Hop til indhold

En undring

Featured Replies

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Meeeen alligevel så elsker du de dyre romkugler:P<3

Jaaaah! Men dem havde jeg jo ikke selv betalt for :D:lol::P 
Enig. Stress er ilde især i service erhverv hvor kunden kan mærke effekten. 

Redigeret af Eva Nadine

• Svar 52
  • Visninger 6.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• People Pleaseren
    People Pleaseren

Jeg mener ikke at pris og serviceniveau hænger entydigt sammen. Jeg vil sige at den vigtigste parameter for prisen er hvor godt pigen ser ud. Der er også andre faktorer, f.eks er danskere dyrere end a

• Den Anonyme
    Den Anonyme

Sidste linje rammer du sømmet på hovedet. For mig handler et besøg ikke bare om at knalde en laber tøs. Det handler ligeså meget om det intime nærvær og gensidig respekt.  Hvis man giver pigen

• Det kommer bag på dig, at folk bliver sure over at blive snydt? Det kommer bag på mig, at det kommer bag på dig. Jeg ville dog hellere komme bag på dig - ved ikke noget bedre end en lille (lav) pige,

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 1.8.2022 at 12:17:

For mig er det logik at de økologiske pølser måske smager bedre fordi slagtningen har foregået uden at stresse kødet.. Stress er hverken sundt for mennesker eller dyr:P.. 

Jennifer, sjovt, - jeg troede ikke at du leverede økologiske ydelser?

Og jeg er 100% sikker på at ingen kan smage om kød er økologisk. Og det er stadigvæk noget svineri (pun intended) at sælge 6 pølser og kun levere 3.

Og så kan det ikke nytte at gourmetpølsesælgerene konstant er på nakken af discountpølsesælgerne, og på nakken af discountpølsekunderne. Måske sker det fordi gourmetpølserne ikke sælger så godt som forventet, fordi de for dyre?

Redigeret af wag

Skrevet
  • Author
wag skrev, for 1 time siden:

Jennifer, sjovt, - jeg troede ikke at du leverede økologiske ydelser?

Og jeg er 100% sikker på at ingen kan smage om kød er økologisk. Og det er stadigvæk noget svineri (pun intended) at sælge 6 pølser og kun levere 3.

Og så kan det ikke nytte at gourmetpølsesælgerene konstant er på nakken af discountpølsesælgerne, og på nakken af discountpølsekunderne. Måske sker det fordi gourmetpølserne ikke sælger så godt som forventet, fordi de for dyre?

Det var faktisk mest bare en joke for at påpege at stress betyder noget for meget her i livet.. Ikke mindst selskabeligt samvær.. 

Jeg har personligt ikke nogen problemer.. Ellers kunne jeg jo arbejde mere end bare 5-6 dage i måneden:P.. Selv uden økologiske ydelser:lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.