Hop til indhold
Guest Pophair

Tid til farvel

Recommended Posts

Guest Pophair
Anders The Man skrev, 1 time siden:

Hej pophair

For mange er der ikke kontakt til "motherboardet, derfor må der spørges, om alt, lige fra kaffemaskiner, til hvordan man ringer til en Gp.

Den lader vi lige stå, for at tage sølvpapirshatten på!

Et board, dør helt automatisk, hvis man smider alle dem ud, der debattere, og går til stålet,

og det er det der er ved at ske med det her board og ledelsen har kun set en løsning på problemer: ban og udsmidning.

Ingen kommunikation.

Sørgeligt.

 

Du har 100 % ret i dine antagelser . Det er trist, men selvfølgelig, sitet bliver ikke bedre end de medlemmer der er her

Er p ...træt af alle de dumme spørgsmål og forespørgsler der dukker op ind i mellem.

Ja, jeg kan bare schrolle videre, men tager så hele skridtet og får slettet min bruger.

Jeg Har været med siden Venuslogen , sidst i 90erne. Tiden var anderledes dengang, I know. 

Der var ikke så mange on budet og en side som Venuslogen havde kronede dag, lige indtil ledelsen blev uenige, så var det lukket ned :) Internettet var nyt,  så det var fedt at ha en side, man kunne skøjte rundt på.

I denne tid, kan jeg bruge andre steder til det jeg søger. Jeg er ligeglad med debatterne, der går som regel "klogeåge" i den alligevel .

Ja, det er gratis at være medlem, for ellers ville der være nada medlemmer her på siden.

Det gratis medlemsskab , kommer også tilfældigt tilbage, når der skrives anmeldelser og gives klik på sitet, det giver kassen.

Nå men jeg venter jo stadig på at blive lukke utmd herfra "anstalten "

Søgte om det i mandags  :) Det er sgu træls man er låst i medlemsskabet, minder lidt om META.

l Ja , jeg kunne logge ud , men det vil jeg ikke. Måske skal jeg svine i en debat eller noget, så plejer det at gå hurtigt.

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Mis4 skrev, for 6 timer siden:

Øverste højre hjørne, klik på dit navn:

Profil-kontoindstillinger-delete my account

Jo kloge, har jeg jo gjort i mandags :)

 

 

Screenshot_20221104-204240-739.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Laurits Betjent skrev, den 1.11.2022 at 14:17:

Glemte næsten at "Moralpolitiet" patruljerer, jeg skal nok bære mit "Tørklæde" korrekt, bare du ikke slår mig ..................

Godt du har tiden til at brokke dig.

Han har da ret, lav dit eget opslag om thai-steder , der her handler om noget helt andet. Det er sgu afsporing på højt plan du laver 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Altså når jeg falder til patten bliver den som regel større, nogen lidt større andre meget større :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 2 timer siden:

 

Jeg Har været med siden Venuslogen , sidst i 90erne. Tiden var anderledes dengang, I know. 

Bare nysgerrig; hvem var du der?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 19 timer siden:

Nå men jeg venter jo stadig på at blive lukke utmd herfra "anstalten "

Søgte om det i mandags  :) Det er sgu træls man er låst i medlemsskabet, minder lidt om META.

l Ja , jeg kunne logge ud , men det vil jeg ikke. Måske skal jeg svine i en debat eller noget, så plejer det at gå hurtigt.

 

Lidt underligt hvis man er så træt af siden, hvorfor bliver man og surfer rundt og deltager i debatter ?.hvis jeg var så træt af noget, brugte jeg nødstopknappen over and aut.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
sweetstone skrev, for 16 minutter siden:

Lidt underligt hvis man er så træt af siden, hvorfor bliver man og surfer rundt og deltager i debatter ?.hvis jeg var så træt af noget, brugte jeg nødstopknappen over and aut.

Jeg er generelt underlig, nok derfor :)

Der står dig jo frit for at springe over mit indlæg.

Hvad er "nødstopknappen"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The spoon

Det kan være at vi skal bede danskespil om at sætte odds på hvornår du bliver slettet .

jeg gætter på om 72 timer og 17 minutter fra nu af ;) sætter en hund på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 3 timer siden:

Lidt underligt hvis man er så træt af siden, hvorfor bliver man og surfer rundt og deltager i debatter ?.hvis jeg var så træt af noget, brugte jeg nødstopknappen over and aut.

Tror egentlig ! , det er det , han har prøvet . men den virker ikke  , Men måske grunden er , at man skal huske  .  Dem der skal tage action,  ER jo  her , som frivillige arbejdende .

Hvad der så menes  med det!!! . Måske arbejdstiden er ,   1 dag om ugen , 1dag om måneden , eller hvem ved !.

God aften ,  til dem der måtte være on-line  !   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...