Hop til indhold
DipStick

God oplevelse i Odens C. Dejlig pige

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/304703

 

Jeg var inde hos ovenstående (jeg kender ikke hendes navn) i går.

Stedet er lidt nusset, men meget diskret med gode parkeringsmuligheder både i nærheden og ved selve bygningen.

Hun har gang i  butikken, så det kan somme tider være svært at få en aftale med hende sidst på eftermiddagen. Til gengæld holder hun tiden så der ikke skal spildes tid med at vente på, at hun er klar.

Jeg ringede, da jeg var på adressen, og hun bekræftede, at hun vart klar, så da jeg bankede på døren blev der straks åbnet. Ikke noget med at stå til skue på trappestenen.

Hun er smilende og sød og meget imødekommende -jeg har været der før, så vi kender hinanden. Hu taler OK engelsk. Efter lidt småsnak og udveksling af penge kastede jeg tøjet på stolen og satte mig på briksen. Vi havde aftalt en times massage plus FP, og at hun skulle være nøgen under massagen også. Vi begyndte dog med et lille blowjob, så der kom gang i blodomløbet, inden massagen. Hun gør det godt, men skal lige mindes om at gøre det hårdere fra tid til anden. Lidt mere pirring ville være godt, når der nu er aftalt, at den står på sex til sidst. Men alt i alt en god omgang, hvor jeg også kunne røre hende lidt på lår og røv under massagen.

Til sidst lagde hun sig på briksen mellem mine ben og tog lillemanden i munden og lod den vokse mens hun sugede og legede dejligt med tungen. Efter lidt tid vendte hun sig rundt, så jeg kunne se op i lysthuset på hende og slikke hende lidt. Ikke noget med fingre indenfor, men gerne blidt på læberne.

Slutteligt stod hun af og lagde sig på ryggen på briksen, på med en rød regnjakke og så så op i lysthuset med glædespinden. Hun er dejlig stram -der er gjort noget ud af knibeøvelserne- så det var næsten som et være på en teenager, også fordi hun ikke havde overfyldt skeden med glidecreme. Desværre var kondomet ved at falde af til sidst, så jeg trak kæppen ud, fjernede kondomet helt og sprøjtede ud over hendes små faste bryster, mave og det sidste på fissen.

1400 for hele fornøjelsen, så vidt jeg husker -men det var ikke pengene jeg lod minderne fylde op af. 

Alt i alt en ret god oplevelse med stor risiko for gentagelse.

Pigen 9/10

Stedet 6/10

Behandling-sex: 8/10

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi må ikke give adresser her på sitet, men det er 1,5 km øst for Banegården, i nærheden af en genbrugsbutik

Redigeret af DipStick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annoncen er ikke fornyet siden i torsdags. Er hun allerede væk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke forestille mig, at hun pludselig er væk. Hun har været på stedet i mange måneder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været på ferie, men nu er hun tilbage igen. Frisk og lækker, lige til at spise, så det gjorde jeg. Igen en dejlig oplevelse med hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har fået opdateret annoncen med et ekstra billede....er det også hende hvor hun sidder på briksen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er 100 % ikke hende der er de sidste par dage dukket en annonce op med næsten samme ordlyd på en pige som kalder sig smukke nina,det er hendes billede

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi, og hun er rigtig sød. Der manglede ikke noget i de 45 min. jeg var der til kr. 1200.-

tæt på Skt. Jørgensgade og endnu tættere på jernbanen.

jeg kommer gerne igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil også gerne supplere med mit første besøg hos denne petite, smukke og naturlige pige i tirsdags.

Besøget forgik om formiddagen, og det bar præg af god tid og ingen hastværk. Jeg havde bestilt 60min. med fuld service.

Da jeg spurgte hvad hun havde på menuen, og om hun havde ekstra services, var svaret, at hun havde det hele. :)

Med sådan en udmelding er vi nogle, der som det næste så spørger om det også inkluderer anal. Men der fik jeg bare et sødt overbærende smil, og meldingen om, at det var ikke en del af servicen. Under hele besøget var hun smilende, snakkesalig og meget nærværende. Vi var hele turen rundt fra lidt rygmassage, B2B, og en decideret GFE-oplevelse med kys, oral til hende, øko-blow og min favorit cowgirl. Da jeg var rimelig overtændt, måtte vi stoppe flere gange undervejs, og med udsigten til hendes smukke ansigt og små naturlige bryster, blev det også en kort ridetur. :D

Da der stadig var tid tilbage, og hun heller ikke havde travlt, blev det til lidt ekstra massage og lidt "pillowtalk". For at gøre forvirringen total, så sagde hun at hun hed Nina, da jeg spurgte om hvad hun kaldte sig her i Danmark. :) Men hun har ingen sammenhæng med hende der kalder sig Smukke Nina, og er afbilledet på billede 3 i hendes egen annonce. De to første billeder i annoncen er 100% hende selv.

Opsummering:

Stedet: 6/10 (Man skal ind fra gaden af, man kan ikke komme ind fra bagsiden af bygningen. Dog gode parkeringsforhold på stedet og i nærheden)

Pigen: 10/10 En utrolig dejlig oplevelse, gentagelsesfare 100%

Super full service 60min.: 1500

/Dylmer

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dylmer skrev, for 3 timer siden:

 

Opsummering:

Stedet: 6/10 (Man skal ind fra gaden af, man kan ikke komme ind fra bagsiden af bygningen. Dog gode parkeringsforhold på stedet og i nærheden)

Jeg parkerede i gården, og der var en dør ind til hende, så man behøver ikke stå på gaden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ændr lige overskriften til letforståeligt dansk f.eks. et pigen navn. Sala

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 4 timer siden:

Jeg parkerede i gården, og der var en dør ind til hende, så man behøver ikke stå på gaden

OK, min fejl. (Har ikke parkeret i gården siden jeg besøgte Bummi)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så var det blevet tirsdag formiddag igen, og jeg måtte afsted, for endnu engang at teste hendes super full service.
Igen møder man en dejlig sød og nærværende pige som er meget interesseret i, at opfylde selv en 'gammel' mands behov og sjove forslag. Ja ja, hun er jo altså også en anelse ældre i virkeligheden end hendes annonce indikerer :) Med en time på fakturaen, nåede vi også denne gang hele vejen rundt i dette spændende univers.

Gentagelsesfare: Ja da, men skal lige ha sparet lidt op.....

 

PS. Det tredie billede i hendes annonce er nu skiftet til et nyt af hende selv. Det er nok det billede der ligner bedst, som hun ser ud nu.

https://annoncelight.dk/showad/304703

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også lige kaste et par ord ind i denne tråd om søde Nina. Har besøgt hende til 30 min. FP. Betalte 1000 kr for fornøjelsen. Grunden til at valget faldt på hende i denne omgang var faktisk hendes billeder  annoncen. Hun ser sød ud på de vellignende billeder. Oveni kom en utrolig nem kommunikation på SMS. Så afsted med mig. Nu har jeg afprøvet Thai-konceptet i mange varianter, og hende her er nok ikke den mest erfarne. På en charmerende måde prøver hun sig lidt frem. Hendes massage er nok ikke noget man lærer på avancerede skoler i Thailand. Mere hvad jeg vil kalde sensuelle berøringer. Passer så helt fint til mig. Og så er hun stram. Så stram at jeg lige selv gav den en håndspiller til afslutning. Jeg kom lidt i tvivl om hun havde mens, fik undervejs mistanken. Men ved ikke. Hun leverede den aftalte tid. Gentagelse: Kan sagtens være, men der er jo mange andre muligheder. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, den 29.3.2023 at 17:52:

Jeg vil også lige kaste et par ord ind i denne tråd om søde Nina. Har besøgt hende til 30 min. FP. Betalte 1000 kr for fornøjelsen. Grunden til at valget faldt på hende i denne omgang var faktisk hendes billeder  annoncen. Hun ser sød ud på de vellignende billeder. Oveni kom en utrolig nem kommunikation på SMS. Så afsted med mig. Nu har jeg afprøvet Thai-konceptet i mange varianter, og hende her er nok ikke den mest erfarne. På en charmerende måde prøver hun sig lidt frem. Hendes massage er nok ikke noget man lærer på avancerede skoler i Thailand. Mere hvad jeg vil kalde sensuelle berøringer. Passer så helt fint til mig. Og så er hun stram. Så stram at jeg lige selv gav den en håndspiller til afslutning. Jeg kom lidt i tvivl om hun havde mens, fik undervejs mistanken. Men ved ikke. Hun leverede den aftalte tid. Gentagelse: Kan sagtens være, men der er jo mange andre muligheder. 

Var det hende her du besøgte?....https://annoncelight.dk/showad/309316

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dagens besøg startede med vi fejrede jubilæum - hende og jeg. Hun fik naturligvis en gave med et lille kort, der udtrykte min taknemmelighed for hendes lange og tro tjeneste i mit selskab. Selv om aldersforskellen er 18år, så føler jeg vi har en utrolig god kemi, og hun giver efterhånden meget mere af sig selv, end jeg overhovedet på noget tidspunkt har turde håbe på. Hvis ikke det lige er for pengene imellem os, så kunne jeg nemt forledes til at tro, at hun var min kæreste. Jeg håber på mange flere besøg på vej mod næste jubilæum, og at hun derfor bliver i Odense længe endnu.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
DipStick skrev, for 7 minutter siden:

Hvilket jubilæum?

Arh, det tror jeg bare jeg lige holder mellem hende og mig....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dylmer skrev, for 8 minutter siden:

Arh, det tror jeg bare jeg lige holder mellem hende og mig....

Til lykke med jubilæet.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...