Hop til indhold

Reagere på mistanke om Incel

Hvordan bør vi reagere på Incel? 43 medlemmer har stemt

1. 1. Skal vi, og i givet fald hvordan skal vi reagere ved risikoen for vold og drab ifm. Incel?

• Støtte ham da manden har ret til at reagere fysisk på sit indestængte had til kvinder
      0%
      0
    • Støtte ham da manden har ret til at reagere verbalt på sit indestængte had til kvinder
      0%
      0
    • Ignorer manden
      9%
      8
    • Tilkendegiv uenighed (fx med emojis eller korte udtryk, vende ryggen til ham)
      11%
      9
    • Argumenter mod personens udsagn eller giv udtryk for eget syn/overbevisning
      24%
      20
    • Tal nedsættende/fordømmende til manden
      2%
      2
    • Meld ham til myndighederne (politi/sociale myndigheder/psykiatri må tage over)
      32%
      26
    • Udeluk manden (fra forum/hus/hjem/fest...)
      19%
      16

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet
AB455 skrev, Lige nu:

Det er rigtigt at (næsten) ingen har mødt hinanden herinde. Vi kender kun til det vi hver især udtrykker. Det er så det vi bruger til at danne vores mening, hvadenten det foregår i generel debat eller i en anmeldelse. Og du kan have ret i at det er et spinkelt grundlag.

Men når jeg vælger at tage dette emne op, så danner du dig jo også et indtryk af mig og reagerer ved at hmm... insinuere? at jeg jeg er skødehund. Har du belæg for at sige det? 

Jeg mener at vi bruger alle den viden vi nu engang har for at danne vores egen mening og her på et anonymt site som EG har vi kun hvad folk selv ytrer af meninger eller udsagn.

Du vælger selv at reagere på dette og mine bevæggrunde og andre vælger at reagere når nogen kommer med nedsættende generaliseringer om kvinder og deres bevæggrunde for at udtrykke sig som de gør. Er forskellen ikke den samme? 

Jeg læser hvad andre skriver til/om dig også, og kan godt ligge 2 og 2 sammen -du har jo mødt nogle af dem. Det er jo helt fint... For mig er det nogle ting der "lugter lidt af skødehund" -ligesom du tidligere skrev "føler du dig truffen" -det er en vending jeg har læst før, som kan tolkes lidt som: "back off" eller et "hold kæft bolsje" fordi jeg ikke er enig eller har en anden vinkel...-og så Smækker man lige den op i fjæset "føler du dig truffen" -det kamuflere du så lidt ved, at svare på det selv (så det er knapt så giftigt) Det kan godt være du selv synes det er i orden -men her er vi så også uenige;-) Jeg reagere på det jeg synes det skal regeres på -at nogen så forsøger, at give mig/andre mundkurv på/totalt over trommler mit budskab for, at kun deres mening/erfaring er acceptabel for dem det får mig ikke til at stoppe.   

• Svar 107
  • Visninger 10.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Incels har jo altid fundets, forskellen idag er at de trigger hinanden og mødes på verdens værste sted: Internet. Det er ofte lidt detsamme med skoleskyderier, højreekstreme volkdsfolk etc - internett

• Jeg bar boet en del tid i USA ifb. med arbejde og har desværre oplevet incel kulturen på meget nært hold. Det er oftest en flok sørgelig og totalt forstyrret mænd, som også kan være farlige. Men pas

• Den forum som du skriver i lige nu er til "Generel debat om prostitution og emner der relaterer her til"   Så jo, eroguide er også et forum hvor man debatterer holdninger til prostitution.  

Skrevet
  • Author
Møffe skrev, for 12 minutter siden:

Jeg reagere på det jeg synes det skal regeres på -at nogen så forsøger, at give mig/andre mundkurv på/totalt over trommler mit budskab for, at kun deres mening/erfaring er acceptabel for dem det får mig ikke til at stoppe.   

