Hop til indhold
Guest Fisken31

JULE SEX-PARTY PÅ MON-CHERIE, TORSDAG D. 5 DECEMBER

Recommended Posts

Rejsenetværk, du går angiveligt meget op i den danske sexparty scene med grundige analyser, forslag og erfaringsudvekslinger, det er til tider godt, men her synes jeg du går over stregen. Det er ikke nobelt at opstille SGs sexparty op mod Mon Cheries sexparty på den måde. Lad markedsmekanismer styre det. Gæstekredsen kan være forskelligt, lad dog gæsterne selv vælge!

Jeg vil anbefale at du lad være med at blande dig og lad være med at favorisere.

Jeg vil ønske SG og Mon Cherie stort Pøj Pøj med juleballet.

og husk at lave mere aggressiv annoncering på alle medier for at sikre fuldt hus og succes, jeg håber der i fremtiden kommer flere event-tilbud fra jer begge.

 

Jeg er helt enig med Nille. Rejsekongen udviser dårlig stil, ved at favorisere MC frem for SG, selv om han ikke deltager i partyet.

 

Til trods for dette, så har Seduction Girls afholdt deres Jule Party med nærmest fuldt hus, og der er allerede kommet rosende bemærkninger fra tilfredse deltager i SG's gæstebog.

 

Det ser ud til, at Mon-Cherie har indskrænket de 8 piger til 6, og det er vist ganske fornuftigt, hvis pigerne også skal have lidt ud af, at stille sig til rådighed i 4 timer. Sex alene er vel ikke en motivationsfaktor for dem.

 

Jeg vil ikke forskelsbehandle nogen, så jeg vil ønske Mon-Cherie, og de 6 herlige piger og deres gæster god fornøjelse med partyet. Håber der er gæster, som vil berette om løjerne.

 

Pøj pøj

 

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ok med mig Benjamin

 

Men uenige det er vi - resten er op til administrationen, jeg har givet bolden op til dem.

 

Når det er sagt så glæder det mig at Seduction Girls afviklede et succesfuldt party, de få gange jeg selv har deltaget har jeg haft en god oplevelse og skrevet positive anmeldelser heraf.

 

Jeg håber også at der kommer en positiv anmeldelse, eller flere positive anmeldelser af det netop overståede party hos SG, af nogle der deltog.

 

Faktisk så skrev jeg et længere debatindlæg efter det forrige party SG afholdt, om den kedelige udvikling, hvor vi i modsætning til tidligere tider ikke efterfølgende oplevede anmeldelser.

 

Anmeldelser udgjorde tidligere en god del af den motor der holdt gang i sexparty hos flere klinikker, hvor der dengang i modsætning til, som nu i en rum tid ikke kun var en enkelt førende klinik udbyder af party.

 

Rollen som enerådende har SG haft i det party tomrum der var opstået, og da MC så kom på banen først med et godt tilbud som udbyder, som så SG efterfølgende annoncerede eget party til afholdelse kort før Mc's party, ja så tog jeg ganske rigtigt parti for MC.

 

I det væsentlige ud fra en interesse i at vi mindst vil kunne få genetableret en party niche, som tidligere hvor Pussy Galores og Seduction Girls ret jævnligt havde hvert sit tilbud til interesserede mænd - i øvrigt 2 tilbud hvor jeg hver gang argumenterede for at SG's tilbud i mine øjne var det bedste af de 2, uden dengang at få den kritik for at gøre det som jeg får nu.

 

Men jeg er modtagelig for kritik - ikke mindst administrationens opfattelse af om jeg kører en dårlig eller en en ok stil eller ikke!

 

Tilkendegiver administrationen at den er enig med Benjamin og andre, tager jeg klart dette til efterretning, samt i betragtning når der fremover kommer nye sexparty mm tilbud.

 

Måske et kompromis kunne gå ud på at det henstilles fremover at sammenlignende analyser som jeg har foretaget i denne tråd, henstilles til at blive fremført efter et party eller flere parties er afholdt?

 

Ok så lyder party tilbud hos MC nu på 6 piger, ikke længere de 7 og senest 8 piger de var nået op på at annoncere.

 

Faktisk gik jeg ind med en bekymret analyse, da MC hævede indsatsen, hvor jeg fremhævede at de skulle være forsigtig med ikke at byde over, ikke mindst af hensyn egen evaluering efterfølgende af om det var det rigtige af dem at gøre?

 

Det er nok klogt at reducere til 6 piger, og forhåbentlig også acceptabelt af de mænd der allerede har betalt, i min optik særligt hvis max antal mænd stadig ligger under vanlig max hos andre udbydere til tidligere parties.

 

Men når det er sagt, så er det aldrig klogt at starte med at annoncere flere og flere piger, som man så reducerer i antal igen undervejs frem til afholdelse af eget party - men igen det kan være velbegrundet, og 6 piger er også stort i en dansk kontekst i sammenligning med hidtil kendt praksis.

 

Her ser vi vel forskellen på de 13 års erfaring Seduction Girls har med at arrangere party, og en spiller der mig bekendt prøver sig for første gang?

 

MC har nok meget at lære, og lære gør man jo bedst af at prøve i praksis - kun håber jeg uanset at pigerne hos MC efter den 5/12 har lyst til at gentage et arrangement, som det er i ikke mindst vi mænds interesse, at det fremadrettet bliver afholdt på ny.

 

Ikke mindst sådan at der ikke kun findes en opskrift på sexparty, men at det kan udvikle sig over tid til flere og flere bedre og bedre tilbud i markedet til os mænd.

 

Hvis nogle tror jeg i denne tråd har taget party for MC mod SG og omvendt tager de fuldstændig fejl.

 

Tværtimod ønsker jeg dem begge alt det bedste, og jeg vil med interesse læse alle de anmeldelser af begge nævnte parties, der nu forhåbentlig igen vil blive oprettet i forum - ligesom i de gode gamle dage med Seduction Girls og Pussy Galores.

 

Hvis jeg tager parti for nogle er det alene vi mænd som forbrugere af sexparty/gangbang tilbud, og vores interesse i at der er flere klinikker og piger om buddet, med de bedste tilbud til den bedste pris, så ofte som der er basis for det.

 

Ps

Jeg er ikke rejsekonge - den titel indehaves af Nille, og det er meget uvenligt mod ham at give mig denne ufortjente hæder :rolleyes: 

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

re RN...

 

Jeg ved du kan tåle det - så derfor - den absolut indiskutabelt STØRSTE trussel mod arrangementet er din trang til at vejlede/justere/forbedre/forklare/tilpasse/rette/ordne/markedsføre/rådgive/anbefale/ :)

 

deltag - eller lad vær - men bland dig uden om hvis ikke du gør :)

 

de bedste hilsener

 

Heine

 

 

Chatten

MM40

Tror at du har god grund til at glæde dig :)

Men hvordan mon det går med tilmeldinger?

Er ikke et sekund i tvivl om at der består et portentiale for at der kan deltage nok mænd i et party med 8 piger, men risikoen består i at det er første gang for MC, og at de derfor ikke har refence til tidligere arrangementer.

Her er jeg lidt bange for at MC til nu har gjort for lidt for at markedsføre dette arrangement, sådan at budskabet når flest mulige interesserede mænd.

Pigerne kunne foreksempel oprette en bruger profil her på EG, og så systematisk deltage i chatten på forskellige tider af døgnet frem til den 5/12 hvor sexparty afholdes.

Det tror jeg kunne være med til at inspirere flere mænd til at deltage i party.

Pigerne kunne i denne tråd meddele at de og de piger vil være på en times tid eller mere i chatten fra kl x dag x?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Heine

 

Jeg kan afgjort tåle det, og hvis ikke jeg kunne er det heller ikke dit eller andres problem - så er det mit problem, kunne jeg ikke skulle jeg slet ikke kommentere!

 

Resten er op til administrationen, jeg har bedt dem forholde sig til tråden i en noget tidligere fase, til nu uden reaktion hverken i forum eller via pm.

 

De kan bekræfte at henvender de sig, så retter jeg mig efter det de beder mig om.

 

Til nu har ejheller MC henvendt sig og bedt mig lade være.

 

Men nu er der jo ejheller tale om enetale fra min side, men blot modreplik til replik, var bolden ikke givet op, kan man selv se hvornår jeg ellers sidst skrev i denne tråd - tidligere kunne jeg have skrevet min sidste kommentar her.

 

Dette svar af mig til Heine må for min skyld gerne være det sidste, uden yderligere anledning til ny replik vil jeg bestræbe mig på ikke nødtvungent at skulle skrive modreplik.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis nogle tror jeg i denne tråd har taget party for MC mod SG og omvendt tager de fuldstændig fejl.

 

Til alle jer mænd der gerne vil deltage i et sexparty, vælg denne gang Mon Cherie, sådan at mænd og piger sammen kan gøre deres første party til en sådan succes at piger og sted forhåbentlig får lyst til at gentage en succesfuld party debut for Mon Cherie.

 

?

 

Vil lige til sidst påpege at vi hele tiden har haft datoer ude for vores 2 partier om året, den første torsdag i juli og den sidste torsdag i november, som det også var sidste år, så vi er ikke lige kommet på banen, men denne gang været lidt senere ude med vores udmelding end før. 

 

Pøj pøj til MC herfra også  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

så er det imorgen det går løs ved MC juleparty - der er deltagende piger - håber stemningen bliver i top :-)

regner med at poste anmeldelse i løbet af søndag :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Glæder mig til at høre om det. Håber det bliver en succes, så det bliver gentaget i fremtiden.... og at min økonomi er bedre næste gang :)

Under alle omstændigheder vil jeg ønske god fornøjelse og held og lykke med arrangementet til såvel deltagende herrer (heldige asner :D) samt til pigerne fra Mon-Cherie!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

På Husets vegne vil jeg gerne sige TAK til de deltagende herrer for at bidrage med masser af højt humør, god sex og hyggeligt samvær til MC's juleparty igår!

 

Tak for en sjov og liderlig aften  :P

 

Kærligst

Maise

 

- Og rigtig glædelig jul til alle på EG  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at følge med i Gæstebogen hos :)

 

Mon Cherie

http://www.mon-cherie.dk/

 

Ser ud til at vi der ikke deltog er gået glip af noget, som vi kan håbe på at egen kalender ikke står i vejen for næste gang chancen sig byder :P

 

Nu venter jeg blot spændt på at læse anmeldelser her i forum af nogle af de herrer der tog chancen som de første til Mon Cheries første sexparty.

 

Selv har jeg helt skrivekløe i fingrene efter selv en dag at kunne skrive en feltreportage.

 

Hvis der nu igen er både flere piger og steder til arrangementer, som der var en gang, men ikke har været længe, så lad os da endelig gøre vore til at fremme udviklingen.

 

Det gør vi bedst ved at deltage så mange mænd som muligt, når vi har både lyst og råd :)

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var så heldig at være med til julesexparty igår hos MC.

 

Jeg havde tilmeldt mig sent og havde først mulighed for at komme ved 1930 tiden - Fik den super service at blive tilbudt at prisnedslag, da jeg heller ikke skulle spise med.

 

Jeg synes det var et virkelig SUPER arrangement hvor stemning bare drev af liderlighed. Da jeg kom var alle 5 piger i gang med høje råb og masser af sex i de forskellige rum.

 

Også et hyggerum med drikkevare og afslapning :-)

 

Jeg skal ikke her gå i detaljer men der blev virkelig knaldet igennem, pigerne var virkelig frække og tændte og var totalt "på" og samtidig super søde og sjove. Rigtig god stemning.

 

Se iøvrigt min seperate anmeldelse af den helt unikke Maise under anmeldelser.

 

Hvis MC holder sexparty igen er jeg helt sikkert med.

 

ærbødigst

Peter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at følge med i Gæstebogen hos :)

 

Mon Cherie

 

http://www.mon-cherie.dk/

 

Ser ud til at vi der ikke deltog er gået glip af noget, som vi kan håbe på at egen kalender ikke står i vejen for næste gang chancen sig byder :P

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Jamen Rejsenetværk dog, i din sædvanlige iver glemmer du at nævne, at de 8 anmeldte piger skrumpede til 5, og med kun 15 gæster, hvoraf den ene kom sent og fik rabat. Så er du er da virkelig gået glip af noget. :-P

Gæsterne har sikkert haft det dejligt, men synd at pigerne ikke fik mere mammon ud af det. :-|

 

Kan det tænkes, at din ensidige kampagne for Mon Cherie's party, har skadet mere, end det har gavnet? :eek:

Seduction Girls havde 17 gæster, så det blev alligevel årets største party. :-P Uden din støtte. :-P

 

Al begyndelse er svær, så Mon Cherie har sikkert lært noget til næste gang. :cool:

 

Jeg vil ønske Mon Cherie pøj pøj med afholdelse af deres næste party. Med et mere realistisk setup.

Undskyld - nu blev jeg vist lige så klog som Rejse, selv om ingen af os har forstand på bordeldrift. :-|

 

Men Mon Cherie bedre held næste gang. Et godt initiativ bør belønnes. PØJ PØJ.

 

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis 5 piger var tilfreds med 15 gæster til det setup det endte med hos Mon Cherie med 15 deltagende mænd til prisen, og hvis de er så tilfredse at de gerne gentager succesen, ja så anser jeg det for en win win situation for både piger og mænd, også de foreløbige tilfredse tilbagemeldinger fra mandlige deltagere taget i betragtning.

 

Uanset at der blev meldt ud med 8 piger, hvad jeg som tidligere nævnt også fulgte kritisk op på undervejs, og det endelige antal endte på 5 deltagende piger, samt at Mon Cherie forhåbentlig aldrig gentager denne fejl, så endte det med et bedre tilbud til mændene på antal piger, tid og pris end tidligere set i markedet da PG og SG udgjorde flagskibene indenfor denne niche.

 

Det er mig bekendt ikke set bedre på dette niveau før, med undtagelse af da SMS Planets tilsyneladende bevidst holdt party på lørdage, hvor alt erfaring siger at færrest interesserede mænd kan deltage, men hvor færre mænd end tidligere set deltog, men samtidig så vildt begejstrede deltagende mænd at SMS Planet brændte igennem med deres navn i forum på Hedomax.com

 

Det hørte de så op med igen, og jeg iagtog ikke nye anmeldelser da de gik tilbage igen til et ekstremt højt prisleje.

 

Hvis pigerne på MC føler det gav lidt i underkanten indtægtsmæssigt, håber jeg at de selv og bordellet Mon Cherie med får flerfold igen på kontoen for positiv omtale, og at de forhåbentlig vil kunne mærke interessen og profitere af samme en rum tid fremover.

 

Det har altid og fuldt fortjent været det Seduction Girls har været bedre til end nogen andre i branchen, og som de forhåbentlig vil blive ved med at være lige så gode til som altid.

 

Men som det var godt for os mænd at SMS Planet udfordrede plejer den tid de gjorde det, er det nu godt for os mænd, og forhåbentlig pigerne med, at Mon Cherie samler bolden op hvor de slap, før SMS Planet nu siden ophørte som bordel.

 

Gerne for min skyld også andre og flere bordeller end MC, men pt er MC ene om at byde ind som ny spiller, som sådan ønsker jeg dem alt mulig held med at bygge videre på en ny begyndelse, der hvis alt går vel forhåbentlig fører til flere og mindre sjældne parties end som set nu alt for længe.

 

I den forbindelse ser jeg det ud fra at et forbruger synspunkt ikke som en større succes at der kommer 17 mænd til 4 piger, når piger andet sted er fuldt tilfredse med 15 mænd til 5 piger og en pris 300 kr billigere end hos anden udbyder.

 

Men bortset fra at jeg gerne tror at maden var god også hos MC, og mindst så god som forventes kunne, så var den næppe(behøver ejheller at være det) bedre end maden hos Seduction Girls, der var og fortjent er kendt for at servere mad og drikke til deres parties i en klasse helt for sig, der næppe nogensinde er overgået af andre til et sexparty på et bordel i Danmark.

 

De få gange med meget lang tid imellem jeg har deltaget i sexparty hos Seduction Girls har jeg været begejstret for deres gode køkken, som jeg også var det for sexen og den helhedsoplevelse jeg havde til party, hvad man kan forvisse sig om i arkivet på nettet over de anmeldelser jeg her har skrevet.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Gæsterne har sikkert haft det dejligt, men synd at pigerne ikke fik mere mammon ud af det. :-|

 

 

Hvad mener du helt præcist med det?

 

Så vidt jeg kan regne ud har pigerne fået ca. 1700,- pr time - det er vel helt okay... hvor tit kan pigerne regne med at være booket 4 timer i træk til fuld pris.? Så jeg synes da det er en fin deal for pigerne.

 

Hvis gæsterne også er tilfredse, er det vel et helt fint setup.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad mener du helt præcist med det?

 

Så vidt jeg kan regne ud har pigerne fået ca. 1700,- pr time - det er vel helt okay... hvor tit kan pigerne regne med at være booket 4 timer i træk til fuld pris.? Så jeg synes da det er en fin deal for pigerne.

 

Hvis gæsterne også er tilfredse, er det vel et helt fint setup.

helt enig, hvorfor skal alt også gøres op i penge, der er vel også en vis form for kundepleje med i sådan et setop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad mener du helt præcist med det?

 

 

Mig bekendt, var der ikke andre aktiviteter i huset hos Mon Cherie end Juleparty. Så huset skal vel have sit bidrag for en aften.

Selv om det var et Juleparty, var det næppe alene julevelgørenhed, som drev projektet. :-P

 

Så er der teledamer/køkkenpersonale, som skal aflønnes. Mad og drikke koster også penge.

Annoncer i Ekstrablader er bestemt heller ikke gratis.

 

At feltet af piger skrumpede fra 8 til 5, kan meget vel skyldes manglende økonomi i projektet.

 

Godt at de 15 gæster og 5 piger havde det fornøjeligt.  :-P

Men markedet i Københavnstrup for sexparties er sikkert begrænset, trods den megen omtale. Så næste gang vil MC nok revidere lidt i deres setup.

 

At pigerne alene skulle dele hele puljen, er vist nærmest rejsenaivt :-P

 

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja nu er det det kommer an på jo ikke om ham der Rejsenetværk er rejsenaiv eller ikke, men om piger og mutter, hvordan de end har arrangeret sig, nu her efterfølgende hvor deres sexparty er vel overstået, selv er så tilfredse eller ikke tilfredse, at de kommer på banen igen eller ikke på ny, parat til om muligt at gentage og eller forny én succes, sådan som de foreløbige tilbagemeldinger siger at arrangementet var.

 

For 13 år siden var Seduction Girls ny på party fronten, siden har de udviklet et fortjent succesrigt, og til nu driftsikkert eget koncept.

 

Men det er jo kun godt at de nu udfordres af Mon Cherie, der ganske rigtigt har begået fodfejl undervejs til deres første party, som SG aldrig vil begå, men jævnfør så fordelagtigt party var på pris og setup for mændene, finder de tilgivelse herfor hos mig - det er selvfølgelig også let og flot skrevet af mig der ikke selv deltog, men mit indtryk er at de mænd der deltog også bærer over med MC her, forhåbentlig får vi vished eller ikke herfor i anmeldelser i forum på EG af de mænd der deltog i party hos MC.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mig bekendt, var der ikke andre aktiviteter i huset hos Mon Cherie end Juleparty. Så huset skal vel have sit bidrag for en aften.

