Hop til indhold
DipStick

God oplevelse i Odens C. Dejlig pige

Recommended Posts

Jeg glæder mig til at “plante mit store træ” hos (eller i…) hende ganske snart. Hun ser sød ud på billederne. 

Redigeret af F-jernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
F-jernet skrev, for 3 timer siden:

Jeg glæder mig til at “plante mit store træ” hos (eller i…) hende ganske snart. Hun ser sød ud på billederne. 

Ku du ikke lige lægge et link ind her, til den annonce hvor du har set hendes søde billeder @F-jernet ?

Bare lige så vi er sikre på, hvem vi taler om.

Redigeret af Dylmer
Tilføjelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne tråd burde stoppe her, da den omhandler flere piger og en genbrugs annonce, og derved er ubrugelig.:roll:

Så en god idé at opstarte en ny tråd til kommende anmeldelser ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 4 minutter siden:

Denne tråd burde stoppe her, da den omhandler flere piger og en genbrugs annonce, og derved er ubrugelig.:roll:

Så en god idé at opstarte en ny tråd til kommende anmeldelser ;-)

altså hun linker faltisk selv til denne tråd i sin annonce - så jeg har da ingen problemer med at se hvem det handler om. Men fint nok. Jeg skriver bare i den anden tråd så 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
F-jernet skrev, 1 time siden:

altså hun linker faltisk selv til denne tråd i sin annonce - så jeg har da ingen problemer med at se hvem det handler om. Men fint nok. Jeg skriver bare i den anden tråd så 

Det er rigtig fint, og du er en af dem der har styr på det. Andre har vist, at de ikke har styr på det. Det var derfor jeg lavede den nye tråd, som kun refererer til hendes nye annonce.

Ja hun linker til begge tråde i hendes annonce, og det er nok for at gøre hvad hun kan, for at reklamere for sig selv.

Men jeg foreslår også, som du nok kan forstå, at vi alle skriver i den nye tråd jeg lavede. 
https://www.eroguide.dk/forum/topic/177336-smukke-kiffy-thaipige-på-29år-i-odense/

Jeg kan garantere at det nye annoncenummer ikke kommer til at pege på andre, da hun selv har råderet over annoncen denne gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dylmer skrev, for 3 minutter siden:

Det er rigtig fint, og du er en af dem der har styr på det. Andre har vist, at de ikke har styr på det. Det var derfor jeg lavede den nye tråd, som kun refererer til hendes nye annonce.

Ja hun linker til begge tråde i hendes annonce, og det er nok for at gøre hvad hun kan, for at reklamere for sig selv.

Men jeg foreslår også, som du nok kan forstå, at vi alle skriver i den nye tråd jeg lavede. 
https://www.eroguide.dk/forum/topic/177336-smukke-kiffy-thaipige-på-29år-i-odense/

Jeg kan garantere at det nye annoncenummer ikke kommer til at pege på andre, da hun selv har råderet over annoncen denne gang.

Enig, blev forvirret. Den første halvdel linker til en helt anden annonce. (Pige). 

Så derfor:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/177336-smukke-kiffy-thaipige-på-29år-i-odense/

 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...