Hop til indhold

Jeg er ikke lykkeligere ved GP besøg .

Featured Replies

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 3 minutter siden:

og det betyder at stort set alle udlandske har en bagmand der tjener tykt på dem. 

Det er bare ikke menneskehandel, men usympatisk. Dog er der mange der skal have penge for at en pige kan komme til DK fra et ikke EU land og arbejde lovligt. Hun ved altså godt at det koster kassen, 
Billedet er langt fra simpelt som Cock.... påstår med sine procentsatser. 

• Svar 51
  • Visninger 6.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Luksusen i at vide - faktiskt bare vide - at når jeg har lyst så har jeg også muligheden at uden noget som helst støj, besøge en dejlig kvinde og nøgen nyde sammen med hende. Den viden gør at jeg kan

• Jeg føler mig lykkelig og glad i låget efter et godt GP besøg. Jeg får skærpede sanser og kan blive helt overrasket over hvordan verden omkring mig ser ud lyder føles og dufter. Jeg retter ryggen og f

• Berøring, sensuel berøring. At blive set som et sexuelt individ og sex. Noget der ikke ellers er i min hverdag og dating er ikke en mulighed for mig pt.

Skrevet
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Det er bare ikke menneskehandel, men usympatisk. Dog er der mange der skal have penge for at en pige kan komme til DK fra et ikke EU land og arbejde lovligt. Hun ved altså godt at det koster kassen, 
Billedet er langt fra simpelt som Cock.... påstår med sine procentsatser. 

Jo igen er faktuelt forkert det du siger. 

hvis nogle hjælper en pige mod betaling at komme til dk høre det under menneskehandel 

længer er den ikke. 

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 2 timer siden:

Gerne vil have sex med hinanden 

husk lige at 90 % af besøgende har pigen ikke set kunden før hun åbner døren. 

og Wupti så er hun tændt 

husk det er en illusion du køber. 
men ja pengene gør hende villig til at have sex med dig. 

Det er værd at huske sig selv på, at det kvinderne ofte/sandsynligvis tænder på - er selve handlingen - betalingen og det at have sex med netop en fuldstændig fremmed og ukendt mand... Derfor mødes man(d) af total tændt kvinde, som er klar med det samme..

XoXo

Skrevet
TillyBamber skrev, for 1 minut siden:

Det er værd at huske sig selv på, at det kvinderne ofte/sandsynligvis tænder på - er selve handlingen - betalingen og det at have sex med netop en fuldstændig fremmed og ukendt mand... Derfor mødes man(d) af total tændt kvinde, som er klar med det samme..

XoXo

Ja den er jeg med på. 

men det er lang fra det der er tilfælde i de flestes situation. 

ja de findes min i få tal. 

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 2 timer siden:

Ja den er jeg med på. 

men det er lang fra det der er tilfælde i de flestes situation. 

ja de findes min i få tal. 

Det er jo heldigvis et frit marked og ønsker du den slags oplevelser/velkomst - må du søge videre.. Mig bekendt har de fleste danske kvinder/GPere den kinky tilgang til sex med fremmed mænd, som de ikke kender og det finansielle aspekt.
Det ER møgfrækt at dyrke sex med mænd, som man ikke kender og det er i sig selv kinky - finansielt mellemværende eller ej...

Xoxo

Skrevet
2300Amar skrev, den 3.2.2023 at 11:11:

Hvad giver det dig at besøge Glædes piger ? 

Fokus på begær og kropslig nydelse. En dejlig afklarethed, fordi begge parter kender præmisserne for besøget. Mulighed for en tilfredsstillende sex-frekvens, lydhørhed overfor variation, og frihed til at droppe paraderne og give slip. Hvis man altså tør.

Ved de særligt gode besøg oplevelsen af, at man med et udtryk fra sporten spiller hinanden gode og virkelig oplever suget i mellemgulvet, den skælvende krop, den opståede stakåndethed som langsomt aftager, mens man med et udefinerbart smil om munden og med endorfinerne på højtryk susende rundt i kroppen kæmper med at få tøjet på.

Skrevet
jensen jr. skrev, for 12 timer siden:

Meget enig med Bananen. Han skrive det så smukt og rigtigt.

Enig med @jensen jr. her.

