Hop til indhold

Hejs flaget, piger

Featured Replies

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 54 minutter siden:

Nogen har så også sagt de havde fejlvurderet min personlighed ud fra mine kommentarer

Ha ha ha jeg synes slet ikke du er skrap :wub:

Jeg får af vide at jeg ser ud og er, som de havde forestillet sig.....og det bliver sjældent uddybet, så det vælger jeg at tage positivt :lol:

• Svar 81
  • Visninger 10.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg er faktisk imponeret over " det aktive deltagerantallet"..  Sidste vagtuge der havde jeg på en dag 4 gæster alene fra eroguide.. Havde jeg ikke haft de 4 gæster havde jeg haft en gæst på hele

• Måske fordi at mange af os kvinder ikke har tid/lyst til at sidde herinde i oceaner af tid ( med nogle få undtagelser ).  Er man typen der elsker at se og hør mig er stedet her fint men der er også

• Jeg kommenterer kun hvis jeg ikke kan lade være  og nogen gange skal man sidde på sine hænder, for ikke at gøre det, med alt det der bliver skrevet herinde 

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, for 50 minutter siden:

Skøn tråd. Og enig med alle (tror jeg, hvis jeg læst indlæggene korrekt).
Kvinderne herinde adderer virkelig. Hvis bare i kvinder kunne overtage FIFA, så ville der også blive orden i den gammelmandskorrupte foldboldsverden.

Det muligtvis lidt triste er at det er de færreste udenlandske kvinder der skriver herinde (forståeligt). Men jeg anerkender at jeg lægger mig fladt ned for alle de vidunderlige trådene med @Mook. Hvis hun ikke har fået kunder herfra skal jeg æde min gamle klaphat.

Dejligt - Sweetmilf lyder jo lidt anderledes end "bitch" - og måske er du lidt af hver? Jeg har det stik modsat. Folk tror jeg er en charmerende og venlig mand til de møder mig og opdager at jeg bare er et gammelt svenskt røvhul som tager til Danmark fordi det er forbudt at være et røvhul i Sverige.

Skønt skriv. Åh, hvor er humor dog befriende. Og så er den endda svensk. Wow. Vi kan altid lære noget. Selvironi er vejen frem, når man vil hive trusserne af pigerne!!

Skrevet
  • Author
Pianistinden skrev, for 27 minutter siden:

Ha ha ha jeg synes slet ikke du er skrap :wub:

Jeg får af vide at jeg ser ud og er, som de havde forestillet sig.....og det bliver sjældent uddybet, så det vælger jeg at tage positivt :lol:

Gør det. Sådan klarer jeg tilværelsen!

Skrevet
Pianistinden skrev, for 24 minutter siden:

Jeg får af vide at jeg ser ud og er, som de havde forestillet sig...

Nja... Det var vist ikke helt det jeg sagde da jeg mødte dig til Evas fredagsbar. Så vidt jeg husker virkede Eva også... overrasket :razz: 

Skrevet
  • Author
kvinde 1966 skrev, for 4 timer siden:

Jeg kommenterer kun hvis jeg ikke kan lade være :lol: og nogen gange skal man sidde på sine hænder, for ikke at gøre det, med alt det der bliver skrevet herinde :lol:

Samme her!

Skrevet
AB455 skrev, Lige nu:

Nja... Det var vist ikke helt det jeg sagde da jeg mødte dig til Evas fredagsbar. Så vidt jeg husker virkede Eva også... overrasket :razz: 

:lol: Næ du sagde:" Nej! Er det....dig..?" :lol: og noget mere, da du fik sundet dig over overraskelsen :P:wub: 

Skrevet
Pianistinden skrev, for 11 minutter siden:

:lol: Næ du sagde:" Nej! Er det....dig..?" :lol: og noget mere, da du fik sundet dig over overraskelsen :P:wub: 

Jeg forestiller mig, at du udstråler lidt ... øøh, 'classy' ... ud fra dit profilnavn ... :P
á propos den anden tråd om 'High Class'

Det ku' ha' været spændende at møde dig til Fredagsbar, jeg er lidt nysgerrig på dig som person ... 
Vi bor i samme landsdel, men jeg er laaaaangt over din målgruppe aldersmæssigt, så jeg har ikke rigtig andre muligheder ... 
.. end Fredagsbaren ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
Pianistinden skrev, for 12 minutter siden:

Tror også jeg fik sagt noget med "du ser yngre ud end jeg havde forventet" eller det var i hvertfald det jeg mente:lol:.. 

Skrevet
sneræven skrev, for 2 minutter siden:

Jeg forestiller mig, at du udstråler lidt ... øøh, 'classy' ... ud fra dit profilnavn ... :P

Det ku' ha' været spændende at møde dig til Fredagsbar, jeg er lidt nysgerrig på dig ... 
Vi bor i samme landsdel, men jeg er laaaaangt over din målgruppe aldersmæssigt, så jeg har ikke rigtig andre muligheder ... 
.. end Fredagsbaren ... 

Jeg vil faktisk sige hun er meget mere jordnær end man måske forestillede sig udfra skriv herinde.. Jeg havde korresponderet lidt over pb herinde med den dejlige dame så jeg vidste godt lidt hvad jeg skulle forvente personlighedsmæssigt men jeg ende alligevel med at tænke "guuuud hvor er du herlig og bare helt nede på jorden og lattermild":wub:.. 

Skrevet
sneræven skrev, for 9 minutter siden:

Det ku' ha' været spændende at møde dig til Fredagsbar, jeg er lidt nysgerrig på dig som person ... 
.. end Fredagsbaren ... 

Hmmmm tja classy vil jeg godt gå med til, uden at det bliver high clas det er jeg aaaaalt for gammel til :P:lol:

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

Tror også jeg fik sagt noget med "du ser yngre ud end jeg havde forventet" eller det var i hvertfald det jeg mente:lol:.. 

DET gjorde du! :wub: Du sagde faktisk at jeg lignede én der kun var tredive (woop woop laver en lille dans :lol:

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Jeg vil faktisk sige hun er meget mere jordnær end man måske forestillede sig udfra skriv herinde.. Jeg havde korresponderet lidt over pb herinde med den dejlige dame så jeg vidste godt lidt hvad jeg skulle forvente personlighedsmæssigt men jeg ende alligevel med at tænke "guuuud hvor er du herlig og bare helt nede på jorden og lattermild":wub:.. 

I er begge stærke profiler herinde, du og Pianistinden. Og så er I tilmed søde, lyserøde, begavede,  lettere rapkæftede og dejligt frække. Jeg bliver varm af det. Se bare hvordan kommunikation fremmer forståelsen - og lysten!

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Ååååååårh :wub:<3

Du var lige præcis som jeg havde forestillet mig og hørt (shit hun snakker!) :lol::P og lige til at folde sammen og putte i lommen og tage med hjem :lol::wub:

Er ret vild med at EG ikke kun beriger min bevidsthed og indsigt men også tildeler nye dyrebare relationer med fantastiske mennesker som du :wub:

Skrevet
Pianistinden skrev, for 5 minutter siden:

Ååååååårh :wub:<3

Du var lige præcis som jeg havde forestillet mig og hørt (shit hun snakker!) :lol::P og lige til at folde sammen og putte i lommen og tage med hjem :lol::wub:

Er ret vild med at EG ikke kun beriger min bevidsthed og indsigt men også tildeler nye dyrebare relationer med fantastiske mennesker som du :wub:

Den kan sku noget særligt vores egen lille oase af socialrealisme:wub::P.. 

Skrevet
Pianistinden skrev, for 35 minutter siden:

Du var lige præcis som jeg havde forestillet mig og hørt (shit hun snakker!)

På dét punkt var Jennifer, som jeg før har skrevet, en total overraskelse for mig de gange, jeg har mødt hende ... 
Jeg havde forventet det samme som du beskriver, første gang.
Men Jennifer er nok den mest stille og milde - næsten generte - pige jeg har mødt i de år jeg har besøgt piger ... 
Een af grundene til jeg ikke har skrevet en anmeldelse, er, at jeg tror at mange ikke vil tro på det jeg skriver ... :D:D

Jennifer og jeg har skrevet om det i en anden tråd ...
Det handler meget om at hun er rigtig god til at 'tune sig ind' på dén gæst hun er samme med ... både behov og væremåde
Og selv om jeg i nogle sammenhæng kan være meget ordrig (fremgår måske :wub: ... ) så er jeg tit lidt forsigtig med at snakke for meget ved et besøg ..
Har det med at komme galt af sted .. eller tro jeg er kommet galt af sted ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
sneræven skrev, for 12 minutter siden:

På dét punkt var Jennifer, som jeg før har skrevet, en total overraskelse for mig de gange, jeg har mødt hende ... 
Jeg havde forventet det samme som du beskriver, første gang.
Men Jennifer er nok den mest stille og milde - næsten generte - pige jeg har mødt i de år jeg har besøgt piger ... 
Een af grundene til jeg ikke har skrevet en anmeldelse, er, at jeg tror at mange ikke vil tro på det jeg skriver ... :D:D

Jennifer og jeg har skrevet om det i en anden tråd ...
Det handler meget om at hun er rigtig god til at 'tune sig ind' på dén gæst hun er samme med ... både behov og væremåde
Og selv om jeg i nogle sammenhæng kan være meget ordrig (fremgår måske :wub: ... ) så er jeg tit lidt forsigtig med at snakke for meget ved et besøg ..
Har det med at komme galt af sted .. eller tro jeg er kommet galt af sted ... 

Hmm sjovt .. her gik jeg og troede at jeg var den eneste der havde set/oplevet en stille og måske genert Jennifer … men ja, jeg er nok også selv lidt stille ;-) 

Redigeret af Sønderjyden68

Skrevet

.. nå, det var et sidespring ... 
I forbindelse med oplægget ...

Jo, jeg savner også i dén grad pigerne i debatterne ... 
Der var mange aktive lyserøde et års tid før corona, men så gik det ned ad bakke, og så kom Corona ... 
Og så lukkede Cassiopeiastars ... 
Rigtig ærgerligt, for af een eller anden grund var der især en del Cassiopeia-piger, der var aktive på forum.
Jeg har indtryk af at der nu også er nogle rigtig interessante piger på Pussy Galores, og mange af dem er medlemmer herinde, men de skriver ikke ... desværre .. 

Véd ikke om det er et kulturskifte, eller hvad pokker det skyldes ... 

Der er ikke så mange danske piger længere, men dog stadigvæk nogen, både privat/diskret og på de sidste klinikker ... 

Skrevet

Sneræv : Sidespring er de bedste. :-)  For mange år siden i en herværende stor dansk bank blev der årligt afholdt idrætsdag. Der var 2 discipliner der ikke var på den officielle liste, men begge var meeget større end den største officielle.  Den ene var total druk og den anden var ja rigtig godt gættet 'sidespring'

Den der Fredagsbar er squ noget særligt :-) der sad vi 4 mænd og 5 købekvinder og 'Tele Conny'.

Jeg skal love for at de herlige kvinder hejste flagene :-) Der var ingen der var stille og forsagt og bly. Den fik på alle tangenter og på mit køns vegne må jeg rødme over nogle af de eksempler der blev givet på kunders opførsel :-)  

Når nu vi er landet i den gensidige roseklub så kendte jeg jo ingen af d'damer på forhånd, udover afhøringen fra Madam Eva. Da vi kom til at tale om Strassen var vi i hvert fald på bølgelængde. Men mødet med en flok kvinder der på ingen måde gik i et med panelerne, og bramfrit deltog i enhver debat, og akcepterede kommentarer der vil have fået os buret inde eller fyret af Me Too bevægelsen var en oplivende oplevelse for en gammel libertiner.

Hold da kæft hvor har der været og er stadig tabuisering i denne branche ligesom brødnid vist er ret udbredt.

Det var vi fri for her.

Kann sein at jeg inden næste Fredagsbar har besøgt nogle af de dejlige kvinder.

Skrevet

Når jeg ytrer mig herinde er det bestemt ikke for at lave reklame. 

Ja faktisk bliver jeg lidt beskæmmet hvis jeg oplever at mit skriv læses gennem " liderlige" briller. 

Jeg deltager i debatter herinde fordi jeg ikke kan lade være og fordi jeg har en holdning og et perspektiv på tingene som jeg tror og håber kan nuancere tingene lidt-  og jeg vil gerne tages alvorligt. 

Jeg har indimellem overvejet om jeg skulle oprette en helt anonym profil som er helt kønsneutral, eks " whoamI" eller " hvemder" eller noget andet. Men jeg ville jo alligevel komme til at afsløre mig selv før eller siden hvis jeg eks skulle skrive om egne erfaringer. 

Men pointen er nok bare at ikke alle lyserøde profiler skriver for st gøre opmærksom på dem selv men faktisk skriver fordi de føler de har noget at bidrage med til emnet der debatteres. Og ikke alle lyserøde profiler ønsker at blive set på som købepiger når de debatterer. 

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet
  • Author
Den lille frøken skrev, for 40 minutter siden:

Når jeg ytrer mig herinde er det bestemt ikke for at lave reklame. 

Ja faktisk bliver jeg lidt beskæmmet hvis jeg oplever at mit skriv læses gennem " liderlige" briller. 

Jeg deltager i debatter herinde fordi jeg ikke kan lade være og fordi jeg har en holdning og et perspektiv på tingene som jeg tror og håber kan nuancere tingene lidt-  og jeg vil gerne tages alvorligt. 

Jeg har indimellem overvejet om jeg skulle oprette en helt anonym profil som er helt kønsneutral, eks " whoamI" eller " hvemder" eller noget andet. Men jeg ville jo alligevel komme til at afsløre mig selv før eller siden hvis jeg eks skulle skrive om egne erfaringer. 

Men pointen er nok bare at ikke alle lyserøde profiler skriver for st gøre opmærksom på dem selv men faktisk skriver fordi de føler de har noget at bidrage med til emnet der debatteres. Og ikke alle lyserøde profiler ønsker at blive set på som købepiger når de debatterer. 

God og tankevækkende nuancering....tak for den.

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 58 minutter siden:

. Og ikke alle lyserøde profiler ønsker at blive set på som købepiger når de debatterer. 

Ligesom ikke alle mænd ønsker at blive reduceret til sexkøbere, når de debatterer.

Skrevet
Bananas skrev, for 4 timer siden:

Men jeg anerkender at jeg lægger mig fladt ned for alle de vidunderlige trådene med @Mook

Mange tak. :)

Men jeg synes bare nogle af mine tråde havde måske været for grimmer og ukonkrete, når især når jeg taler med den følelse af en forpinthed - og når et reelt og meget alvorlig problem er opstået. Jeg ved det burde ikke kunne være muligt når der er tale om en kommunikationsforum :) ... Men disse tråde taler sandt :) 

Jeg er herinde dels fordi, jeg nogle gange har brug for at vide om nogle ting, jeg ikke vidste, derfor jeg læser med - også dels jeg kan lide at læse når folk herinde kommenterer og kan håndtere i debattråd som meget nyttige og forsigtige, og hvor jeg ikke selv kunne. :)selvom jeg godt ved at forsigtighed er de modiges intelligens. Der er nogle der kan. De fleste af jer er dygtige og hjælpsomme, hvor I er så kompetencegivende til at bidrage hvad som helst, når folk efterlyser noget herinde, synes jeg <3

Skrevet
8000 skrev, for 4 timer siden:

Jeg kender en der har kørt 350 kmt bare for at invitere hende på klub

Let try second chance — and that’ll inspire you to try/ do again B)

Skrevet
Mook skrev, for 59 minutter siden:

Let try second chance — and that’ll inspire you to try/ do again B)

Lavede en gang en film om en swingerklub - uden at deltage selv. En spøjs oplevelse.

Mangler vi ikke en fortælling om hvordan det gik for dig, @Mook?

Skrevet
Signor Cuoco skrev, den 17.11.2022 at 12:50:

Mere end nogensinde gælder det om at skille sig ud fra mængden. At hejse sit flag i masten midt i det grå ocean.

[..]

Jeg nåede hertil og tænkte: “Yes! Præcis! Vildere og frækkere billeder og flere orgier, gangbangs og liderlige tekster!”

Og så handlede det bare om, at pigerne skal ytre deres mening om dette og hint…:lol:

Hvis de har noget at byde ind med, skal de da endelig gøre det; det gennemsnitlige indlæg fra pigerne herinde er langt mere begavet end det tilsvarende fra os mænd, men som en møde at sælge varen på?

Det virker faktisk helt forkert i mine øjne at tænke pigernes indlæg sådan:huh: Sådan ret “gammel, hvid, cis-kønnet mand”-agtigt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.