Og jeg har det pudsigt ligesådan. Jeg synes mange har ytret hvor ligegyldig denne diskussion er iblandet et "det er nok fordi du er i lommen / gratis fisse / lefler".

Selvom jeg er glad for at du blander dig i debatten, så betyder det bare ikke at jeg samtidig er enig med dig. Så ville jeg jo i sandhed være en skødehund ^_^

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 18 timer siden:

Jeg kommer til at tænke på en fyr jeg engang var på date med. ( han så godt ud og var fysisk tiltrækkende) Det var faktisk den første date med ham. Pludselig sagde han helt umotiveret  :" jeg hader faktisk kvinder"

WTF? Jeg glemmer aldrig det øjeblik. Og hvorfor han lige sagde det til mig uden at kende mig kan jeg stadig gruble over. Men alle mine alarmklokker ringede for hvorfor ville han så date kvinder? Det spurgte jeg ham så om  og han svarede at han desværre ikke kunne undvære sex og at han var fysisk tiltrukket af kvinder, men altså hadede dem.

Så det fik mig til at tænke over at det nok er meget almindeligt ( hos nogle) med det paradoks. At hade kvinder udelukker ( underligt nok) ikke at du gerne vil dyrke sex med dem. Man behøver tilsyneladende ikke at respektere den man dyrker sex med. Ja åbenbart er det muligt at hade den man dyrker sex med. På trods af at man dårligt kender personen

Ja det vil jeg helt give dig ret i at der desværre er nogle af dem og nok flere end vi regner med :( Har en ekskæreste som faktisk hader kvinder, er ik sikker på han egentlig selv er klar over det. Han kan sagtens opføre sig pænt, har aldrig været voldelig eller lignende, men kan være ret arrogant og ja tænder på kvinder og vil gerne ha sex med dem. Men ellers er der faktisk ik rigtig noget han kan li ved os, har mange gange fået at vide af ham at han hadede når mig og veninderne snakkede, ku ik li det vi snakkede om og syntes vores stemmer bare generelt var irriterende. Han har så heller ik haft en kæreste siden jeg slog op med ham for 5 år siden :roll:

Skrevet
AB455 skrev, for 2 timer siden:

Så jeg kan godt sætte mig ind i de frustrationer som kan lede til et forskruet syn på omverdenen, sådan som det sker for disse incel, når de aldrig oplever nogen form for intimitet, som fx ham der bryder sammen da en kvindelig læge lægger sin hånd på ham.

Lige præcis!!! 

Nu må jeg ikke deltage i denne tråd med flere profiler. Og dette er et godt eksempel på hvorfor. Følgende indlæg ville sikkert blive misfortolket som reklame. 
DET - ER - DET - IKKE !!!

Når jeg som Lingam massør engang imellem får besøg af en mand på briksen der i DEN grad er i underskud af omsorg, nærhed, berøring og biokemisk set er fuldstændigt "underernæret" af især oxytocin (og nogle af de andre velvære hormoner) så oplever jeg at nogle af dem går fuldstændigt i opløsning samtidigt med at de oplever en forløsning. Sommetider allerede når vi starter med den obligatoriske "langtids-krammer" vi lægger ud med når de har været i bad. 
Det er som om at de for nogles vedkommende for første gang bliver "favnet" som dem de er. Det er ikke KUN forbundet med noget seksuelt. 
Når jeg f.eks. laver den tantriske "øvelse" der i den gren på det Tantriske Træ hvor jeg er oplært, hedder "sharing breath" kombinerer jeg det med at jeg ganske langsomt fra hovedenden berører dem først i ansigtet, og derefter placerer jeg deres hænder så de "klemmer mine bryster sammen" over deres hoveder, og lægger mine (lange) bryster i panden på dem så de dækker øjnene og rammer kinderne. 
Dér går nogle fuldstændigt i indre selvforløsning og bare udtrykker uforståelige nydelyde der ikke er til at misfortolke. Deres pikke bliver som oftest en smule slappe når de kommer HELT ned i ro. For nogles vedkommende er det måske første gang i årevis eller mere. 
Hvis jeg fornemmer at de ikke er klar til at blive seksuelt opstemte mere end de er i forvejen, så tilbyder jeg at vi kan "cuddle" i stedet i lidt tid. 
De fleste vil gerne fortsætte til den seksualiserede forløsning også. Og rigtigt ofte er de bagefter lige ved at falde i søvn, og har sådan et saligt ansigtsudtryk. 
Jeg er slet ikke i tvivl om at disse mænd under andre påvirkninger og omstændigheder ville kunne udvikle en form for disassociation til mennesker generelt og ikke kun til kvinder. 

