Hop til indhold

Hvad er anmeldelser egentlig værd?

Featured Replies

Skrevet

Elselskaber 

Stol ikke på nogen der ringer dig op, det er fup og fiduser. Jeg har arbejdede for DONG dengang det hed DONG.

Der er så mange fup og fiduser selskaber og med mindre du har varmepumpe eller elvarme så er det meget lidt man skal spare fra et velrenommeret selskab som SEAS eller Verdo.

Jeg bruger Modstrøm deres mest basic  hvor jeg kun betaler for strømmen ingen abonnement og betaler via kort for at undgår betalingsgebyr.

• Svar 95
  • Visninger 9.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Nikita Darling
    Nikita Darling

Jeg har arbejdet på et bordel beliggende ovenpå et autoværksted. Måske mekanikere generelt bare er lidt mere frisindede og tolerante - jeg ved det ikke, men så var der kort vej, når bilen skulle til s

• BrandmandSam
    BrandmandSam

For mig har anmeldelserne værdi. Ja, de skal som alt andet læses med objektivitet og kritik, samt med forståelse for kilden. Nogle skriver meget lidt og andre skriver mange detaljer, begge dele b

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Det er da på ingen måder i min interesse at sådan nogle skyggesider er så nemme at finde.. Det er jo netop det der er grunden til at mit erhverv ikke er et erhverv men et socialt problem i statens øjn

Postede billeder

Skrevet
  • Author
spaceman skrev, for 30 minutter siden:

Elselskaber 

Stol ikke på nogen der ringer dig op, det er fup og fiduser. Jeg har arbejdede for DONG dengang det hed DONG.

Der er så mange fup og fiduser selskaber og med mindre du har varmepumpe eller elvarme så er det meget lidt man skal spare fra et velrenommeret selskab som SEAS eller Verdo.

Jeg bruger Modstrøm deres mest basic  hvor jeg kun betaler for strømmen ingen abonnement og betaler via kort for at undgår betalingsgebyr.

Ja, det er langt vigtigere at diskutere elpriser end menneskehandel. Dyrere el er jo lig med dyrere fisse. OG færre penge til fisse

Skrevet
kunforsjov76 skrev, for 2 minutter siden:

Ja, det er langt vigtigere at diskutere elpriser end menneskehandel. Dyrere el er jo lig med dyrere fisse. OG færre penge til fisse

Nu svarede jeg jo på det første emne og så der var et andet emne så valgte og svare på dette også, da jeg er i stand til at føre mere end en "samtale" på engang.

Redigeret af spaceman

Skrevet
  • Author
spaceman skrev, 1 time siden:

Nu svarede jeg jo på det første emne og så der var et andet emne så valgte og svare på dette også, da jeg er i stand til at føre mere end en "samtale" på engang.

Ja det er du sikkert klog nok til. Men for os andre der gerne vil diskutere trådens emne , så var det måske en ide at oprette en anden tråd med elpriser og anmeldelser på trustpilot. 

Skrevet
  • Author

Jeg synes det er virkelig tankevækkende at andre tråde bliver lukket ned af eroguide hvis der er tale om en “bestemt” type afsporing. Afsporing der afsporer den forbudte type afsporing, ja den får lov til at køre i det uendelige. Det kan man vel kalde for selektiv afsporing?

Skrevet
spaceman skrev, for 12 timer siden:

Mit gæt er at langt de fleste Thai'er der kommer til Europa på et 90 dages visa ved hvad det drejer sig om, massage med henblik på mere.

Jeg tror dette var korrekt for 10 år siden. Idag synes hoved parten af pigerne at bo her eller i et andet EU land og bare rykke rundt mellem forskellige klinikker i Danmark og resten af EU.

Trustpilot er ikke mere end en guideline for hvordan firmaer er, kig på scoren og læs de seneste anmeldelser, brug sund fornuft.

Men min pointe er jo netop at du ikke kan bruge trustpilot scoren til noget, da de er alt for let for firmaer at få slettet dårlige anmeldelser. En metode som særligt de firmaer som trustpilot skal beskytte os mod udnytter.

Hvis alle brugte sund fornuft eksisterede hovedparten af svindel firmaerne ikke.

Skrevet

Der er så mange fup og fiduser selskaber og med mindre du har varmepumpe eller elvarme så er det meget lidt man skal spare fra et velrenommeret selskab

Ingen elselskaber vil i dag lave fastpris aftaler og dermed er den eneste forskel prisen på deres abonnement og andre gebyre for at være kunde. Stortset alle sælger dig strøm til kostprisen fra den nordiske el-børs.