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 18 timer siden:

hvis nogle hjælper en pige mod betaling at komme til dk høre det under menneskehandel 

Nej det gør det ikke. Prøv at læs lidt om det før du bruser frem med påstande. Der skal være tvang/trusler før der er tale om menneskehandel. 

Skrevet
TillyBamber skrev, for 15 timer siden:

Det er jo heldigvis et frit marked og ønsker du den slags oplevelser/velkomst - må du søge videre.. Mig bekendt har de fleste danske kvinder/GPere den kinky tilgang til sex med fremmed mænd, som de ikke kender og det finansielle aspekt.
Det ER møgfrækt at dyrke sex med mænd, som man ikke kender og det er i sig selv kinky - finansielt mellemværende eller ej...

Xoxo

Tænker det faktisk er mange af kundernes lyst også. Altså det med at have sex med en næsten totalt ukendt. :biggrin:

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 14 minutter siden:

Nej det gør det ikke. Prøv at læs lidt om det før du bruser frem med påstande. Der skal være tvang/trusler før der er tale om menneskehandel. 

Jeg har netop læst på det 

prøv du selv lige at læse selv igen. 

FN definerer menneskehandel som

At rekruttere, transportere eller overføre en person, holde en person skjult eller modtage en person ved brug af magt eller trusler om magtanvendelse eller anden form for tvang, bortførelse, bedrageri eller misbrug af magt eller ydelse eller modtagelse af betaling eller fordele for at opnå samtykke fra en person med det formål at udnytte vedkommende  
Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 37 minutter siden:

Jeg har netop læst på det 

prøv du selv lige at læse selv igen. 

FN definerer menneskehandel som

At rekruttere, transportere eller overføre en person, holde en person skjult eller modtage en person ved brug af magt eller trusler om magtanvendelse eller anden form for tvang, bortførelse, bedrageri eller misbrug af magt eller ydelse eller modtagelse af betaling eller fordele for at opnå samtykke fra en person med det formål at udnytte vedkommende  

Det er faktisk også det jeg siger. Der skal være magt, trusler osv. Det er der ikke tale om for mange af pigerne. De betaler blot en organisator for at ordne formalia - godt nok dyrt. 
Så vi er enige. 

Du påstod

Gerzelle999 skrev, for 19 timer siden:

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Det er faktisk også det jeg siger. Der skal være magt, trusler osv. Det er der ikke tale om for mange af pigerne. De betaler blot en organisator for at ordne formalia - godt nok dyrt. 
Så vi er enige. 

Du påstod

Nej nej der behøver ikke være trusler magt eller den slags. 

læs det igen med komma 

at rekruttere transportere mm dette behøver ikke at være med magt. 

du skal ikke læse teksten i en sammenhængene køre. 
men se det som forskellige parameter. 
for menneskehandel. 

Ja det kan også være med magt. 
men ikke det eneste parameter. 

men hvis du kun kan læse hvis der er magt og trusler indblandet. 

så forstår du ikke teksten. 

sorry to say. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 32 minutter siden:

Der skal være tvang/trusler før der er tale om menneskehandel. 

Det var også min opfattelse, indtil for omkring et halvt års tid siden. Og rent konceptuelt kan jeg sagtens følge dig. Men jeg tror faktisk, at @Gerzelle999 har fat i den lange ende her, omend det ikke står lysende klart (for mig i hvert fald), om der i tilfælde af betaling af mellemmænd SKAL være tale om en eller anden grad af udnyttelse, eller om almindelig, frivillig betaling af en “agent-ydelse” også falder ind under tekstens ordlyd.

I tilfælde af sidstnævnte, må det så i givet fald også betyde, at selv de piger, som betaler en mellemmand for bolig og annoncering, men derudover styrer alting selv, faktisk også går ind som menneskehandel. Hvilket i min optik i givet fald udvander begrebet en god del. I Danmark skelner vi vel også mellem rufferi og menneskehandel?

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 23 minutter siden:

du skal ikke læse teksten i en sammenhængene køre.

Det skal læses som et sammenhæng. Ellers skulle der være et punktum .

Hvis din tanke skulle være korrekt ville det være menneskehandel såfremt jeg ansatte en person fra et andet land, til f.eks. fabriksarbejde, og betalte for vedkommendes rejse og hjalp diverse attester osv. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Det skal læses som et sammenhæng. Ellers skulle der være et punktum .

Hvis din tanke skulle være korrekt ville det være menneskehandel såfremt jeg ansatte en person fra et andet land, til f.eks. fabriksarbejde, og betalte for vedkommendes rejse og hjalp diverse attester osv. 

Nej 

men ok du ikke forstår eller vil. 

god lørdag 

vi lukker den her. 

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 38 minutter siden:

Nej 

men ok du ikke forstår eller vil. 

god lørdag 

vi lukker den her. 

At lukke med en personlig sviner er ikke at lukke. Måske du bare giver op, hvilket kan være fair nok eftersom ingen lytter, men bare kommer med de samme påstande igen og igen. Det bliver vi i hvert fald ikke klogere af.

Ingen af jer aner det vel reelt, ligesom jeg heller ikke gør det. Jeg læser det fuldstændigt som @Aarhuselsker gør det, at der skal være tvang involveret for at det falder i kategorien menneskehandel. Så kan der til gengæld være tale om rufferi, men så længe der ikke er tvang, så mener jeg ikke det er tale om menneskehandel. Du læser det anderledes, så meget har jeg forstået.

Det er så min subjektive mening og skal ikke forveksles med viden. 

Hvis vi skal have noget der kan ligne viden, så skal vi nok have fat i nogle domme. 

Uanset hvad, så må man jo gøre op med sig selv hvad man vil stå model til (Læs: købe). Ingen har sagt at de er interesseret i at købe en der er her under tvang, tværtimod og heldigvis for det. Det skal der jo desværre nok være nogen der er ligeglad med, men de blander sig næppe i denne debat, eller læser den for den sags skyld.

Spørgsmålet er så om du, jeg eller andre synes det er ok at købe en der er hjulpet til Danmark med hjælp til rejse, annonce, bolig mv. Personligt og grundlæggende har jeg ikke noget imod det, men det er også min opfattelse at alt for mange får "hjælp" der er så økonomisk belastende på grund af helt urimelige overpriser at de reelt bliver stavnsbundet. I så fald vil de være tvunget til at at arbejde hårdt og længe. Det betragter jeg også som tvang og derfor kan setuppet godt være menneskehandel. Ikke mindst da gælden er udenfor den normale regulering og inddrivelsen dermed også risikerer at være med vold og trusler.

Og her ligger problemet, sådan som jeg ser det. Hvis der er tale om rimeligt honorar for at hjælpe en kvinde med det praktiske, der gerne vil arbejde som sexarbejder i et fremmed land, så er det rufferi (som jeg altså ikke umiddelbart synes burde være ulovligt), men hvis det stavnsbinder kvinden, så er det menneskehandel og naturligvis ikke ok. Men at skelne mellem de to er næsten umuligt for os som kunder. Desværre.

Skrevet
AB455 skrev, for 29 minutter siden:

Hvis der er tale om rimeligt honorar for at hjælpe en kvinde med det praktiske, der gerne vil arbejde som sexarbejder i et fremmed land, så er det rufferi (som jeg altså ikke umiddelbart synes burde være ulovligt), men hvis det stavnsbinder kvinden, så er det menneskehandel og naturligvis ikke ok. Men at skelne mellem de to er næsten umuligt for os som kunder. Desværre.

Superskarpt formuleret. Er helt enig i alle dine betragtninger her.

Skrevet
TillyBamber skrev, den 3.2.2023 at 20:19:

Aaaarhva'? Really? Jeg tænker du måske projicerer dine egne primære motivationer ind i en kæmpe stor gruppe af sexarbejdere der har det meget anderledes end du ;) 
Det dér "ofte/sandsynligvis" er jeg meget meget langt fra enig i. Jeg er dog ret sikker på at DU har det sådan, da jeg både her og i nogle af dine andre skriv kan se fælles træk med mig selv i mine yngre dage :wub:<3
Er vild med at du er her, men lige her er vi på ingen måde enige :) 

Jeg synes bl.a.:

Det er og bliver de enlige svaler hist og pist de sexarbejdere der ganske enkelt ser det som en praktisk løsning på et praktisk problem: Hvordan f.... skaffer man ellers en FuckBuffet uden at skulle sige sit job op eller hyre en personlig assistent til at svare på scor.dk breve (eller hvor man nu ellers finder et godt skrald pjort eller tre, i en snæver vendning nu om dage?)
Det betyder ikke i min optik at resten af de kvinder der sælger sex uden det er fordi de er stanghamrende horny efter "Fremmed PØØØØK og PENGØØØ" er "stakkels" eller mindre berettigede til at være sexarbejdere. Det er ikke mere "rigtigt" eller "bedre" at være en lystig og liderlig sexarbejder end at være en sexarbejder. Det har jeg skrevet om før i andre tråde.

