Hop til indhold
Guest Pophair

Tid til farvel

Recommended Posts

Guest Pophair

Min tid er slut på denne side. Gennem årerne har sitet udviklet sig til en børnehave. Regelrytteriet er skod og der gives ban uden forklaring. Jeg har været her for at skrive anmeldelser, som sitet tjener godt på, har fundet mange annoncer med fakebilleder mm, som også tjener til sitets formål,  alt sammen gratis. Der gives ikke meget respons på det.

Der er gået spørgejørgen i mange opslag, det kniber for nogle medlemmer at tænke selv og foretage et enkelt opkald til gp, for at få svar på selv simple spørgsmål.

Der stilles spørgsmål som ikke hører hjemme på sitet, men hører hjemme på en datingside.

Jeg har ikke skrevet anmeldelser i et stykke tid, da jeg føler der ikke rigtigt gives noget tilbage, da mange bare snylter på siden her. 

Debatter kører i sandet, når der endelig køres en debat .

Så tak for denne gang, jeg vil videre. 

Lader opslaget hænge her et par timer, hvis der er nogen der har en kommentar. Blomster, chokolade mv , modtages med tak :)

Hygge til jer alle 

 

 

 

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The spoon

Kan godt forstå dig. 
jeg var selv kommet til den samme konklusion, og holdte mig væk i 6 mdr, før jeg “faldt i gryden” og oprettede mig igen, da der var noget jeg var nød til at kommenter, men ja det er gået tilbage for siden. Det kan især ses Når man kigger på forsiden, af Forum, og kan se at der er mange indlæg som ikke er kommenteret i mange timer, ja mange i flere dage.

god vind fremover, og måske falder du også i gryden om noget tid.

Redigeret af The spoon
Store tommelfinger stavefejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 31 minutter siden:

Min tid er slut på denne side. Gennem årerne har sitet udviklet sig til en børnehave. Regelrytteriet er skod og der gives ban uden forklaring. Jeg har været her for at skrive anmeldelser, som sitet tjener godt på, har fundet mange annoncer med fakebilleder mm, som også tjener til sitets formål,  alt sammen gratis. Der gives ikke meget respons på det.

Der er gået spørgejørgen i mange opslag, det kniber for nogle medlemmer at tænke selv og foretage et enkelt opkald til gp, for at få svar på selv simple spørgsmål.

Der stilles spørgsmål som ikke hører hjemme på sitet, men hører hjemme på en datingside.

Jeg har ikke skrevet anmeldelser i et stykke tid, da jeg føler der ikke rigtigt gives noget tilbage, da mange bare snylter på siden her. 

Debatter kører i sandet, når der endelig køres en debat .

Så tak for denne gang, jeg vil videre. 

Lader opslaget hænge her et par timer, hvis der er nogen der har en kommentar. Blomster, chokolade mv , modtages med tak :)

Hygge til jer alle 

1*hGJg7gsuyXGB0g94els3uQ.jpeg                   

Det er lidt sløjt her for tiden. Også jeg er sløj. Markedet er sløjt. Men et blomster skal du have på din vej.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 8 minutter siden:

Det er lidt sløjt her for tiden. Også jeg er sløj. Markedet er sløjt. Men et blomster skal du have på din vej

Nu er det efterår, hvad med en Præstepik eller to til at pirre sanserne:

1054231049_prstepikstinksvamp_og_hekseaeg(2).thumb.jpg.4825abb8f230d40bb5d28c4046feeb64.jpg

 

338493859_pstepikdownload.jpg.ae53842f50d9c3e83a96d0fcc23646f3.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 53 minutter siden:

Min tid er slut på denne side. Gennem årerne har sitet udviklet sig til en børnehave. Regelrytteriet er skod og der gives ban uden forklaring. Jeg har været her for at skrive anmeldelser, som sitet tjener godt på, har fundet mange annoncer med fakebilleder mm, som også tjener til sitets formål,  alt sammen gratis. Der gives ikke meget respons på det.

Der er gået spørgejørgen i mange opslag, det kniber for nogle medlemmer at tænke selv og foretage et enkelt opkald til gp, for at få svar på selv simple spørgsmål.

Der stilles spørgsmål som ikke hører hjemme på sitet, men hører hjemme på en datingside.

Jeg har ikke skrevet anmeldelser i et stykke tid, da jeg føler der ikke rigtigt gives noget tilbage, da mange bare snylter på siden her. 

Debatter kører i sandet, når der endelig køres en debat .

Så tak for denne gang, jeg vil videre. 

Overvejende enig i dine betragtninger - især efter den aften "Barbie" blev smidt ud (hun gik for vidt, men dokumenterede nogle åbenlyse problemer).

Har du fundet et alternativ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Pinkman skrev, for 7 minutter siden:

Overvejende enig i dine betragtninger - især efter den aften "Barbie" blev smidt ud (hun gik for vidt, men dokumenterede nogle åbenlyse problemer).

Har du fundet et alternativ?

Har jeg ikke og har heller ikke ledt. Har fået nogle gode forbindelser herinde, både med gp'er og nogle medlemmer. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, 1 time siden:

Der er gået spørgejørgen i mange opslag, det kniber for nogle medlemmer at tænke selv

Enig

Pophair skrev, 1 time siden:

Der stilles spørgsmål som ikke hører hjemme på sitet, men hører hjemme på en datingside.

Jeg har ikke skrevet anmeldelser i et stykke tid, da jeg føler der ikke rigtigt gives noget tilbage, da mange bare snylter på siden her. 

Og enig. Det er ikke mange, men heldigvis dog nogen, som gerne både yder og nyder.

Tak for dine bidrag gennem årene, @Pophair.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for at  bidraget positivt til EG @Pophair , jeg håber at du vil overveje dit fravel til EG en gang mere...... Lad for guds skyld og alle vi andre være med at slette din profil....Du har sikket meget mere at bidrage med :)

Bananas skrev, for 43 minutter siden:

Regelrytteriet er skod og der gives ban uden forklaring.

Måske det kan skyldes nye moderatorer, som der lige skal have taget mødomen ;)

Pophair skrev, 1 time siden:

Jeg har været her for at skrive anmeldelser, som sitet tjener godt på, har fundet mange annoncer med fakebilleder mm, som også tjener til sitets formål,  alt sammen gratis

Det er vi rigtig mange som der er glade for og sætter pris på, men vi er nok også for dårlige til at trykke på "synes om" og "tak" desværre :(

Pophair skrev, 1 time siden:

Der er gået spørgejørgen i mange opslag, det kniber for nogle medlemmer at tænke selv og foretage et enkelt opkald til gp, for at få svar på selv simple spørgsmål.

Det har du fuldstændig ret i og hvis alle lige ville bruge søgefunktionen før de oprettet en ny tråd, så var vi kommet rigtig langt ;)

Jeg vil ønske dig alt godt fremover og masser af fisse :biggrin:

Kan du have en fantastisk dejlig dag: :)

Venlig hilsen 

lille_peter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit

Jeg forstår dine overvejelser og konklusion. Jeg har også været ude et par gange. Bl.a. fordi der er medlemmer, der konsekvent afsporer temaet i en tråd eller kommer med ligegyldige kommentarer. Og når jeg tænker over det, tror jeg også tager mit gode tøj, hanker op i min ransel og finder vejen ud. 

De bedste hilsner til dem, der fortsat tror på Eroguide

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The spoon

Et par ting til overvejelse, @Pophairtaler af egen erfaring.

  1. Lad være med at slette din profil, bare lock out, hvis du kommer tilbage, så er du nemmer at genkende, samt dine indstillinger, blokerede medlemmer, postkasse mm er intakt. Se nummer 5.
  2. du finder ud af hvor meget tid du bruger på siden, når du pludselig ikke er på hele tiden, og det er sku meget, taler især for mig selv.
  3. du kan jo godt kigge, når du er offline ^_^ men hold da op hvor er der mange der skriver noget dumt, som man har lyst til at kommenter, jeg kunne holde mig væk i 6 mdr, og det holdt hårdt.
  4. hvis du har slået det til, så kan man se på din profil hvornår du sidst var online.
  5. hvis man ikke vil ejerens bedste, så skal man slette sin profil, da sidens værdi er ud fra hvor mange bruger der er på siden :blink:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 23 minutter siden:
 Bananas skrev, 1 time siden:

Regelrytteriet er skod og der gives ban uden forklaring.

Det har ikke Bananas skrevet. Men pyt med det. Det er 31 okt 2022 og @Pophair skal ud på en lang rejse uden sinne venner på EG, då skal man jo ikke pille i hvem som skrev hvad vel...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 6 minutter siden:

Det har ikke Bananas skrevet. Men pyt med det. Det er 31 okt 2022 og @Pophair skal ud på en lang rejse uden sinne venner på EG, då skal man jo ikke pille i hvem som skrev hvad vel...

Beklager,  jeg kom til at citere Pophiar's  inlæg, i dit indlæg :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Afsporinger, dumme kommentarer, regler og andet til trods, findes der vel ikke et bedre alternativ?

Jeg har da stadig stor nytte af mange anmeldelser herinde

Har aldrig rigtig forstået folks behov for at sige farvel - hvis man ikke gider mere så luk ned, ingen grund til at fortælle os andre om det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit
The spoon skrev, for 28 minutter siden:

Et par ting til overvejelse, @Pophairtaler af egen erfaring.

  1. Lad være med at slette din profil, bare lock out, hvis du kommer tilbage, så er du nemmer at genkende, samt dine indstillinger, blokerede medlemmer, postkasse mm er intakt. Se nummer 5.
  2. du finder ud af hvor meget tid du bruger på siden, når du pludselig ikke er på hele tiden, og det er sku meget, taler især for mig selv.
  3. du kan jo godt kigge, når du er offline ^_^ men hold da op hvor er der mange der skriver noget dumt, som man har lyst til at kommenter, jeg kunne holde mig væk i 6 mdr, og det holdt hårdt.
  4. hvis du har slået det til, så kan man se på din profil hvornår du sidst var online.
  5. hvis man ikke vil ejerens bedste, så skal man slette sin profil, da sidens værdi er ud fra hvor mange bruger der er på siden :blink:.

Tak for rådet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt så emsig adm er for at give karantæne/advarsler. Stiller man en adm  et konkret spørgsmål, vedr login i PM, er der efter 3 mdr stadigvæk intet svar på spørgsmål. Håber ikke mit opslag endnu en gang læner sig op ad ansporing for “kongerne”

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ringer aldrig til en GP men møder bare op. Det kan være en af grundene til at folk spørger efter adresser. Når man ringer er man ikke anoynym mere. De ved hvem du er. De fleste GPer tager ikke privat nummer

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 2 timer siden:

Regelrytteriet er skod og der gives ban uden forklaring.

Der er aldrig givet forklaring ved ban, men hvis man læser reglerne giver det måske klarhed. Jeg synes det er fint, at nogen passer på tonen herinde. Dels fordi det ikke skader at tale ordentligt til hinanden, dels fordi det er et offentligt forum hvor alle kan læse med, også prostitutionsmodstanderne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mandpaa53 skrev, for 29 minutter siden:

Jeg ringer aldrig til en GP men møder bare op. Det kan være en af grundene til at folk spørger efter adresser. Når man ringer er man ikke anoynym mere. De ved hvem du er. De fleste GPer tager ikke privat nummer

Pointen ved privat diskret er at man ikke bare møder op. Hvis adressen ikke står i annoncen, så skal den ikke deles.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 3 timer siden:

 

Har aldrig rigtig forstået folks behov for at sige farvel - hvis man ikke gider mere så luk ned, ingen grund til at fortælle os andre om det :) 

Heller ikke nogen grund til ikke at gøre det. Hvis man nu har det behov.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 timer siden:

Pointen ved privat diskret er at man ikke bare møder op. Hvis adressen ikke står i annoncen, så skal den ikke deles.

ja du har ret, selvom det er en offentlig hemlighed hvor de bor

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Utilregnlig

Så fik Pophair alligevel ret i sin påstand om bla afsporing som netop var en af grundende til sit sidste farvel som nu er bevist, så hvad med at komme tilbage til tråden og dens opstart og farvel til Pophair :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...