Hop til indhold

Hejs flaget, piger

Featured Replies

Skrevet
Bananas skrev, for 17 timer siden:

Mangler vi ikke en fortælling om hvordan det gik for dig, @Mook?

Der var utrolig mange mænd at vælge. Så vidste ikke hvad jeg skulle gøre, og hvem skulle vælges. Men beslutningen var bare med at komme afsted ....

Hvis du interesser dig i at vide mere, er du velkommen til til at tage med os — vi skal snart besøge stedet igen når det er lysten. Det ville være endnu mere hyggeligere at have dig med på tur.. Kunne det være en relevant mulighed for dig @Bananas ? :x

• Svar 81
  • Visninger 10.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg er faktisk imponeret over " det aktive deltagerantallet"..  Sidste vagtuge der havde jeg på en dag 4 gæster alene fra eroguide.. Havde jeg ikke haft de 4 gæster havde jeg haft en gæst på hele

• Måske fordi at mange af os kvinder ikke har tid/lyst til at sidde herinde i oceaner af tid ( med nogle få undtagelser ).  Er man typen der elsker at se og hør mig er stedet her fint men der er også

• Jeg kommenterer kun hvis jeg ikke kan lade være  og nogen gange skal man sidde på sine hænder, for ikke at gøre det, med alt det der bliver skrevet herinde 

Skrevet
Exchange-Student skrev, den 17.11.2022 at 15:45:

Though I am not really active anymore, I still get messages from eroguide-users, and I am not even making advertisements.. so for sure! Writting here is effective, but mostly, it is entertaining :) I still take a look at this forum pretty often, though I am not looking for more guests :)!! 

I miiiiss you:x

Skrevet
Mook skrev, for 21 timer siden:

Der var utrolig mange mænd at vælge. Så vidste ikke hvad jeg skulle gøre, og hvem skulle vælges. Men beslutningen var bare med at komme afsted ....

Hvis du interesser dig i at vide mere, er du velkommen til til at tage med os — vi skal snart besøge stedet igen når det er lysten. Det ville være endnu mere hyggeligere at have dig med på tur.. Kunne det være en relevant mulighed for dig @Bananas ? :x

Nu blev jeg sgu genert. Første gang siden jeg var 14.:wub:

Skrevet
moden libertiner skrev, den 17.11.2022 at 23:29:

Sneræv : Sidespring er de bedste. :-)  For mange år siden i en herværende stor dansk bank blev der årligt afholdt idrætsdag. Der var 2 discipliner der ikke var på den officielle liste, men begge var meeget større end den største officielle.  Den ene var total druk og den anden var ja rigtig godt gættet 'sidespring'

Har du også arbejdet i Unibank ?

Idrætsdagene var totalt fede fester og efter en af dem frygtede jeg faktisk, atjeg have fåået 'en uønsket souvenir med hjem'  (heldigivs falsk alarm.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, den 17.11.2022 at 12:50:

Mere end nogensinde gælder det om at skille sig ud fra mængden. At hejse sit flag i masten midt i det grå ocean.

Derfor er det mærkeligt, at der ikke er flere af pigerne, som deltager i debatten herinde eller skriver selvstændige indlæg.  Her tænker jeg selvfølgelig især på de danske piger og de, der kan formulere sig på engelsk. De få, der gør det, står meget stærkere i læsernes bevidsthed end de, der blot satser på en glitrende annonce. Ved at afsløre lidt af sig selv som menneske, pirrer man nysgerrigheden og gør sig mere interessant overfor i alt fald en del af de potentielle kunder.

Ja, det kan give skuffelser og bump på vejen, hvis debatten er hed. Men PR-værdien er større end bumpene. Jeg er i kommunikationsbranchen, blot til info.

Måske fordi at mange af os kvinder ikke har tid/lyst til at sidde herinde i oceaner af tid ( med nogle få undtagelser ). 
Er man typen der elsker at se og hør mig er stedet her fint men der er også mange der ikke gider at bruge tid på det. Nogle har brug for bekræftelse i deres gøren og laden og andre ikke. Jeg er en privat person som ikke deler ud af mit indre til fremmede medmindre jeg har en god kemi med dem og står ansigt til ansigt med dem. 
 Jeg bruger heller min tid på at sutte pik eller lufte hundene end at sidde og kommentere på alt mulig ligegyldigt bare for at blive set og hørt. En sjældent gang imellem kommentere jeg også herinde som nu ellers ikke.

Tænker at mange andre kvinder tænker ligeledes derfor de ikke kommentere herinde. 

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 29 minutter siden:

Måske fordi at mange af os kvinder ikke har tid/lyst til at sidde herinde i oceaner af tid ( med nogle få undtagelser ). 
Er man typen der elsker at se og hør mig er stedet her fint men der er også mange der ikke gider at bruge tid på det. Nogle har brug for bekræftelse i deres gøren og laden og andre ikke. Jeg er en privat person som ikke deler ud af mit indre til fremmede medmindre jeg har en god kemi med dem og står ansigt til ansigt med dem. 
 Jeg bruger heller min tid på at sutte pik eller lufte hundene end at sidde og kommentere på alt mulig ligegyldigt bare for at blive set og hørt. En sjældent gang imellem kommentere jeg også herinde som nu ellers ikke.

Tænker at mange andre kvinder tænker ligeledes derfor de ikke kommentere herinde. 

Jeg er helt vild med din prioritering af din tid …, det er også fint og gå tur med dine søde hunde :-)  .., smil .., 

Skrevet
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Jamen Ida dog. Er du slet ikke klar over, hvad det kan gøre for din forretning, hvis du viser, at du ikke blot er skidegod til at sutte pik (:x…), men at du også er kærlig/ærlig, god mod dyr, kosmopolitisk og filosofisk?… Tænk dog på omsætningen og skid dine fine fornemmelser et stykke; hvem har brug for at være tro mod sig selv, når et orakel fra selveste kommunikationsbranchen nu fortæller dig, at du bare skal give noget mere af dig selv for at skille dig ud og dermed omsætte for mere?!…:lol:

Skrevet
Svendsenaalborg skrev, for 23 minutter siden:

Jamen Ida dog. Er du slet ikke klar over, hvad det kan gøre for din forretning, hvis du viser, at du ikke blot er skidegod til at sutte pik (:x…), men at du også er kærlig/ærlig, god mod dyr, kosmopolitisk og filosofisk?… Tænk dog på omsætningen og skid dine fine fornemmelser et stykke; hvem har brug for at være tro mod sig selv, når et orakel fra selveste kommunikationsbranchen nu fortæller dig, at du bare skal give noget mere af dig selv for at skille dig ud og dermed omsætte for mere?!…:lol:

Nå for søren da også. Så må jeg heller dreje nøglen eller slikke lidt røv herinde:D 

Syntes også at min dage på jobbet er gået et par %dele ned med mine bookinger men det er jo fordi jeg ikke sidder og kloger mig herinde:D:D

Tak for at gøre mig opmærksom på det:wub:

Skrevet

Hmmmm jeg har ikke før nu i denne tråd, set nogen andre GP'er eller mænd nedgøre de kvinder der blander sig i debatterne og påstå at have brug for bekræftelse/se mig, hør mig/ ....ej heller nogen nedgøren af de kvinder der vælger at holde sig mere privat.....

Respekt for hinandens valg, burde være nr 1 i lige præcis denne branche

Skrevet
Pianistinden skrev, for 18 minutter siden:

Hmmmm jeg har ikke før nu i denne tråd, set nogen andre GP'er eller mænd nedgøre de kvinder der blander sig i debatterne og påstå at have brug for bekræftelse/se mig, hør mig/ ....ej heller nogen nedgøren af de kvinder der vælger at holde sig mere privat.....

Den holdning har du så sandelig ret til at have men hvis mit skriv krænker nogen så er der også tråde om det. Jeg giver min holdning til kende og kan man ikke tåle den så er det bare øv. 

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

Den holdning har du så sandelig ret til at have men hvis mit skriv krænker nogen så er der også tråde om det. Jeg giver min holdning til kende og kan man ikke tåle den så er det bare øv. 

Din holdning omkring at det kun handler om at blive set og hørt når man ytrer sig herinde - gælder den også de mandlige profiler? 

Altså når en mand/ sexkøber ytrer sig herinde så handler det kun om at blive set og hørt? 

Eller mener du det kun gør sig gældende hvis profilen er lyserød? 

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 22 minutter siden:

Din holdning omkring at det kun handler om at blive set og hørt når man ytrer sig herinde - gælder den også de mandlige profiler? 

Altså når en mand/ sexkøber ytrer sig herinde så handler det kun om at blive set og hørt? 

Redigeret af sweetstone
fejl

Skrevet

Som den gamle salige Simon Spies sagde : Dårlig omtale er bedre end ingen omtale. Og nu har nogen så fundet ud af at han squ betalte, endda godt for sine udskejelser. :-) Og er blevet krænkede af det.

Så Ida tænk om at lidt bevidst medvirken herinde  kunne føre til at du ikke fik så meget td til at gå med hunden men med af 'gnave gren' som de siger nede i Strassen :-)

Du ved det i offentligt sprog hedder 'indtægstdækket virksomhed' 

Håber du som julegave får maange pikke at slikke. :-) Jeg er selv vild med det. Ups fik jeg afsløret noget der og kan det krænke andre ?

Skrevet
sweetstone skrev, for 6 minutter siden:

De sidste to linjer har jeg ikke skrevet. Så du citerer mig forkert;)

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 2 minutter siden:

De sidste to linjer har jeg ikke skrevet. Så du citerer mig forkert;)

Sorry håber det er rettet nu.

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 35 minutter siden:

Hvis du læste mit først indspark i tråden så skriver jeg nogen og ikke alle mere end en gang. Så hvem der føler sig krænket af mit indslag er jo op til folk selv. 

Og det er ikke kun gældende for de lyserøde. Så vil jeg jo snart blive hængt ud som racist. 

Redigeret af Frodige Ida

Skrevet
  • Author
Pianistinden skrev, for 1 time siden:

Tak. For denne nødvendige kursregulering af min tråd. Respekt for forskellighed er jo netop det, der gør debatter og livet interessante.

Skrevet
Bananas skrev, for 22 timer siden:

Nu blev jeg sgu genert. Første gang siden jeg var 14.:wub:

Du bliver oplært undervejs <3

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 4 timer siden:

Jeg bruger heller min tid på at sutte pik eller lufte hundene end at sidde og kommentere på alt mulig ligegyldigt bare for at blive set og hørt.

Jeg bruger faktisk også min tid til noget vigtigere end at sidde herinde og skrive frem og tilbage med andre herinde. Men en dag har 24 timer, synes det er meget. 
Jeg er så glad for at jeg kunne være her og skrive alt om SEX, da det er umuligt at gøre det på min LinkedIn profil og mine kollegaer, nemlig. 

Skrevet

Jeg synes heldigvis ikke nogen af jer dejlige mennesker (med få undtagelser), eller hvad i har at fortælle, er ligegyldige så mig slipper i ikke for<3.. 

Jeg ytre gerne min mening også selvom andre så måske hellere vil lufte hunden end læse det.. Hos en enkel eller 2 herinde der vil jeg faktisk hellere miste en storetånegl end at læse med.. Det kan jo heldigvis ordnes med en blokering..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Jeg synes heldigvis ikke nogen af jer dejlige mennesker (med få undtagelser), eller hvad i har at fortælle, er ligegyldige så mig slipper i ikke for<3.. 

Jeg ytre gerne min mening også selvom andre så måske hellere vil lufte hunden end læse det.. Hos en enkel eller 2 herinde der vil jeg faktisk hellere miste en storetånegl end at læse med.. Det kan jo heldigvis ordnes med en blokering..

Men du læser jo med alligevel så hvordan gik det med neglen:D eller var det måske bare en lille overdrivelse igen igen;)

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 32 minutter siden:

Men du læser jo med alligevel så hvordan gik det med neglen:D eller var det måske bare en lille overdrivelse igen igen;)

Nogen gange sker tingene jo ufrivilligt.. F.eks når andre citerer opslag:P.. Så jeg nåede ikke at finde tangen frem først heldigvis:lol:.. 

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 7 timer siden:

Jeg må indrømme, jeg var - sagt i al respekt - også tæt på at hvæse temmelig kraftigt ad ovenstående ... 

Nogle af os - blandt andet mig selv ;) - elsker at skrive, og det er fint med mig at andre læser det ...
(Hvad de så nok ikke nødvendigvis gør, men det kan jeg leve med ... :D  :D )
At skrive er en fin måde at få styr på tankerne på, og nogle gange kan man få gode og konstruktive input fra andre ... 

"Se mig hør mig ... "
Tjah ... 
Hvis der ikke var nogen der elskede "se-mig-hør-mig" så ville der ikke være nogen skuespillere, forfattere, lærere, præster, journalister ... osv osv
Jeg er selv en løjerlig filejs på det punkt ...
Jeg er på nogen måder en stille og tilbagetrukket type . eller virker i hvert fald sådan ..
Men jeg har undervist i over 40 år, og jeg e-l-s-k-e-r at være 'på', at være 'i centrum' ... 
Og det skal jeg jo være, i det job ... 
Hvis man ikke får eet eller andet kick' ud af dét er man da ilde stedt ...
Hvis vi ikke snakker sammen, hvordan hulen ska' vi så lære noget af hinanden ... 

Skrevet

@sneræven jeg tror faktisk det er ganske menneskeligt at blive irriteret/trist når man selv, eller noget man interesserer sig for, bliver kaldt ligegyldigt eller opmærksomhedssøgende<3..

Jeg synes egentlig generelt at man burde holde sig fra at nedgøre andre bare fordi man ikke er interesseret i det samme.. Det er bare ikke alle der har lært at kommunikerer på en ordentlig og voksen måde.. Og hvis man er usikker på hvordan andre vil modtage det man har at sige så burde man måske læse det igennem igen og fjerne de ting der kan sårer andre..

Skrevet
Mook skrev, for 8 timer siden:

Du bliver oplært undervejs <3

Det lyder ... eh ... trygt eller noget.

Men hvad er undervejs? Skal du lære mig inden vi tager afsted, eller når vi allerede er der?

Jeg har sgu fået noget at tænke over...:-o

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.