Men nu begynder vi efterhånden at komme noget langt fra emnet. Diskutionen om trustpilot kan IMHO forsvares da det også er et anmeldelses site, men elpriser er noget langt ude.

Skrevet
kunforsjov76 skrev, for 10 timer siden:

Jeg synes det er virkelig tankevækkende at andre tråde bliver lukket ned af eroguide hvis der er tale om en “bestemt” type afsporing. Afsporing der afsporer den forbudte type afsporing, ja den får lov til at køre i det uendelige. Det kan man vel kalde for selektiv afsporing?

Tror mere det har at gøre med om moderator bliver gjort opmærksom på en afsporing. Det er jo umuligt for dem at følger med i alle tråde. Hvis du vil gøre moderator opmærksom på en afsporing, så brug knappen "rapporter indlæg". Den dukker op øverst til højre i alle indlæg, når du føre musen hen over den.

Bortset fra det, er titlen på tråden. "Hvad er anmeldelser egentlig værd?" Så trustpilot er vel inden for tråedens emne. Specielt fordi der under Eroguide på trustpilot rent faktisk ligger en anmeldelse af en pige.

Redigeret af Gæst

Skrevet
  • Author
nørden skrev, for 13 timer siden:

Tror mere det har at gøre med om moderator bliver gjort opmærksom på en afsporing. Det er jo umuligt for dem at følger med i alle tråde. Hvis du vil gøre moderator opmærksom på en afsporing, så brug knappen "rapporter indlæg". Den dukker op øverst til højre i alle indlæg, når du føre musen hen over den.

Bortset fra det, er titlen på tråden. "Hvad er anmeldelser egentlig værd?" Så trustpilot er vel inden for tråedens emne. Specielt fordi der under Eroguide på trustpilot rent faktisk ligger en anmeldelse af en pige.

Jeg skrev netop det er tankevækkende at… så din analyse om at folk rapporter det omtalte, ja det  passer jo fint i min fortælling. 

Hvis du tror mit oplæg handler om anmeldelser, ja så har du kun læst overskriften. Man kan dreje alt ind på det emne man ønsker at diskutere. Derfor er det bare så virkelig interessant hvordan fordrejning bliver tolket her på det her forum, da det jo altid er helt vildt subjektivt, hvad fordrejning egentlig er. 

Redigeret af kunforsjov76

Skrevet
kunforsjov76 skrev, for 11 timer siden:

Hvis du tror mit oplæg handler om anmeldelser, ja så har du kun læst overskriften. Man kan dreje alt ind på det emne man ønsker at diskutere. Derfor er det bare så virkelig interessant hvordan fordrejning bliver tolket her på det her forum, da det jo altid er helt vildt subjektivt, hvad fordrejning egentlig er. 

Jeg må indrømme at jeg fatter virkelig ikke hvad du mener med dette indlæg. Tror efterhånden du er mest ude på at skabe debat for debatens skyld.

Skrevet
  • Author
nørden skrev, 1 time siden:

Jeg må indrømme at jeg fatter virkelig ikke hvad du mener med dette indlæg. Tror efterhånden du er mest ude på at skabe debat for debatens skyld.

Godt at du lige selv fik sat en tyk streg under at du ikke fatter noget. Selvindsigt er en god ting. 

Skrevet
  • Author
nørden skrev, for 1 time siden:

Tror efterhånden du er mest ude på at skabe debat for debatens skyld.

Ja det er en god pointe, efter du selv har postet 120 svar der handler om alt andet end menneskehandel og tvang. 

Skrevet
  • Author
nørden skrev, for 1 time siden:

Du er jo helt velkommen til at undlade mere spam i tråden, hvis du mener det hele er langt ude? Hvad er det du prøver at bevise?

For mig er det dog helt fint. Du hjælper jo bare med at skabe endnu fokus på et.vigtigt emne. 
Så hver gang du prøver at flytte fokus væk fra emnet, flytter jeg de stille og roligt tilbage på sagens kerne, nemlig organiseret handle med mennesker, og jer anmeldere som nyttige idioter for at fremme bandernes forretning.  

Skrevet
kunforsjov76 skrev, for 4 timer siden:

Så hver gang du prøver at flytte fokus væk fra emnet, flytter jeg de stille og roligt tilbage på sagens kerne, nemlig organiseret handle med mennesker, og jer anmeldere som nyttige idioter for at fremme bandernes forretning.  

Imponerende. Jeg laver et indlæg med en enkelt linie og det svare du så på 3 gange inden for en time.

