Hop til indhold
Guest Sportstossen

Er det for varmt til sex i dag ?

Recommended Posts

Guest Sportstossen

Jeg syntes det er lige lovligt varmt i dag, 26 grader i københavn til massage/hygge/sex medmindre det er udendørs et sted .

Hvordan har du det med varmen lige i dag, bliver du mere sløv og ugidelig eller det modsatte og mere liderlig/lyst til sex ? 

De lyserøde må også meget gerne byde ind :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sportstossen skrev, for 1 minut siden:

Jeg syntes det er lige lovligt varmt i dag, 26 grader i københavn til massage/hygge/sex medmindre det er udendørs et sted .

Hvordan har du det med varmen lige i dag, bliver du mere sløv og ugidelig eller det modsatte og mere liderlig/lyst til sex ? 

De lyserøde må også meget gerne byde ind :P

For varmt til sex??? Det er som at sige, at det er for koldt til at fryse is… :rolleyes:

Måske på solens overflade…

Nå, for også at svare på spørgsmålet, så bringer solen og varmen lysten frem for mig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Det en "mor slapper af ferie" så er helt alene så skal slet ikke tage stilling til det:ph34r::lol:..

Hvorfor vokser din næse Pinnochio ???!?

Du da ude og gøre dansegulvene usikre hver aften, og lave show på bardiskene, så du kan score en stakkels uskyldig svensker eller nordmand til hygge med på stranden...  Indrøm det bare Jennifer, 14 dage på ferie uden sex, det ville du ikke overleve :P

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sportstossen
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Jamen lige nu ligger jeg i tyrkiet i 32 graders varme.. Det er bestemt for varmt til sex men der jo aircon på værelset:P:lol:.. 

Det en "mor slapper af ferie" så er helt alene så skal slet ikke tage stilling til det:ph34r::lol:..

Hvor lyder det lækkert, rigtig god ferie Jennifer ;) Ser frem til du igen på et tidspunkt har tider i hovedsatden, så må jeg booke i god tid :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor vokser din næse Pinnochio ???!?

Du da ude og gøre dansegulvene usikre hver aften, og lave show på bardiskene, så du kan score en stakkels uskyldig svensker eller nordmand til hygge med på stranden...  Indrøm det bare Jennifer, 14 dage på ferie uden sex, det ville du ikke overleve :P

Har da også kun været af sted en lille uges tid kære Francois:P.. 

Faktisk er jeg utrolig lidt interesseret i andet end netflix, mofibo og varmen hernede:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 20 minutter siden:

Jamen lige nu ligger jeg i tyrkiet i 32 graders varme.. Det er bestemt for varmt til sex men der jo aircon på værelset:P:lol:.. 

Det en "mor slapper af ferie" så er helt alene så skal slet ikke tage stilling til det:ph34r::lol:..

Handler det om at det er for varmt eller er det fordi du holder ferie?

Jeg slukker heller ikke ildløs, når jeg har ferie :ph34r::rolleyes: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandmandSam skrev, for 13 minutter siden:

Handler det om at det er for varmt eller er det fordi du holder ferie?

Jeg slukker heller ikke ildløs, når jeg har ferie :ph34r::rolleyes: 

Det for varmt:P.. Og så manden jo ikke med.. Så jeg har "ingen ild at slukke":lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Det for varmt:P.. Og så manden jo ikke med.. Så jeg har "ingen ild at slukke":lol:.. 

Argh, hader når der ikke er nogen ild at slukke :ph34r:

Fortsat god ferie :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Det for varmt:P.. Og så manden jo ikke med.. Så jeg har "ingen ild at slukke":lol:.. 

Ja, definitivt for varmt også her.

Et nysgerrigt spørgsmål: Det med at udelukke verbet i sætningerne... jeg har set at du ofte gør det .... er det nydansk eller hvad er det?

Man gør jo det - også på svensk - i talesprog, men her ovre ser man det sjældent i skriftsprog. Hos jer ser jeg det temmelig ofte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 6 minutter siden:

er det nydansk eller hvad er det

Det er noget unge menneske gør. Stammer nok fra SMS, hvor det lille tastatur frister til alskens overspring - men pi..... irriterende, og læse forstyrrende er det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Det er noget unge menneske gør. Stammer nok fra SMS, hvor det lille tastatur frister til alskens overspring - men pi..... irriterende, og læse forstyrrende er det. 

