Hop til indhold
DipStick

God oplevelse i Odens C. Dejlig pige

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt hende. Lækker sag og vild

med at blive slikket. Men fuck hun er stram lykkedes ikke at penetrere men hun gjorde skaden god igen med munden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun et super dejlig pige. Frisk, glad og stram. Brysterne er små - på grænsen til Næsten ikke at være tilstede - men det opvejes delvist af hendes andre kvaliteter. En af de bedste thai oplevelser jeg har haft. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DipStick skrev, den 2.6.2023 at 15:52:

Til lykke med jubilæet.

Jeg holder også alle de gange  vi har kneppet mellem hende og mig, der er ikke nogen der skal vide, hvor meget sperm jeg har lagt i hendes fisse  

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrExtra skrev, for 5 minutter siden:

Jeg holder også alle de gange  vi har kneppet mellem hende og mig, der er ikke nogen der skal vide, hvor meget sperm jeg har lagt i hendes fisse  

Det synes jeg godt nok er en upassende kommentar at komme med. Hvis man ikke har andet at bidrage med, så synes jeg bare man skal tie stille.

  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrExtra skrev, for 8 timer siden:

hvor meget sperm jeg har lagt i hendes fisse

Det må betyde jo at hun tilbyder sex uden condom

Redigeret af stein

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan sige at jeg har været sammen med hende mere end 5 gange er aldrig blevet tilbudt samleje uden kondom vh B70

Redigeret af B70
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først lige et link til hendes annonce, så I ikke behøver at lede selv:  https://annoncelight.dk/showad/304703

Jeg synes lige denne fantastiske thaikvinde fortjener en lille opdatering på hendes anmeldelse.

Hun har trods alt været på adressen i over halvandet år.

Og anledningen er naturligvis, at vi i dag sammen har fejret det næste jubilæum i rækken. Det er 4 måneder siden vi fejrede jubilæumsbesøg sidst, og med i gennemsnit et besøg hos hende om ugen i den forgangne periode, var vi nu kommet til det næste i rækken.

Jeg er hende dybt taknemmelig for den rejse hun har taget mig med ud på, henover alle de måneder vi har mødtes. Hun er for mig en spændende og unik kvinde at lære at kende. Og lært hende at kende, det må man i den grad sige er lykkedes for mig.

Jeg har både mødt den bestemte og stærke kvinde, med sine helt egne meninger om tingene, og også den søde og helt uimodståelig imødekommende kvinde, der viser glæde og taknemmelighed over den måde man respekterer hende og behandler hende på.

Ved hvert besøg, hvor jeg altid køber en times fuld service, bliver der ikke brugt tid på massage, men i stedet på alt det andet, der findes i dette skønne univers. Da jeg typisk møder op på tidspunkter hvor der ikke er så travlt i forretningen, bliver der meget sjældent skelet til tiden, og der er derfor god tid til at komme hele vejen rundt om alt det hun har at byde på. Og det er netop årsagen til, at jeg bliver ved med at komme på besøg hos hende, igen og igen. Hun har netop lige det der skal til, synes jeg, for at gøre mig glad og nærmest lykkelig hver gang vi mødes.

Med lidt held og lidt lodder og trisser, byder fremtiden på endnu flere besøg hos hende, og det vil jeg naturligvis både håbe på, og se frem til, da hun i hele den forgangne periode har været min 'number one and only'.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dylmer skrev, for 5 timer siden:

Først lige et link til hendes annonce, så I ikke behøver at lede selv:  https://annoncelight.dk/showad/304703

Jeg synes lige denne fantastiske thaikvinde fortjener en lille opdatering på hendes anmeldelse.

Hun har trods alt været på adressen i over halvandet år.

Og anledningen er naturligvis, at vi i dag sammen har fejret det næste jubilæum i rækken. Det er 4 måneder siden vi fejrede jubilæumsbesøg sidst, og med i gennemsnit et besøg hos hende om ugen i den forgangne periode, var vi nu kommet til det næste i rækken.

Jeg er hende dybt taknemmelig for den rejse hun har taget mig med ud på, henover alle de måneder vi har mødtes. Hun er for mig en spændende og unik kvinde at lære at kende. Og lært hende at kende, det må man i den grad sige er lykkedes for mig.

Jeg har både mødt den bestemte og stærke kvinde, med sine helt egne meninger om tingene, og også den søde og helt uimodståelig imødekommende kvinde, der viser glæde og taknemmelighed over den måde man respekterer hende og behandler hende på.

Ved hvert besøg, hvor jeg altid køber en times fuld service, bliver der ikke brugt tid på massage, men i stedet på alt det andet, der findes i dette skønne univers. Da jeg typisk møder op på tidspunkter hvor der ikke er så travlt i forretningen, bliver der meget sjældent skelet til tiden, og der er derfor god tid til at komme hele vejen rundt om alt det hun har at byde på. Og det er netop årsagen til, at jeg bliver ved med at komme på besøg hos hende, igen og igen. Hun har netop lige det der skal til, synes jeg, for at gøre mig glad og nærmest lykkelig hver gang vi mødes.

Med lidt held og lidt lodder og trisser, byder fremtiden på endnu flere besøg hos hende, og det vil jeg naturligvis både håbe på, og se frem til, da hun i hele den forgangne periode har været min 'number one and only'.

Tillykke med kæresten, hun er rigtig sød. Tror måske godt du kan være heldig med at befri hende fra de vante omgivelser.

Go for it 

Redigeret af MrExtra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så skete det, eventyret sluttede for denne gang. Fuglen er fløjet på nye spændende eventyr rundt i landet.

Det lykkedes mig ikke at fastholde hende her i Odense, trods et ihærdigt forsøg.

Jeg nåede heldigvis lige endnu et fantastisk besøg i onsdags, og havde egentlig også booket et besøg på mandag, inden hun skulle afsted.

Men det nåede jeg ikke, da hun er væk på mandag. Det viste sig dog heldigvis, at hun lige fik skrevet min booking ind i hendes kalender på det nye sted,

så jeg tager lige turen til Struer i morgen, og bliver dermed hendes første kunde på stedet :)

Jeg tænker nok der kommer en lille anmeldelse efter besøget, når jeg har checket de nye faciliteter ud. Det er jo kun 200km og to timers kørsel væk :)

Det ser ud til, at der er kommet professionelle folk på nu, i forbindelse med annonceringen :)

❤️Nye smukke Nina❤️

Redigeret af Dylmer
skrivefejl
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som lovet, lige en lille opdatering efter mit besøg i mandags i det jyske.

Efter en lille køretur på på de jysk/fynske motorveje, landede jeg på adressen efter 1h45min. Jeg blev budt hjertelig velkommen, i et pænt stort hus, med et meget stort opholds/arbejdsrum til hendes rådighed. Efter turen trængte jeg mest af alt til et bad, og da hun heller ikke havde været i bad endnu, tog vi lige begge en tur i badet i det pænt store badeværelse. Det er noget ganske andet end det hun kommer fra, må man sige.

Efter badet synes jeg det var tiden at få checket arbejdsværelset ud, og vi blev hurtigt enige om, at jeg bare skulle have den sædvanlige 1 times fuld service.

Arbejdsfaciliteterne var igen noget anderledes end det jeg har været vant til, da briksen her var afløst af en seng. Det generede mig ikke det fjerneste, da jeg ikke rigtig benytter mig af hendes massagefærdigheder, men mere nyder hendes mange andre kvaliteter. For folk der går meget op i massagedelen, vil det nok være et tilbageskridt, at skulle serviceres i en relativ blød seng i stedet for briksen.

Da jeg jo efterhånden kender hende en smule i forvejen, så havde hun meget nemt ved at give mig den sædvanlige oplevelse, der får mig til at føle mig som en VIP-kunde.

Efter en lille times hyggeligt samvær, hvor jeg virkelig fik oplevelsen af noget der kunne ligne GFE, med nærvær, opmærksomhed og masser af favoritsex, blev jeg sendt i bad igen.

Inden den noget længere hjemrejse, ja sådan føltes det, fik jeg lige lov til at fixe lidt praktiske opgaver med hendes nye arbejdsmobil, og jeg fik også lige lov til at tage hende en tur med i den lokale NETTO-butik, hvor hun fik lejlighed til at proviantere til de næste dages overlevelse :)

Alt i alt en fin tur på 7 timer fra start til slut, med et dejligt besøg hos min favoritthai.

Fik jeg nævnt, at jeg har fået lov til at komme igen på mandag. Den er god nok, det har jeg :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dylmer skrev, for 12 timer siden:

Som lovet, lige en lille opdatering efter mit besøg i mandags i det jyske.

Efter en lille køretur på på de jysk/fynske motorveje, landede jeg på adressen efter 1h45min. Jeg blev budt hjertelig velkommen, i et pænt stort hus, med et meget stort opholds/arbejdsrum til hendes rådighed. Efter turen trængte jeg mest af alt til et bad, og da hun heller ikke havde været i bad endnu, tog vi lige begge en tur i badet i det pænt store badeværelse. Det er noget ganske andet end det hun kommer fra, må man sige.

Efter badet synes jeg det var tiden at få checket arbejdsværelset ud, og vi blev hurtigt enige om, at jeg bare skulle have den sædvanlige 1 times fuld service.

Arbejdsfaciliteterne var igen noget anderledes end det jeg har været vant til, da briksen her var afløst af en seng. Det generede mig ikke det fjerneste, da jeg ikke rigtig benytter mig af hendes massagefærdigheder, men mere nyder hendes mange andre kvaliteter. For folk der går meget op i massagedelen, vil det nok være et tilbageskridt, at skulle serviceres i en relativ blød seng i stedet for briksen.

Da jeg jo efterhånden kender hende en smule i forvejen, så havde hun meget nemt ved at give mig den sædvanlige oplevelse, der får mig til at føle mig som en VIP-kunde.

Efter en lille times hyggeligt samvær, hvor jeg virkelig fik oplevelsen af noget der kunne ligne GFE, med nærvær, opmærksomhed og masser af favoritsex, blev jeg sendt i bad igen.

Inden den noget længere hjemrejse, ja sådan føltes det, fik jeg lige lov til at fixe lidt praktiske opgaver med hendes nye arbejdsmobil, og jeg fik også lige lov til at tage hende en tur med i den lokale NETTO-butik, hvor hun fik lejlighed til at proviantere til de næste dages overlevelse :)

Alt i alt en fin tur på 7 timer fra start til slut, med et dejligt besøg hos min favoritthai.

Fik jeg nævnt, at jeg har fået lov til at komme igen på mandag. Den er god nok, det har jeg :)

Tillykke med hende.
Vi kommer allesammen og danner espalier når du får hende overtalt til at komme med en tur på rådhuset. Bare sig til..

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så 

MrExtra skrev, den 10.11.2023 at 14:17:

Tillykke med hende.
Vi kommer allesammen og danner espalier når du får hende overtalt til at komme med en tur på rådhuset. Bare sig til..

Så laver vi en bustur derop.

Læg ceremonien sidst på dagen, så alle vi tilrejsende kan nå en omgang massage med diverse former for happy end..

Del dette indlæg


Link til indlæg
DipStick skrev, for 54 minutter siden:

Så 

Så laver vi en bustur derop.

Læg ceremonien sidst på dagen, så alle vi tilrejsende kan nå en omgang massage med diverse former for happy end..

Nu er det jo svært at tage en kommentar seriøst, der kommer fra en bruger @MrExtra, der indtil nu kun har bidraget til denne tråd med en upassende, malplaceret, og helt igennem tomhjernet dum kommentar.

Og så er der også lige den lille detalje, at det er helt nye tider, og det gælder på flere parametre, så hun rejser videre allerede på tirsdag igen. Der hvor hun dukker op næste gang, kan jo vise sig at være både til glæde og til gavn for nogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dylmer skrev, for 9 timer siden:

Nu er det jo svært at tage en kommentar seriøst, der kommer fra en bruger @MrExtra, der indtil nu kun har bidraget til denne tråd med en upassende, malplaceret, og helt igennem tomhjernet dum kommentar.

Og så er der også lige den lille detalje, at det er helt nye tider, og det gælder på flere parametre, så hun rejser videre allerede på tirsdag igen. Der hvor hun dukker op næste gang, kan jo vise sig at være både til glæde og til gavn for nogen.

Jeg håber du vil dele de nye oplysninger med os andre, som også holder meget ad denne helt fantastiske og søde pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DipStick skrev, for 23 minutter siden:

Jeg håber du vil dele de nye oplysninger med os andre, som også holder meget ad denne helt fantastiske og søde pige.

Nu forholder det sig jo sådan, at jeg aller helst bare ville have hende helt for mig selv, men det er ikke blevet nemmere med tiden. Og da slet ikke her efter hendes nye arbejdseventyr rundt i landet.
Men jeg vil da anbefale til en start, at holde øje med hendes nye annonce:  ❤️Nye smukke Nina❤️ Thaipige på 29 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DipStick skrev, den 12.1.2023 at 21:17:

https://annoncelight.dk/showad/304703

 

Jeg var inde hos ovenstående (jeg kender ikke hendes navn) i går.

Stedet er lidt nusset, men meget diskret med gode parkeringsmuligheder både i nærheden og ved selve bygningen.

Hun har gang i  butikken, så det kan somme tider være svært at få en aftale med hende sidst på eftermiddagen. Til gengæld holder hun tiden så der ikke skal spildes tid med at vente på, at hun er klar.

Jeg ringede, da jeg var på adressen, og hun bekræftede, at hun vart klar, så da jeg bankede på døren blev der straks åbnet. Ikke noget med at stå til skue på trappestenen.

Hun er smilende og sød og meget imødekommende -jeg har været der før, så vi kender hinanden. Hu taler OK engelsk. Efter lidt småsnak og udveksling af penge kastede jeg tøjet på stolen og satte mig på briksen. Vi havde aftalt en times massage plus FP, og at hun skulle være nøgen under massagen også. Vi begyndte dog med et lille blowjob, så der kom gang i blodomløbet, inden massagen. Hun gør det godt, men skal lige mindes om at gøre det hårdere fra tid til anden. Lidt mere pirring ville være godt, når der nu er aftalt, at den står på sex til sidst. Men alt i alt en god omgang, hvor jeg også kunne røre hende lidt på lår og røv under massagen.

Til sidst lagde hun sig på briksen mellem mine ben og tog lillemanden i munden og lod den vokse mens hun sugede og legede dejligt med tungen. Efter lidt tid vendte hun sig rundt, så jeg kunne se op i lysthuset på hende og slikke hende lidt. Ikke noget med fingre indenfor, men gerne blidt på læberne.

Slutteligt stod hun af og lagde sig på ryggen på briksen, på med en rød regnjakke og så så op i lysthuset med glædespinden. Hun er dejlig stram -der er gjort noget ud af knibeøvelserne- så det var næsten som et være på en teenager, også fordi hun ikke havde overfyldt skeden med glidecreme. Desværre var kondomet ved at falde af til sidst, så jeg trak kæppen ud, fjernede kondomet helt og sprøjtede ud over hendes små faste bryster, mave og det sidste på fissen.

1400 for hele fornøjelsen, så vidt jeg husker -men det var ikke pengene jeg lod minderne fylde op af. 

Alt i alt en ret god oplevelse med stor risiko for gentagelse.

Pigen 9/10

Stedet 6/10

Behandling-sex: 8/10

Hun har ikke fotos på mere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 38 minutter siden:

Hun har ikke fotos på mere?

Jo det har hun, men det kræver at du kigger 2 linier højere op i indlægget før dit eget.

Der vil du se linket til hendes nye annonce. Da hun jo er rejst fra det oprindelige sted og den gamle Mutter, har hun tilsyneladende fået ny annonce:

 For Prins Knud: ❤️ Nye smukke Nina ❤️ Thaipige på 29 år

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dylmer skrev, for 18 timer siden:

Jo det har hun, men det kræver at du kigger 2 linier højere op i indlægget før dit eget.

Der vil du se linket til hendes nye annonce. Da hun jo er rejst fra det oprindelige sted og den gamle Mutter, har hun tilsyneladende fået ny annonce:

 For Prins Knud: ❤️ Nye smukke Nina ❤️ Thaipige på 29 år

a man kneeling down next to a woman holding a cell phone in front of her Hvad vil hindre dig at gøre det? så har du hende for dig. :-) 

  • Synes godt om 1
  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roben skrev, for 11 timer siden:

 Hvad vil hindre dig at gøre det? så har du hende for dig. :-) 

Nu var jeg så heldig at få den første tid, her den første dag på det nye sted tilbage i Odense. Så jeg tog igen en for holdet, og testede stedet ud, ligesom i det jyske sidste mandag.

I en sammenligning, er det nye sted knap så diskret, men pænt og rent stort rum, dog med seng igen istedet for briks. Parkeringsforholdene er meget problematiske, hvis man bestiller en times behandling på stedet. Jeg valgte den dyre løsning, og betalte for at parkere ved Rema1000. 50kr for 2 timer :o

Og nu kommer vi til det. Det blev en lidt 'hurtig' behandling i dag, da tiden skred lidt, og hun også havde lidt opgaver med at få hendes nye sted gjort helt klar, til at modtage nye og gamle kunder i hendes nye butik. Derfor fik jeg simpelt hen ikke lejlighed til at få spurgt rigtig ind til emnet. Så jeg må være dig svar skyldig i denne omgang. Men det kan jo være, at lejligheden byder sig, når vi mødes næste gang, og der er faldet lidt mere ro på. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Go for it !!

Men husk at de penge hun tjener her, sikkert er hvad hun har brug for til familie og andre behov, og kan du ikke leve op til det så kan det meget hurtigt være gift for en ellers lykkelig relation. (Sagt med 45 års erfaring delvis I og med Thailand) 

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, 1 time siden:

Go for it !!

Men husk at de penge hun tjener her, sikkert er hvad hun har brug for til familie og andre behov, og kan du ikke leve op til det så kan det meget hurtigt være gift for en ellers lykkelig relation. (Sagt med 45 års erfaring delvis I og med Thailand) 

Du har fuldstændig ret, de penge hun er i gang med at tjene her, dem har hun hele tiden haft en målrettet plan for, hvad de skal bruges til.

Og da hun er meget målrettet og fast i beslutningen, så har selv mindre bump og ændringer i hendes liv undervejs, ikke påvirket den beslutning.

Jeg synes måske nok at vi nu efterhånden skal til at slutte denne lidt mere personlige del af tråden, og det vil jeg gøre med at konstatere, at der i hvert fald umiddelbart er et par hindringer i vejen for, at jeg kan få hende helt for mig selv. Det skal dog ikke skal være nogen hemmelighed, at hun i den grad har beriget mit liv det sidste års tid, og at vi har fået en relation, som under en eller anden form forhåbentlig vil vare resten af vores liv.

Dylmer

 

Redigeret af Dylmer
Tilføjelser i teksten
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ved at tage lidt overhånd i øjeblikket. Det kræver i hvert fald en solid økonomi.

Jeg har besøgt hende to gange i denne uge, sidste gang i fredags. Hun har skiftet rum på stedet, og hendes nye rum er væsentlig bedre og en del større end det gamle.

Besøgene var lige som jeg godt kan lide dem, med fokus på samvær, nærvær og spændende fysiske udfoldelser sammen. Der er også altid lidt tid til snak om løst og fast, så vi lærer hinanden lidt bedre og kende, efter hvert besøg.

Hun er nu taget på en lille ferie, men næste gang vi mødes, når hun er tilbage igen efter ferien på lørdag, har hun foreslået vi skal prøve noget nyt og spændende.

Jeg glæder mig allerede.......

PS. Hun har skiftet navn og fået nye billeder, nu kalder hun sig smukke Kiffy :)     ❤️Smukke Kiffy❤️ Thaipige på 29 år.

Redigeret af Dylmer
Tilføjelser
  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 1 time siden:

Det er lidt skidt at hendes gamle annonce nu bliver brugt af en helt anden pige, og ligeledes hele tråden :wacko:

Ja du har ret i det er misvisende, når hendes gamle annonce nu bruges af en hel anden. Men det er åbenbart prisen, når man skifter arbejdsgiver. Den gamle Mutter har vel ikke ville afgive det gamle brugernavn på annoncelight (Sala999).

Jeg synes måske ikke hele tråden også peger på den nye pige, jeg gør da i hvert fald hvad jeg kan, for at gøre opmærksom på hvem tråden handler om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...