Hop til indhold
Dylmer

Smukke Kiffy - Thaipige på 29år - i Odense

Recommended Posts

Jeg vil da gerne være med til at løse et problem, når en thaimassør skifter annonce, og der dermed kommer andre, og helt uvedkommende, piger på den oprindelige annonce.

Jeg laver derfor en ny tråd for den oprindelige thaipige, der nu kalder sig Kiffy og som har været i Odense i over 19 måneder. 

Lad os starte med et link til hendes nye annonce:  ❤️Smukke Kiffy❤️ Thaipige på 29 år.

 

Jeg vil gerne berette om mit første besøg hos denne petite, smukke og naturlige pige i tirsdags den 7. februar.

Besøget forgik om formiddagen, og det bar præg af god tid og ingen hastværk. Jeg havde bestilt 60min. med fuld service.

Da jeg spurgte hvad hun havde på menuen, og om hun havde ekstra services, var svaret, at hun havde det hele. :)

Med sådan en udmelding er vi nogle, der som det næste så spørger om det også inkluderer anal. Men der fik jeg bare et sødt overbærende smil, og meldingen om, at det var ikke en del af servicen. Under hele besøget var hun smilende, snakkesalig og meget nærværende. Vi var hele turen rundt fra lidt rygmassage, B2B, og en decideret GFE-oplevelse med kys, oral til hende, øko-blow og min favorit cowgirl. Da jeg var rimelig overtændt, måtte vi stoppe flere gange undervejs, og med udsigten til hendes smukke ansigt og små naturlige bryster, blev det også en kort ridetur. :D

Da der stadig var tid tilbage, og hun heller ikke havde travlt, blev det til lidt ekstra massage og lidt "pillowtalk". For at gøre forvirringen total, så sagde hun at hun hed Nina, da jeg spurgte om hvad hun kaldte sig her i Danmark. :) Men hun har ingen sammenhæng med hende der kalder sig Smukke Nina.

Opsummering:

Stedet: 7/10 (Man skal ind fra gaden af, men man kan også komme ind fra bagsiden af bygningen. Der er gode parkeringsforhold på stedet og i nærheden)

Pigen: 10/10 En utrolig dejlig oplevelse, gentagelsesfare 100%

Super full service 60min.: 1500

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så var det blevet tirsdag formiddag igen, og jeg måtte afsted, for endnu engang at teste hendes super full service.
Igen møder man en dejlig sød og nærværende pige som er meget interesseret i, at opfylde selv en 'gammel' mands behov og sjove forslag. Ja ja, hun er jo altså også en anelse ældre i virkeligheden end hendes annonce indikerer :) Med en time på fakturaen, nåede vi også denne gang hele vejen rundt i dette spændende univers.

Gentagelsesfare: Ja da, men skal lige ha sparet lidt op.....

 

PS. Der er nu helt nye billeder i hendes nye annonce, og de er nok redigeret en smule i forhold til de oprindelige, men er dog af hende selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dagens besøg startede med vi fejrede jubilæum - hende og jeg. Hun fik naturligvis en gave med et lille kort, der udtrykte min taknemmelighed for hendes lange og tro tjeneste i mit selskab. Selv om aldersforskellen er 18år, så føler jeg vi har en utrolig god kemi, og hun giver efterhånden meget mere af sig selv, end jeg overhovedet på noget tidspunkt har turde håbe på. Hvis ikke det lige er for pengene imellem os, så kunne jeg nemt forledes til at tro, at hun var min kæreste. Jeg håber på mange flere besøg på vej mod næste jubilæum, og at hun derfor bliver i Odense længe endnu.

  •  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes lige denne fantastiske thaikvinde fortjener en lille opdatering på hendes anmeldelse.

Hun har trods alt været på adressen i over halvandet år.

Og anledningen er naturligvis, at vi i dag sammen har fejret det næste jubilæum i rækken. Det er 4 måneder siden vi fejrede jubilæumsbesøg sidst, og med i gennemsnit et besøg hos hende om ugen i den forgangne periode, var vi nu kommet til det næste i rækken.

Jeg er hende dybt taknemmelig for den rejse hun har taget mig med ud på, henover alle de måneder vi har mødtes. Hun er for mig en spændende og unik kvinde at lære at kende. Og lært hende at kende, det må man i den grad sige er lykkedes for mig.

Jeg har både mødt den bestemte og stærke kvinde, med sine helt egne meninger om tingene, og også den søde og helt uimodståelig imødekommende kvinde, der viser glæde og taknemmelighed over den måde man respekterer hende og behandler hende på.

Ved hvert besøg, hvor jeg altid køber en times fuld service, bliver der ikke brugt tid på massage, men i stedet på alt det andet, der findes i dette skønne univers. Da jeg typisk møder op på tidspunkter hvor der ikke er så travlt i forretningen, bliver der meget sjældent skelet til tiden, og der er derfor god tid til at komme hele vejen rundt om alt det hun har at byde på. Og det er netop årsagen til, at jeg bliver ved med at komme på besøg hos hende, igen og igen. Hun har netop lige det der skal til, synes jeg, for at gøre mig glad og nærmest lykkelig hver gang vi mødes.

Med lidt held og lidt lodder og trisser, byder fremtiden på endnu flere besøg hos hende, og det vil jeg naturligvis både håbe på, og se frem til, da hun i hele den forgangne periode har været min 'number one and only'.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så skete det, eventyret sluttede for denne gang. Fuglen er fløjet på nye spændende eventyr rundt i landet.

Det lykkedes mig ikke at fastholde hende her i Odense, trods et ihærdigt forsøg.

Jeg nåede heldigvis lige endnu et fantastisk besøg i onsdags, og havde egentlig også booket et besøg på mandag, inden hun skulle afsted.

Men det nåede jeg ikke, da hun er væk på mandag. Det viste sig dog heldigvis, at hun lige fik skrevet min booking ind i hendes kalender på det nye sted,

så jeg tager lige turen til Struer i morgen, og bliver dermed hendes første kunde på stedet :)

Jeg tænker nok der kommer en lille anmeldelse efter besøget, når jeg har checket de nye faciliteter ud. Det er jo kun 200km og to timers kørsel væk :)

Det ser ud til, at der er kommet professionelle folk på nu, i forbindelse med annonceringen :)

❤️Smukke Kiffy❤️ Thaipige på 29 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som lovet, lige en lille opdatering efter mit besøg i mandags i det jyske.

Efter en lille køretur på på de jysk/fynske motorveje, landede jeg på adressen efter 1h45min. Jeg blev budt hjertelig velkommen, i et pænt stort hus, med et meget stort opholds/arbejdsrum til hendes rådighed. Efter turen trængte jeg mest af alt til et bad, og da hun heller ikke havde været i bad endnu, tog vi lige begge en tur i badet i det pænt store badeværelse. Det er noget ganske andet end det hun kommer fra, må man sige.

Efter badet synes jeg det var tiden at få checket arbejdsværelset ud, og vi blev hurtigt enige om, at jeg bare skulle have den sædvanlige 1 times fuld service.

Arbejdsfaciliteterne var igen noget anderledes end det jeg har været vant til, da briksen her var afløst af en seng. Det generede mig ikke det fjerneste, da jeg ikke rigtig benytter mig af hendes massagefærdigheder, men mere nyder hendes mange andre kvaliteter. For folk der går meget op i massagedelen, vil det nok være et tilbageskridt, at skulle serviceres i en relativ blød seng i stedet for briksen.

Da jeg jo efterhånden kender hende en smule i forvejen, så havde hun meget nemt ved at give mig den sædvanlige oplevelse, der får mig til at føle mig som en VIP-kunde.

Efter en lille times hyggeligt samvær, hvor jeg virkelig fik oplevelsen af noget der kunne ligne GFE, med nærvær, opmærksomhed og masser af favoritsex, blev jeg sendt i bad igen.