Jeg er jo ikke tilstrækkeligt familiær med dansk for at kunne blive irriteret; var mest nysgerrig på fænomenet. Men sms har nok forandret hvor man skriver. Her ser jeg at unge - og alt flera voksne - pt ofte bare skriver med små bogstaver. Gerne punktum, men sjældent indleder man med stor bogstav.

At starte sætninger med stor bogstav er næsten blevet et tegn på hvor gammel og konservativ man er.

Now back to the heat.

Bare så i ved, det er farligt at knalde når det er for varmt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 21 minutter siden:

Et nysgerrigt spørgsmål: Det med at udelukke verbet i sætningerne... jeg har set at du ofte gør det .... er det nydansk eller hvad er det?

Jeg tror det kaldes tale til tekst sprog når jeg vælger at udlade ord som "er" eller "at":P..

Verber er vel de ord der fortæller en handling f.eks "løber, handler, bader" eller.? Hvis jeg husker korrekt.. Jeg ved ikke hvor jeg har misset dem i den citerede kommentar.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 20 minutter siden:

Her .. Der mangler et “er “ ..

Jaja jeg er med på det var "Er" der manglede der og "at" der manglede i den sætning med "tekst til tale":P.. Jeg var bare i tvivl omkring ordklasse.. Kan godt se at det er et verbum efter lidt behændig googling:lol:..

Man kan nok regne ud at det er nogle år siden jeg gik i folkeskole:lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

... kære Francois:P.. 

Åhåh.... Belært af erfaring, så ved jeg når kvindfolk begynder at bruge den slags ord før mit navn, så har jeg enten fucket utroligt meget op, eller også så bliver det pludselig meget dyrt. Eller en kombination af begge dele. 
/running fast for the hills....

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Evil

Bliver  ekstra  liderlig  i varmen,  sol  og  varme  har  en  god  effekt  på  mig. 

En  svedig  mandekrop  når  der  sexes  er  frækt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver altid mere liderlig, når det er varmt -og det kan aldrig blive for varmt til sex;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg


Det er ikke i nærheden af for varmt - tværtimod - syntes at ministangen er i hopla - så jeg har lige bedt lillemor om at kravle i noget frækt tøj - uden trusser - og sætte en fjernbetjent kugle op - og følge mig til frisøren, så jeg kan sidde og lege lidt ned fjernbetjeningen medens jeg bliver klippet :P

Dejligt vejr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, 1 time siden:

Åhåh.... Belært af erfaring, så ved jeg når kvindfolk begynder at bruge den slags ord før mit navn, så har jeg enten fucket utroligt meget op, eller også så bliver det pludselig meget dyrt. Eller en kombination af begge dele. 
/running fast for the hills....

/Francois

Lidt ligesom hvis ens forældre bruger ens fulde navn......så ved man bare at det er skidt :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 7 minutter siden:

Lidt ligesom hvis ens forældre bruger ens fulde navn......så ved man bare at det er skidt :lol:

Exactement, mon cher... Jeg har et par for- og mellemnavne, og får stadig angstanfald, når jeg tænker på hvordan min mor stod på altanen, og råbte dem allesammen ud over gård og legeplads, når man som 10 årig havde glemt at komme hjem til spisetid...

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sportstossen skrev, for 2 timer siden:

Jeg syntes det er lige lovligt varmt i dag, 26 grader i københavn til massage/hygge/sex medmindre det er udendørs et sted .

Hvordan har du det med varmen lige i dag, bliver du mere sløv og ugidelig eller det modsatte og mere liderlig/lyst til sex ? 

De lyserøde må også meget gerne byde ind :P

Det er lige præcis det vejr til at have sex i det fri :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Jaja jeg er med på det var "Er" der manglede der og "at" der manglede i den sætning med "tekst til tale":P.. Jeg var bare i tvivl omkring ordklasse.. Kan godt se at det er et verbum efter lidt behændig googling:lol:..

Man kan nok regne ud at det er nogle år siden jeg gik i folkeskole:lol:.. 

Spild nu ikke din ferie på den danske grammatik Jennifer :(

Redigeret af sanook

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...