JenniferRomantica 18124 Skrevet 25. Juli, 2022 (edited) Arbejdsudførsel kontra løn.. Jeg ser tit anmeldelser hvor mænderne er blevet jagtet ud længe før deres tid reelt er overstået Det kommer, I disse tilfælde, bagpå mig at mænderne herinde bliver forarget når de bliver jagtet ud inden deres tid er gået.. Det siger sig selv at når en piges pris er den halve af hvad mange andre pigers priser er, så skal der dobbelt så mange gæster igennem før de har tjent det samme.. Det kan da ikke give andet end stress.. I sauna klubben var min reelle indtægt pr time kun 1200 kr.. Og ærligt så varede en time sjældent en time i saunaen.. Man kunne jo hører døren gå hele tiden og nye gæster ankomme.. Man havde travlt med at komme ned og modtage nye gæster.. Jeg forestiller mig det er det samme for pigerne der har en lavere indtægt pr gæst deres mobil ligger i rummet og de kan hører der er nye gæster der ønsker at komme i kontakt med dem.. Især hvis de arbejder et sted med andre piger og de kan hører deres gæster ankomme.. Så kan det give en følelse af at man selv ligger på den lade side.. Og der er altså konkurrence i faget.. Det var der da også i saunaen når aftenen endte og man kunne se hvor mange krydser de andre piger havde.. Vi er jo både kollegaer og konkurrenter.. Det ikke fordi jeg synes det er fair at gæster betaler for en ydelse der ikke heeeelt bliver leveret.. Men jeg kan sagtens forstår pigerne der ikke vil/kan leverer det samme som en dyrt betalt glædespige for halvdelen af prisen.. Det kunne jeg jo heller ikke selv, ihvertfald ikke I lige så lang tid.. Ville du selv helst have 150 kr I timen eller 300 kr.? Ville din arbejdsindsats være forbedret hvis du fik mere i løn.? Sådan tror jeg vi alle har det.. Eller i hvertfald mange af os.. Men det kan være svært at vende den fordi man som køber ser anderledes på tingene end sælgeren gør.. Redigeret 25. Juli, 2022 af JenniferRomantica 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4409 Skrevet 25. Juli, 2022 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Men jeg kan sagtens forstår pigerne der ikke vil/kan leverer det samme som en dyrt betalt glædespige for halvdelen af prisen. Mon ikke snarere nøglen ligger et andet sted? Nemlig at mange (men langt fra alle) piger med en højere timeløn har større indflydelse på deres egen prissætning og arbejdsvilkår, end de piger med de meget lave priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18124 Skrevet 25. Juli, 2022 Den_glade_amatør skrev, for 2 minutter siden: Mon ikke snarere nøglen ligger et andet sted? Nemlig at mange (men langt fra alle) piger med en højere timeløn har større indflydelse på deres egen prissætning og arbejdsvilkår, end de piger med de meget lave priser? Jeg havde bestemt ikke mindre indflydelse på mine arbejdsvilkår den gang i saunaen.. Det var reelt set kun den lave pris der ændrede min vilje til at arbejde.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3112 Skrevet 25. Juli, 2022 Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår opslaget til fulde.... Altså....mener du at det er ok at pigen beder kunden om at gå inden den aftalte tid er gået? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest HrLystig Skrevet 25. Juli, 2022 Jeg ville være ret skuffet over at betale for noget som jeg reelt ikke får. Uanset om det er i tøjbutik, mekaniker, håndværkere osv. Jeg vil stå med en ret dårlig oplevelse og det vil komme til udtryk ved en ringe anmeldelse og ikke et sted eller ydelse jeg vil anbefale andre. Fastsættelse af en pris skal vel være modsvarende den ydelse og værdi skabelse som der gives, er der ikke i balance, bliver vi skuffet. En højere pris kan opnås ved god service og kvalitet der hænger sammen og er i balance med oplevelsen. Jo bedre omtale/oplevelse desto bedre pris kan tages. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mister69 Skrevet 25. Juli, 2022 Den_glade_amatør skrev, for 33 minutter siden: Mon ikke snarere nøglen ligger et andet sted? Nemlig at mange (men langt fra alle) piger med en højere timeløn har større indflydelse på deres egen prissætning og arbejdsvilkår, end de piger med de meget lave priser? Du har fat i noget. Mange af de udenlandske kvinder, som har meget billige priser, er jo ofte lokket hertil af nød og absolut ikke lyst. De har tit rigtig mange kunder hver dag og presses indimellem også økonomisk af bagmænd osv. På de fleste danske bordeller vil jeg mene der er langt bedre arbejdsvilkår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18124 Skrevet 25. Juli, 2022 Pianistinden skrev, for 43 minutter siden: Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår opslaget til fulde.... Altså....mener du at det er ok at pigen beder kunden om at gå inden den aftalte tid er gået? Nej som sagt så føler jeg ikke det er fair men jeg føler heller ikke man som sexkøber kan forvente det samme til den halve pris.