AgentLeman 827 Skrevet 18. Februar, 2023 bull1977 skrev, den 16.2.2023 at 23:53: sket 3 gange fortæl mere tak ! scoret som i forhold ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 151 Skrevet 18. Februar, 2023 AgentLeman skrev, Lige nu: fortæl mere tak ! scoret som i forhold ? jamen både og. spørgsmålet gik på mødes uden betaling og evt forhold 1. mødte en spanioler og efter 2 alm betalte møder begyndte at tale sammen mere privat. mødtes som alm dates og hyggede. corona startede og hun kunne ikke komme ud af danmark og boede efterfølgende 4 uger hos mig. da fandt vi ud af det ikke gik 2. booked en erotisk massage og endte med at få en bedste ven. vi har et kanon venneforhold den dag i dag, 3. lidt mere kompliceret, mødte en romæner for 10 år siden og de sidste 6 år været on off men pt er forhold i udvikling. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sjælevarmer 3 Skrevet 18. Februar, 2023 @Eva Nadine Nu har jeg gennem over et år læst med herinde, og har med stor iver læst dine altid ærlige og givende indlæg, og har ofte tænkt ”skulle jeg ikke også?”. Men alligevel valgt og lade være. Men efter at have læst denne tråd og andre lignende omkring det med følelser, blev jeg medlem, for jeg tænker man også kan anskue ”score” fra en anden smuk vinkel, og ikke mindst kunsten og vigtigheden i at kunne ”pillowtalke”. For snart et år siden fik jeg min debut her på Fyn hos en af dine kollegaer som jeg ser du kender rigtig godt. Jeg var utrolig nervøs, da jeg ikke havde rørt en kvinde i en del år, men hun forstod virkelig at tilgå mig på en utrolig naturlig kærlig måde, og holde mig følelsesmæssigt i hånden hele vejen, med respekt for mig som et menneske. Og jeg følte virkelig vi havde en god kemi. Allerede ved mit andet møde med hende, burde jeg nok have reageret lidt på mine egne følelser, idet jeg stillede med blomster til hende, men jeg ville bare gøre hende glad, og vise min respekt for hende, og tillagde egentlig ikke sex delen den store betydning, men følte nærvær og tæthed. Vi havde et par fantastiske dejlige timer, og jeg var… hmm… lykkelig varm inden i da jeg gik fra kvinden. På vores 3. møde stemte alting bare, vi havde en fantastisk pillowtalk, og det seksuelle var virkelig fantastisk, og jeg gik igen fra denne gudinde med en utrolig varm følelse, og alle mennesker i verden var dejlige og verden var varm og skøn. En uges tid efter gik det nok op for mig at jeg dybt inden i ville mere med denne vidunderlige kvinde, - altså ikke som kæreste og vi to skal giftes,- men det var dybfølt, og jeg ville rigtig gerne bare være en god ven til hende, bl.a havde jeg, uden hendes viden, undersøgt hvordan jeg kunne hjælpe med at opfylde en lille drøm hun gik med, noget hun aldrig på et tidspunkt nogensinde bad om, men det kom frem da vi blot lå og snakkede om livet, og jeg ville bare gerne hjælpe, men det fortalte jeg aldrig jeg havde. Så jeg valgte at trække mig, og har siden ikke turde besøge hende, ikke fordi jeg blev forelsket, men jeg blev blot vanvittig glad for hende, og hun har sikkert en million gange i sin karriere stået med en kunde som mig, som også blev glad for hende, og det respekterer jeg hende for meget til som den dejlige kvinde hun er. Essensen i det her er…. På en eller anden måde følte jeg at hun ”lod mig score hende”, og tillod mine følelser på en så hårfin måde at hun aldrig gik over grænsen, ej heller indikerede hun ville mere, og det var smukt og fyldte en gammel mand som mig med varme og livsglæde igen. Jeg har aldrig siden besøgt en anden sjælevarmer, men tænker i dag stadig tit på hende, og smiler når jeg gør det. Så ja, jeg føler også jeg har "scoret" en sjælevarmer, hun ved det bare ikke. De bedste hilsener og kæmpe respekt, og tak til alle I gudinder som mange gange redder os mænd, når savnet til en blød varm kvinde bliver for stort. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 18. Februar, 2023 (edited) Sjælevarmer skrev, for 50 minutter siden: og hun har sikkert en million gange i sin karriere stået med en kunde som mig Hvis det er hende-jeg-tror-det-er så kan jeg afsløre at hendes "karriere" ikke har været særligt langvarig, og at en million kunder har ikke engang JEG haft på mere end to årtier Jeg vil også sige, uden det på nogen måde har noget at gøre med at jeg kender til jeres personlige historie (vi sladrer nok mindre end I tror, da de fleste af os har ret vandtætte skodder mht. jeres anonymitet og diskretionshensyn) at det især i starten af "karrieren" som glædespige/sexarbejder/betalt elskerinde osv. kan være rigtigt svært at navigere i det når vores gæster/kunder/betalende elskere går hen og bliver lidt for lune på os. Det tog mig en rum tid at forstå og komme frem til min egen personlige holdning til hvorvidt JEG har et ansvar når en mand "går for langt". Ofte er vi ikke rigtigt klar over det, fordi I sjældent sådan bare bræger højt om at I kan mærke I er på tynd is. Jeg løser det personligt på den måde, at når jeg intuitivt fornemmer at nogen er på vej til at miste balancen i relationen, så foreslår jeg (sommetider ender det med at være et krav) at manden besøger en og helst flere andre glædespiger eller sexarbejdere end mig før vi ses næste gang. HVIS manden ikke er i stand til at få rejsning, eller nærmest føler sig utro, så er det sådan set allerede for sent - er min erfaring. Jeg taler med mine faste om det. Sommetider og i perioder ret insisterende. Det kan jeg så tillade mig (synes jeg) fordi jeg ikke har taxameter-priser men "flatrate" pris for vores samvær. Men det kræver formentlig at man har en del erfaringer og at nogen er faldet i grøften i fortiden, førend man har føling med og forståelse for hvordan man tackler det. Mit "værste" tilfælde var en mand der for 100 år og en madpakke siden besøgte mig i mindst et par timer, og sommetider længere på næsten alle mine vagter. Jeg tænkte ikke videre over det, og havde jeg gjort det, så havde jeg nok bare tænkt at han havde mange lommepenge han brugte på sin "luksus-hobby" som altså var mig. Efter noget tid (vi taler årevis her) bryder manden fuldstændigt sammen og erklærer mig sin helt store kærlighed og fortæller at han har brugt ALLE de penge han har - inkl. en eller anden pensionsopsparing, og hans ejerlejlighed er tæt på tvangsauktion. WHAT - THE - FUCK??!?! Jeg var i slutningen af 20erne og havde ingen som helst idé om at manden var blevet dybt afhængig af den illusion om bekræftelse han fik hos mig til knap et par tusind i timen mindst en gang om ugen. Det slog mig ud af kurs, og jeg valgte faktisk at tage en (amerikansk) uddannelse som praktisk seksual terapeut for at forstå hvad fanden der var sket så det ikke skete igen. Jeg holdt en længere pause og var helt knust indeni. Vi er sjældent vidende om jer der "trækker i bremsen" førend relationen har haft sin løbetid i fuld længde. Jeg synes det er sundt og godt at du "passer på dig selv". Men den dag du synes du har sat dig selv i skammekrogen og været der længe nok, kunne du jo enten forsøge dig med en anden, eller se om det er på tide med endnu en date? Bare fordi du har ramt "lidt for" rigtigt din første gang, er det jo ikke sikkert det behøver at betyde alt eller intet. Jeg har en del jeg kalder for "betalende kærester" med hvem det er andet og mere end "bare". De kalder ikke MIG for kæreste fordi det for dem betyder noget andet. Men det skider jeg på... så længe den sidste snert af uforpligtende stadig hænger ved, så kan mærkaterne rende mig en hatfuld. Jeg tror egentlig at tråden her var tænkt som i "betaler ikke for hendes selskab længere". Som den gode @Growler bl.a. har skrevet og sagt det så fint i mange mange år, så er det I betaler for, at I går igen. Så hvis du ikke har lyst til at gå igen, så skal du da ikke betale. Men sandsynligheden for at DIN hobby-elskerinde/GP/Whatever har lyst til at du ikke går igen, og ikke betaler, er formentlig forsvindende lille. Men det hænder da. For mig personligt er det som tidligere skrevet hændt for 4. gang på et par årtier. Men at håbe eller satse på dét er sgu ikke statistisk set nogen snedig investering i sit sexliv når man bliver lidt for lun på sådan en "Tante Tusindpik" som mig - f.eks. Op på hesten igen. Måske en anden hest næste gang, og så kan du jo altid vende tilbage til Førsteelskerinden hvis du lyster det - og hun altså lyster DIG endnu. Kærligst, Eva PS: Hvis dit indlæg Hr. @Sjælevarmer egentlig bare var et kærestebrev til hende-jeg-tror-det-er, så se bort fra ovenstående og ring til hende, for pokker Redigeret 18. Februar, 2023 af Eva Nadine 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jonea1959 Skrevet 18. Februar, 2023 (edited) Nej - jeg har underholdt - støttet en med ca. 150.000 årligt over en længere årrække. Hun gav udtryk for, at vi havde en relation - set i bakspejlet - så var det en økonomisk relation. Hun gav udtryk for, at vi havde en personlig relation - da mine bidrag stoppede - så indfandt der sig en afpressende adfærd... Trusler osv. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Man skal ikke lægge meget i, at have mødt pågældendes familie - betalt ferier osv - they want the money Redigeret 19. Februar, 2023 af Jonea1959 private forhold må ikke oplyses Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cockycockysuckysucky2 141 Skrevet 19. Februar, 2023 Jonea1959 skrev, for 10 timer siden: Nej - jeg har underholdt - støttet en med ca. 150.000 årligt over en længere årrække. Hun gav udtryk for, at vi havde en relation - set i bakspejlet - så var det en økonomisk relation. Hun gav udtryk for, at vi havde en personlig relation - da mine bidrag stoppede - så indfandt der sig en afpressende adfærd... Trusler osv. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Man skal ikke lægge meget i, at have mødt pågældendes familie - betalt ferier osv - they want the money Jeg kender det! Jeg kendte også en luder privat. Jeg Underholdt hende i 3 år (2019-2022), med ca. 250.000 i hele perioden. Jeg troede vi havde en relation og hun sagde da også “Te Amo” mange gange… det var lige indtil jeg sagde STOP. Jeg begyndte at sige nej til hende og vupti en dag hvor hun spurgte om jeg kunne betale for “hendes husleje” og jeg sagde nej - ja, så skrev hun aldrig mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18223 Skrevet 19. Februar, 2023 Hele præmissen for hvad kvinder og mænd søger gør at det er "bs" for mænd i sådan en situation at føle sig udnyttet.. F.eks @cockycockysuckysucky2 hvis jeg havde et rigtig ægte forhold til en mand så ville jeg forvente han ville hjælpe i en situation hvor jeg ikke kunne betale min husleje især hvis det er fordi vi har leget kærester så jeg måske har arbejdet mindre for at hellige mig "kærestelegen".. Generelt så ville jeg bare forvente at en jeg havde et rigtig ægte forhold til ville være en hjælp mange situationer i livet.. Det lidt det der følger med "gratis sex" i form af et forhold.. Hvis jeg ringede til min mand og sagde "øhm huslejen skal betales kan du gøre det.?" så tænker jeg ikke engang han ville sætte spørgsmålstegn ved det.. Hvis han sagde "Nej det må du sku da selv gøre" så kan det godt være jeg blev sur på ham når jeg stod og ikke kunne og så derfor ikke snakkede med ham lige med det samme igen.