Disse mænd ser jeg som regel en del gange og med nogle har vi en slags forløb der munder ud i at jeg anbefaler dem at besøge glædespiger (jeg kender) for at komme videre i processen. 

Altså de fleste jeg ser på briksen kommer der bare for en fancy håndtrold skal det lige siges :D 

Min tilgang til disse mænd der endnu ikke er røget ud over kanten af grøften og er blevet destruktive og ensporede, er muligvis en anden end de fleste kvinder og sexarbejderes holdning herinde. Jeg har en amerikansk uddannelse som Praktisk Seksualterapeut, og under min træning lærte vi meget om denne type mænd som jeg altså i mit første indlæg her i tråden kalder "BRUTTO"-gruppen. 
De står til at redde hvis de ikke er kommet for langt ind i den (selv)destruktive hvirvel hvor de ender med at være kvindehadere og/eller suicidale. 

Heldigvis ser jeg de fleste af dem LÆNGE inden de når til et kritisk punkt. 
Dem der overfor sig selv er i stand til at forholde sig rationelt til at de ganske enkelt har brug for hvad der måske bare til at starte med kan være en nøgen-krammer, finder frem til mig som Lingam massør på Annoncelight.dk eller her på Eroguide. 
De sidder altså på sider hvor der skrives om eller annonceres med købesex. 
Hvis DE får fat i den gale kvinde der ta'r røven på dem og måske endda op til flere af dem, som deres første oplevelse(r) er der fandme ikke noget at sige til at de ikke når at få stoppet spiralen. 
Det gør det selvfølgelig STADIG ikke rigtigt at de ikke bremser sig selv. 
Men - for mig - gør det det FORSTÅELIGT at det er det der sker. 

Det her er naturligvis en stærkt subjektiv holdning og mening JEG har om disse ting baseret på mine egne erfaringer og kompetencer som både Lingam massør, Praktisk Seksualterapeut, Glædespige og ikke mindst; som medmenneske! 
For jeg ser det som et lige så stort tab når vi mister en (måske ung?) mand som når vi mister en kvinde. Også selvom jeg samtidigt synes at mænd der forbryder sig mod kvinder som hævn skal straffes MEGET hårdere end de bliver uanset hvordan det endte så galt. 

Tab af liv og livslange traumer er ikke "mindre" værd i mine øjne hvis det er en mand end hvis det er en kvinde. 
Men som kollega har jeg naturligvis en tendens til at holde hånden mere over kvinderne som potentielle ofre end som mændene. Det betyder bare ikke at jeg bryder mig om at blive presset til at skulle vælge side. 

Kærligst, Eva <3

PS: Disse mænd skriver desværre IKKE anmeldelser. Og det er ærgerligt! Hvis de gjorde ville jeg formentlig oprette ENDNU en profil på EG og Annoncelight.dk der målrettet gik efter dem, selvom jeg har rigeligt med profiler i forvejen :P 
Jeg arbejder sammen med nogle psykiatere, terapeuter, sexologer og kliniske sexologer der henviser til min Lingam massør profil. Men jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal markedsføre mig så dem der ikke allerede har søgt hjælp de finder mig, andet end via anmeldelser på Eroguide hvor de imellem linierne kan fornemme at "det her var måske et sted at starte". 
Den dag jeg gør og der er nok af dem, må jeg indrømme at det nok lakker mod enden at jeg markedsfører "den fancy håndtrold". For der er INTET der kan måle sig med glæden ved at gøre en forskel ved at nudge et menneske (mand ELLER kvinde) i retning af et bedre (sex)liv og bedre livsglæde. 
Når folk undrer sig over hvorfor jeg ikke sætter prisen op til det dobbelte når nu der er så overbooket, er dette faktisk den direkte forklaring. Bastabum ;) 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
TheLion skrev, for 11 timer siden:

Generelt vil jeg være forsigtig med at udtale mig om psykiske sygdomme såsom bipolar affektiv sindslidelse, skizofreni og personlighedsforstyrrelser. Det kan selvfølgelig passe i nogle tilfælde, at nogen personer, der opfordrer til f.eks. had eller kvindehad er det (altså psykisk syge). 

Det er vigtigt for mig lige at sige, at når jeg nævner psykisk sygdom eller personlighedsforstyrrelse, er det absolut ikke dømmende eller negativt ment.
Jeg bryder mig heller ikke om ordene, men vi har ikke rigtig andre.
For mig handler det mere om at forstå hvordan forskellige mennesker tænker og føler, og dermed også få en føling med hvordan man omgås dem.
Jeg vil sige det sådan, at ganske mange af dem jeg omgås er storblomstrende excentrikere, og meget kan man sige - men det gør absolut ikke livet kedeligt ... 
Og i forhold til de mænd, der omtales her, så handler det om, for mig, at andre unge mænd der er i problemer og samtidig er letpåvirkelige, ikke omgås dem for meget.
Det er præcis det samme som med politiske og religiøse sekter. 

Og så skal man aldrig 'pådutte' nogen konkret person en bestemt diagnose ... 

Skrevet

@Eva Nadine

Tak for endnu et fantastisk indlæg.
I er to, der arbejder sammen omkring de tanker og principper - eller I kender i hvert fald hinanden ... 
Den anden pige - som jeg har besøgt efterhånden en del gange - er bare efter eget valg ikke så synlig på EG ... 
I er dæl'me et par gæve koner - I er guld værd!!!

Skrevet
sneræven skrev, for 27 minutter siden:

@Eva Nadine

Tak for endnu et fantastisk indlæg.
I er to, der arbejder sammen omkring de tanker og principper - eller I kender i hvert fald hinanden ... 
Den anden pige - som jeg har besøgt efterhånden en del gange - er bare efter eget valg ikke så synlig på EG ... 
I er dæl'me et par gæve koner - I er guld værd!!!

@Siljenips og jeg har en meget meget forskellig baggrund rent trænings/uddannelsesmæssigt. Vi arbejder med MEGET forskellige principper og er fra HELT forskellige "skoler". Så både vores tilgang og vores kompetencer er meget forskellige, selvom du oplever dem/os som værende lignende eller ens :wub: 
Silje har taget mange flere forskellige kurser end jeg har f.eks. ;) 
Og vi er langt flere end to i øvrigt. Og heldigvis for det :) 

Det kunne være fedt hvis dit hep kom i en anmeldelse eller to og ikke her i tråden, så jeg får ENDNU mere arbejde med at skulle forklare at jeg ikke bestiller jer til at heppe på hverken mig eller os... og at det IKKE er en reklame-tråd men en debat-tråd, sødeste @sneræven 
Jeg taggede @Siljenips for at undgå at dagens frikvarter skal gå med at besvare "Hvem er det han mener?" på sms :P

Hokus Pokus - trådens emne i fokus <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

være en skødehund ^_^

Undskyld hvad betyder “ en skødehund “

Sorry interrupted :lol:

Skrevet
Mook skrev, for 5 minutter siden:

Skødehund is a lap dog.

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 22 minutter siden:

Det kunne være fedt hvis dit hep kom i en anmeldelse eller to og ikke her i tråden, så jeg får ENDNU mere arbejde med at skulle forklare at jeg ikke bestiller jer til at heppe på hverken mig eller os... og at det IKKE er en reklame-tråd men en debat-tråd, sødeste @sneræven 

Relevansen for mig i forhold til trådens emne er, at I begge har et stort hjerte for mænd, der måske ikke har det helt nemt ...
Det er osse dét jeg mener I har til fælles ...

Jeg interesserer mig generelt for løsninger - eller 'veje frem'  ... jfr. også mit indlæg længere oppe ... 

... og da i øvrigt ... point taken ... :)
Man skal også læse mit indlæg som en opfordring til at I - og andre som jer - gør jeg mere synlige med det I kan og den tilgang I har ...

Redigeret af sneræven

Skrevet
sneræven skrev, for 14 minutter siden:

Relevansen for mig i forhold til trådens emne er, at I begge har et stort hjerte for mænd, der måske ikke har det helt nemt ...
Det er osse dét jeg mener I har til fælles ...

Jeg interesserer mig generelt for løsninger - eller 'veje frem'  ... jfr. også mit indlæg længere oppe ... 

Ja, men så kan du jo skrive en eller flere anmeldelser. Fremhævning af os her i en debat tråd er hverken fedt for os der bliver fremhævet eller moderatorerne der skal vurdere om der er tale om "bestilt reklame" i forskellige fora når mænd og kvinder der ikke har samme tilgang og indstilling som du trykker på "rapporter indlæg" og vi skal ud i længere dialoger i kulissen. 
Selvom din tanke er vel ment, så er konsekvenserne måske ikke altid lige til at gennemskue. 
Jeg er selv SÅ meget over-eksponeret her på Eroguide i disse dage, at det faktisk er svært for mig selv at føle jeg kan være her som debattør. 
Når jeg i denne profil har en tekst, og er Annonceprofil, så er det ene og alene fordi jeg ellers bruger OCEANER af tid på at besvare mænd der skriver PMs med "hvem er du og hvordan ser du ud, og hvad kan jeg købe?"
Men jeg påskønner tanken bag sødeste du <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Og jeg har det pudsigt ligesådan. Jeg synes mange har ytret hvor ligegyldig denne diskussion er iblandet et "det er nok fordi du er i lommen / gratis fisse / lefler".

Selvom jeg er glad for at du blander dig i debatten, så betyder det bare ikke at jeg samtidig er enig med dig. Så ville jeg jo i sandhed være en skødehund ^_^

Nej "AB455 han har altid penge med og betaler hvad det koster" måske du så får 10minutter længere tid for din indsats her...  Nej det er ikke det du skriver -det er kvindernes reaktion på det;-) og reaktionen på, når nogen skriver med modsat fortegn -altså "kvinder der hader mænd" synes ikke noget er ligegyldigt, og selv om du ikke klapper i hænderne, når jeg blander mig og vi muligvis slet ikke er enig og alligevel... Denne tråds tema er det klammeste, som du bringer til afstemning -hvilket er umuligt at stemme om -og hvad vil resultatet vise os/hvad kan vi bruge det til? grøfterne bliver ikke mindre i mellem os...  De syge bliver ikke helbredt, de er alle steder -selv i dette forum -kun få skilter med det... Hvis nu gp vedkendte de er en del af problemet og tog ansvaret på sig, og forbygge i stedt for, at nedbryde, og udnytte og pumpe mænd for deres surt tjente penge -fastholde præmissen og sige fra og til -efter deres mavefornemmelse de er de professionelle. Kommer det en syg stodder forbi -så må de jo melde vedkommende. Men som her kan de faktisk have folk med diagnoser som kunder allerede uden at de nogensinde finder ud af det... Man kan blive syg af ensomhed -er sikker på mange gp gør et fremragende job i forhold til at forbygge ensomhed -de kommer helt tæt på "den forfærdentlige triste og ensomme mand -og giver ham det han mangler aller mest i hele verden "nærværd" "kærlig interesse" -det som alle har brug for mere eller mindre -dog for en kort stund og i mod betaling... Han er ikke vant til dette -har måske fået en hvis erfaring i det igennem tiden -men han bliver aldrig professionel -og har nok helle ikke et ønske om det. Men hvordan det kan blive misforstået og fejlfortolket af sådan en person -er da ikke særlig svært at forstille sig... Her er det så nogen ændre sig, og faktisk får en okay hverdag passer sit arbejde og besøger en gp i ny og næ, når lysten melder sig... De er taknemmelige og begynder at bringe gaver til gp -hun tager i mod og de hygger sig -og manden betaler -uden det store... Men uden tvivl har den opmærksomme gp -allerede her opdaget -at denne mand har vist nogen følelser i klemme -nogen lader som ingenting, og de ansvarlige (professionelle) gør opmærksom på præmissen de er sammen på -manden har her et valg og en information om "no love" her -han kan acceptere eller håbe på hun ombestemmer sig -næste gang, hvis han nu gør sig umag... -det gentager sig ved næste besøg manden har gave med betaler og er meget overbevisende i hans inderlighed/kærlighed i agtet -gp synes det er for meget, men siger ikke noget -forsøger måske det knapt skal være så inderligt et samværet... den ansvarlig siger nu helt tydeligt han skal overholde præmissen, hvis han vil komme igen -nogen siger ingenting -lader manden være i troen han betaler jo "gildet" -"kærlighed gør blind"  og kvinder elsker jo opmærksomhed og gaver/penge -Ind til den da "kæden ryger helt af" for manden og det går op for ham -hun vil ikke være hans kæreste -hans verden bryder sammen for alvor -føler sig udnyttet og dybt såret -og kan slet ikke se, hvad han har gjort forkert -hvordan sådan en mand kommer videre er afgørende for -om han bliver en "mand der hader kvinder" eller han finder en anden gp han kan hygge sig med, og en erfaring rigere -det hele kan gentage sig -eller har han lært "hvordan det er, at besøg en gp"  der er jo så her det faktisk også er undtagelser for reglen -det er jo nogen der bliver kæreste med en gp...

Det mest klamme er at penge styrer alt for meget i denne verden... Og af den årsag er det mange taber, og kun få vindere...   

Skrevet
  • Author
Mook skrev, for 2 timer siden:

Som @tvr rigtig nok svarer så er det en "lap dog", men bruges her som et nedsættende begreb om en der elsker sin "ejer" betingelsesløst, med tungen ude af munden og store hundeøjne der kigger på sin ejer i håb om bare den mindste anerkendelse. 

Redigeret af AB455

Skrevet

Suprise.... der er ingen der har valgt at stemme på de to første muligheder!
Håber du har opnået det med indlæget som du ville.

Redigeret af AalborgLook

Skrevet
  • Author
Møffe skrev, for 38 minutter siden:

Denne tråds tema er det klammeste, som du bringer til afstemning -hvilket er umuligt at stemme om -og hvad vil resultatet vise os/hvad kan vi bruge det til?

Oplysning, indsigt og muligvis forståelse.

Det skimmer jeg også i dit svar omend forståelsen både kan være din om emnet eller min forståelse i forhold til hvad du reelt mener - udover at du er træt af emnet, for den er sivet ind :biggrin:

Skrevet
AB455 skrev, for 22 minutter siden:

Som @tvr rigtig nok svarer så er det en "lap dog", men bruges her som et nedsættende begreb om en der elsker sin "ejer" betingelsesløst, med tungen ude af munden og store hundeøjne der kigger på sin ejer i håb om bare den mindste anerkendelse. 

Og sådan bruges det også på engelsk, når man taler om mennesker. Så den er god nok......

Skrevet
tvr skrev, for 3 timer siden:

Skødehund is a lap dog.

Tak for hjælpen :biggrin:

Skrevet
AB455 skrev, 1 time siden:

Tak - nu kan jeg følge med kampen ;)

Skrevet
Mook skrev, for 3 minutter siden:

Tak for hjælpen :biggrin:

pleasure

Skrevet
tvr skrev, Lige nu:
tvr skrev, Lige nu:

pleasure

Jeg vil så gerne være med til debatten, men der er rigtige rigtige for mange svære ord jeg ikke forstår :unsure:

Skrevet
Mook skrev, for 1 minut siden:

No worries, Mook. Just ask if something is not clear. I think a lot of people will assist if they can

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 4 timer siden:

Ja, men så kan du jo skrive en eller flere anmeldelser. Fremhævning af os her i en debat tråd er hverken fedt for os der bliver fremhævet eller moderatorerne der skal vurdere om der er tale om "bestilt reklame" i forskellige fora når mænd og kvinder der ikke har samme tilgang og indstilling som du trykker på "rapporter indlæg" og vi skal ud i længere dialoger i kulissen. 

Klart nok. Jeg beklager.
Så hvis jeg gerne vil diskutere de tanker jeg har, gør vi det enten i een eller anden form for 'lukket kommunikation' ... 
Eller jeg gør det generelt, uden at nævne specifikke personer. 
Det er såmænd heller ikke så akut vigtigt ... 
Jeg kan godt se problemet.

Redigeret af sneræven

Skrevet
Møffe skrev, for 4 timer siden:

Nej det er ikke det du skriver -det er kvindernes reaktion på det;-)

Er det det? Generalisering på 1. klasse..

Overhørt samtale mellem 2 GP'er:

"Så du egentligt forleden at XXX skrev en kommentar i en tråd som var positiv omkring os som GP'er?"

- "Næ det så jeg ikke, hvor var det?"

"Det var i den der tråd om det der emne, ca side 3 midt for" "Nej ikke der.....lidt op.....lidt længere.....dér står det!"

- "Åååårh WAAAAAUUUUWWW!!! Hvis han kommer forbi min butik, SÅ skal han da have 10 min ekstra på husets regning!"

"ØH ja KLART! 12 min her!"

Wtf???? :lol::lol:

Skrevet
Pianistinden skrev, Lige nu:

Er det det? Generalisering på 1. klasse..

Overhørt samtale mellem 2 GP'er:

"Så du egentligt forleden at XXX skrev en kommentar i en tråd som var positiv omkring os som GP'er?"

- "Næ det så jeg ikke, hvor var det?"

"Det var i den der tråd om det der emne, ca side 3 midt for" "Nej ikke der.....lidt op.....lidt længere.....dér står det!"

- "Åååårh WAAAAAUUUUWWW!!! Hvis han kommer forbi min butik, SÅ skal han da have 10 min ekstra på husets regning!"

"ØH ja KLART! 12 min her!"

Wtf???? :lol::lol:

Du glemte lige "og reaktionen på, når nogen skriver med modsat fortegn -altså "kvinder der hader mænd" 

Skrevet
Møffe skrev, for 7 timer siden:

"AB455 han har altid penge med og betaler hvad det koster" måske du så får 10minutter længere tid for din indsats her.

Bliver fandme svært når man kører med Flatrate priser :D 
Men ak... det er sgu for meget op ad bakke med modargumenter når der så tydeligt VIL misforstås. 
Er det virkelig så svært at fatte at der findes en del mennesker der bare har en glæde ved at glæde og være glade ved det? 
At man ikke selv kunne finde på at give "det modsatte køn" medvind, medmindre det er for at opnå noget eller lyve for at få særbehandling, betyder jo ikke at alle andre har det ligesådan. 

Mænd er ikke ens. Kvinder er ikke ens. Mennesker er ikke ens. Derfor handler og agerer vi ikke ens idet vi ikke har ens hensigter eller er stanset ud i pap for pokker da osse!  

Redigeret af Eva Nadine

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.