Hop til indhold
Guest Fisken31

JULE SEX-PARTY PÅ MON-CHERIE, TORSDAG D. 5 DECEMBER

Recommended Posts

Gæst

"Nu det jul igen..... nu det jul igen.... og julen varer lige til ....JULE SEX-PARTY!!!!!" :lol::lol::lol:

Jule sex-party på Mon-Cherie, Torsdag d. 5 december fra kl. 18-21.

Prisen for hele arrangementet, inkl. julemad og drikkelse er 2.300 kr.

Der vil være masser af frække nissepiger klar til "jule-hygge", blandt andet Maise, Emilie, Sara, Amanda og selvfølgelig flere dejlige piger 8-)

http://mon-cherie.dk

Direkte link til eventet: http://mon-cherie.dk/info.asp

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kommer jeg ganske vist ikke selv til Jule sex party hos Mon Cherie, men jeg ønsker alt det bedste for at arrangementet bliver en succes :P

Som vanligt har jeg jo mine små bemærkninger til sådan arrangementet formidles.

Om prisen er rigtig, ja det får komme an på hvad mændene får for pengene.

Her synes jeg at Mon Cherie bør tage i betragtning at der har været præcedens for at et sexparty varer 4 timer til prisen, eksempelvis hos Seduction Girls.

Der er formentlig en hel del party gæster der har gjort tiden med over årene på nettet, som aktive deltagere og skribenter, som har været vant til party i 4 timer med 4 piger for 2000 - 2600 kr og max 18 - 20 mænd.

Om 2300 kr er rimeligt for 3 timer med 4 navngivne piger + flere piger, men hvor mange flere piger, ja det kan igen komme an på, hvis der foreksempel sættes et max antal mænd til 12 ved 4 piger, og 3 mænd flere for hver pige mere, ja så er det måske relativt betragtet konkurrencedygtigt med 18 - 20 mænd som tidligere set ved 4 piger i 4 timer.

Som jeg ser det er det alfa og omega at Mon Cherie melder klart ud, hvor mange piger, hvis muligt hvilke piger der deltager i hvor lang tid, hvor mang mænd der max deltager og for hvilken pris.

Men hvorfor ikke gøre noget helt andet, hvis Mon Cherie har foreksempel 6 piger der gerne vil deltage i party?

Afhold party over 6 timer fra kl 17 - kl 23, sådan at der deltager 2 nye piger hver anden time i 2 timer.

Hold 1 kl 17 - 19

Hold 2 kl 19 - 21

Hold 3 kl 21 - 23

Sæt max antal mænd til 6 for hvert hold af piger, og sæt prisen for deltagelse til 1200 kr.

Det koster så 1200 kr, hvis man vil deltage i 2 timer, 2400 kr for 4 timer og 3600 kr for 6 timer.

På den måde bliver det et tilbud der både er attraktivt på max antal mænd pr pige i den tid man deltager, og som økonomisk vil kunne tiltale langt flere mænd, der kan vælge efter hvad de har råd til, og eller hvor lang tid de gerne vil deltage i party.

Hvis mænd så godt må møde op indtil 45 minutter før start, til omklædning, lidt lækkert at spise og drikke før action, samt kan blive og klæde om i op til 30 minutter efter party er slut for dem, ja så tror jeg at tilbuddet er så flexibelt at mange vil være interesseret i at deltage.

Man kan indvende at det ikke som ved 18 - 20 mænd til 4 piger i 4 timer maksimerer pigernes profit, men relativt betragtet kan det altså optimalt give en omsætning på 6 x 1200 kr = 7200 kr til deling af hvert hold af 2 piger i 2 timer - det er vel ejheller helt dårligt.

Chancen for massiv positiv interesse forinden arrangementet, og i form af anmeldelser efterfølgende i forum på Eroguide.dk, tror jeg også vil være ulig meget større med et setup som jeg her foreslår.

Sådant et party hos et bordel der ikke er et kendt party sted i forvejen, har alle chancer for at kunne give stedet en opmærksomhed frem for andre klinikker, stedet ikke plejer at få.

Party og gangbang har ihvertfald tidligere giver party steder og piger rigtig god reklame.

Uanset om Mon Cherie vil følge mine råd eller ikke, så synes jeg at de skulle kontakte Admin og spørge ham om han kan/vil hjælpe dem med at sætte en fed party annonce op med tilhørende galleri af pigerne - hvis han kan/vil?

Med alt respekt, der brænder info siden på Mon-Cherie.dk ikke igennem med budskabet, så det virkelig siger spar to, hvilket den rigtige annonce her på Eroguide.dk vil kunne.

Det vil også være godt hvis party pigerne udpeger en blandt dem til at følge op, her i tråden på den interesse vi mænd viser for arrangementet.

Har selv haft fornøjelsen af at møde Miss Maise på chatten - hun vil helt sikkert også kunne gøre det godt i dialogen med os her i forum.

Held og lykke med sexparty hos Mon Cherie :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså Rejse for sørensen. Du kan bare ikke lade være ;) Giv nu lige Mon-Cherie en chance ikke ;)

Jeg synes det lyder som et fint arrangement. Der er ikke hul i min økonomi til at deltage pt, men vil meget gerne deltage i lignende arrangementer i fremtiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg ikke til den slags, men alt held og lykke med det.

Det er et lækkert hold nissepiger i har valgt ud, lidt for enhver smag.

Og jeg vil mene at prisen der ganske fornuftig ud, 3 timers hygge med dejlige danske piger og mad for 2300 ville jeg ikke have noget imod at betale.

Det er vist kun rejse der vil have priserne ned på tysk niveau der kan sætte noget efter det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig ønsket eller forventet priser på tysk niveau - hvad jeg i den forbindelse har argumenteret for i en hjemlig kontekst, er dem bekendt der har fulgt hvad jeg i den forbindelse har skrevet gennem tiden.

Og nok om det!

Det eneste jeg i den her forbindelse i den bedste mening gør, er at sammenligne med hvad nogle fik for pengene før, og hvad de får for pengene til dette party.

De seneste parties med suveræn mad og drikke hos Seduction Girls har kostet 2600 kr for sexparty i 4 timer med 4 piger og et max antal mænd på 18 - 20.

Når Mon Cherie tager 2300 kr for sexparty i 3 timer er det altså væsentligt for sammenligningsgrundlaget at oplyse nærmere hvad mænd så får for 2300 kr.

At Mon Cherie nu nævner 5 navngivne piger + flere piger og et max på 10 - 15 mænd, gør nu forskellen på de 2 eksempler så tydeligt at det nu faktisk i mine øjne er et bedre tilbud end tidligere tilbud på sexparty i 4 timer.

Jo færre mænd til des flere piger, des bedre kan party godt blive, end modsat max antal mænd til færrest antal piger til et party hvor førstnævnte er af 1 times kortere varighed end sidstnævnte party.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget fint med at max antal mænd.

Jeg vil sige 3 timer til så mange skønne piger er lige i underkanten.

Præcedensen (tidligere afholdte) er 4 timer, så er der mere tid til hygge og slappe af, samt pigerne kan få flere sludre/spise/rygepause mv. Hygge hygge, ja julehygge og ikke kun sex. Derfor ville jeg anbefale at Mon Cherie at udvide til 4 timer.

Forudbetaling af hele beløbet ville nok afskrække mange mænd ren psykologisk.

Jeg ville foreslå at man betaler det passende depositum, fx. 500-600kr. eller mere og betaler restbeløbet ved ankomsten.

På den måde sikre I at der er tilmelde nok og mændene ikke skal være bange for at lægge hele beløbet på bordet først.

Del dette indlæg


Link til indlæg

3 timer er i underkanten til party, men hvis der deltager 5 piger + til mellem 10 og 15 mænd, kan jeg godt se for mig at det vil kunne blive et bedre party end tidligere tiders parties i længere tid, men med flere mænd til færre piger end det party som Mon Cherie her vil afholde.

Prikken over i et kunne som jeg ser det være, hvis der åbnes for ankomst til hygge, en bid mad og en tår at drikke i op til en 1 time før party går i gang, og gæsterne kan blive i op til 1/2 time efter det er slut.

En del tid til sådant party kan godt gå med at spise og drikke, gå i bad, så hvis der var lagt tid til det, kan party blive lidt mere intensivt for mændene, samtidig med at pigerne i det antal de her deltager stadig kan få de små pauser de behøver undervejs.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prikken over i et kunne som jeg ser det være, hvis der åbnes for ankomst til hygge, en bid mad og en tår at drikke i op til en 1 time før party går i gang, og gæsterne kan blive i op til 1/2 time efter det er slut.

Det er ikke nødvendig at åbne en 1 time før og en ½ time til slut, hvis vi totalt har 4 timer.

Der går som regler 15-20min før sexen starter. Folk skal klædes om/af, der er lidt kø i badet, nogle tager lidt at drikke og sludre med de andre. Men som reglen sidder de fleste mænd tavse og stirrer på hinanden, derfor bør Partyet starte hurtigst muligt, så er trykket kan blive taget, derefter bliver ro på tingene, efter den første time bliver der pause og julehyggen fortsætter, nu "kender" drenge og pigerne hinanden og stemningen bliver bedre efter pausen. Sexen fortsætter med spise/drikke/ryge- pauser indimellem. Nogle mænd er færdige og forlader huset, mens andre bare kigger på, til sidst er der kun "den hårde kerne" tilbage og de 4 timer er gået. + evt. 15 min ekstra til bad og omklædning, men her er pigerne jo ikke med :lol: så det tæller ikke i de 4 timer. Til sidst pænt farvelkram og forhåbentlig på gensyn.

Se det var et lille dejlig juleeventyr som jeg forestiller mig den 5. december hos Mon Cherie :D:mrgreen:

HoHoHo !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har bemærket at Seduction Girls nu har sat dato på deres juleparty, så der nu består 2 tilbud om et sexparty kort tid efter hinanden.

Det er så op til hver enkelt der måtte vælge at deltage, at beslutte sig for et party eller begge parties.

Næppe mange vælger at deltage i begge tilbud?

Uanset vil jeg gerne bringe i erindring at Seduction Girls og Pussy Galores tidligere delte party tronen mellem sig, og at der derfor bestod valgmuligheder for party folket.

Pussy Galores synes helt ophørt med sexparty, og vi har nu i velsagtens ca 3 år i praksis blot haft Seduction Girls som enerådende party klinik, opretholdt af et over år opbygget fortjent navn som et klasse sexparty.

SMS Planet der også tidligere var på banen med gode tilbud eksisterer ikke længere.

Sexy Club forsøgte sig med et tilbud dyrere for mindre end Seduction Girls, såvidt jeg husker sidste år, der mig bekendt ikke blev afholdt?

På den ene side er det godt at Seduction Girls ikke som Pussy Galores tilsyneladende har gjort, har trukker sig helt ud af party markedet, men det er på den anden side ikke godt for os interesserede mænd at Seduction Girls forbliver ene om at arrangere party og gangbang i den liga de altid har gjort det.

Derfor håber jeg inderligt at Mon Cherie får en sådan succes med deres flotte tilbud, at de får lyst til at entrere party scenen som en ny aktør, sådan at vi igen kan opleve at flere forskellige bordeller tilbyder sexparty og gangbang.

Bemærk at Mon Cherie nu har oprustet til:

DU KAN BLANDT ANDET MØDE: MAISE, EMILIE, SARA, AMANDA, SCARLETT, SOFIE, RIKKE OG FLERE AF VORES DEJLIGE PIGER.

Der er nu 7 navngivne piger + udsigt til flere piger.

Nu er der kun en detalje der kan sætte Seduction Girls skakmat, og det er at også Mon Cherie opgraderer deres party fra 3 - 4 timer.

Ikke for min skyld, for jeg deltager desværre ikke, men fordi den fjerde time virkelig betyder et tidsmæssigt bedre tilbud til mændene.

Så er der bedre tid til en slapper og at fortælle hinanden røverhistorier mellem sex, mad og drikke, og pigerne skal så mænd nok opleve at de ikke skal slide mere på lagnerne af den grund.

Plus at pigerne 7 piger højt så rigeligt kan holde pauser, og jo ikke behøver at være på alle fra start til slut.

Bemærk at det nu ikke længere er hele beløbet der skal betales på en gang, men blot et depositum på 1000 kr senest den 1 december.

JULE SEX-PARTY PÅ MON-CHERIE, TORSDAG D. 5 DECEMBER FRA KL 18 - 21.

http://mon-cherie.dk/info.asp

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da Miss Maise skrev at hun havde hørt at der max kommer 10 - 15 mænd havde Mon Cherie øget antal piger fra 4 + - 5 + til party.

Nu deltager der 7 navngivne piger + flere unavngivne er stillet i udsigt, hvilket unægteligt kan blive årtiers bedste party til prisen, hvis der kun kommer 10 - 15 mænd.

Men jeg vil gerne appellere til at piger og mutter stopper op en gang, og ikke lader sig rive med af en øjeblikkelig stemning i huset, som jeg sidder med en fornemmelse af kan være tilfældet med Seduction Girls indtræden på arenaen med eget arrangement til afholdelse før den 5 december hvor Mon Cherie har arrangeret eget sexparty.

