Hop til indhold

Hvad er anmeldelser egentlig værd?

Featured Replies

Skrevet
kunforsjov76 skrev, for 14 minutter siden:

Sandheden tåler jo ikke dagens lys.

Jeg er lidt fatsvag, så kan du ikke lige forklare mig hvad den bestemte entalsform af sandhed rent faktisk betyder i denne sammenhæng. Hvad er Sandheden?

• Svar 95
  • Visninger 9.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Nikita Darling
    Nikita Darling

Jeg har arbejdet på et bordel beliggende ovenpå et autoværksted. Måske mekanikere generelt bare er lidt mere frisindede og tolerante - jeg ved det ikke, men så var der kort vej, når bilen skulle til s

• BrandmandSam
    BrandmandSam

For mig har anmeldelserne værdi. Ja, de skal som alt andet læses med objektivitet og kritik, samt med forståelse for kilden. Nogle skriver meget lidt og andre skriver mange detaljer, begge dele b

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Det er da på ingen måder i min interesse at sådan nogle skyggesider er så nemme at finde.. Det er jo netop det der er grunden til at mit erhverv ikke er et erhverv men et socialt problem i statens øjn

Postede billeder

Skrevet
kunforsjov76 skrev, for 18 minutter siden:

Jamen en nedlukning er det jeg også regner med. Sandheden tåler jo ikke dagens lys. Hvis du tager det som et personangreb, så er det kun en stor ros at jeg kan pisse dig af på den måde. Det beviser jo kun, at jeg har fanget en at de fisk der stinker allermest :) 

At det er det eneste du får ud af mit skriv, er mig en gåde. 

Nedlukningen af den anden tråd, skete jo pga. Alt den mudderkast, hvis man ikke kan føre en sober debat frem og tilbage, så bliver det jo netop lukket ned.
Om der var sandheder i det Colombiameme skrev, sikkert, men det havde klædt debatten, hvis der ikke havde været alt den mudderkast o.lign. 

Tror du skal genoverveje din definition af personangreb. 

Desuden, så er dette forum privatejet, så "dit forsøg på oprør", skaber nok ikke det du forventer i det store billed. :) 

Skrevet
  • Author
Sherlock skrev, for 37 minutter siden:

Jeg er lidt fatsvag, så kan du ikke lige forklare mig hvad den bestemte entalsform af sandhed rent faktisk betyder i denne sammenhæng. Hvad er Sandheden?

Mange ting. I dette tilfælde er det de forhold som ingen rigtig har lyst til at tænke på. Så igen. Mange ting. 

Skrevet
  • Author
Den Anonyme skrev, for 22 minutter siden:

At det er det eneste du får ud af mit skriv, er mig en gåde. 

Nedlukningen af den anden tråd, skete jo pga. Alt den mudderkast, hvis man ikke kan føre en sober debat frem og tilbage, så bliver det jo netop lukket ned.
Om der var sandheder i det Colombiameme skrev, sikkert, men det havde klædt debatten, hvis der ikke havde været alt den mudderkast o.lign. 

Tror du skal genoverveje din definition af personangreb. 

Desuden, så er dette forum privatejet, så "dit forsøg på oprør", skaber nok ikke det du forventer i det store billed. :) 

Ha ha, nu gætter du. Det er sødt :) 

Skrevet
kunforsjov76 skrev, for 16 minutter siden:

Ha ha, nu gætter du. Det er sødt :) 

Tror vist du skal lade være med at blande pære og æbler sammen. :) 

Skrevet
  • Author
Den Anonyme skrev, for 36 minutter siden:

Tror vist du skal lade være med at blande pære og æbler sammen. :) 

Næ, jeg skaber bare opmærksomhed på et vigtigt problem. Og mange hjælper jo godt til. Nyttige idioter er der jo mange af. Både til at hjælpe banderne, men da også til at få lidt opmærksomhed på den gode sag :) 

Skrevet

Er der nogen grund til at dette emne bliver hevet op igen ? Synes da efterhånden der er blevet skrevet 3-4 tråde om det. 

Hvad er meningen med at rive gammel jord op, når der er blevet lagt noget nyt ?

Redigeret af Gabbana

Skrevet
kunforsjov76 skrev, for 2 timer siden:

Næ, jeg skaber bare opmærksomhed på et vigtigt problem. Og mange hjælper jo godt til. Nyttige idioter er der jo mange af. Både til at hjælpe banderne, men da også til at få lidt opmærksomhed på den gode sag :) 

Det er noget mærkeligt noget at betegne sig selv som en idiot. Men fred være med det. :) 

Skrevet
  • Author
Den Anonyme skrev, for 15 minutter siden:

Det er noget mærkeligt noget at betegne sig selv som en idiot. Men fred være med det. :) 

Det synes jeg da er fint, hvis det er tilfældet. Men det var nu dig jeg talte om

Skrevet
mrfisher skrev, for 8 timer siden:

njaeh måske bare pisker en stemning op i egen interesse...