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RNHammer 48 Skrevet 25. Juli, 2022 Tjae, det med penge er underligt. Selv føler jeg at der er gange hvor de kunder jeg arbejder for ikke får valuta for deres penge eller at mit eget firma ikke får valuta for det de betaler i min løn, hvilket jeg har det dårligt med, på den anden side vil jeg heller ikke føle mig underbetalt. Det er år siden jeg har været ved udenlandske "billige" piger, og jeg syntes de faldbyder sig, eller deres bagmænd gør, og det syntes jeg ikke om og vil ikke betale til. Så hellere at de hæver prisen og begge parter kan måske få en bedre oplevelse. Jeg kan selv ikke betale flere tusind for en time, men jeg ville heller ikke have noget imod at pigerne forlangte det, da det dem som levere og det skal gøres ordentligt. Ret mig hvis jeg tager fejl @JenniferRomantica men hvis du kunne leve af to besøg af at par timers varighed hver måned, så ville de herrer til gengæld føle at de blev forkælet til månen og retur? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18124 Skrevet 25. Juli, 2022 HrLystig skrev, for 21 minutter siden: Jeg ville være ret skuffet over at betale for noget som jeg reelt ikke får. Uanset om det er i tøjbutik, mekaniker, håndværkere osv. Jeg vil stå med en ret dårlig oplevelse og det vil komme til udtryk ved en ringe anmeldelse og ikke et sted eller ydelse jeg vil anbefale andre. Fastsættelse af en pris skal vel være modsvarende den ydelse og værdi skabelse som der gives, er der ikke i balance, bliver vi skuffet. En højere pris kan opnås ved god service og kvalitet der hænger sammen og er i balance med oplevelsen. Jo bedre omtale/oplevelse desto bedre pris kan tages. Men nogen af os sætter jo ikke selv vores priser.. Der er også på danske bordeller en "husets pris".. Vi må aldrig gå under men altid gå over.. Det sælger bare mindre hvis pigen i værelset ved siden af koster det halve.. Prisen kan også blive så høj at man reelt set slet ikke få solgt noget.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest HrLystig Skrevet 25. Juli, 2022 JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden: Nej som sagt så føler jeg ikke det er fair men jeg føler heller ikke man som sexkøber kan forvente det samme til den halve pris.. Nej det kan man ikke. Men vel det som er aftalt. Så hvis der er stadig en time, er det vel en time. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18124 Skrevet 25. Juli, 2022 RNHammer skrev, for 1 minut siden: Tjae, det med penge er underligt. Selv føler jeg at der er gange hvor de kunder jeg arbejder for ikke får valuta for deres penge eller at mit eget firma ikke får valuta for det de betaler i min løn, hvilket jeg har det dårligt med, på den anden side vil jeg heller ikke føle mig underbetalt. Det er år siden jeg har været ved udenlandske "billige" piger, og jeg syntes de faldbyder sig, eller deres bagmænd gør, og det syntes jeg ikke om og vil ikke betale til. Så hellere at de hæver prisen og begge parter kan måske få en bedre oplevelse. Jeg kan selv ikke betale flere tusind for en time, men jeg ville heller ikke have noget imod at pigerne forlangte det, da det dem som levere og det skal gøres ordentligt. Ret mig hvis jeg tager fejl @JenniferRomantica men hvis du kunne leve af to besøg af at par timers varighed hver måned, så ville de herrer til gengæld føle at de blev forkælet til månen og retur? Det tænker jeg da bestemt der ville være grobund for.. Jeg ville jo være frisk og frejdig og sikkert også i fantastisk humør fordi jeg lige så vel som herrerne har ventet længe på besøget ligeså vel ville jeg føle herrerne satte utrolig høj pris på mig.. Jeg arbejder allerede kun 5 dage om måneden hvilket gør min arbejdsglæde stor efter en 3-4 ugers fri.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18124 Skrevet 25. Juli, 2022 HrLystig skrev, for 1 minut siden: Nej det kan man ikke. Men vel det som er aftalt. Så hvis der er stadig en time, er det vel en time. Men halvdelen af gangene skriver mænderne de selv har valgt at forlade stedet, før tid, fordi pigen virkede uengageret.