Hop til indhold

Den frække stemme.

Featured Replies

Skrevet
Bananas skrev, for 14 minutter siden:

Nu blev jeg sgu rigtigt inspireret. Kan se at Netflix har "L'oeil du Malin" (som desuden handler om en mislykket og bitter journalist - tænker kun lidt på dig og mig;))

Den bliver det i nat. Tak for inspirationen.

Tak for tippet. Jeg snupper den film i morgen nat. 

Du tænker jo helt rigtigt....uden at afsløre for meget.:)

Skrevet

Min kone gennem alle de mange år var længe før jeg mødte hende udlært telefonistinde. Dengang man fik undervisning af en talepædagog, så vidt jeg husker hed hun ( altså talepædagogen) Fru Vermehren. Mange var de vendinger og ændringer af stemmen som hun tordnede imod.

Moderne teknologi har jo gjort at vi nu ofte får robotstemmer i øret, såvel mandlige som kvindelige, det er afskyeligt.

Men det er desværre også længe siden at DR afskaffede talepædagoger til oplæsere og korrespondenter ( alle de andre tv og radiokanaler har aldrig haft dem).

Det betyder jo at vi ikke får nye korrespondenter som 'Ib René Cairo' at høre mere. Men Kirsten fra radio 24/7 kan nu også noget.

Ulla Terkelsen var jo formidabel.

Nå dejlige damer i købesex segmentet, husk at være vågne, tale t y d e l i g t, få det til at lyde som om i faktisk er interesserede i at få min handel, og ikke mindst få smidt timewasterne ud af røret i en fart. Hvordan opdager i dem ? Hvis I er nye i faget så spørg jeres kollegaer. Ellers kan i hurtigt gennemskue dem når i er erfarne.

Den venligste vending jeg har hørt (ikke til mig men når jeg har hørt en GP tage telefonen mens jeg var der) er: Hvornår har du så tænkt dig at besøge mig ?  og den vending kom efter max 3 spørgsmål om priser eller andet som de kunne se i annoncen.

Det kunne være at en eller to seancer med en talepædagog, bare for et eftersyn af jeres telefonfremtræden, var vel brugte penge.  

Redigeret af moden libertiner

Skrevet
moden libertiner skrev, for 12 minutter siden:

Men Kirsten fra radio 247 kan nu også noget

Hvis du mener KBSKH , så har du fuldstændig ret … 

Skrevet

Jep :D

Skrevet

Syntes det er ret sjovt med ens egen stemme . Nu er jeg i den alder 53 hvor vi som børn/unge optog vores egen stemme på en kassette båndoptager og blev tit forskrækket over min egen stemme, som lyder helt anderledes når man hører den selv fra en båndoptager, en den man selv hører, når man taler med andre .

Har i hørt håndboldspilleren Mikel Hansen, en voksen maskulin mand med fuldskæg og en meget lys piget stemme, lyder ret sjovt til ham .

Skrevet

Jeg tænder af på en hæs stemme som f.eks Bonnie Tyler. Det giver mig tanker om et stort tobaks forbrug. En rigtig sexet lidt mørkere stemme har jeg f.eks mødt hos mia.massage.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 9 timer siden:

[bla bla]

Hvordan fungerer det her med afsporing af tråde her på siden?:huh:

Et lille tip til de teknologihæmmede: der er mulighed for at sende en privat besked (ofte forkortet “PB”) til andre brugere af denne side. Det er ganske nemt; lige så nemt som at indsætte links til fx massageannoncer:) Så risikerer man ikke at afspore tråde med personligt snak. 
En anden fordel er, at man ikke behøver vise alle andre, hvor stor en verdensmand, man er; ligesom fx de rigtigt rige eller kloge ikke ynder at skilte med deres fordele. En såkaldt win win-situation (det ved de gamle nok ikke, hvad er, men så må de skis’me slå det op i en ordbog).

:)

Skrevet
Vendelboen skrev, for 12 timer siden:

Hvis du mener KBSKH , så har du fuldstændig ret … 

Kirsten Birgit er en hel genial figur. :)

Skrevet
Svendsenaalborg skrev, for 3 timer siden:

Et lille tip til de teknologihæmmede: der er mulighed for at sende en privat besked (ofte forkortet “PB”) til andre brugere af denne side. Det er ganske nemt; lige så nemt som at indsætte links til fx massageannoncer:) Så risikerer man ikke at afspore tråde med personligt snak. 
En anden fordel er, at man ikke behøver vise alle andre, hvor stor en verdensmand, man er; ligesom fx de rigtigt rige eller kloge ikke ynder at skilte med deres fordele. En såkaldt win win-situation (det ved de gamle nok ikke, hvad er, men så må de skis’me slå det op i en ordbog).

:)

Så farligt var det nu ikke. Du skal jo desuden få mulighed at vise hvor cool og rap en dreng du er. Det fik du nu.

Live and let live.

Skrevet
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Så farligt var det nu ikke. Du skal jo desuden få mulighed at vise hvor cool og rap en dreng du er. Det fik du nu.

Live and let live.

Ouch, nu har jeg måttet google hele tre ord på én dag; “noir”, “cool” OG “rap”:(

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 31 minutter siden:

Kirsten Birgit er en hel genial figur. :)

Hun er noget af det sjoveste , der har været sendt på landsdækkende radio :biggrin:

Skrevet
Svendsenaalborg skrev, for 3 timer siden:

Du havde nu heller ikke behøvet at afspore tråden med endnu en afsporing. Og se nu! Nu afsporer jeg i 3. potens. Det stikker jo helt af, det her. 

Hvis du føler dig stødt på manchetterne over et indlæg, kan du klikke på "rapporter indlæg" i højre side af indlægget.  Så beder du til de højere magter at der kommer en ligesindet admin ind og uddeler voksen skideballe.  

Tro mig når jeg siger, at det fungerer....

Skrevet

Nå, men tilbage til tråden om frække stemmer.

Man når langt med en fræk og positiv stemme, siger min erfaring. Venlig hilsen fra verdensmanden Signor Cuoco

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 5.1.2023 at 11:32:

Jeg ved jeg har en "telefonstemme".. Fordi mine venner/familie ja selv mine børn griner af mig når der ringes fra skolen eller kommunen:lol:.. Det måske en bivirkning på det med at være ung mor og prøve at være voksen:ph34r::lol:.. 

"Telefonstemme" og Hanegalsalarm på mobilen.. Gad vide om der er en sammenhæng - det må undersøges.

/reminder to Ego: Næste gang @JenniferRomantica bookes, bliver det med opkald, og ikke SMS :D

/Francois

Redigeret af Francois

Skrevet

Ja kære Svendsen    'stemningen'   er rå men hjertelig her.  :P

Indimellem kigger jeg youtube fra Thailand. Fabulous 103 FM. Speakeren der har en helt fantastisk stemme og intonering af det engelske sprog. Og kunne egentlig godt hvis teksten også var til det forekomme fræk.

Andre også fra udlandet er Günther Jauch fra Wer wird millionär, og andre underholdende udsendelser på RTL. Men mest bemærkelsesværdigt har været hans indsats som interviewer på BR Alpha.  Han og i øvrigt andre interviewere og også flere af de interviewede taler et fuldstændigt rent tysk og i fantastiske stemmeføringer, og ikke mindst i et så tilpas tempo at man ikke bliver totalt forvirret. Fræk stemme ? Se hans ansigtsudtryk nogle gange så bliver det frækt.

Skrevet
2300Amar skrev, for 8 timer siden:

Syntes det er ret sjovt med ens egen stemme

Jeg synes også det er ret sjovt at du er gået hen og er blevet gammel og afdanket og skal sidde og nedgøre andre ;)

Skrevet
Gabbana skrev, for 22 minutter siden:

Jeg synes også det er ret sjovt at du er gået hen og er blevet gammel og afdanket og skal sidde og nedgøre andre ;)

Hvorfor afspore tråden ? 

Nu har jeg ikke skrevet noget personligt til dig nogen steder, at du føler dig truffet, har vel intet med mig at gøre ? 

Iøvrigt et det repeteret til Admin for dine pæne ord-tak .

Skrevet
2300Amar skrev, Lige nu:

Hvorfor afspore tråden ? 

Du har også afsporet min ? I en anden tråd skulle du også hentyde til min gamle profil som på ingen måde havde med emnet at gøre så du er da ikke bedre selv.

2300Amar skrev, for 2 minutter siden:

Nu har jeg ikke skrevet noget personligt til dig nogen steder, at du føler dig truffet, har vel intet med mig at gøre ? 

Du glemmer vidst lidt dit skriv på min tråd hvor du skulle sidde og gøre dig klog på mine bekostninger og hvilket du intet aner om. 

Skrevet
Gabbana skrev, for 5 minutter siden:

Du har også afsporet min ? I en anden tråd skulle du også hentyde til min gamle profil som på ingen måde havde med emnet at gøre så du er da ikke bedre selv.

Du glemmer vidst lidt dit skriv på min tråd hvor du skulle sidde og gøre dig klog på mine bekostninger og hvilket du intet aner om. 

Nu skrev jeg om mig selv og ikke dig, at du føler dig truffet, har intet med mig at gøre, men er du sød at lade være med at afspore denne tråd-det er ikke tilladt .

Skrevet

Så finder vi vist tilbage til emnet. Personlige sager kan i tage i PM. 

Bryan Mills

Skrevet
Svendsenaalborg skrev, den 5.1.2023 at 15:51:

Jeg tilslutter mig den lidt dybe stemme:) Det er fx, meget passende og heldigt, trådstarter:wub:

Og så er/var der selvfølgelig Nanna fra Tåsingegade i sin tid! Hvis man ved det, er man ikke i tvivl; hun var helt sin egen og gik direkte i underlivet:wub:

Nanna havde de frækkeste salgstaler på sine telefonsvarerbånd. Jeg er sikker på, hun selv blev godt fugtig i fissen, mens hun indtalte dem. 

Hun var nu en dejlig kvinde. :P<3:razz:

Skrevet
2300Amar skrev, den 6.1.2023 at 07:16:

Har i hørt håndboldspilleren Mikkel Hansen, en voksen maskulin mand med fuldskæg og en meget lys piget stemme, lyder ret sjovt til ham .

Måske den gode Mikkel Hansen har haft “noget” i klemme, da han var knajt B):P

• 4 weeks later...
Skrevet
Frodige Ida skrev, den 5.1.2023 at 10:40:

Har tit tænkt på hvilken stemme der tænder jer mænd når i møder en dejlig GP.

Jeg arbejdede i min spæde start på div klinikker og her mødte vi hinanden på båndsvaren. 

Her har 99% af pigerne havde så pivet og skinger stemme at det var umuligt at høre hvad der blev sagt. Tænker at det kan man umuligt være født med og at det må være svært at bruge det igennem et helt besøg med en gæst.

Andre den helt Alm stemmeleje og i et tempo alle kunne forstå.

Og så den frække lidt dybe og ru Ala Cecilie  Beck fra TV2 nyhederne.

Hvad er on and off for jer mænd.?

Cecilie Beck ef spot on! Har været til en konference, hvor hun var moderator, og sammen med den sexede stemme havde hun en stramtsuddende kjole på, hvor man på storskærmen tydeligt kunne se hendes brystvorter mod dåstoffet - behøver jeg at sige, at det var lidt svært at koncentrere sig om konferencen?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.