på udlandet, fordi jeg arbejder mindre og mindre i DK, men oftest i London, Dubai, og Australien hvor jeg opholder mig lige nu faktisk. Jeg har mange kollegaer fra overalt i verden, jeg tror næsten 30% af alle mine 8500 følgere på Twitter er andre kvinder i branchen. Netværket er stort og folk er ekstrem hjælpsomme og imødekommende og vi mødes ofte face to face og taler arbejde. De tilbyder alle GFE og alle fortæller at jo mere tid de bruger på at besvare ligegyldige ''hej'' beskeder, jo mere vil den pågældende blot underholdes og at de sidder tilbage med en følelse af være blivet brugt til netop underholding og ikke fordi den pågældende ønskede at booking en aftale. Det er ligeledes min erfaring. 

Min pointe er at hvis du skriver i din annonce at du kræver den og den information fra den pågældende klient/kunde, og at han så alligevel blot starter henvendelsen med 'hej' hvad ligger så til grund for overhovedet at bruge tid på at sende et svar? Manden har ikke engang gidet at følge de mest simple instruktioner som du har brugt tid på at angive.. Og så som du netop siger så kan man bruge flere timer på at flirte og så ender det i 90% af tilfælde alligevel ikke med en booking fordi manden jo netop har spillet pik og er kommet af med sin liderlig, og hvad godt har det gjort for din business.. Absolut intet. Jeg forstår godt at mange af mine findom kolleager tager betaling blot for at kunden kan få kontakt. Det giver mening.  

I starten svarede jeg absolut alt og alle, og jeg var ekstrem tålmodig, indtil jeg fandt ud af at 10% endte med en aktuel booking. Mine klienter forstår godt at de ikke skal spilde min tid. De respektere at jeg ikke kan besvare på ligegyldige 'hej smukke' beskeder. Er det derimod en klient jeg har set tidligere så vil jeg altid svare tilbage.

Det handler ikke om at være personlig når man forsøger at booke en aftale. Det bliver personlig det øjeblik du møder din klient, hvor du udstråler varme, og imødekommenhed, det er der bookingen den starter. Det er fra det øjeblik hvor klienten har betalt. Vi må ikke underkende at det er en forretning, vi må behandle den således. Det er respekt for arbejde. Ligeså som jeg har respekt for min psykoterapeut-  så begynder jeg ikke at fortælle hende om alle mine tanker og spekulationer over sms og forventer at hun skal svare, for i så fald ville jeg jo netop skulle betale hende for hendes arbejde. Det starter først når vi sidder overfor hinanden og hun har fået betalingen. At forvente andet af hende ville være tarveligt og urimeligt :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annika.Sofia.A skrev, for 8 timer siden:

Men jeg kan virkelig anbefale at få lavet en hjemmeside og få etableret et booking system på siden, således du blot indsætter linket i dine annoncer.

Hjemmeside kommer jeg ikke til at have igen. Det er der ingen grund til. Som det er nu er der TO steder man har kunnet finde mig. Det er her eller på Annoncelight.dk - det er så fint. Don't fix it if it ain't broken ;) 
Booking system har jeg haft en rum tid nu. Det jeg bruger er camoufleret som en restaurant hvor man booker bord, og der er venteliste.
Modsat dig @Annika.Sofia.A så ønsker jeg på ingen måde at alle skal have adgang til at kunne booke. Som i overhovedet ikke nikke nej tak. 
De eneste der får link til min online kalender og booking system er dem jeg har "screenet" via sms eller opkald. Jeg vil have den personlige dialog først, og jeg vil have den via telefonen. Sådan passer det bedst til mig :) 
For mig er det helt og aldeles uden betydning hvordan folk ser ud, hvor gamle de er og hvad de arbejder med. Derfor ville det være fjollet hvis folk skulle oplyse det når de booker tid hos mig. Så du og jeg er nok ret gode eksempler på hvordan kvinder der har ret godt styr på det med markedsføring og hvad der sker i kulissen, alligevel ønsker sig meget forskellige ting og aftaler. Så vi tilpasser vores rammer så det passer til os. Det er et  hit! Mange kvinder i branchen formår måske bare ikke at "tænke baglæns" og gør bare det de tror andre gør. 
Dem af os der er gode til disse ting er måske nok også dem der har overskud til at skrive og debattere herinde, mon ikke? Selvom de naturligvis også findes uden for EG.
Det handler nok i høj grad om at vi hver især tilpasser vores markedsføring og infrastruktur så det passer som skræddersyet til os som enkeltpersoner, og ikke hvad der passer klienter/gæster/kunder. 
Dem du blokerer pga. "hej" er formentlig i nogle tilfælde dem jeg ønsker mig mest. I den flok er der nemlig en masse introverte og generte mænd der savner kontakt til en kvinde der møder og favner dem som de er og i øjenhøjde. Dem der lige skal have lidt ro og lidt tid og lidt tilløb til at tage kontakt og de ønsker ikke at springe i fra den dybe ende. DEM er jeg vild med. De gemmer sig også i "Hej" bunken, og skriver i øvrigt sjældent lange beskeder førend de har fået et "Ja? :) " tilbage. 
Det samme med dem der synes at nogle "stærke kvinder" kører 160km på motorvejen med kalechen nede imens de hujer og løfter armene i vejret og har en selvtillid og en Pussy Power der blæser dem helt ud af fatning. De skal lige checke "temperaturen" med et forsigtigt "Hej" eller "Hej?". 
Dem der skriver "Hej frække" starter på minus 12 til gengæld :D For dem er der goooodnok langt op ad bakken til at få link til booking kalenderen. Det kan godt tage et par måneder at få forventningsafstemningen på plads. Men som oftest kan det gøres med et enkelt opkald. Jeg kan i telefonen meget nemt fornemme hvilket menneske jeg har med at gøre. De allermest generte har dog svært ved at ringe op og skal varme op til det mentalt. Men det er så heller aldrig dem der lægger ud med "hej frække" :) 


