Hop til indhold

Hejs flaget, piger

Featured Replies

Skrevet
sneræven skrev, for 13 timer siden:

Jeg må indrømme, jeg var - sagt i al respekt - også tæt på at hvæse temmelig kraftigt ad ovenstående ... 

Nogle af os - blandt andet mig selv ;) - elsker at skrive, og det er fint med mig at andre læser det ...
(Hvad de så nok ikke nødvendigvis gør, men det kan jeg leve med ... :D  :D )
At skrive er en fin måde at få styr på tankerne på, og nogle gange kan man få gode og konstruktive input fra andre ... 

"Se mig hør mig ... "
Tjah ... 
Hvis der ikke var nogen der elskede "se-mig-hør-mig" så ville der ikke være nogen skuespillere, forfattere, lærere, præster, journalister ... osv osv
Jeg er selv en løjerlig filejs på det punkt ...
Jeg er på nogen måder en stille og tilbagetrukket type . eller virker i hvert fald sådan ..
Men jeg har undervist i over 40 år, og jeg e-l-s-k-e-r at være 'på', at være 'i centrum' ... 
Og det skal jeg jo være, i det job ... 
Hvis man ikke får eet eller andet kick' ud af dét er man da ilde stedt ...
Hvis vi ikke snakker sammen, hvordan hulen ska' vi så lære noget af hinanden ... 

Nu var hele præmissen for det oprindelige indlæg, at pigerne skal skrive/“give” mere netop for at skille sig ud, så vi mænd bliver opmærksomme på dem og ønsker at besøge dem i deres egenskab af gp’ere.

Det er dælme et bizart synspunkt; ikke fordi de har lyst, eller fordi det falder dem naturligt. Det ville jeg virkelig også reagere på, hvis jeg ikke var typen, der gør sådan noget naturligt. Eller bare hvis jeg var gp…

Redigeret af Svendsenaalborg

• Svar 81
  • Visninger 10.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg er faktisk imponeret over " det aktive deltagerantallet"..  Sidste vagtuge der havde jeg på en dag 4 gæster alene fra eroguide.. Havde jeg ikke haft de 4 gæster havde jeg haft en gæst på hele

• Måske fordi at mange af os kvinder ikke har tid/lyst til at sidde herinde i oceaner af tid ( med nogle få undtagelser ).  Er man typen der elsker at se og hør mig er stedet her fint men der er også

• Jeg kommenterer kun hvis jeg ikke kan lade være  og nogen gange skal man sidde på sine hænder, for ikke at gøre det, med alt det der bliver skrevet herinde 

Skrevet
Svendsenaalborg skrev, for 35 minutter siden:

Nu var hele præmissen for det oprindelige indlæg, at pigerne skal skrive/“give” mere netop for at skille sig ud, så vi mænd bliver opmærksomme på dem og ønsker at besøge dem i deres egenskab af gp’ere.

Det er dælme et bizart synspunkt; ikke fordi de har lyst, eller fordi det falder dem naturligt. Det ville jeg virkelig også reagere på, hvis jeg ikke var typen, der gør sådan noget naturligt. Eller bare hvis jeg var gp…

Nu er vi jo alle nødt til at sælge os selv via annoncer osv, så hvor lidt stedkendt/naturligt det føles for pigerne generelt herinde, er jeg lidt usikker på.. Og så var der altså ikke nogen der sagde at vi skulle.. Ingen blev tvunget eller afkrævet et svar så dit "skal give" virker malplaceret.. Der blev givet et venligt og velmenende råd, som vi så hver især kan vælge at følge eller ej, men vi burde da uanset alle være voksne nok til ikke at træde andre over tæerne, for at få vores mening ud..

Jeg kan vitterligt ikke se noget bizart i et godt råd..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
Bananas skrev, for 18 timer siden:

Det lyder ... eh ... trygt eller noget.

Men hvad er undervejs? Skal du lære mig inden vi tager afsted, eller når vi allerede er der?

Jeg har sgu fået noget at tænke over...:-o

Ja, jeg hjælper dig gerne :wub:

Skrevet
Svendsenaalborg skrev, for 11 timer siden:

Det ville jeg virkelig også reagere på, hvis jeg ikke var typen, der gør sådan noget naturligt. Eller bare hvis jeg var gp…

Jeg er helt enig i det Jennifer skriver ... 

JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

vi burde da uanset alle være voksne nok til ikke at træde andre over tæerne, for at få vores mening ud..

Det handler ikke om selve budskabet i indlægget, jeg refererer til - det er måden, det siges på ... 

Jeg læser også bare det TS skriver som et godt råd.

Jeg er selv een af dem, der har brugt pigernes indlæg på EG når jeg vælger hvilken pige jeg vil besøge.
De giver et indtryk af, at pigen har et engagement i det hun laver, og også har det menneskelige aspekt med.

Redigeret af sneræven

Skrevet
Mook skrev, for 6 timer siden:

Ja, jeg hjælper dig gerne :wub:

Jeg har nok brug for rigtigt meget hjælp. Men jeg kontakter dig når jeg er klar at blive hjulpet. 

Skrevet
Bananas skrev, for 17 timer siden:

Jeg har nok brug for rigtigt meget hjælp. Men jeg kontakter dig når jeg er klar at blive hjulpet. 

Det er en aftale ;)

Skrevet
Mook skrev, for 2 timer siden:

Det er en aftale ;)

Kapkunkap sige han han blot :rolleyes:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.