Det er absolut ikke min erfaring eller opfattelse at der ER ret mange der tænder på betalingen og det ultimativt uforpligtende knald. Baseret mest på min erfaring med kolleger i "den danske veletablerede del af branchen" gennem et par årtier. 

Men ingen af os ved jo hvor mange der er. Der er dog lavet større undersøgelser hist og pist. Og dér er ikke tendens til at os der bare er hyper-horny og har KnaldeBangLangBingBong i låget over pik og penge i kombi, på nogen måde er i overtal. 

Mit indspark til trådens (oprindelige) emne: 
Jeg sælger da ikke lykke som glædespige. Jeg sælger måske livsglæde i portionsstørrelser, med kort holdbarhed i bedste fald, og slet ikke hver gang. Det er ikke lykke, i min bog.

Kærligst, Eva <3

PS: Generelt om flere indlæg i tråden her:
Jeg kommer atter til at tænke på den dér Monrad og Rislund joke med P-piller og centrifuger og børn der lugter. 
Sommetider ser man mønstre der ikke er der, og kobler ting sammen 
Monrad/Rislund - den ene til den anden... noget i stil med (kan ikke finde det rette link/video) 
"Jeg vil gerne advare imod P-piller. Jeg kender een der tog P-piller... og han fik revet armen af i en centrifuge!" ;) 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

jeg er lige begyndt med at besøge en GFE. for mig en kæmpe omvæltning og kæmpe skridt af tage. 
jeg har aldrig været den mest ud vendte person og har aldrig rigtig troet på det vil lykkes mig at finde en kæreste/date. 
for mig har disse person været helt fantastiske for mit mentale helbred. ja, jeg har stadig brug for en rykker i det private, 
men mit behov og min lyst har helt ændret sig.  jeg har ikke forelsket mig i hende overhovedet(sjovt nok) men hele oplevelsen, har mentalt reddet mig. 

Skrevet
2300Amar skrev, den 3.2.2023 at 11:11:

Hvad giver det dig at besøge Glædes piger ? 

Jeg tror aldrig jeg vil stoppe helt med at besøge glædes piger helt, men denne pause har gjort godt for mig og mit selvværd .

Tak for jer herinde :-) 

Jeg kom til at tænke på det her her skriv. Rammer vist ret præcist hvordan jeg har det

https://www.eroguide.dk/forum/topic/145160-tanker-fra-en-mand/#comments

Skrevet
TillyBamber skrev, den 3.2.2023 at 20:19:

XoXo

Bryder mig ikke om at du sidder og gætter og generalisere . Du kan ikke sige hvad den enkelte glædespige tænder på . 

Skrevet
Bananas skrev, den 3.2.2023 at 12:21:

Luksusen i at vide - faktiskt bare vide - at når jeg har lyst så har jeg også muligheden at uden noget som helst støj, besøge en dejlig kvinde og nøgen nyde sammen med hende. Den viden gør at jeg kan slappe af i hverdagen og ikke behøve jagte kvinder bare for at eventuelt, måske få hende i seng.

Luksusen i at have muligheden gør at jeg ikke behøver udnytte den hele tiden. Det er lidt som at have masser af penge; man er ikke nødt at bruge dem til overflod, men det er en luksus at vide at de findes når de en dag behøves.