Her er det Seduction Girls der præcist ved hvad de gør, med alt den erfaring i ryggen de har fra tidligere sucesfulde parties.

SG ved at der må være en nedre grænse for hvor lille en omsætning der kan bære hvor mange piger, der skal dele den.

Modsat betræder Mon Cherie uprøvet land, og jeg er alvorligt bange for at der kan opstå en følelse af fortrydelse hos pigerne efter et veloverstået party, når det økonomiske udbytte af samme gøres endeligt op.

Medmindre at piger og mutter i samlet flok er indstillet på at se deres party, alene som en mulighed for at Mon Cherie og de deltagende piger brænder igennem i mændenes bevidsthed, i en sådan grad at de efterfølgende vil kunne profitere af en afledt øget omsætning fra flere og flere nye gæster i huset, eksempelvis som et resultat af mulige begejstrede anmeldelser i forum på Eroguide.dk, skrevet af glade mandlige party deltagere.

Kun er jeg ikke ganske overbevist om at det påtænkte sexparty hos Mon Cherie den 5 december er så velovervejet og gennemført planlagt, at det er tilfældet at pigerne med fuldt overlæg alle nedprioriterer eget økonomiske udbytte af egen deltagelse i party til fordel for en markant styrkelse af brandet Mon Cherie?

Min anbefaling til Mon Cherie er at de korrigerer deres arrangement til en varighed i 4 timer fra kl 18 - kl 22 for 2300 kr, men samtidig sådan at antal piger beror på at der max deltager 3 mænd for hver 1 pige der deltager i party.

Ved 7 piger betyder dette et max på 21 mænd og ved 4 piger et max på 12 mænd.

Under alle omstændigheder vil dette tilbud til mændene være så markant bedre end de 18 - 20 mænd max til 4 piger i 4 timer til prisen, som party mænd i flere år har været vant til, at det får de ikke bedre, at Mon Cherie her vil overtrumfe ethvert pt kendt alternativt tilbud om deltagelse i sexparty :P

Og skulle konkurrenter få travlt med at komme på banen med arrangementer til afholdelse lige før eller lige efter den 5 december, der ser ud til at være bedre end jeres, så ignorer dem - det er set før med kort varsel, hvor det så alligevel bliver aflyst i sidste øjeblik på grund af for få tilmeldinger - her tænker jeg ikke på Seduction Girls!

I værste fald sker der blot det at for få mænd spreder deres tilmeldinger på for mange næsten samtidige arrangementer, der så alle eller nogle ender med at blive aflyst af selvsamme årsag.

Til alle jer mænd der gerne vil deltage i et sexparty, vælg denne gang Mon Cherie, sådan at mænd og piger sammen kan gøre deres første party til en sådan succes at piger og sted forhåbentlig får lyst til at gentage en succesfuld party debut for Mon Cherie.

En lille ide til Mon Cherie

Jeg har det personligt sådan at jeg i den grad kan tænde på slanke unge piger fuldt påklædt i stramme jeans, stram bluse/skjorte og smarte støvler - fantaserer mig til et blow af dem i bussen eller på bænken i parken.

Hvad med at tilbyde fluffer service til jeres party af sådan en påklædt model, der med hånd kan hjælpe mændene til fuld stang og give et blow når kondomet er kommet på, sådan at de gøres kampklar på rad og række til alt den skønne fælles gruppesex i sengene rundt om i huset.

Sidder her med en følelse af - gad vide om piger og mutter overhovedet har holdt et fællesmøde, de har siddet sammen og diskuteret dette arrangement, eller om det udvikler sig spontant med at pige for pige melder sig under fanerne til party?

Hvis ikke, synes jeg at piger og mutter bør få holdt sådan et møde, sådan at de piger der har party erfaring i forvejen kan dele ud af deres erfaringer til de piger der aldrig før har deltaget i et sexparty - vidensdeling og erfaringsudveksling er altid en god ting ;):)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære dejlige gentlemen

Mon Cheries jule sex-party er rigtignok husets debut indenfor genren og jeg følger med interesse debatten om partyet herinde, og den er ikke blevet mindre interessant nu hvor et andet hus også har valgt at afholde et juleparty. De der kender mig ved at jeg ikke kan sidde denne debat overhørig, og jeg bliver simpelthen nødt til på husets vegne at tage til genmæle og fortælle, at vi ikke er et sekund i tvivl om at Mon Cheries første sexparty vil blive en sanselig og underskøn begivenhed...

Der venter dig 7 skønne, smilende og super servicemindede piger, der alle glæder sig til at tage imod med alskens frække lege, kys, lir og forkælelse en masse. Og alle piger har erfaring med sexparty og vi deltager fordi synes det er sjovt, frækt og hyggeligt! Tilsæt lækker julemad og drikke, elegante og smagfuldt indrettede lokaler, hvis det er ikke er opskriften på en en dejlig begivenhed, så ved jeg ikke hvad ;)

Bemærk at der er mulighed for at indbetale et depositum på 1000 kr.

På gensyn,

Maise

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så fik jeg lige af vide i min øresnegl og vi opgraderer til 4 timer til samme pris!!

Så skulle der vist være tid til at sexe, hygge, bade, spise, snakke, grine, sexe, sexe, ryge etc etc

Ses vi? Det tror jeg nok vi gør!

På vegne af Mon Cherie,

Maise

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm kan se at det vist er på tide vi kommer på banen her i denne debat, inden der bliver pustet lidt for meget til ilden, i noget som slet ikke burde forekomme..

Dette er en reklame for MC juleparty og burde faktisk kun handle om dem og selve deres arrangement. Hvorfor SG op til flere gange skal nævnes her, ser vi os uforstående over for..

En ting er at sætte op hvad hver sted tilbyder osv, men en anden ting er at det virker lidt som om det skal gøres til en konkurrence af et juleparty, som begge steder vælger at holde og om hvem der kan overgå den anden part, hvilket vi slet ikke er interesseret i..

Vi holder disse parties på opfordring af vores gæster og vores piger..

Vi ønsker MC en fantastisk aften og håber da bestemt at deres arrangement bliver en succes for dem, lige så vel som vi gør med vores eget, vi er ikke konkurrenter her som vi også udtrykker på vores eget oplæg herinde.

Vi har vores gæster og deltager, de har og får deres.. Og så lige til oplysning, så er det ikke herinde de fleste sexparty gæster kommer fra, det er gennem vores brand vi har skabt igennem 13 år, faste gæster i huset, pigernes gæster og på vores reklame i EB.

Men mon ikke vi begge steder har styr på hvad vi ønsker, kan tilbyde osv ellers gjorde vi jo ikke dette her Rejsenetværk..

Venligst Mammasan :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis ikke, synes jeg at piger og mutter bør få holdt sådan et møde, sådan at de piger der har party erfaring i forvejen kan dele ud af deres erfaringer til de piger der aldrig før har deltaget i et sexparty - vidensdeling og erfaringsudveksling er altid en god ting ;):)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Puha jeg har lige været til kæmpe sexparty i Tyskland, nej hvor var det godt ! :D:D:D

Rejsenetværk, du går angiveligt meget op i den danske sexparty scene med grundige analyser, forslag og erfaringsudvekslinger, det er til tider godt, men her synes jeg du går over strengen. Det er ikke nobelt at opstille SGs sexparty op mod Mon Cheries sexparty på den måde. Lad markedsmekanismer styre det. Gæstekredsen kan være forskelligt, lad dog gæsterne selv vælge!

Jeg vil anbefale at du lad være med at blande dig og lad være med at favorisere.

Jeg vil ønske SG og Mon Cherie stort Pøj Pøj med juleballet.

og husk at lave mere aggressiv annoncering på alle medier for at sikre fuldt hus og succes, jeg håber der i fremtiden kommer flere event-tilbud fra jer begge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille, her må vi så være uenige, men den diskussion vil jeg ikke tage med dig her.

Blot så har jeg alle dage sammenlignet party tilbud op mod hinanden, faktisk tidligere og til nu til fordel for Seduction Girls, men altså ikke denne gang.

Mener ikke dette er unobelt, når blot tonen er saglig, og det er jeg også her.

Du har selv deltaget med gode råd til Mon Cherie og været med til at flytte på dem, så kom altså SG på banen undervejs, og rigtigt du gik ikke ind og sammenlignede, det gjorde så jeg.

Denne debatform har sin berettigelse, for den kan meget vel tænkes at blive taget til positiv efterretning, foreksempel - når den bliver det, er det på sin plads at bakke op eksempelvis om en ny aktør som Mon Cherie der viser vilje til at justere og forbedre eget oplæg.

Det var mig der startede med sobert at påpege det urealistiske i det sushi party oplæg i 3 timer for 4000 kr, som Mon Cherie fornylig forsøgte sig med, som de også satte ned i pris og ændrede på undervejs i den debat der opstod, for så til sidst at aflyse på grund af for få tilmeldinger.

De er nu vendt stærkt tilbage i en grad så jeg blev en anelse bekymret for om det blev for fordelagtigt for mændene, men at sammenligne samtidige tilbud op mod hinanden finder jeg helt berettiget.

For det er muligt med argumenter at påvirke i en gunstig retning, er det mit klare indtryk.

Det var også mig der i sin tid på Hedomax.com gik ind og analyserede på SMS Planets lige så prismæssigt urealistiske oplæg, hvorefter de rent faktisk kom på banen med nogle efterfølgende stærkt anmelderroste sexparties afholdt på lørdage hvor færrest kunne deltage, hvor der deltog som jeg husker det fra andres beretninger 10 +/- til 13 + mænd i 4 timer med 4 piger for 2200/2500 kr.

Siden forsøgte de igen at gå tilbage til parties til priser markant over tilbuddene ellers fra andre, og jeg observerede efterfølgende ingen anmeldelser heraf.

Der er således alt mulig grund til at tro at en konstruktiv kritisk debat om annoncerede sexparties, ud fra et forbruger perspektiv under skyldig rimelig hensyntagen til udbyders interesser, rent faktisk formår at påvirke til i sidste ende til gavn for begge parter.

Noget andet er om der bør kunne debatteres i en tråd som denne under "Sexevents", eller om det bør henvises til debatforum?

Den overvejelse kunne administrationen måske gøre sig, måske sådan at det kun er udbyder der kan oprette en sexevent, der så låses for kommentarer på samme måde som tilfældet er under pigernes annonceboard?

Men til nu har vi altså måttet debattere nye arrangementer, der har forløbet en del tidligere af slagsen, som at denne debat ejheller er den eneste pt løbende, andre diskuterer konstruktivt kritisk et gangbang med en kvinde til 2500 kr, hvor meningerne også i den tråd brydes - uden at det anses for unobelt.

Men held og lykke til sexparty, hvor og end I måtte deltage :)

Moderator kunne måske overveje at sætte hængelås på herfra?

Lade den søde forventning hos gæster til party gælde herfra :P

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Så har jeg meldt mig til juleparty d. 5 :-)

Glæder mig for vildt !!

Har tidl deltaget ved seduction girls og ved club erotica ... Bliver spændende om glædespigerne giver den gas ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Lige en update fra mon cheri infoside om jule sex party;

8 piger er nu nævnt :-)

DU KAN BLANDT ANDET MØDE: MAISE, EMILIE, SARA, AMANDA, SCARLETT, SOFIE, RIKKE OG JACKIE.

Og tiden ER udvidet med 1 time så den nu lyder 18 - 22

Fuuuuck jeg glæder mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Chatten

MM40

Tror at du har god grund til at glæde dig :)

Men hvordan mon det går med tilmeldinger?

Er ikke et sekund i tvivl om at der består et portentiale for at der kan deltage nok mænd i et party med 8 piger, men risikoen består i at det er første gang for MC, og at de derfor ikke har refence til tidligere arrangementer.

Her er jeg lidt bange for at MC til nu har gjort for lidt for at markedsføre dette arrangement, sådan at budskabet når flest mulige interesserede mænd.

Pigerne kunne foreksempel oprette en bruger profil her på EG, og så systematisk deltage i chatten på forskellige tider af døgnet frem til den 5/12 hvor sexparty afholdes.

Det tror jeg kunne være med til at inspirere flere mænd til at deltage i party.

Pigerne kunne i denne tråd meddele at de og de piger vil være på en times tid eller mere i chatten fra kl x dag x?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Jeg kan se fra MC gæstebog at de satser på mellem 15 - 20 mænd, hvilket sagomelme burde kunne lade sig gøre i dagens danmark .. Det virker OK rimeligt ifht 8 glædespiger ...Hvorvidt markedsføringen er OK ved jeg ikke - det vurderer MC sikkert i fht de løbende tilmeldinger og forudbetalte depositum (med mindre man som jeg er gået ALL IN og betalt det fulde beløb ... Kun egen bortgang, kan afholde mig fra at møde op med stiv dolk og ivrig tunge ;-)

Maise nævner også at hun og andre af pigerne HAR erfaring med at arrangere party, så de har sgu nok styr på det (sagde han håbefuldt)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...