Det er sjovt vi har det med omvendt fortegn med email og sms, egentlig. Det må handle om at vi i vores eksponering og markedsføring tiltrækker noget forskelligt. Eller også har vi bare med modsat fortegn kortere lunte på den anden banehalvdel end den anden set i forhold til hinanden :D 

Hvor er dine eksempler på de spøjse og de dumme og de søde? 
Jeg er super nysgerrig :wub: 

God arbejdslyst!
Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Annika.Sofia.A skrev, for 7 timer siden:

Min pointe er at hvis du skriver i din annonce at du kræver den og den information fra den pågældende klient/kunde, og at han så alligevel blot starter henvendelsen med 'hej' hvad ligger så til grund for overhovedet at bruge tid på at sende et svar?

Kræver det ikke anbefaler det, og gør opmærksom på de på den måde hurtigst får en tid. (Hvis jeg da er ledig).

Det står ikke i annoncen, men på hjemmesiden. Og ikke alle finder selv hjemmesiden. Men som udgangspunkt går jeg ud fra de har set den og giver først linket hvis de spørger efter det eller jeg kan mærke på samtalen at de ikke har set den. 
Ved terapeuten er det snak du betaler for og skal logisk nok vente med at læsse dine problemer af. 
Her er det sex de betaler for, og jeg ønsker alt er aftalt og forventningsafstemt på forhånd.

Så har intet imod at indgå i en relevant dialog op til mødet. De skal dog virke seriøse ellers er det videre til næste. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

Det er sjovt vi har det med omvendt fortegn med email og sms, egentlig. Det må handle om at vi i vores eksponering og markedsføring tiltrækker noget forskelligt.

Og vel i den grad også, at de ydelser, I tilbyder, er vidt forskellige. @Annika.Sofia.A tilbyder helst samvær i mange timer med mænd, som hun klikker med. Lidt elskerinde-agtigt, og derfor ikke så underligt, at hun foretrækker mailkorrespondancen for at få en sans for nuancerne bag manden. Du, @Eva Nadine, tilbyder en massage og håndtrold i en times samvær. At din screeningsproces er via sms og et opkald i stedet, passer fint i den sammenhæng.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 15 minutter siden:

Og vel i den grad også, at de ydelser, I tilbyder, er vidt forskellige. @Annika.Sofia.A tilbyder helst samvær i mange timer med mænd, som hun klikker med. Lidt elskerinde-agtigt, og derfor ikke så underligt, at hun foretrækker mailkorrespondancen for at få en sans for nuancerne bag manden. Du, @Eva Nadine, tilbyder en massage og håndtrold i en times samvær. At din screeningsproces er via sms og et opkald i stedet, passer fint i den sammenhæng.