Inden den noget længere hjemrejse, ja sådan føltes det, fik jeg lige lov til at fixe lidt praktiske opgaver med hendes nye arbejdsmobil, og jeg fik også lige lov til at tage hende en tur med i den lokale NETTO-butik, hvor hun fik lejlighed til at proviantere til de næste dages overlevelse :)

Alt i alt en fin tur på 7 timer fra start til slut, med et dejligt besøg hos min favoritthai.

Fik jeg nævnt, at jeg har fået lov til at komme igen på mandag. Den er god nok, det har jeg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

image.thumb.png.60ff41da7bcc36fdae6f68b57abf675f.png

Nu forholder det sig jo sådan, at jeg aller helst bare ville have hende helt for mig selv, men det er ikke blevet nemmere med tiden. Og da slet ikke her efter hendes nye arbejdseventyr rundt i landet.
Men jeg vil da anbefale til en start, at holde øje med hendes nye annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var jeg så heldig at få den første tid, her den første dag på det nye sted tilbage i Odense. Så jeg tog igen en for holdet, og testede stedet ud, ligesom i det jyske sidste mandag.

I en sammenligning, er det nye sted knap så diskret, men pænt og rent stort rum, dog med seng igen istedet for briks. Parkeringsforholdene er meget problematiske, hvis man bestiller en times behandling på stedet. Jeg valgte den dyre løsning, og betalte for at parkere ved Rema1000. 50kr for 2 timer :o

Og nu kommer vi til det store spørgsmål fra nogle af Jer: "Hvad hindrer mig i at gå på knæ, og så få hende helt for mig selv. :-) 

Forklaringen er, at det blev en lidt 'hurtig' behandling i dag, da tiden skred lidt, og hun også havde lidt opgaver med at få hendes nye sted gjort helt klar, til at modtage nye og gamle kunder i hendes nye butik. Derfor fik jeg simpelt hen ikke lejlighed til at få spurgt rigtig ind til emnet. Så jeg må være dig svar skyldig i denne omgang. Men det kan jo være, at lejligheden byder sig, når vi mødes næste gang, og der er faldet lidt mere ro på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

image.thumb.png.c4cc7ee6996567b0f407cfa36e49f70e.png

Du har fuldstændig ret, de penge hun er i gang med at tjene her, dem har hun hele tiden haft en målrettet plan for, hvad de skal bruges til.

Og da hun er meget målrettet og fast i beslutningen, så har selv mindre bump og ændringer i hendes liv undervejs, ikke påvirket den beslutning.

Jeg synes måske nok at vi nu efterhånden skal til at slutte denne lidt mere personlige del af tråden, og det vil jeg gøre med at konstatere, at der i hvert fald umiddelbart er et par hindringer i vejen for, at jeg kan få hende helt for mig selv. Det skal dog ikke skal være nogen hemmelighed, at hun i den grad har beriget mit liv det sidste års tid, og at vi har fået en relation, som under en eller anden form forhåbentlig vil vare resten af vores liv.

Dylmer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ved at tage lidt overhånd i øjeblikket. Det kræver i hvert fald en solid økonomi.

Jeg har besøgt hende to gange i denne uge, sidste gang i fredags. Hun har skiftet rum på stedet, og hendes nye rum er væsentlig bedre og en del større end det gamle.

Besøgene var lige som jeg godt kan lide dem, med fokus på samvær, nærvær og spændende fysiske udfoldelser sammen. Der er også altid lidt tid til snak om løst og fast, så vi lærer hinanden lidt bedre og kende, efter hvert besøg.

Hun er nu taget på en lille ferie, men næste gang vi mødes, når hun er tilbage igen efter ferien på lørdag, har hun foreslået vi skal prøve noget nyt og spændende.

Jeg glæder mig allerede.......

