Hop til indhold

Den frække stemme.

Featured Replies

Skrevet

Har tit tænkt på hvilken stemme der tænder jer mænd når i møder en dejlig GP.

Jeg arbejdede i min spæde start på div klinikker og her mødte vi hinanden på båndsvaren. 

Her har 99% af pigerne havde så pivet og skinger stemme at det var umuligt at høre hvad der blev sagt. Tænker at det kan man umuligt være født med og at det må være svært at bruge det igennem et helt besøg med en gæst.

Andre den helt Alm stemmeleje og i et tempo alle kunne forstå.

Og så den frække lidt dybe og ru Ala Cecilie  Beck fra TV2 nyhederne.

Hvad er on and off for jer mænd.?

Skrevet

On=stemmen der er drevet af lysten

Off=stemmen der er påtaget indøvet

Skrevet

Har aldrig tænkt på hvordan jeg taler eller bruger min stemme. Det samme da vi havde båndsvarer
Jeg er bare mig selv :mrgreen:

de får hvad de ser og hører :lol:

Skrevet
DanskeMaria skrev, for 12 minutter siden:

Har aldrig tænkt på hvordan jeg taler eller bruger min stemme. Det samme da vi havde båndsvarer

Yep, og det gør dig ekstra fræk....

Skrevet
DanskeMaria skrev, for 33 minutter siden:

Jeg ved jeg har en "telefonstemme".. Fordi mine venner/familie ja selv mine børn griner af mig når der ringes fra skolen eller kommunen:lol:.. Det måske en bivirkning på det med at være ung mor og prøve at være voksen:ph34r::lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

For en del år siden arbejdede jeg med kundeservice. En dag havde jeg åbenbart ramt et toneleje der fik en mand til at rose min stemme som "dejlig":lol:

Anyway, en lidt hæs stemme virker for mig.

Skrevet
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Jeg arbejdede i min spæde start på div klinikker og her mødte vi hinanden på båndsvaren. 

Her har 99% af pigerne havde så pivet og skinger stemme at det var umuligt at høre hvad der blev sagt. Tænker at det kan man umuligt være født med og at det må være svært at bruge det igennem et helt besøg med en gæst.

Ja den dybe ru stemme virker også på mig :wub:

Men ellers bare brug jeres naturlige stemme i nu har kære GP, så man ikke bliver overrasket når vi mødes:P

Så forbliv hvem i nu end er <3

Skrevet
  • Author
monkeydome skrev, for 7 minutter siden:

For en del år siden arbejdede jeg med kundeservice. En dag havde jeg åbenbart ramt et toneleje der fik en mand til at rose min stemme som "dejlig":lol:

Anyway, en lidt hæs stemme virker for mig.

Den syntes jeg også er super pirrende ;)

Skrevet

En lidt dyb rå stemme, er sexet for mig ;)

Skrevet

Jeg tilslutter mig den lidt dybe stemme:) Det er fx, meget passende og heldigt, trådstarter:wub:

Og så er/var der selvfølgelig Nanna fra Tåsingegade i sin tid! Hvis man ved det, er man ikke i tvivl; hun var helt sin egen og gik direkte i underlivet:wub:

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Jeg ved jeg har en "telefonstemme".. Fordi mine venner/familie ja selv mine børn griner af mig når der ringes fra skolen eller kommunen:lol:.. Det måske en bivirkning på det med at være ung mor og prøve at være voksen:ph34r::lol:.. 

Haha, ja, det får mig til at tænke på ...
Da min datters to ældste børn - for snart en del år siden - var omkring de ti år, og der blev ringet fra skolen eller andre steder fra ... 
... og hun så svarede "Ja, det er .... "
... så blev der en kort, men tydelig tavshed i den anden ende, hvorefter personen spurgte
".. Øøøh, må vi snakke med din mor .. ? "

Jeg har faktisk selv oplevet, at nogle, der har ringet mig op, tror jeg er en kvinde ... 

Det handler om det jeg kalder "Kartoffelwoman-genet" ... nogle af os - også mænd - fra det mørke Jylland er født hurtigtsnakkende og med fistelstemme ... 

Det er ikk' kun Kjøwenhavnere der kan snakke meget ...

Redigeret af sneræven

Skrevet

Stemme betyder virkelig noget.

Nogle har stemmer der går gennem marv og ben. De såkaldte " skærebrænder stemmer." det er mest kvinder der har en sådan og det er nærmest ulideligt at høre på i længden og ihvertfald ret usexet - for mig. En der har en træls stemme som jeg næsten ikke holder ud at høre på er politikeren  Sofie Carsten Nielsen. Og det er så slemt at jeg misser indholdet i det hun siger fordi hendes stemme irriterer mig så meget :ph34r:

Jeg synes flere af de kvindelige nyhedsoplæsere har smukke stemmer, og jeg mener vist de er til den lidt dybe side.

Når jeg tænker på en mands stemme så synes jeg den dybe stemme er sexet. Og den ( stemmen) skal helst passe til personen. En mand der ser meget maskulin ud men med en feminin stemme forvirrer mig lidt

F. eks håndbolds spilleren Mikkel Hansens stemme. Den er meget lys og passer slet ikke til hans udseende. Jeg tror faktisk slet ikke jeg ville kunne tænde på en mand der havde en sådan stemme. 