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cockycockysuckysucky2 141 Skrevet 19. Februar, 2023 JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden: Hele præmissen for hvad kvinder og mænd søger gør at det er "bs" for mænd i sådan en situation at føle sig udnyttet.. F.eks @cockycockysuckysucky2 hvis jeg havde et rigtig ægte forhold til en mand så ville jeg forvente han ville hjælpe i en situation hvor jeg ikke kunne betale min husleje især hvis det er fordi vi har leget kærester så jeg måske har arbejdet mindre for at hellige mig "kærestelegen".. Generelt så ville jeg bare forvente at en jeg havde et rigtig ægte forhold til ville være en hjælp mange situationer i livet.. Det lidt det der følger med "gratis sex" i form af et forhold.. Hvis jeg ringede til min mand og sagde "øhm huslejen skal betales kan du gøre det.?" så tænker jeg ikke engang han ville sætte spørgsmålstegn ved det.. Hvis han sagde "Nej det må du sku da selv gøre" så kan det godt være jeg blev sur på ham når jeg stod og ikke kunne og så derfor ikke snakkede med ham lige med det samme igen.. Engang luder altid luder, luder mindset. Skulle bare have vidst det dengang. De her ludere har sgu nok med penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18223 Skrevet 19. Februar, 2023 Jeg har haft mænd der er faldet for mig.. En enkel mand ringede faktisk til mig og fortalte at han sku var gået hen og blevet forelsket i mig og om han stadig måtte besøge mig på trods af det.. Jeg sagde at det altid er en god idé at huske at det jeg sælger er drømmen om en kvinde der altid er villig, glad, bekymringsfri osv osv osv men at jeg jo er såååå meget mere end det, men hvis han kunne accepterer at det aldrig kom videre så måtte han da gerne.. Vi piger bliver overdænget med "smukke, dejlige, skat osv osv osv" dagligt så vi opdager sjældent at det sker før det er for sent.. Og så vi assholes'ne for faktisk at overholde "kontraktens regler" det giver jo ingen mening.. I er gået ind i et "forhold" med nogle præmisser der er noget for noget men i vil ændre dem.. But we're the problem.. Alllllllllrighty then.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18223 Skrevet 19. Februar, 2023 cockycockysuckysucky2 skrev, Lige nu: Engang luder altid luder, luder mindset. Skulle bare have vidst det dengang. De her ludere har sgu nok med penge. Tror det er et af dine mest intelligente og sammensatte svar herinde nogensinde.. Den tager prisen.. Helt uden indhold eller svar på det der blev skrevet.. 1 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cockycockysuckysucky2 141 Skrevet 19. Februar, 2023 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Tror det er et af dine mest intelligente og sammensatte svar herinde nogensinde.. Den tager prisen.. Helt uden indhold eller svar på det der blev skrevet.. Hvem er det lige som vil slikke pik på gud og hver mand for 1800 kr i timen, ligemeget om de er 50 eller 80. Så tror ikke du skal snakke 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18223 Skrevet 19. Februar, 2023 (edited) cockycockysuckysucky2 skrev, for 1 minut siden: Hvem er det lige som vil slikke pik på gud og hver mand for 1800 kr i timen, ligemeget om de er 50 eller 80. Så tror ikke du skal snakke Hvad fanden har det med noget at gøre.. Er du lidt en "gammel sur indebrændt mand".? Faktisk så hedder spændet 28-110 år.. Redigeret 19. Februar, 2023 af JenniferRomantica 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cockycockysuckysucky2 141 Skrevet 19. Februar, 2023 JenniferRomantica skrev, Lige nu: Hvad fanden har det med noget at gøre.. Er du lidt en "gammel sur indebrændt mand".? Er du lidt en luder som ikke kan andet her i livet end at slikke pik. Godt. 