Hop til indhold

Ældre mand

Featured Replies

Skrevet
Mook skrev, for 6 minutter siden:

Det er virkelig en skam at høre på. 
Jeg oplever thai miljø på en anden måde( i Thailand ) Søde, venlige og hjælpsomhed, det er vi mest kendt for. 

Det har du helt ret i flertallet er sådan heldigvis;-) vagt formuleret af mig... Men de andre er da også "Søde, venlige og hjælpsomhed" og jeg har ikke noget at udsætte på deres behandling af mig -udover det de fortæller -som jeg ikke altid synes, jeg har et behov for at vide... Og thaier i danmark og thailand er desværre ofte meget forskellige... -danmark gør ikke altid noget godt for en thai kvinde... 

• Svar 63
  • Visninger 11.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg tror måske din egen usikkerhed omkring din alder, og din følelse af at det er forkert at være sammen med yngre damer, måske smitter af.. Nu ved jeg ikke hvor mange du har været ved, men det kan væ

• Jeg er lige fyldt 60, og jeg har bestemt ikke indtryk af at alderen er noget problem. Har næsten lige været hos både en på 40 og en på 27, som tydeligt og troværdigt giver udtryk for at de meget

• Er selv langt over 60, men kun lidt overvægtig - 178 cm; 84 kg. Er kun een gang blevet afvist, men tror ikke det var pga alder - men man kan jo aldrig vide… Jeg gør meget ud af at være velsoigneret og

Postede billeder

Skrevet
Møffe skrev, for 9 minutter siden:

Og thaier i danmark og thailand er desværre ofte meget forskellige... -danmark gør ikke altid noget godt for en thai kvinde... 

Det kunne godt være.

Men med at bruge en sponsor hænger historien nok ikke sammen, hvis man vil og kan regne ud, hvor meget tjener en GP om dagen. 

Skrevet
Mook skrev, for 1 minut siden:

Det kunne godt være.

Men med at bruge en sponsor hænger historien nok ikke sammen, hvis man vil og kan regne ud, hvor meget tjener en GP om dagen. 

Eller nu  ved jeg ikke, hvor du har mødt thaikvinder fra :) 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Hun har pleaset dig med henblik på at få dig som forsøger og ægtemand. Da hun indser at det er ikke din intention,dropper hun dig og finder en anden at bage på. 
Denne erfaring rigere ved at når du oplever det næste gang med en anden thai, så tag snakken om at du gerne vil være bolleven og lidt mere, men ikke vil ændre på din ægteskabelige status. Enten accepterer hun det, og synes det er fedt med en fast kunde som hun måske også swinger med, eller også dropper hun dig. 

Hej Aarhuselsker,

Point taken - men da det jo også er en forretning for hende, giver det jo i mine øjne ingen mening, først at investere sig selv, om det så er med den ene eller anden agenda, så intensivt, smide det hele overbord for derefter at søge en ny kunde med benefits. Kynisk ment repræsenterer jeg jo stadig en relativ god og stabil omsætning?

Skrevet
Baldy skrev, for 14 minutter siden:

Hej Aarhuselsker,

Point taken - men da det jo også er en forretning for hende, giver det jo i mine øjne ingen mening, først at investere sig selv, om det så er med den ene eller anden agenda, så intensivt, smide det hele overbord for derefter at søge en ny kunde med benefits. Kynisk ment repræsenterer jeg jo stadig en relativ god og stabil omsætning?

Måske mangler der noget i din fortælling? Kom du alt for tæt på? Eller ville komme tættere? Ville hun låne penge af dig? Ville hun noget andet som du ikke kunne levere? Ville du noget andet, som hun ikke var klar til?

Det du fortæller er at alt var super, og pludseligt var det ikke det. Uden at noget var sket indimellem. Det viker til at noget mangler her...?

Skrevet
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Måske mangler der noget i din fortælling? Kom du alt for tæt på? Eller ville komme tættere? Ville hun låne penge af dig? Ville hun noget andet som du ikke kunne levere? Ville du noget andet, som hun ikke var klar til?