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RNHammer 48 Skrevet 25. Juli, 2022 Korrekt. Jeg skriver også at jeg selv ikke kan betale flere tusind for en time. Men så vil jeg hellere spare sammen til et godt besøg med nogle måneders mellemrum. Jeg kan godt se og forstå konkurrencen mellem pigerne og jeg syntes det er lidt synd at vi mænd tænker mere med det nederste hoved og brokker os, end med det øverste og nyder et godt besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest HrLystig Skrevet 25. Juli, 2022 JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden: Men nogen af os sætter jo ikke selv vores priser.. Der er også på danske bordeller en "husets pris".. Vi må aldrig gå under men altid gå over.. Det sælger bare mindre hvis pigen i værelset ved siden af koster det halve.. Prisen kan også blive så høj at man reelt set slet ikke få solgt noget.. Hmm.. det er et dilemma, men hvis nu at den dyrere er mere eftertragtet, kan en højere pris retfærdiggøre det. Det er altid nogen som vil have det billigere end billigt og aldrig være tilfreds, da de har købt det for billigt. Men jeg tænker det er et marked for kvalitet.. Det findes i så mange andre brancher og markeder. Det er vel hvad man selv mener man er værd, dybde balancen, opbygge et brand og få lidt mere ind på den konto. Personlig vil jeg heller betale for kvalitet og få en god oplevelse, end at blive skuffet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest HrLystig Skrevet 25. Juli, 2022 JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden: Men halvdelen af gangene skriver mænderne de selv har valgt at forlade stedet, før tid, fordi pigen virkede uengageret.. Så tænker jeg at lidt selvindsigt er på sin plads, hvorfor var hun det? Ville jeg have det godt med at blive skuffet igen? Osv. Bevares nogen, ikke alle, lærer det aldrig og nogen piger, under bizarre forhold, holder det igang og i live. Noget kan du ikke ændre, noget kan du ændre. Ja det er måske lidt barsk, men realiteten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18124 Skrevet 25. Juli, 2022 HrLystig skrev, for 5 minutter siden: Hmm.. det er et dilemma, men hvis nu at den dyrere er mere eftertragtet, kan en højere pris retfærdiggøre det. Det er altid nogen som vil have det billigere end billigt og aldrig være tilfreds, da de har købt det for billigt. Men jeg tænker det er et marked for kvalitet.. Det findes i så mange andre brancher og markeder. Det er vel hvad man selv mener man er værd, dybde balancen, opbygge et brand og få lidt mere ind på den konto. Personlig vil jeg heller betale for kvalitet og få en god oplevelse, end at blive skuffet. Jeg har selv sat min pris ned da jeg startede med privat diskret, men det fordi mine udgifter faldt så der var plads til en prisnedsætning.. Sådan som markedet er, så er konkurrencen også voldsom stor, jeg ville ikke kunne tjene nok med mine gamle bordelpriser.. Det giver ikke mening ikke at tjekke markedsprisen, og konkurrencen når man starter op i noget nyt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 25. Juli, 2022 jeg holder mig nu fra de udenlandske piger samt unge danske piger, da det virker som om det kun er penge penge penge det drejer sig om. hvorimod det virker som om at de modne voksne danske damer gør det af lyst og at penge bare er en biting , bare min erfaring 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RNHammer 48 Skrevet 25. Juli, 2022 Der har du nok fat i noget @HrLystig for år tilbage var der ligeledes en del skriverier med "billige" udenlandske piger, jeg sad ofte og tænkte på om mændene gik i den vildrede at pigen var kommet herop fordi hun bare havde de vildeste fantasier om danske mænd og derfor ikke rigtig tog penge for det. Jeg gjorde nogle forsøg den gang og fandt ud af at man sagtens kunne få indlevelse fra en del af pigerne hvis man gjorde sig umage med sin behandling af kvinden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby Skrevet 25. Juli, 2022 Der er to sider af samme sag. @JenniferRomantica ser rationelt på det: Ved at ordne så mange mænd som muligt på kortest mulige tid, kan hun øge indtjeningen og holde fri i mange dage. Kunden har sparet sammen til en time i høet med den unge skønhed, og vil måske gerne nusse lidt bagefter til timen er gået. Derfor kan det føles krænkende at blive kylet ud før tid til fordel for den næste i rækken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3112 Skrevet 25. Juli, 2022 JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden: Nej som sagt så føler jeg ikke det er fair men jeg føler heller ikke man som sexkøber kan forvente det samme til den halve pris.. Aaah ok så er jeg med . Men det er så super svært når nu vi levere en personlig oplevelse ud fra vores egen personlige overbevisning, ansvar og etik.......så vi kan kun tale ud fra hvordan vi selv håndtere kunderne Pris og kvalitet i den her branche hører oftest sammen.....med plads til udsving selvfølgelig og den gode kemi er ikke altid til stede uanset hvor meget vi prøver at få den frem Det er ærgerligt men desværre en risiko, da både køber og sælger er individuelle væsener og vi møder hinanden som fremmede og skilles igen som elskere Når en pige annoncere med helt tosset billige priser, så vil jeg også påstå at man som køber skal være forberedt på at hverken ydelser eller tidsramme vil bliver overholdt........det er en chance at tage og så er der ikke andet for end at smide en anmeldelse herinde så de købere der bruger siden her, er advaret mod hende fremadrettet.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 25. Juli, 2022 RNHammer skrev, for 12 minutter siden: Der har du nok fat i noget @HrLystig for år tilbage var der ligeledes en del skriverier med "billige" udenlandske piger, jeg sad ofte og tænkte på om mændene gik i den vildrede at pigen var kommet herop fordi hun bare havde de vildeste fantasier om danske mænd og derfor ikke rigtig tog penge for det. Jeg gjorde nogle forsøg den gang og fandt ud af at man sagtens kunne få indlevelse fra en del af pigerne hvis man gjorde sig umage med sin behandling af kvinden. Sidste linje rammer du sømmet på hovedet. For mig handler et besøg ikke bare om at knalde en laber tøs. Det handler ligeså meget om det intime nærvær og gensidig respekt. Hvis man giver pigen mulighed for at være komfortabel i sit selskab, så får du os en bedre oplevelse ud af det, og hun føler sig værdsat. Gensidig respekt og det at behandle pigen ordentligt er nummet 1 i min bog. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18124 Skrevet 25. Juli, 2022 Pianistinden skrev, for 21 minutter siden: Når en pige annoncere med helt tosset billige priser, så vil jeg også påstå at man som køber skal være forberedt på at hverken ydelser eller tidsramme vil bliver overholdt........det er en chance at tage og så er der ikke andet for end at smide en anmeldelse herinde så de købere der bruger siden her, er advaret mod hende fremadrettet.. Og det var præcis det jeg hentydede til.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RNHammer 48 Skrevet 25. Juli, 2022 @Den Anonyme tak skal du have. Det tog lidt tid med forarbejdet, da der var nogle kultur forskelligheder der skulle kikkes på, og en basal kendskab til deres land der skulle på plads. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 25. Juli, 2022 (edited) RNHammer skrev, for 11 minutter siden: @Den Anonyme tak skal du have. Det tog lidt tid med forarbejdet, da der var nogle kultur forskelligheder der skulle kikkes på, og en basal kendskab til deres land der skulle på plads. Det kunne jeg godt forestille mig. Lidt small talk fra start skader ingen, vis interesse for andet end det pigen kan gøre for dig. Det er ihvert fald beroligende for mig. Redigeret 25. Juli, 2022 af Den Anonyme 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18124 Skrevet 25. Juli, 2022 Pianistinden skrev, for 27 minutter siden: Pris og kvalitet i den her branche hører oftest sammen.....med plads til udsving selvfølgelig og den gode kemi er ikke altid til stede uanset hvor meget vi prøver at få den frem Det var egentlig også derfor jeg valgte et personligt eksempel med mit virke i sauna klubben.. Det var bare anderledes.. Og min service var anderledes.. Nogle gæster var jo big spenders og de var da sikret det bedste af det bedste hos alle os piger.. Det var klart nogle man prøvede at få til at blive i flere timer.. Jeg var så heldig at falde i den enes gunst og han fik min fulde opmærksomhed i alle de timer vi var sammen, hvilket ofte var mere end 8 timer, og så kunne ringeklokken ringe nok så insisterende, og venteværelset summe nok så meget af liv.. Andre gæster kunne man mærke ikke var interesseret i at købe mere end en time, og så kunne ringeklokken altså godt stresse for tænk nu hvis det er ham der Big spender der kommer.. Jeg tænker andre piger føler på samme måde som jeg gjorde da min pris var som deres.. Måske med den forskel at jeg gik fra 2100 kr i timen og ned til 1200 kr.. Forskellen var at der var gang i saunaen.. En time var heller aldrig en times sex, men en halv time i jacuzzi, og så en halv times sex.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg