Hop til indhold
Administrator

Chatten og langsomme svartider

Recommended Posts

Hvis det må være mig tilladt, vil jeg foreslå, at der knyttes en flash server chat til sitet her. Det ville give et bedre overblik over, hvem der er på og samtidig give et godt miljø for chat og direkte erfaringsudveksling. Endvidere ville det være en god del at sælge reklameplads på, således at chatten bliver omkostningsfri og endda kan bidrage til at holde hele sitet kørende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det sjældent, at jeg kommer med kritik, som ikke på nogen måder er konstruktiv - men lad mig her gøre en undtagelse.

Den nuværende chat, er da noget af det mest elendige skidt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den nuværende chat, er da noget af det mest elendige skidt!

Så lad dog være med at bruge den, hvor svært kan det lige være.

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Så lad dog være med at bruge den, hvor svært kan det lige være.

Venligst

Kan man ikke få chatten til at fungere ordentligt, ønsker man sig noget der virker - er det så svært at forstå?

Dit trillebørhjul er iøvrigt også punkteret, eller født kantet måske?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man ikke få chatten til at fungere ordentligt, ønsker man sig noget der virker - er det så svært at forstå?

Man kan ønske i den ene hånd og s.... i den anden og derefter se hvor der kommer mest indhold. :lol::lol: Admins udmelding i chatten er at enten lever vi med denne og de mangler der dermed forefindes eller også bliver der ikke nogen chat overhovedet, men det bliver jo ikke aktuelt for dig da du ikke bruger den, vel, er det så svært at forstå.

Dit trillebørhjul er iøvrigt også punkteret, eller født kantet måske?

Det er fabrikeret kantet. :lol::lol: Det var det billigste.

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvorfor er I lige så hårde i tonen over for hinanden?

Er det virkelig nødvendigt?

Hvis jeg er en af "i" så er vi ikke hårde. Det er kærligt drilleri :D virkelig, Amager halshug osv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmm, jah, -så sidder man her og savner lidt hygge ping-pong og spas med de øvrige medlemmer herinde, men kan ikke logge på via min iPhone, hvornår regner i med det kommer til at kører igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lad dog være med at bruge den, hvor svært kan det lige være.

Venligst

Jeg skal da lige love for, at der er nogen der bærer nag :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...