Hop til indhold

Ældre mand

Featured Replies

Skrevet
Utilregnlig skrev, den 18.10.2022 at 20:48:

så derfor høre du nok mest fra gl som er over salgsdatoren

Jeg tror du tog fejl. 
Jeg plejer at få respons fra forskellige folk(aldre) herinde;) og de er slet slet ikke hører til den gruppe. @Keaper, @Soapyman og @AlfaN er ret unge

• Svar 63
  • Visninger 11.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg tror måske din egen usikkerhed omkring din alder, og din følelse af at det er forkert at være sammen med yngre damer, måske smitter af.. Nu ved jeg ikke hvor mange du har været ved, men det kan væ

• Jeg er lige fyldt 60, og jeg har bestemt ikke indtryk af at alderen er noget problem. Har næsten lige været hos både en på 40 og en på 27, som tydeligt og troværdigt giver udtryk for at de meget

• Er selv langt over 60, men kun lidt overvægtig - 178 cm; 84 kg. Er kun een gang blevet afvist, men tror ikke det var pga alder - men man kan jo aldrig vide… Jeg gør meget ud af at være velsoigneret og

Postede billeder

Skrevet
Mook skrev, for 12 minutter siden:

Jeg tror du tog fejl. 
Jeg plejer at få respons fra forskellige folk(aldre) herinde;) og de er slet slet ikke hører til den gruppe. @Keaper, @Soapyman og @AlfaN er ret unge

- Og jeg tror heller ikke at @Bananas er en gammel mand, men uanset hvorgammel han er  - jeg er fuldstændig ligeglad, jeg elsker bare bananer :P<3

Skrevet
Mook skrev, for 11 timer siden:

- Og jeg tror heller ikke at @Bananas er en gammel mand, men uanset hvorgammel han er  - jeg er fuldstændig ligeglad, jeg elsker bare bananer :P<3

Kære elskede Mook. Bananas er ikke af denne verden. Er han gammel? Ja, hvis vi måler tid og rum som vi plejer i vores lille verdensrum og korte horisont, så er han gammel. Men hvad er alder?

Bananas må se gammel ud ved første øjekast, men hans visdom er hentet fra årtusinden, og hans venlige og omfavnende blik frelser kvinderne og giver dem styrke og mod i en ellers kynisk og hård verden. Det staves kærlighed og er i sidste ende det eneste som betyder noget.

Men bortset fra det, er han bare en liderlig gammel stodder. 

Skrevet
Bananas skrev, for 16 timer siden:

Kære elskede Mook. Bananas er ikke af denne verden. Er han gammel? Ja, hvis vi måler tid og rum som vi plejer i vores lille verdensrum og korte horisont, så er han gammel. Men hvad er alder?

Bananas må se gammel ud ved første øjekast, men hans visdom er hentet fra årtusinden, og hans venlige og omfavnende blik frelser kvinderne og giver dem styrke og mod i en ellers kynisk og hård verden. Det staves kærlighed og er i sidste ende det eneste som betyder noget.

Godt skrevet, vi er nok en del der ser sådan på os selv og vigtigst vi efterlever det ;)

Skrevet
Bananas skrev, for 17 timer siden:

Jeg sætter høj pris på det ;)

— Og tror aldrig aldrig jeg kommer til at glemme din egenskab..-_-

Skrevet
Soapyman skrev, for 21 timer siden:

Når kan jeg se dig igen Mook? Du skriver bare:wub::wub:

Jeg sendte dig PM<3

Skrevet
KnudSan skrev, 1 time siden:

Godt skrevet, vi er nok en del der ser sådan på os selv og vigtigst vi efterlever det ;)

Melder mig lige i koret selv om jeg ikke er nævnt for det er jo det fantastiske med Mook.

For man møder op som det man er - altså en forventningsfuld middelalderende mand

Og når man forlader hende føler man sig  20 år yngre  - love it :)
Skrevet
Mook skrev, for 16 timer siden:

Jeg sætter høj pris på det ;)

— Og tror aldrig aldrig jeg kommer til at glemme din egenskab..-_-

Ps. Jeg stodder også selv når jeg taler. Jeg har hørt det ofte fra en af mine kunder.  Det er måske typisk kun hos mændene, men det er sket med mig siden jeg kom til DK, og måske sproglig har noget betydning for jeg stodder:huh:Men jeg har også hørt om at det var så charmerende at jeg kunne. Så jeg synes vi passer fint til hinanden af hensyn .....   - —  og spørgsmålet bare om, hvornår du er klar til en bryllupsfest ? 

Skrevet

Kære jer gifte lystne mænd. Pas nu godt på.

Jeg  har i en anden tråd beskrevet hvordan jeg giftede mig med en GP for maange år siden.