Det du fortæller er at alt var super, og pludseligt var det ikke det. Uden at noget var sket indimellem. Det viker til at noget mangler her...?

Hej Bananas,

Fra mit synspunkt mangler der ikke at blive tilføjet noget, det er jo også derfor jeg oplever det som meget frustrerende. Når min selvtillid er i top tænker jeg at hun måske blev mere engageret i mig end hun ville og derfor stoppede op, for at tage en tænkepause. Når den er i bund, selvtilliden altså :-) overvejer jeg selvfølgelig alle mulige scenarier også som beskrevet af Aarhuselsker og den Modne Libertiner. Jeg tror, jeg vil forsøge at få en no sex men snakke aftale med hende og så få det afklaret.

Skrevet

Eftertanke: Kommende fra et sexløst ægteskab leder man vel primært efter en kropslig bekræftelse af sig selv. Det er grunden til at jeg er på dette marked. Når man så får dette og der on top bydes på indlevelse, dyb øjenkontakt, meget tilfredsstillende intens sex, dybe og lidenskabelige kys, søde snakke og intimitet - alt det man savner så meget i sit parforhold og så af en utroligt smuk kvinde, så er det svært ikke at falde for og tabe sit midaldrende, sårbare hjerte til. 

Skrevet
Mook skrev, for 8 timer siden:

Hvorfor synes du det? Har du oplevet det selv ? Jeg vil også meget gerne høre mere om det du oplever, da jeg har heller ingen af thaikvinder som veninder her i DK. 

Ja det har jeg oplevet - uden det dog gjorde mig ulykkelig. Men det var en øjenåbner. Det er også det nogle af de mænd jeg kender godt, oplever. 
Du har helt ret i at thaier er venlige, hjælpsomme og imødekommende. Men mange af de thaipiger vi møder på klinikkerne i Danmark er på udkig efter en sponsor. Og alle er her jo for at tjene penge. Men såfremt man aftaler spillereglerne med pigen så får man dejlige og langvarige oplevelser og venskaber, med nogle helt specielt dejlige mennesker. 
De mest almindelige spørgsmål man får når man første eller anden gang får massage på en thaiklinik er:

Hvor gammel er du?

Arbejder du?

Er du gift?
Hvor bor du? 

Skrevet
Mook skrev, for 8 timer siden:

Jeg har mødt thaikvinder overalt i danmark og thailand. Men dem med sponser var i thailand -og når sponsoren kom 1-3mrd. 1x2 om året var de et par -så tog han hjem -og hun forsatte sit arbejde med massage... -og hun havde også besøgt ham en i mellem... Det er ikke ualmindeligt... jeg har hørt om flere der gør sådan... 

Skrevet
Mook skrev, for 13 timer siden:

Det er virkelig en skam at høre på. 
Jeg oplever thai miljø på en anden måde( i Thailand ) Søde, venlige og hjælpsomhed, det er vi mest kendt for. 

I'm definitely with Mook on this.
Granted I may not no That many Thai women.
But the once I do are for absolute sure as Mook describes.
Sweet and very kind and very respectful.

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 13 timer siden:

Ja det har jeg oplevet - uden det dog gjorde mig ulykkelig. Men det var en øjenåbner. Det er også det nogle af de mænd jeg kender godt, oplever. 
Du har helt ret i at thaier er venlige, hjælpsomme og imødekommende. Men mange af de thaipiger vi møder på klinikkerne i Danmark er på udkig efter en sponsor. Og alle er her jo for at tjene penge. Men såfremt man aftaler spillereglerne med pigen så får man dejlige og langvarige oplevelser og venskaber, med nogle helt specielt dejlige mennesker. 
De mest almindelige spørgsmål man får når man første eller anden gang får massage på en thaiklinik er:

Hvor gammel er du?

Arbejder du?

Er du gift?
Hvor bor du? 

Det er forståeligt, tak :)

Skrevet
Møffe skrev, for 13 timer siden:

Jeg har mødt thaikvinder overalt i danmark og thailand. Men dem med sponser var i thailand -og når sponsoren kom 1-3mrd. 1x2 om året var de et par -så tog han hjem -og hun forsatte sit arbejde med massage... -og hun havde også besøgt ham en i mellem... Det er ikke ualmindeligt... jeg har hørt om flere der gør sådan... 