Hmm... altsååårøeh... min massage med håndtrold er jo sådan set min screeningproces til det Annika Sofia tilbyder. Så der er mest tale om et ekstra filter med fremmøde :D 
Rent markedsføringsmæssigt ser vi meget forskellige ud, ja. Men i sidste ende er vores "kernekunder" nok ikke sååå forskellige endda. 
På en måde kan næsten alle bare få en smagsprøve hos mig. Ganske få bliver så plukket ud til mere - hvis de spørger og jeg har lyst.
Annika Sofia nævner også at det er "vores business". For mig er det "mit sexliv" langt mere end det er business. Også dér er vores blanding af cocktailen forskellig. Vores priser er også meget meget langt fra hinanden også på "den samme type samvær".  
Så det er delvist sandt - set fra gæsten/klienten/kunden/den potentielle elskers side er det måske så enkelt som du beskriver det. Men "i bagbutikken" er Annika Sofia og jeg ikke særligt forskellige mht. ret meget andet end lokation og pris ;) Vejen frem til en aftale med os er dog HELT forskellig. Formodentlig fordi vi ER helt forskellige mennesker og herunder glædespiger/sexarbejdere. 

Jeg bliver bare ikke to gram klogere på om jeg har lyst til en mand eller ej gennem en mailkorrespondance. Det gør jeg sådan set heller ikke via sms eller opkald.
Så emails er bare for meget besvær for mig.
Jeg er nødt til at have alle sanser i spil når jeg beslutter mig og tilvælger eller frasorterer potentielle betalende elskere. Nogle endda mere end een gang.  
Så vi starter blot helt forskelligt op fordi vi har helt forskellige kriterier. Annika Sofia leverer et niveau af service jeg aldrig igen kommer til at kunne tilbyde nogen som helst første gang. Jeg har mistet både lysten og evnen til det.  
Så ja - grundigheden er nødt til at være der. Jeg gad bare heller ikke emails dengang jeg var mere i Annika Sofias "afdeling" som sexarbejder. Så jeg tror det handler mere om personlige preferencer end om forskellighed. Men ej heller det behøver vi to jo være enige om :P<3
Men hvem ved... måske jeg tager fejl - det hænder jo i ny og næ trods alt :wub::lol:

Om lidt klikker en eller anden nidkær skøjte eller gut fra "Ud med Eva"-holdet på "rapporter indlæg" for afsporing. 
Kan vi få nogle flere billeder eller eksempler på de korte, de spøjse, og de virkeligt dumme dialoger? 
På forhånd tak! 

Kh. Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 5 minutter siden:

Hmm... altsååårøeh... min massage med håndtrold er jo sådan set min screeningproces til det Annika Sofia tilbyder. Så der er mest tale om et ekstra filter med fremmøde :D

Når du beskriver det på den måde, så virker det som om, at din primære ydelse ikke er lingammassagen, men derimod det, som du udvælger ganske få til at få lov til at købe hos dig. Samtidigt med, at du i andre tråde gentagne gange fremhæver, at det næsten kun er muligt at “kysse-bolle” med dig, hvis andre mænd i “dit harem” falder fra, og at man derfor ikke skal booke en lingammassage af andre årsager end … at få lingammassage.

Du styrer naturligvis selv dine koncepter og hvad du tilbyder til hvem, men forvirringen er tiltagende for nogen af os. ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 11 minutter siden:

Når du beskriver det på den måde, så virker det som om, at din primære ydelse ikke er lingammassagen, men derimod det, som du udvælger ganske få til at få lov til at købe hos dig. Samtidigt med, at du i andre tråde gentagne gange fremhæver, at det næsten kun er muligt at “kysse-bolle” med dig, hvis andre mænd i “dit harem” falder fra, og at man derfor ikke skal booke en lingammassage af andre årsager end … at få lingammassage.

Du styrer naturligvis selv dine koncepter og hvad du tilbyder til hvem, men forvirringen er tiltagende for nogen af os. ^_^

Præcis :D 
Og det er sådan jeg gerne vil ha' det ;) 
Det er jo mit sexliv og ikke mit arbejdsliv der for MIG er humlen i det hele. 
Et eller andet skal tiden jo gå med når man er gået på pension. Og jeg er rigtigt glad for at give Lingam massage til (næsten) alle. Også dem jeg ikke har lyst til at kysse-bolle med.
Så det er for mig win-win-win - men det er vigtigt at dem der blot booker en Lingam massage og ikke vil andet kan gøre det - og at dem der tror det blot er en formalitet og/eller et smart salgstrick køber ind i andre butikker. Det er nu ikke mit indtryk at folk er tiltagende forvirrede. Men atter kan jeg tage fejl. JEG er ikke spor forvirret... og det er dét der for mig tæller i sidste ende :wub: 

Hokus Pokus - trådens emne i fokus... en eller anden skriv om noget spøjst, sødt eller virkelig dumt. På forhånd tak :D 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...