Joachim B Olsen som alle vist også kender har også en stemme der virker meget feminin i forhold til hans ydre. 

Af sexede mandestemmer kan nævnes Sean Connery. Den stemme der er sindsygt tiltrækkende :)

Skrevet

Jeg har aldrig tænkt over min stemme i denne branche, men fedt indlæg :wub:

Jeg tænker at min stemme er helt fin, jeg får af og til ros når jeg har haft kemi tlf møde og til bonus info kan jeg afsløre at jeg i mine unge dage var radiovært, så "kundeservice" stemmen kan jeg godt genkende @JenniferRomantica :lol:

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 2 timer siden:

Af sexede mandestemmer kan nævnes Sean Connery. Den stemme der er sindsygt tiltrækkende :)

:lol:

Altså han er den eneste mand jeg "kender" som kan få mig til at glide ned af sofaen bare ved lyden af hans stemme :lol:<3

Puuuuha filmen "Dragonheart" er bare slem, for hvordan abstrahere man fra den stemme og husker sig selv på at man ikke kan knalde en Drage? 

Skrevet
Pianistinden skrev, for 51 minutter siden:

Altså han er den eneste mand jeg "kender" som kan få mig til at glide ned af sofaen bare ved lyden af hans stemme :lol:<3

Puuuuha filmen "Dragonheart" er bare slem, for hvordan abstrahere man fra den stemme og husker sig selv på at man ikke kan knalde en Drage? 

Jamen de herrer, så må vi da til at gå til tale undervisning, så @Pianistinden ikke sidder fast på sofaen :wub:

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 3 timer siden:

Den stemme er desværre død. Men ellers enig, Sean Connery er alt hvad vi mænd ønsker at vi var - undtaget død muligtvis.

Blandt kvinder synes jeg Julia Roberts har en attraktiv stemme - og så selvfølgelig min all-time-high på alle parametre: Kate Winslet. Men hun kan jo på den anden side imitere alt: sikkert også jysk bordelmutter hvis nogen rolle afkrævede hende det.

Selv er jeg latterligt dejlig i telefon; mine medarbejdere står indimellem og griner ved siden når jeg er i telefon. I telefon charmerer jeg alle, indtil de møder mig. Så er det ikke så sjovt mere.

Når jeg ringer en GP vil jeg ikke hun skal lyde overdrevent sexet; det tænder jeg af på. Helst skal hun høres som en kvinde hvem som helst.

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 10 timer siden:

Stephane Audran i rollen som den franske kok i "Babettes gæstebud". Den stemme, de mørke øjne, det vid.  Og hun er endda ca. 50 og godt buttet da filmen bliver indspillet. Jeg får strøm på ledningen hver gang.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 4 minutter siden:

Stephane Audran i rollen som den franske kok i "Babettes gæstebud". Den stemme, de mørke øjne, det vid.  Og hun er endda ca. 50 og godt buttet da filmen bliver indspillet. Jeg får strøm på ledningen hver gang.

Hun var en kvinde hun. Og desuden fransk.<3

Skrevet

En dyb blød kvindestemme er det der kan tænde mig

Skrevet
Bananas skrev, for 6 minutter siden:

Hun var en kvinde hun. Og desuden fransk.<3

Har altid været forelsket i hende. Hendes gravsted er i Tolla på Korsika, et smukt landskab. Jeg tar' en rød rose med.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 15 minutter siden:

Har altid været forelsket i hende. Hendes gravsted er i Tolla på Korsika, et smukt landskab. Jeg tar' en rød rose med.

Tag en med fra mig også. Korsika - der har jeg ikke været siden jeg var 19. Men den gang var jeg der  til fulde;)

Audran i Chabrol's film - c'est du lourd!

Skrevet
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Tag en med fra mig også. Korsika - der har jeg ikke været siden jeg var 19. Men den gang var jeg der  til fulde;)

Audran i Chabrol's film - c'est du lourd!

Jeg har allerede planlagt at købe to roser, en fra dig og en fra mig, for jeg vidste på forhånd, at det ville ramme dig lige midt i hjertet.

Skal nok sende dig et foto....

Ja, mange gode film. Med noir-stemning. (det ved de unge nok ikke, hvad er, men så må de sgu slå det op)

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 1 minut siden:

Det glæder jeg mig rigtigt meget til. 

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 32 minutter siden:

Jeg har allerede planlagt at købe to roser, en fra dig og en fra mig, for jeg vidste på forhånd, at det ville ramme dig lige midt i hjertet.

Ja, mange gode film. Med noir-stemning. (det ved de unge nok ikke, hvad er, men så må de sgu slå det op)

Nu blev jeg sgu rigtigt inspireret. Kan se at Netflix har "L'oeil du Malin" (som desuden handler om en mislykket og bitter journalist - tænker kun lidt på dig og mig;))

Den bliver det i nat. Tak for inspirationen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.