Det kostede mig alt hvad jeg ejede dengang og alt hvad jeg nogensinde har tjent. :-) 

Og blev selvfølgelig holdt i kort snor mht. andre kvinder. :-(

PS Og når det så er thai kvinder I gifter jer med så tag lige og kig på youtube videoer med hævngerrige thaikvinder hvis i forsøger hanky panky med andre eller i ligefrem vil ud af det igen. :-)

Sorry Mook men lidt forbrugeroplysning er på sin plads her. :-)

Og til jer andre dont say i didnt warn you.

Redigeret af moden libertiner

Skrevet
moden libertiner skrev, 1 time siden:

Kære jer gifte lystne mænd. Pas nu godt på.

Jeg  har i en anden tråd beskrevet hvordan jeg giftede mig med en GP for maange år siden.

Det kostede mig alt hvad jeg ejede dengang og alt hvad jeg nogensinde har tjent. :-) 

Og blev selvfølgelig holdt i kort snor mht. andre kvinder. :-(

PS Og når det så er thai kvinder I gifter jer med så tag lige og kig på youtube videoer med hævngerrige thaikvinder hvis i forsøger hanky panky med andre eller i ligefrem vil ud af det igen. :-)

Og til jer andre dont say i didnt warn you.

Jeg har i andre tråde beskrevet mine relationer og ægteskab med svenske kvinder. Det kostede mig alt hvad jeg ejede og havde tjent. Sidste gang fik hun det hele, fordi jeg ikke gider skændes gennem resten af livet. Og selvfølgelig blev jeg holdt i kort snor mht andre kvinder.

Det er bare at begynde forfra med positiv indstilling og ungdommelig energi.

You're hereby warned.

Skrevet
Mook skrev, for 2 timer siden:

.....   - —  og spørgsmålet bare om, hvornår du er klar til en bryllupsfest ? 

Kære Mook. Det er så meget at planere og tænke på. Mad, musik, drik, tøj, kondomer til gæsterne i sjove farver etc etc etc.

Men du får besked når det nærmer sig. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Tror der er sket en sproglig misforståelse her:ph34r:.. Her er betydningen af ordet beskrevet..

1275085436_Screenshot_20221027-122348_SamsungInternet.thumb.jpg.9a92538e12a6f63a11dba7a556f2b971.jpg

Engelsk for stamme er "stutter" - måske derfor.

Men hvad danskerne har misforstået er at stodder stammer fra det engelske "stud". Jeg er en liderlig stodder - altså a horny stud.

Men i misforstår jo så meget derovre.

Skrevet
Bananas skrev, for 50 minutter siden:

Men i misforstår jo så meget derovre.

Nej, det har du misforstået. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Tror der er sket en sproglig misforståelse her:ph34r:.. Her er betydningen af ordet beskrevet..

1275085436_Screenshot_20221027-122348_SamsungInternet.thumb.jpg.9a92538e12a6f63a11dba7a556f2b971.jpg

Tusind tak @JenniferRomantica uden dig står EG uden hjælp. :D

Skrevet
moden libertiner skrev, for 4 timer siden:

Jamen, en af mine tråde blev faktisk nævnt at man ikke skal sammenligne mig med andre ;)

Skrevet
Mook skrev, for 1 minut siden:

Jamen, en af mine tråde blev faktisk nævnt at man ikke skal sammenligne mig med andre ;)

Og i det generelt skal man ikke sammenligne noget menneske med et andet. 
Det er mennesket alt for komplekst til. 

Skrevet

UH UH nu går der vist lidt filosofi i det :-)

Mook jeg ved godt at du er anderledes end alle de andre :-). Det er alle de andre også :-)

Men brændt barn lugter ilde ( det hedder reelt skyer ilden men det andet er bare dansk humor). Dvs jeg fandt en underskøn thai GP, mødtes nogle gange og blev så forment adgang mere :-( og kunne ikke få en forklaring.

Megen research gennem youtube omkring thai GP'er i Thailand fik mig til at forstå bare en meget lille del af hvad der foregik, som i meeget lille, men forløbet var ikke ukendt.

Feks the big silence uden forklaring, pludselige afvisninger osv osv.

Jeg tror ikke jeg var forelsket, nok mest forblændet :-)

Håber ikke i tror jeg sidder og har ondt af mig selv og surmuler, men jeg tror ikke jeg skal have faste relationer mere.

Men det er jo egentlig fantastisk at der er GP'er der er både 30 og 40 år yngre end mig der ikke smider mig ud med det samme. Og så tyk er min tegnebog jo heller ikke. :-( 

• 1 month later...
Skrevet
moden libertiner skrev, den 27.10.2022 at 18:13:

Feks the big silence uden forklaring, pludselige afvisninger osv osv.