PS. Hun har skiftet navn og fået nye billeder, nu kalder hun sig smukke Kiffy :)  ❤️Smukke Kiffy❤️ Thaipige på 29 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 53 minutter siden:

Du er en heldig, men snart fattig mand :D

Hun ser sgu meget sød ud på de nye billeder <3

Jamen jeg er da tilbøjelig til at gi dig ret. Jeg føler mig i hvert fald heldig med at have mødt denne helt igennem fantastiske, inspirerende og stærke kvinde.

Og ja, hun har en særdeles veludviklet evne til at gøre mig til en fattig mand. :D 

Hendes nye billeder ser, som du siger, meget godt ud, selv om de jo er en anelse redigerede, i forhold til de oprindelige naturlige billeder, på hendes annonce. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dylmer skrev, for 31 minutter siden:

Jamen jeg er da tilbøjelig til at gi dig ret. Jeg føler mig i hvert fald heldig med at have mødt denne helt igennem fantastiske, inspirerende og stærke kvinde.

Og ja, hun har en særdeles veludviklet evne til at gøre mig til en fattig mand. :D 

Hendes nye billeder ser, som du siger, meget godt ud, selv om de jo er en anelse redigerede, i forhold til de oprindelige naturlige billeder, på hendes annonce. 

Fattig på penge, men rig på oplevelser, men alt har vel en grænse :rolleyes: ville da gerne afprøve hendes evner, men mit budget har også en grænse :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dylmer skrev, den 27.11.2023 at 19:02:

Jeg vil da gerne være med til at løse et problem, når en thaimassør skifter annonce, og der dermed kommer andre, og helt uvedkommende, piger på den oprindelige annonce.

Jeg laver derfor en ny tråd for den oprindelige thaipige, der nu kalder sig Kiffy og som har været i Odense i over 19 måneder. 

Lad os starte med et link til hendes nye annonce:  ❤️Smukke Kiffy❤️ Thaipige på 29 år.

 

 

Jeg vil gerne berette om mit første besøg hos denne petite, smukke og naturlige pige i tirsdags den 7. februar.

Besøget forgik om formiddagen, og det bar præg af god tid og ingen hastværk. Jeg havde bestilt 60min. med fuld service.

Da jeg spurgte hvad hun havde på menuen, og om hun havde ekstra services, var svaret, at hun havde det hele. :)

Med sådan en udmelding er vi nogle, der som det næste så spørger om det også inkluderer anal. Men der fik jeg bare et sødt overbærende smil, og meldingen om, at det var ikke en del af servicen. Under hele besøget var hun smilende, snakkesalig og meget nærværende. Vi var hele turen rundt fra lidt rygmassage, B2B, og en decideret GFE-oplevelse med kys, oral til hende, øko-blow og min favorit cowgirl. Da jeg var rimelig overtændt, måtte vi stoppe flere gange undervejs, og med udsigten til hendes smukke ansigt og små naturlige bryster, blev det også en kort ridetur. :D

Da der stadig var tid tilbage, og hun heller ikke havde travlt, blev det til lidt ekstra massage og lidt "pillowtalk". For at gøre forvirringen total, så sagde hun at hun hed Nina, da jeg spurgte om hvad hun kaldte sig her i Danmark. :) Men hun har ingen sammenhæng med hende der kalder sig Smukke Nina.

Opsummering:

Stedet: 7/10 (Man skal ind fra gaden af, men man kan også komme ind fra bagsiden af bygningen. Der er gode parkeringsforhold på stedet og i nærheden)

Pigen: 10/10 En utrolig dejlig oplevelse, gentagelsesfare 100%

Super full service 60min.: 1500

Kan beskrive hende lidt:

Bryster str, glat? Højde og vægt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, 1 time siden:

Kan beskrive hende lidt:

Bryster str, glat? Højde og vægt?

Det er meget nemt, for det hele står listet inde på hendes profil: Smukke Kiffy

Og ud fra min egen erfaring, så passer angivelserne meget godt.