Det er da på ingen måder i min interesse at sådan nogle skyggesider er så nemme at finde.. Det er jo netop det der er grunden til at mit erhverv ikke er et erhverv men et socialt problem i statens øjne.. 

I realiteten er det bedre for mig hvis der ikke bliver snakket om det.. Så mit levebrød ikke bliver gjort ulovligt med tiden.. 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Det er da på ingen måder i min interesse at sådan nogle skyggesider er så nemme at finde.. Det er jo netop det der er grunden til at mit erhverv ikke er et erhverv men et socialt problem i statens øjne.. 

I realiteten er det bedre for mig hvis der ikke bliver snakket om det.. Så mit levebrød ikke bliver gjort ulovligt med tiden.. 

Jeg har stor beundring for dette svar. Det viser en stor indsigt i mennesker og de projektioner vi ofte møder verden med. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 34 minutter siden:

I afmagt over at myndigheder, herunder politiet, ikke gør en fløjtende fis ved problemerne. Men du har desværre ret, der er heller ikke meget udsigt til at politikerne vil gøre andet ved problemet end at lukke øjnene helt, altså ved at gøre alt ulovligt. Skammeligt fra ende til anden.

Godt at du ikke tier... Stiller du op? :D

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 3 timer siden:

kunforsjov76 skrev, for 3 timer siden:

Det synes jeg da er fint, hvis det er tilfældet. Men det var nu dig jeg talte om

Nej nej. Det er mig som er idioten. Lad nu hinanden være i fred.
I er kun almindelige danskere - på godt og ondt. Selv er jeg en komplet idiot. Men det er jo en svenskeres menneskelige rettighed at være idiot - ikke?

Vedrørende anmeldelser: Nej de har ikke længre nogen værdi. Those times are long gone.

I gamle dage var det sjovt at skrive dem. Meget for min egen skyld, lidt for andres. Og andres havde værdi for mig.
Idag .... helt ærligt; EG er blevet en markedsplads for prostitution hvor man ikke længre kan skille shit fra chanel (hvad jeg elskede jer den gang, Anne og Lis). 

Idag? Jeg er temmelig sikker på at halvdelen er ren fup. Resten .... well, jeg er jo ikke ham er jo ikke dig. Vi er ikke os. Os eksisterer ikke - vi er ikke brødre.
Når jeg til sidst forstod at anmeldelser ikke er noget man kan tage særligt alvorligt, var når jeg  besøgte en højt besunget pige fra et andet land. Hun blæste mig fuldstændigt væk - i en storm af skuespilleri og andre ligegyldigheder. Det fungerede åbenbarligt for mange, men overhoved ikke for mig. Det var den gang som netværkerne endnu ikke havde slået mønt af EG. Allerede den gang indså man jo at Dig ikke er Mig.

Idag er det ned ad bakke. Nu skal man skille ikke kun Dig fra Mig, men også markedsføring fra almindelige danske losers som mener de har oplevet noget særligt. Måske har de det, hvad ved jeg?
Idag finder jeg mine egne veje, men skriver desværre ikke om dem.

Vedrørende EG så er det - for mig - kun debat tilbage som kan give lidt substans i tilværelsen. På den anden side er EG det eneste sted jeg kender, hvor man kan diskutere prostitution og des pros and cons. Som i denne tråd.

Det er jo ikke så dårligt endda. Men anmeldelser .... hvis nogen af de rigtigt gamle skriver dem, så interesserer jeg mig måske lidt. Dem jeg føler noget slags fællesskab med. Men de er ikke mange, og desværre besøger de sjældent kvinder i København. Nogle gange tænker jeg at jeg måske skal tage hele vejen til Aarhus - men det gør jeg jo alligevel ikke. Det er laaangt.

Det er tid at i åbner øjnene drenge. Det er som i gamle dage. I skal gøre arbejdet selve, og bruge jeres fornuft og jeres humanitet. Noget andet duer ikke. Internettet og digitaliseringen er ikke frelsen - kun en forenkling, en forgrovelse og fordummelse. Det er når i selve opdager kvinderne og verden som det har nogen værdi. Ikke når i skal prøve at gå i andres fodspor. 

Anmeldelser er markedsføring. Og har lige så lidt værdi som når influencers hylder body lotions eller soveværelsefarver. Vil du være som alle andre fjolser som cykler gennem livet med hovedet ned i smartphonen, så bare blev ved. 

Men vil du være den du er født til jorden at være, så opdag livet med hjælp af de rette hænder. Dine egne.

Skrevet
Bananas skrev, for 6 timer siden:

Vedrørende anmeldelser: Nej de har ikke længre nogen værdi. Those times are long gone.

Du har nok ret når talen er på ikke thai. 
Det er stadig min opfattelse at langt de fleste thai anmeldelser er brugbare. Dem der skrives af en fyr som har fået lovning på lidt bare back hvis han skriver en pæn anmeldelse er ret let at spotte. I øvrigt kan man jo godt have haft et godt besøg, og så skrive. om det fordi pigen spørger dig. De falske de rer lettest at spotte er dem hvor skribenten slet ikke har besøgt pigen. 

Skrevet
kunforsjov76 skrev, for 15 timer siden:

kunforsjov76 skrev, for 12 timer siden:

Well, nu er det ikke mig der opretter en tråd, som har været debatteret i x antal tråde nu. Blot for at skabe røre i andedammen. 

Hvad forventer du helt præcis at få ud af denne tråd? Jeg er oprigtigt nysgerrig.

Efter den tråd med Colombiameme, vil jeg da siger at jeg er blevet mere opmærksom på nogle ting, men jeg maler ikke fanden på væggen. Hvis jeg får en dårlig vibe af pigen, om at hun kunne være tvunget til det, så vender jeg rundt og går min vej. 

Skrevet
  • Author
Den Anonyme skrev, for 4 timer siden:

Well, nu er det ikke mig der opretter en tråd, som har været debatteret i x antal tråde nu. Blot for at skabe røre i andedammen. 

Hvad forventer du helt præcis at få ud af denne tråd? Jeg er oprigtigt nysgerrig.

Efter den tråd med Colombiameme, vil jeg da siger at jeg er blevet mere opmærksom på nogle ting, men jeg maler ikke fanden på væggen. Hvis jeg får en dårlig vibe af pigen, om at hun kunne være tvunget til det, så vender jeg rundt og går min vej. 

Hvis du er i tvivl om mine intentioner, så kan du læse det i mine andre indlæg her i tråden. Jeg gider ikke sidde her og forklare dig det, bare fordi du ikke kan læse, eller kan huske det. 

Men jeg kan oplyse dig om, at hvis du synes emnet har været debatteret for meget, ja så står det dig helt frit for at klikke videre til en anden tråd, der hat et andet indhold, som fortjener at blive debatteret sobert og inden for rammerne. 

Skrevet
kunforsjov76 skrev, for 1 time siden:

Hvis du er i tvivl om mine intentioner, så kan du læse det i mine andre indlæg her i tråden. Jeg gider ikke sidde her og forklare dig det, bare fordi du ikke kan læse, eller kan huske det. 

Men jeg kan oplyse dig om, at hvis du synes emnet har været debatteret for meget, ja så står det dig helt frit for at klikke videre til en anden tråd, der hat et andet indhold, som fortjener at blive debatteret sobert og inden for rammerne. 

Nej der er meget du ikke gider, sålænge det ikke går efter dit hoved. 

Vil ikke sige det har været debatteret for meget, nok nærmere at det burde holdes til en tråd, hvilket det os var blevet, hvis det der foregik i den oprindelige tråd, ikke var sket. 

Tak for oplysningen...
Men er nu af den overbevisning at, ALLE emner fortjener at blive debatteret sobert og indenfor rammerne, uanset hvad det handler om. 

Redigeret af Den Anonyme

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, for 18 timer siden:

Nej nej. Det er mig som er idioten. Lad nu hinanden være i fred.

Idioten er den der ikke har respekt for andre mennesker, og som synes det er i orden at udnytte andre, og at udstille dem anonymt - og som samtidig er stolt af at være en kæmpe idiot. Den ægte idiot er hverken dig, en svensker, mig eller nogen anden person. Det et udtryk for et bestemt måde at være på som menneske. Jeg kan kun læse, at du også er modstander af den måde at være menneske. 
Mennesker viser deres forskel i hvordan de behandler andre. Derfor ER vi ikke ‘bare’ mennesker du og jeg. Det bliver vi først når vi viser det over for andre. 

Redigeret af kunforsjov76
Fejl

Skrevet

Jeg har arbejdet på et bordel beliggende ovenpå et autoværksted. Måske mekanikere generelt bare er lidt mere frisindede og tolerante - jeg ved det ikke, men så var der kort vej, når bilen skulle til service :D 

Men anmeldelser er nok mest værd for manden, der skriver den, og så er den også noget værd for pigen. Hvis den er god, er det en rigtig rar og anerkendende følelse for pigen, og er den dårlig, kan det gøre nas. 

Nogle mænd finder det frækt at sidde og forfatte den, der bliver måske skruet lidt på knapperne, for det er jo hans fantasi. Det er lækkert, og så kan det hele genopleves og læses igen og igen. Måske manden også gerne vil smigrer pigen lidt, fordi han simpelthen fik så god behandling.

Det er også nogen gange noget “macho” halløj, for sådan er mænd jo også. “Jeg fik den vildeste sex, hun var helt doorset med mig, for jeg er bare den skønneste mand, og hvis i andre ikke fik samme oplevelse, er det fordi, i ikke er lige så skønne som miiig….”

Så er det nogen gange det modsatte. Et såret ego, som skal have afløb - retfærdigt eller ikke retfærdigt, men i de tilfælde kan der også skrues på knapperne.

Så alt andet lige, er anmeldelser virkelig  subjektive og individuelle. Får pigen mange gode, er hun formentlig generelt rigtig sød, får hun mange dårlige er hun generelt nok en strigle. Det er, hvad de kan bruges til.

Jeg er ikke blind for trådstarten, men jeg vælger bare lige at se bort fra “organiseret anmeldelsesstrategi”.

Skrevet
Nikita Darling skrev, for 27 minutter siden:

Måske manden også gerne vil smigrer pigen lidt, fordi han simpelthen fik så god behandling.

Nooooo-noooooo never :shock:

Skrevet
Nikita Darling skrev, for 43 minutter siden:

doorset

Hvad betyder det? 

Skrevet

Jeg synes godt man kan bruge anmeldelser til noget. Er der mange positive om en GP er der som regel noget om snakken. En enkelt meget positiv fra et helt nyoprettet medlem er naturligvis værdiløs. Negative anmeldelser kan man ikke nødvendigvis regne med, da kemi mellem de enkelte er afgørende, men man er da i hvert fald advaret.

Skrevet
Kaspersen skrev, for 2 minutter siden:

Hvad betyder det? 

Tosset :biggrin: jysk!

Skrevet

Jeg syntes anmeldelser har stor værdi, men først når der kommer mange anmeldelser på samme pige. de mange anmeldelser gør at man er mere tryg og sikker på at det ikke er et scam, og dermed spild af din tid. En enkelt anmeldelse fra en ny bruger = scam.

jeg satser gerne på at prøve en ny thai uden en masse anmeldelser - nok fordi der som regel er en klinik, og jeg syntes nemmere man kan gå igen hvis det er et dårligt match. Men jeg tropper aldrig op i en privat lejlighed hos en pige uden anmeldelser og med mistanke om scam. Det er for utrygt for min smag.
Og på trods af mange positive anmeldelser, så rammer jeg fortsat forbi - jeg har prøvet flere gange, hvor respekterede anmeldere har skrevet positivt om en pige, hvor så udseendet ikke har været min stil, eller der ingen kemi var. Især rammer jeg forbi, hvis det viser sig at pigen har fyldt kemi/plastik i hoved, røv, bryster, læber og alt andet - det er lidt et turnoff for mig.
Men sådan er vi så forskellige. Og nogle gange har jeg heller ikke en god dag, og er mere negativ, eller for positiv, det spiller også ind på egen oplevelse og efterfølgende anmeldelse. Jeg har selv taget fejl og været for positiv eller negativ efter et besøg, men alligevel skrevet en anmeldelse. Man er jo kun et menneske…

og lige til sidst - hvis en pige får nogle få dårlige anmeldelser ud af mange gode, så tænker jeg ikke over det, da vi alle kan have en dårlig dag. Men begynder pigen at modargumentere og skændes højlydt over længere tid med forfatteren og andre i en tråd, så stryger jeg hende af min bucket-list igen. Det er selvfølgelig ok lige at forsvare sig, men længere skænderier gider jeg ikke, så tænker jeg at der kan være mere der er galt bag den dårlige anmeldelse… og så bliver jeg væk. 

Skrevet

Jeg har det med anmeldelserne her på sitet ligesom med dem jeg ser på Trustpilot. Det giver mig en fornemmelse, og er anmeldelserne overvejende gode, så er jeg klart mere interesseret end hvis de er overvejende dårlige. Og så får jeg også ofte lidt praktisk info, sådan som parkering, dikretion og den slags nyttig viden, så jeg ikke kommer helt uforberedt frem til hoveddøren lige vd siden af indgangen til Føtex. Og så har jeg det altså ligesom i Føtex, der hvor kunderne flokkes til, er der enten noget spændede, noget godt, eller slet og ret et godt tilbud. Haps. :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.