Selv om det var et Juleparty, var det næppe alene julevelgørenhed, som drev projektet. :-P

 

Så er der teledamer/køkkenpersonale, som skal aflønnes. Mad og drikke koster også penge.

Annoncer i Ekstrablader er bestemt heller ikke gratis.

 

At feltet af piger skrumpede fra 8 til 5, kan meget vel skyldes manglende økonomi i projektet.

 

Godt at de 15 gæster og 5 piger havde det fornøjeligt.  :-P

Men markedet i Københavnstrup for sexparties er sikkert begrænset, trods den megen omtale. Så næste gang vil MC nok revidere lidt i deres setup.

 

At pigerne alene skulle dele hele puljen, er vist nærmest rejsenaivt :-P

 

Med venlig hilsen

:geek:

 

Jamen de skal vel også betale for de nævnte udgifter hvis de havde haft en almindelig vagt dag. Men nu er de så 5 piger der deler udgiften, frem for 2 piger på en almindelig vagt - så jeg ved altså ikke helt hvad du vil frem til. Pigerne kan jo heller ikke tage hele omsætningen i egen lomme på en almindelig vagt...

 

Uanset hvordan du stiller det op, så er "husets" omsætning alt andet lige mindst dobbelt så stor på de 4 timer, som den ville have været hvis 2 piger havde haft almindelige vagter i de 4 timer.

 

Endvidere skal du nok ikke regne med at begge piger på en almindelig vagt kan regne med at have så meget at lave, at de på 4 timer kan lave over 6500,-

 

At man så har nedgraderet fra 8 piger til 5 piger er vel blot et spørgsmål om at tilpasse antallet af piger til antallet af deltagere - så bare fordi der måske ikke var økonomi i at have 8 piger kan der vel godt have været økonomi i at have 5 piger...

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mig bekendt, var der ikke andre aktiviteter i huset hos Mon Cherie end Juleparty. Så huset skal vel have sit bidrag for en aften.

Selv om det var et Juleparty, var det næppe alene julevelgørenhed, som drev projektet. :-P

 

Så er der teledamer/køkkenpersonale, som skal aflønnes. Mad og drikke koster også penge.

Annoncer i Ekstrablader er bestemt heller ikke gratis.

 

At feltet af piger skrumpede fra 8 til 5, kan meget vel skyldes manglende økonomi i projektet.

 

Godt at de 15 gæster og 5 piger havde det fornøjeligt.  :-P

Men markedet i Københavnstrup for sexparties er sikkert begrænset, trods den megen omtale. Så næste gang vil MC nok revidere lidt i deres setup.

 

At pigerne alene skulle dele hele puljen, er vist nærmest rejsenaivt :-P

 

Med venlig hilsen

:geek:

Utrolig så travlt du har med pigernes indtægt ;) Det er da pænt af dig sådan at bekymre dig om vores aflønning, men jeg kan roligt forsikre dig om at vi er helt tilfredse med denne, så det behøver du slet ikke bryde dit hoved med mere søde Benjamin....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har til nu ikke kunnet iagttage anmeldelser af julesexparty i forum på EG, hverken af deltagere i party hos Seduction Girls eller hos Mon Cherie, så i mangel af bedre tipper jeg lige at der i begge klinikkers gæstebøger står venlige hilsner at læse, skrevet af deltagere i party.

 

I blandt i gæstebogen hos Mon Cherie et indlæg af:

Navn: Lars Dato: 08-12-2013

 

Så langt at det godt kunne være en rigtig anmeldelse, og samtidig synes jeg så interessant at skribenten gerne må vælge at oprette indlægget som en anmeldelse i forum på Eroguide.dk :smile:

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...