Hop til indhold
untamed

Gangbang dansk studine 2/7 Odense C. (Også uden kondom)

Recommended Posts

Gangbang af dansk studine.

 

Unik mulighed for at komme og tage en ung studerende i alle huller.

Hun elsker hård sex og DP, og kan tage alle pikke til roden.

 

Information:

Pris: 1500

Uden kondom: 2500

Sted: Odense

Tid: 15-18

Dato: 2/7

 

Tilmelding og information:

Snapchat: untamed-dk

Mail: [email protected]

Snapchat-2113316636.jpg

Snapchat-2053815347.jpg

Snapchat-411234083.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nybegynder6 skrev, den 15.6.2022 at 19:52:

Hvad er minimum og maksimum antal af deltagere???

Vi har aldrig aflyst . Rammer altid antal. 

Vi går altid efter Ca 10. Og har altid ramt det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans69 skrev, for 5 minutter siden:

Denne søde pige mangler da en togbillet til København, er vi ikke nogen der kan hjælpe med det ??

100% enig! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ser vi aldrig sådan friske  HHX/HTX piger herover i København..

 

GRRRRR!!!!:angry:

Det er ikke til at holde ud.

Endnu engang er Fyn bare fin!

Håber inderligt det bliver til noget og der kommer en detaljeret anmeldelse herinde under events og at pigen bliver tilfredsstillet på bedste vis.

Hun må gerne snart besøge København hvis hun skal på strøgtur.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 58 minutter siden:

Hvorfor ser vi aldrig sådan friske  HHX/HTX piger herover i København..

 

GRRRRR!!!!:angry:

Det er ikke til at holde ud.

Endnu engang er Fyn bare fin!

Håber inderligt det bliver til noget og der kommer en detaljeret anmeldelse herinde under events og at pigen bliver tilfredsstillet på bedste vis.

Hun må gerne snart besøge København hvis hun skal på strøgtur.

Vores arrangementer bliver altid til noget ;)

 

Og du kan jo se tidligere opslag eller spørge rundt herinde ;) .

 

Altid gode arrangementer med ekstra tøser til at underholde ved siden af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender tre pushere på Christiania som godt kan skaffe tog-billetter fra Kbh og hele vejen over broen, så send en PB når du er færdig med at surmule og gerne vil med til Fest på Fyn <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Hans69 skrev, for 12 timer siden:

Denne søde pige mangler da en togbillet til København, er vi ikke nogen der kan hjælpe med det ??

Toget køre jo også den anden vej, så hvorfor tager i ikke bare derover og besøger hende? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan med kondomer og eventuelt lidt drikkelse undervejs? Skal man selv tage med eller står I for at kredse lidt om os?;)

Mvh en som glæder sig ustyrligt meget!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyren73 skrev, den 24.6.2022 at 18:40:

De “ekstra” værtinder, er de også friske på at deltage lidt i løjerne ??

Ja de plejer at ende med at hygge med et par gæster.  Men det er blot bonus og de er "frie" altså styrer selv hvad de laver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBody10 skrev, for 4 timer siden:

Hvordan med kondomer og eventuelt lidt drikkelse undervejs? Skal man selv tage med eller står I for at kredse lidt om os?;)

Mvh en som glæder sig ustyrligt meget!

Der er kondomer og der er massere af vand.

Anbefaler man selv har kondomer med hvis man skal have specifik størrelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
untamed skrev, den 26/6/2022 at 13:22:

Ja de plejer at ende med at hygge med et par gæster.  Men det er blot bonus og de er "frie" altså styrer selv hvad de laver.

Der står i jeres annonce, at der vil være en fluffer tilstede samt en anden nøgen pige til at tage imod gæsterne.....er det muligt at se fotos af disse 2 piger?:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kæft hvor ville jeg gerne deltage, men grundet datoen alene gør det det nær.est umuligt grundet touren. Storebæltsbroen en lukket helt af i flere timer, og tror gerne der er mange der vil se det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Masterfelix000 skrev, for 18 minutter siden:

Giver en af jer en anmeldelse ? Vil være meget værdsat ;-)

 

Enig! 

En lang og meget  detaljeret anmeldelse må være på sin plads.

Et GB hvor en ung DANSK brunette tager den i alle huller og DP mens hun tager andre til roden er desværre en sjældenhed her i '22.

En stjerne er født ?

God fornøjelse og held & lykke. 

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicoglad skrev, for 21 timer siden:

Er ikke nemt at melde sig til, når de ikke svarer..

Hverken på mail eller..blev der svaret ?

Øv. Pigen så da ellers frisk ud, hvis hun var ægte. Man stiller ved ikke sådan op med skilt, hue og piercinger, hvis man ikke har en interesse i det ?

Men tak for tilbagemeldingen.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det blev til noget så tænker jeg, at en af brødrene forbarmer sig og skriver en lille anmeldelse, også hvis det ikke blev til noget. Der kan være mange gode grunde, bl.a. Tour de France, der lukkede det meste af vejnettet ned igår. Ville være en skam at få så mange interesserede brødre gå og være klar til næste gang uden ordentlig feedback…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde tilmeldt mig, og blev inviteret, men blev nødt til at melde fra grundet touren (Jeg er fra sjælland). Jeg hørte intet, inden jeg fik invitationen dagen inden kl 22. Så jeg havde nærmest ingen tid til at planlægge hvordan jeg skulle komme derover, på en dag hvor det nærmest var var umuligt at kommer over storebælt efter kl 12. Det er sku lidt dårligt plantlagt.

Jeg fik så at vide at det er normal kutyme for dem at man bare er tilmeldt når man har skrevet til dem, og man så får invitationen dagen inden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens.

Vi er godt trætte af useriøse folk så som Fyr88.

Hvis man har tilmeldt sig så har man sku tilmeldt sig og må tage ansvar og planlægge derefter.

 

Vi samler tilmeldinger ind i løbet af 1-2 uger. Vi plejer at have omkring 40 tilmeldte, aftenen før skriver vi ud og beder folk om at bekræfte, 50% melder ikke tilbage. 

Der er nu 20 ud af de originale 40.

De 20 som har bekræftet får som de allerede har fået at vide adressen 1 time før (Odense C er ikke særlig stort).

Ud af de 20 dukker der 10 op.

 

Det har været samme show, HVER gang og vi har holdt rigtig mange gang bangs.

Så NEJ vi skriver ikke frem og tilbage med folk efter tilmeldingen, for der er 75% chance for du alligevel er en af dem som pludselig er syg, bedstemor er død eller som bare ikke svare før dagen efter.

 

Men ja vi havde et super gangbang, havde 4 piger der.

1 GB tøs som gik helt amok, og en pige som gav blowjob (fluffer) til nogle af de fyre som havde valgt at bruge kondom (hun ville ikke have brunt i munden..

Og en pige tog en forvirret fyr ind til 1-1. Han var dårlig på dansk og engelsk så troede det var noget 1-1 han havde tilmeldt sig. Godt man har gode tøser.

Den sidste agerede vært.

 

Husk vores snap er Untamed-dk, MEGET nemmere end på mail at holde styr på folks tilmeldinger og lignende.

pan widgetspan widget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...