Dog skal der nok lige lægges moms oven på aldersangivelsen, for at ramme tæt på :smile:

Redigeret af Dylmer
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dagens besøg, og dermed også årets sidste, startede med vi igen havde et jubilæum vi skulle fejre - hende og jeg.

Med lidt over fem besøg om måneden i den sidste periode, er det nu så fremskredet med antal besøg, at hvis det var et jubilæum på en arbejdsplads, ville alle gå på pension nu. Men det har jeg ikke tænkt mig, jeg er frisk på at vende tilbage, og besøge hende igen i det nye år. I hvert fald så længe hun er i Odense eller nærmeste omegn.
Hun fortjener virkelig ros for hendes lange og tro tjeneste sammen med mig. Hun forstår virkelig at give mig det jeg aller bedst kan lide, og jeg føler, at på grund af en utrolig god kemi sammen, så giver hun også meget mere af sig selv, end jeg ville kunne forvente.
Der er dog et enkelt sted, hvor det ikke er lykkedes mig at få opfyldt mine ønsker, men der må jeg jo erkende, at det er hendes krop og dermed også hendes regler, der gælder.
Jeg håber på mange flere besøg på vej mod næste jubilæum, og at hun derfor bliver i Odense og omegn længe endnu.

PS. Apropos det tidligere indlæg fra @exostar, så er mit bedste gæt på hendes alder, at hun er først i trediverne - altså omkring de 32-33.....

Redigeret af Dylmer

Del dette indlæg


Link til indlæg

har haft en time med hende i aften, må godt nok sige hun er en ener, virkelig sød og GF, en dejlig fast og lækker krop...hold da op en god oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
blackdot skrev, den 31.12.2023 at 22:45:

har haft en time med hende i aften, må godt nok sige hun er en ener, virkelig sød og GF, en dejlig fast og lækker krop...hold da op en god oplevelse

Ja, og det er da godt nok underligt, at der slet ikke er andre af alle hendes andre kunder, der kunne have lyst til at skrive en anmeldelse af deres møde med hende.

Hvis man som kunde ønsker og håber at hun bliver endnu længere i Odense, så ville en anmeldelse af ens besøg vel bidrage til måske at tiltrække flere kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dylmer skrev, for 5 timer siden:

Ja, og det er da godt nok underligt, at der slet ikke er andre af alle hendes andre kunder, der kunne have lyst til at skrive en anmeldelse af deres møde med hende.

Hvis man som kunde ønsker og håber at hun bliver endnu længere i Odense, så ville en anmeldelse af ens besøg vel bidrage til måske at tiltrække flere kunder.

Prøv at fortælle hende, at selv om hun har et smukt ansigt, om hun er klar over hvor meget sexy billeder af en krop betyder for de fleste,  når de søger på Annoncelight.dk 

Og evt jævnligt udskiftning af billeder, specialt for en pige som er fast i længere tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 2 timer siden:

Prøv at fortælle hende, at selv om hun har et smukt ansigt, om hun er klar over hvor meget sexy billeder af en krop betyder for de fleste,  når de søger på Annoncelight.dk 

Og evt jævnligt udskiftning af billeder, specialt for en pige som er fast i længere tid. 

Det er godt nok dejligt at du nævner lige netop disse argumenter. Jeg har nemlig nøjagtig den samme indstilling, og har faktisk lige fra dag 1, hvor hun skiftede annonce, og også billeder, forsøgt at overtale hende til netop disse tiltag.

Jeg ved godt hvorfor hun er lidt tilbageholdende med det, men nu vil jeg prøve igen, og efter at have vist hende dit indlæg og gode forslag, er jeg sikker på, at vi er kommet et skridt tættere på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er selvfølgelig hendes ret at være tilbageholdende, men hvis hun ønsker opmærksomhed, = med kunder, bør hun kigge på alle de andre annoncer og præstere både på ydelser, billeder, priser. Og deraf anmeldelser, så får hun travlt :)

Mine faste gør netop lige dette. Og søger jeg afveksling så er det lige netop det nævnte der bestemmer hvem jeg besøger :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...