Åh, det er jeg ked af at høre din oplevelse med thaikvinder var absolut blevet behandlet på denne måde:unsure: og nej det er ikke ualmindeligt for jer, men det er unaturligt og unormalt for mig at forstå, vi måtte behandle jer så dårligt muligst. Da jeg synes vi alle mennesker skal behandle os alle( medmennesker) ordentligt!(Det er usund at spille hinandens følelse)

Men jeg tror du har nok ret i det du skriver, jeg vil kunne give dig ret i... En halv del af befolkninger i Thailand har ingen job pga fattigdom og vi/de lever kun med meget lidt penge resten af livet. Og jeg forstår hvorfor I som danskere blev mødt med den slags intention af mange af thaikvinder, som er kommet her til DK for at tjene penge. 
I Thailand oplever man tingene mere anderledes, hvis man opfører sig som turismen. For at være en god turist skal man være respektfuld ....  — og gode turister som rejser til Thailand, skal ikke kun tænke på at købe billige sex og har en forventning om, at det kunne blive så nemt at bare overtale og betale nogen penge til prostituerede kun for at gifte sig med dem her i Dk - og når ægteskabet ikke holdt, endte det bare med skilmæssigs-løsning (sendt de hjem) eller overladt dem bare alene her i landet. 
— Så livet handler ikke om belønning og straf, men alt det vi gør har konsekvenser ! 
Jeg er glad for du har den identifikation, og du identificerer dig  for noget.... og nogen område ..... i samfundet er stadig eksisteret. 

Skrevet
Mook skrev, for 1 time siden:

Åh, det er jeg ked af at høre din oplevelse med thaikvinder var absolut blevet behandlet på denne måde:unsure: og nej det er ikke ualmindeligt for jer, men det er unaturligt og unormalt for mig at forstå, vi måtte behandle jer så dårligt muligst. Da jeg synes vi alle mennesker skal behandle os alle( medmennesker) ordentligt!(Det er usund at spille hinandens følelse)

Men jeg tror du har nok ret i det du skriver, jeg vil kunne give dig ret i... En halv del af befolkninger i Thailand har ingen job pga fattigdom og vi/de lever kun med meget lidt penge resten af livet. Og jeg forstår hvorfor I som danskere blev mødt med den slags intention af mange af thaikvinder, som er kommet her til DK for at tjene penge. 
I Thailand oplever man tingene mere anderledes, hvis man opfører sig som turismen. For at være en god turist skal man være respektfuld ....  — og gode turister som rejser til Thailand, skal ikke kun tænke på at købe billige sex og har en forventning om, at det kunne blive så nemt at bare overtale og betale nogen penge til prostituerede kun for at gifte sig med dem her i Dk - og når ægteskabet ikke holdt, endte det bare med skilmæssigs-løsning (sendt de hjem) eller overladt dem bare alene her i landet. 
— Så livet handler ikke om belønning og straf, men alt det vi gør har konsekvenser ! 
Jeg er glad for du har den identifikation, og du identificerer dig  for noget.... og nogen område ..... i samfundet er stadig eksisteret. 

Mook, det er så klogt, det du skriver. Og smukt.

Tak fordi du udvider vores horisont med dette skriv. Jeg forstår så godt, hvordan den fattige befolkning i Thailand må kæmpe hver dag, og det piner mig at vide, hvad de (især de unge piger) må gå igennem. Langt fra alle gør det frivilligt. 

Jeg tror, at man som priviligeret dansker, og især som sexkøber og mand på jagt efter en fast veninde/hustru bør være meget storsindet, vise klasse og frem for alt trofasthed. Man skal vende synsvinklen og se livet ud fra et thai-synspunkt. Hvis jeg ikke var gift, ville jeg lede i Thailand efter en sød pige, selv om kulturerne er vidt forskellige. Men måske kunne vi lære noget af hinanden udover sex?

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 16 timer siden:

Man skal vende synsvinklen og se livet ud fra et thai-synspunkt.

Exactly B)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.