Jeg tror ikke jeg var forelsket, nok mest forblændet :-)

Kære modne libertiner (eller andre ærede læsere med lignende erfaringer),

Kan du uddybe ovennævnte? Jeg befinder mig lige nu i en situation hvor jeg har besøgt den samme thai gp mange gange og hver gang har været fantastisk, jeg har følt at det var meget mere end alm. GFE service jeg fik. Det udviklede sig til udvidet korrespondance på sms og hede møder (dog ikke free rides) for pludselig at gå helt i stå. Hun har ghostet mig og svarer ikke på henvendelser og kun hvis jeg presser på får jeg svaret “kan ikke” på trods af at hun dagligt arbejder.
Hvad er den erfarnes råd til first timeren?

Jeg er gift i et sexløst ægteskab og har ofte tænkt på skilsmisse, men der er for meget der binder os sammen, så jeg ønsker egentlig ikke rod i tilværelsen, men den smukke og erotiske thai dame gør mig helt kulret…. og har startet en masse tanker om evt. forhold osv.

Hjælp udbedes!

Skrevet
Baldy skrev, for 38 minutter siden:

Hun har pleaset dig med henblik på at få dig som forsøger og ægtemand. Da hun indser at det er ikke din intention,dropper hun dig og finder en anden at bage på. 
Denne erfaring rigere ved at når du oplever det næste gang med en anden thai, så tag snakken om at du gerne vil være bolleven og lidt mere, men ikke vil ændre på din ægteskabelige status. Enten accepterer hun det, og synes det er fedt med en fast kunde som hun måske også swinger med, eller også dropper hun dig. 

Skrevet
Baldy skrev, for 44 minutter siden:

Kære modne libertiner (eller andre ærede læsere med lignende erfaringer),

Kan du uddybe ovennævnte? Jeg befinder mig lige nu i en situation hvor jeg har besøgt den samme thai gp mange gange og hver gang har været fantastisk, jeg har følt at det var meget mere end alm. GFE service jeg fik. Det udviklede sig til udvidet korrespondance på sms og hede møder (dog ikke free rides) for pludselig at gå helt i stå. Hun har ghostet mig og svarer ikke på henvendelser og kun hvis jeg presser på får jeg svaret “kan ikke” på trods af at hun dagligt arbejder.

Jeg er gift i et sexløst ægteskab og har ofte tænkt på skilsmisse, men der er for meget der binder os sammen, så jeg ønsker egentlig ikke rod i tilværelsen, men den smukke og erotiske thai dame gør mig helt kulret. og har startet en masse tanker om evt. forhold osv.

Hjælp udbedes!

Nyd det når du er i det -efterfølgende hav det som et minde på en dejlig sexoplevelse -du kan "stille" ind på hylden til de andre, og forhåbentlig flere der følger i fremtiden...;-) Du behøver ikke fortælle noget, du ikke har lyst til eller love dem noget... Men pas på dig selv og dine følelser altid -de kan være svære at tøjle... Jeg har været forelsket mange gange, og grædt mange tåre over min egen naivitet over at tror noget som jeg bildte mig selv ind -fordi jeg havde brug for at mærke forelskelse/begær/og meget mere.  Jeg er selv gift i et sexløst forhold. Jeg kræver dog forsat min ret til, at leve mit sexliv fuldt ud... Jeg har lært mig selv, at give den fuld gas -med en som jeg måske lige har mødt, også en time efter er det hele overstået og det er ok. Kan være jeg ser dem igen -men passer altid på mig selv  -det er ligesom en leg/skuespil... Thaier jeg har været sammen med -har fortalt mig de havde en flere "sponser" -men når de ikke var der, hyggede de sig bare med andre -og måske et nyt emne til en sponser dukker op... Det er også dem der reelt søger at blive gift med en god mand...men pas på dig selv;-) Held og lykke...

Skrevet
Møffe skrev, for 24 minutter siden:

Thaier jeg har været sammen med -har fortalt mig de havde en flere "sponser" -men når de ikke var der, hyggede de sig bare med andre -og måske et nyt emne til en sponser dukker op

Det er virkelig en skam at høre på. 
Jeg oplever thai miljø på en anden måde( i Thailand ) Søde, venlige og hjælpsomhed, det er vi mest kendt for. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 55 minutter siden:

Hun har pleaset dig med henblik på at få dig som forsøger og ægtemand. Da hun indser at det er ikke din intention,dropper hun dig og finder en anden at bage på. 
Denne erfaring rigere ved at når du oplever det næste gang med en anden thai, så tag snakken om at du gerne vil være bolleven og lidt mere, men ikke vil ændre på din ægteskabelige status. Enten accepterer hun det, og synes det er fedt med en fast kunde som hun måske også swinger med, eller også dropper hun dig. 

Hvorfor synes du det? Har du oplevet det selv ? Jeg vil også meget gerne høre mere om det du oplever, da jeg har heller ingen af thaikvinder som veninder her i DK. 

Skrevet

Det giver jeg dig fuldstændig ret i Mook jeg har en masse thai piger "veninder" som jeg har mødt på klinikker osv og er mange gange blevet inviteret både til besøg uden beregning både til sex og fester 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.