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bønne 17 Skrevet 19. Februar, 2023 @cockycockysuckysucky2 kunne det ikke tænkes de dropper dig fordi du virker som en vildt ubehagelig og creepy type? Eller er det bare det vibe jeg får? 7 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18223 Skrevet 19. Februar, 2023 cockycockysuckysucky2 skrev, for 2 minutter siden: Er du lidt en luder som ikke kan andet her i livet end at slikke pik. Godt. Bjarne.? Er det dig.? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17763 Skrevet 19. Februar, 2023 cockycockysuckysucky2 skrev, for 6 minutter siden: Hvem er det lige som vil slikke pik på gud og hver mand for 1800 kr i timen, ligemeget om de er 50 eller 80. Så tror ikke du skal snakke Du havde ikke rigtigt tid at deltage i debatlektionerne i skolen fornimmer jeg? Måske var du oppe i Helsingør og bankede svenskere? Guderne skal vide det ikke var den danske intelligentian vi sloges med der. Hmm Luder rimer på Guder indså jeg præcis. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1093 Skrevet 19. Februar, 2023 cockycockysuckysucky2 skrev, for 3 timer siden: Hvem er det lige som vil slikke pik på gud og hver mand for 1800 kr i timen, ligemeget om de er 50 eller 80. Så tror ikke du skal snakke cockycockysuckysucky2 skrev, for 2 timer siden: Er du lidt en luder som ikke kan andet her i livet end at slikke pik. Godt. Jeg havde egentlig forståelse for din situation, da jeg læste den første gang. Men vil give @Bønne ret i hans antagelse. Det siger os meget, om en person der ændrer karakter så hurtigt. Bare fordi @JenniferRomantica går dig lidt på klingen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cockycockysuckysucky2 141 Skrevet 19. Februar, 2023 Den Anonyme skrev, for 6 minutter siden: Jeg havde egentlig forståelse for din situation, da jeg læste den første gang. Men vil give @Bønne ret i hans antagelse. Det siger os meget, om en person der ændrer karakter så hurtigt. Bare fordi @JenniferRomantica går dig lidt på klingen. Det gør hun ikke, hun ser det bare fra hendes slags point of view kun. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cockycockysuckysucky2 141 Skrevet 19. Februar, 2023 Bønne skrev, for 7 timer siden: @cockycockysuckysucky2 kunne det ikke tænkes de dropper dig fordi du virker som en vildt ubehagelig og creepy type? Eller er det bare det vibe jeg får? Nååå håber du nu at Jennifer vil sutte din pik? det vil hun sikkert, Mr whiteknight 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1342 Skrevet 19. Februar, 2023 Personlige opgør må man finde andre steder at dyrke. Et par stykker ser man ikke mere til i denne tråd. 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5417 Skrevet 19. Februar, 2023 cockycockysuckysucky2 skrev, for 11 timer siden: Jeg kender det! Jeg kendte også en luder privat. Jeg Underholdt hende i 3 år (2019-2022), med ca. 250.000 i hele perioden. Jeg troede vi havde en relation og hun sagde da også “Te Amo” mange gange… det var lige indtil jeg sagde STOP. Jeg begyndte at sige nej til hende og vupti en dag hvor hun spurgte om jeg kunne betale for “hendes husleje” og jeg sagde nej - ja, så skrev hun aldrig mere. Fatter ikke at nogen udnytter eller lader sig udnytte. Jeg har altid været ærlig og reel. Og når jeg mærker at en gæst bliver for glad for mig tager jeg snakken og forklare hvad de ikke skal forvente af mig. Skal jo se mig selv i øjnene bagefter. Og giver en gæst udtryk for at jeg bare er en luder kommer han ikke igennem til mig. Jeg vil behandles med respekt og det er gensidig. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1093 Skrevet 19. Februar, 2023 Frodige Ida skrev, for 18 minutter siden: Fatter ikke at nogen udnytter eller lader sig udnytte. Jeg har altid været ærlig og reel. Og når jeg mærker at en gæst bliver for glad for mig tager jeg snakken og forklare hvad de ikke skal forvente af mig. Skal jo se mig selv i øjnene bagefter. Og giver en gæst udtryk for at jeg bare er en luder kommer han ikke igennem til mig. Jeg vil behandles med respekt og det er gensidig. Er tildels enig. Dog kan det være svært, specielt hvis pigen f.eks ikke er klar i sin kommunikation, og som du tegner stregerne ordentligt op. Men kun gør det med en tusch der kører på sidste strøg. Tænker her der er forskel på hvor man kommer fra f.eks. Kulturmæssigt etc. De fleste af de piger der kommer her til, fra andre lande hvor job & penge ikke lige er noget der hænger på træerne, helst gerne vil holde på deres gulvkalv. Den sidste linje, er jeg komplet enig i. Med respekt, højlighed og generelt bare gode manerer, det kommer man altså bare længere med, uanset om det er i denne verden eller i ens job etc. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 19. Februar, 2023 (edited) Jamen altsååårh... der er da temmelig sikkert flere mænd der er blevet snydt af en sexarbejder end der er mænd der har scoret en sexarbejder. Det havde jeg slet ikke overvejet var noget vi behøvede hverken at debattere eller blande sammen? Men ja, det kunne da være øh... sjovt?... at se hvor mange af hver der var hvis tallene står lige ved siden af hinanden. Såøeh... Nu hvor afstemningssæsonen er startet igen @Den_glade_amatør og @Sexy Flora Hvor mange er blevet snydt af en sexarbejder og hvor mange er blevet scoret af/har scoret en sexarbejder hvor det er blevet til en ikke-betalings-relation? Og hvor mange glædespiger er blevet snydt af gæster/kunder... jeg husker den hvor @JenniferRomantica havde en gæst i saunaklubben der forlængede hver gang hun gik på toilettet - med hendes egne penge fra skuffen En af mine gode bekendte har i mange år betalt til og for en kvinde på et andet kontinent som han ser i snit hvert 3.-5. år og som ikke engang er prostitueret, så vidt jeg ved. Sex er vel "bare" for nogen også en slags valuta. Så tråden her handler vel om når det IKKE er længere, eller har jeg misforstået noget? Det lyder som en særskilt tråd hvor vi kan SE det og ikke bare noget der egentlig startede så fint, men som så udvikler sig til at folk kaster rundt med skidt efter tilfældige forbipasserende... eller noget https://a-z-animals.com/blog/why-do-monkeys-throw-poop/ Ingen nævnt, ingen glemt Kærligst, Eva PS: Udkommer dette indlæg IKKE er jeg røget i svinget og må oprette en ny tråd selv, med afstemning og hele molevitten... selvom jeg har et tilgodebevis hos @Den_glade_amatør ing' Redigeret 19. Februar, 2023 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5631 Skrevet 20. Februar, 2023 Eva Nadine skrev, for 10 timer siden: PS: Udkommer dette indlæg IKKE er jeg røget i svinget og må oprette en ny tråd selv, med afstemning og hele molevitten... selvom jeg har et tilgodebevis hos @Den_glade_amatør ing' Udfordringen er modtaget, og jeg skal nok oprette en afstemning. Det er vel egentlig noget rod at blande snyd og scoring ind i samme afstemning, men nu var det dit ønske. Jeg pønser lige lidt på, hvordan den bedst brygges sammen. Pønser… det er faktisk et fedt ord. Gad vide, hvor mange der går rundt og gør det? Både generelt og lige nu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bønne 17 Skrevet 20. Februar, 2023 cockycockysuckysucky2 skrev, for 18 timer siden: Nååå håber du nu at Jennifer vil sutte din pik? det vil hun sikkert, Mr whiteknight Din gider de jo åbenbart ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg