Hop til indhold

Jeg er ikke lykkeligere ved GP besøg .

Featured Replies

Skrevet
TillyBamber skrev, for 16 timer siden:

Der er meget i dette forum, som jeg ikke bryder mig om. Jeg plejer bare at scrolle videre, når jeg støder ind i indlæg, som afviger fra min tilgang.

Du er velkommen til at lade dig inspirere af min tilgang og gøre det selvsamme, når du ikke er enig i min tilgang ell andres.

#gratisråd #detvarsålidt ;)

Xoxo

Scrolle videre ? Nu er det ligesom mig som har oprettet tråden .

• Svar 51
  • Visninger 6.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Luksusen i at vide - faktiskt bare vide - at når jeg har lyst så har jeg også muligheden at uden noget som helst støj, besøge en dejlig kvinde og nøgen nyde sammen med hende. Den viden gør at jeg kan

• Jeg føler mig lykkelig og glad i låget efter et godt GP besøg. Jeg får skærpede sanser og kan blive helt overrasket over hvordan verden omkring mig ser ud lyder føles og dufter. Jeg retter ryggen og f

• Berøring, sensuel berøring. At blive set som et sexuelt individ og sex. Noget der ikke ellers er i min hverdag og dating er ikke en mulighed for mig pt.

Skrevet

En glædespige er 100% en nødløsning for mig. Privat hed sex er en langt langt bedre oplevelse. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.