Meget enig, og meget godt skrevet.
For mig handler det om, at jeg - på det mentale plan - kan have et meget mere afslappet forhold til at omgås tiltrækkende kvinder i det faglige, grundlæggende fordi muligheden for at besøge en GP er der ... 
Også enig i, at man ikke behøver at besøge piger så pokkers tit .. og, hvis man besøger en pige, heller ikke behøver at dyrke sex med hende .. bare muligheden er der, kan være nok .. 

henlan skrev, den 3.2.2023 at 14:00:

Begyndte at besøge gp'er for 6 måneder siden efter årtiers ufrivilligt cølibat, hvilket har hjulpet en hel del på mine seksuelle frustrationer, mit syn på mig selv og forhold til kvinder generelt, uden dog at gøre mig permanent lykkelig eller kurere mine lidelser, bl.a. depression, autisme og skizotypi. Har dog oplevet en midlertidig lykkefølelse sammen med min yndlings-gp. Den korte pause fra hverdagen og tristheden er af stor værdi for mig, selvom en rigtig kæreste muligvis ville være bedre. Det kan jeg dog ikke overkomme, da mine sociale evner er begrænsede.

Dén beskrivelse minder meget om min situation.
For mit vedkommende, er det kronisk let depression og kronisk let træthed, der er 'hovedsynderne' ... 
Det gør det dels svært at score, dels svært at være i et parforhold.
Også i den situation savner mange jo nok både kropskontakt og erotik og flere andre ting.
Men jeg er meget bevidst om at jeg ikke ville kunne yde det der forventes af de allerfleste kvinder, hvis man er kærester eller noget der ligner.
Skulle det endelig være lykkes mig, ville jeg have levet i en evig følelse af utilstrækkelighed .. og dét stresser ...
Oplevede det meget i mit ene parforhold, men det kan af flere grunde ikke siges at være 'repræsentativt' ... ;)

Besøg hos GP'er er een mulighed, men jeg var egentlig fra starten på jagt efter de lidt 'blødere' løsninger ... 
Tantra, massage, samtaler osv.
Men jeg synes, jfr. ovenfor, at det er rart ved besøg hos GP'er, at der ikke er så mange begrænsninger ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
2300Amar skrev, den 5.2.2023 at 08:42:

Bryder mig ikke om at du sidder og gætter og generalisere . Du kan ikke sige hvad den enkelte glædespige tænder på . 

Der er meget i dette forum, som jeg ikke bryder mig om. Jeg plejer bare at scrolle videre, når jeg støder ind i indlæg, som afviger fra min tilgang.

Du er velkommen til at lade dig inspirere af min tilgang og gøre det selvsamme, når du ikke er enig i min tilgang ell andres.

#gratisråd #detvarsålidt ;)

Xoxo

Skrevet
sneræven skrev, den 5.2.2023 at 12:47:

Meget enig, og meget godt skrevet.
For mig handler det om, at jeg - på det mentale plan - kan have et meget mere afslappet forhold til at omgås tiltrækkende kvinder i det faglige, grundlæggende fordi muligheden for at besøge en GP er der ... 
Også enig i, at man ikke behøver at besøge piger så pokkers tit .. og, hvis man besøger en pige, heller ikke behøver at dyrke sex med hende .. bare muligheden er der, kan være nok .. 

Dén beskrivelse minder meget om min situation.
For mit vedkommende, er det kronisk let depression og kronisk let træthed, der er 'hovedsynderne' ... 
Det gør det dels svært at score, dels svært at være i et parforhold.
Også i den situation savner mange jo nok både kropskontakt og erotik og flere andre ting.
Men jeg er meget bevidst om at jeg ikke ville kunne yde det der forventes af de allerfleste kvinder, hvis man er kærester eller noget der ligner.
Skulle det endelig være lykkes mig, ville jeg have levet i en evig følelse af utilstrækkelighed .. og dét stresser ...
Oplevede det meget i mit ene parforhold, men det kan af flere grunde ikke siges at være 'repræsentativt' ... ;)

Besøg hos GP'er er een mulighed, men jeg var egentlig fra starten på jagt efter de lidt 'blødere' løsninger ... 
Tantra, massage, samtaler osv.
Men jeg synes, jfr. ovenfor, at det er rart ved besøg hos GP'er, at der ikke er så mange begrænsninger ... 

helt sådan jeg føler det faktisk. aldrig følt mig nok eller aldrig haft selvtillid til at tro jeg ville kunne tilfredstille en pige. disse besøg jeg har haft og skal have igen snart, har været et under. lidt pres eller nerver hvergang, men noget nemmere nu. og ja, bare det at lægge og snakke med hende eller hører hende snakke, er mega helbrederen mentalt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.