Det synes ikke rigtigt at lykkes for dig at få flyttet fokus. Måske det er fordi at jeg ikke er den eneste som ikke er intelligent nok til at forstå hvad det er du ønsker at debater.

Skrevet
  • Author
nørden skrev, for 4 timer siden:

Imponerende. Jeg laver et indlæg med en enkelt linie og det svare du så på 3 gange inden for en time.

Det synes ikke rigtigt at lykkes for dig at få flyttet fokus. Måske det er fordi at jeg ikke er den eneste som ikke er intelligent nok til at forstå hvad det er du ønsker at debater.

Flytte fokus… indrage ‘de andres’ mening, fantasifulde fakta… osv, osv… ja mulighederne er mange for typer som dig, der nyder at få andre til at tvivle på deres ret til at mene noget du ikke kan lide. 

Hvorfor bliver du ved med at svare, når du alligevel ikke fatter det jeg skriver? Men du lyver. Du forstår det godt, men kan bare ikke lide det. Så nu vender jeg den lige om, den der med de andres værdifulde mening - jeg modtager mange p.m. fra folk der lige vil fortælle, at de følger mine indlæg med interesse. Så ja, brug nu din tid på dine egne intelligente tråde, der tiltrækker så meget opmærksomhed som denne. Så smut nu bare ud af min tråd, hvis du ikke vil diskutere menneskehandel, afpresning og udnyttelse. 

Skrevet
kunforsjov76 skrev, for 13 timer siden:

Hvorfor bliver du ved med at svare, når du alligevel ikke fatter det jeg skriver?

Fordi jeg vil se hvor meget vrøvl du kan komme med før du giver op.

kunforsjov76 skrev, for 13 timer siden:

Så smut nu bare ud af min tråd, hvis du ikke vil diskutere menneskehandel, afpresning og udnyttelse. 

Langt de fleste af dine indlæg i denne tråd handler ikke om menneskehandel, afpresning og udnyttelse, men om din trang til at angribe andre og se dine egne skriverier.

Hvis du gerne vil have mig ud af din tråd kan du jo prøve at anmelde et af mine indlæg til moderator. Men pas på. Det kan være et tveæget sværd. Du kunne ende med selv at blive udelukket grundet personangreb og afsporing.

Redigeret af Gæst

Skrevet
  • Author
nørden skrev, for 10 timer siden:

Fordi jeg vil se hvor meget vrøvl du kan komme med før du giver op.

Langt de fleste af dine indlæg i denne tråd handler ikke om menneskehandel, afpresning og udnyttelse, men om din trang til at angribe andre og se dine egne skriverier.

Hvis du gerne vil have mig ud af din tråd kan du jo prøve at anmelde et af mine indlæg til moderator. Men pas på. Det kan være et tveæget sværd. Du kunne ende med selv at blive udelukket grundet personangreb og afsporing.

Det er tydeligt at se du noget personligt i klemme her. Men jo mere du svarer, jo mere kommer posten øverst op. Så tak for at give mig mange læsere. Igen :) 

Skrevet

Men jo mere du svarer, jo mere kommer posten øverst op.

Øverst i hvad?

Så tak for at give mig mange læsere. Igen :) 

I betragtning af hvor få der skriver i denne tråd, eller reager på vores indlæg, tror jeg faktisk ikke der er andre end dig og mig som læser den. Men jeg er da glad for at jeg kan hjælpe dig, selvom at jeg ikke kan lade være med at grine af at du i forrige indlæg bad mig smutte ud af din tråd og nu takker mig for at blive. Egentlig et meget godt billed af alt hvad du har skrevet hidtil. Absolut ingen hoved eller hale.

Redigeret af Gæst

Skrevet
  • Author
nørden skrev, for 6 timer siden:

Øverst i hvad?

I betragtning af hvor få der skriver i denne tråd, eller reager på vores indlæg, tror jeg faktisk ikke der er andre end dig og mig som læser den. Men jeg er da glad for at jeg kan hjælpe dig, selvom at jeg ikke kan lade være med at grine af at du i forrige indlæg bad mig smutte ud af din tråd og nu takker mig for at blive. Egentlig et meget godt billed af alt hvad du har skrevet hidtil. Absolut ingen hoved eller hale.

Tak igen, så tager vi lige en dag mere på toppen

Skrevet
kunforsjov76 skrev, for 1 time siden:

Tak igen, så tager vi lige en dag mere på toppen

På toppen af hvad?

Skrevet
  • Author

På toppen af hvad?

På toppen af hvad?

Der må du selv bestemme

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.