Hop til indhold
Guest Sportstossen

Er det for varmt til sex i dag ?

Recommended Posts

Francois skrev, for 4 minutter siden:

Exactement, mon cher... Jeg har et par for- og mellemnavne, og får stadig angstanfald, når jeg tænker på hvordan min mor stod på altanen, og råbte dem allesammen ud over gård og legeplads, når man som 10 årig havde glemt at komme hjem til spisetid...

PRÆCIS!!!! :lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Varmen i dag er perfekt til sex. Ingen unødige beklædningsstykker, helst en nøgen kvinde ved min side. Det ansporer da. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sportstossen
Mook skrev, for 14 timer siden:

Det er lige præcis det vejr til at have sex i det fri :x

Kunne være frækt med dig Moon :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sportstossen skrev, for 51 minutter siden:

Kunne være frækt med dig Moon :P

Åh, det er svært at sige.

Du kender mig jo ikke. Det eneste du kan gøre er, at du tilmelder til fan..<3 Naturligvis står jeg selvfølgelig for online tilmeldingssystem:x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, tænker da at lysthusene må gynge godt i disse dage, eller var det lettere dengang man ikke kunne hente alt ned på internettet/streame ?

Ærgeligt at Romantica, Cluberotica, Sexysecret samt Cassiopeiastars er lukket her hos os. Byen med snart 1,3 millioner indbyggere og heraf vel også en håndfuld nymfomaner? 

Jeg gjorde ellers også mit til at det ikke skulle gå sådan....:(

vi bliver på et eller andet plan mere opstemte når temperaturen kommer over 21,3 grader.

Hvor går alle singlepigerne ellers hen når temperaturen stiger, for vi mænd (gifte og singles) har jo stadig et par enkelte steder på Sjælland, hvor pigerne/kvinderne ikke at same muligheder

Holder de sig på måtten og venter eller "kører den af" ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...