Hop til indhold
untamed

Gangbang dansk studine 2/7 Odense C. (Også uden kondom)

Recommended Posts

Nicoglad skrev, den 2.7.2022 at 10:34:

Er ikke nemt at melde sig til, når de ikke svarer..

Hvor har du ikke fået svar?

 

Vi er på snap hele tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 13 timer siden:

Hverken på mail eller..blev der svaret ?

Øv. Pigen så da ellers frisk ud, hvis hun var ægte. Man stiller ved ikke sådan op med skilt, hue og piercinger, hvis man ikke har en interesse i det ?

Men tak for tilbagemeldingen.

Folk melder sig til på snap, folk har desværre lidt svært med moderne teknologi selvom vi er i 2022.

Hun gav den gas i alle huller og uden kondom til de gæster der valgte det, håber nogle af deltagerne er på eroguide. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
untamed skrev, for 10 timer siden:

Folk melder sig til på snap, folk har desværre lidt svært med moderne teknologi selvom vi er i 2022.

Helt kort jeg foretrækker mail af diskresionsårsager. Og så den længere: 


For mig handler ikke-brugen af snap om diskrestion. Snap bruger jeg med familie og venner og derfor holder jeg mig til whatsapp og “skunk-mail” når det drejer sig om denne form for eskapader. 
Jeg tænker ikke jeg er den eneste her det har familie og ønsker at være diskret . så måske er det ikke kun dumskab der gør de umoderne stakler i omtaler ikke bruger snap :))) men fair nok hvis i ønsker kunde der er 100 procent ærlige om deres gp brug ifht. omverdenen og derfor ikke yder fleksiblitet på den front. 

Redigeret af Anders-and

Del dette indlæg


Link til indlæg
untamed skrev, for 10 timer siden:

Hvor har du ikke fået svar?

 

Vi er på snap hele tiden.

Har skrevet til jer både på snap og mail uden at få svar tilbage..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders-and skrev, for 32 minutter siden:

Helt kort jeg foretrækker mail af diskresionsårsager. Og så den længere: 


For mig handler ikke-brugen af snap om diskrestion. Snap bruger jeg med familie og venner og derfor holder jeg mig til whatsapp og “skunk-mail” når det drejer sig om denne form for eskapader. 
Jeg tænker ikke jeg er den eneste her det har familie og ønsker at være diskret . så måske er det ikke kun dumskab der gør de umoderne stakler i omtaler ikke bruger snap :))) men fair nok hvis i ønsker kunde der er 100 procent ærlige om deres gp brug ifht. omverdenen og derfor ikke yder fleksiblitet på den front. 

Opret en ekstra snap ligesom alle andre ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicoglad skrev, for 14 minutter siden:

Har skrevet til jer både på snap og mail uden at få svar tilbage..

Skriv igen så ser jeg hvor den gik galt, det beklager jeg selvfølgelig og forstår ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
untamed skrev, for 11 timer siden:

Hej folkens.

Vi er godt trætte af useriøse folk så som Fyr88.

Hvis man har tilmeldt sig så har man sku tilmeldt sig og må tage ansvar og planlægge derefter.

 

Vi samler tilmeldinger ind i løbet af 1-2 uger. Vi plejer at have omkring 40 tilmeldte, aftenen før skriver vi ud og beder folk om at bekræfte, 50% melder ikke tilbage. 

Der er nu 20 ud af de originale 40.

De 20 som har bekræftet får som de allerede har fået at vide adressen 1 time før (Odense C er ikke særlig stort).

Ud af de 20 dukker der 10 op.

 

Det har været samme show, HVER gang og vi har holdt rigtig mange gang bangs.

Så NEJ vi skriver ikke frem og tilbage med folk efter tilmeldingen, for der er 75% chance for du alligevel er en af dem som pludselig er syg, bedstemor er død eller som bare ikke svare før dagen efter.

 

Men ja vi havde et super gangbang, havde 4 piger der.

1 GB tøs som gik helt amok, og en pige som gav blowjob (fluffer) til nogle af de fyre som havde valgt at bruge kondom (hun ville ikke have brunt i munden..

Og en pige tog en forvirret fyr ind til 1-1. Han var dårlig på dansk og engelsk så troede det var noget 1-1 han havde tilmeldt sig. Godt man har gode tøser.

Den sidste agerede vært.

 

Husk vores snap er Untamed-dk, MEGET nemmere end på mail at holde styr på folks tilmeldinger og lignende.

pan widgetspan widget

Ja her er vi jo så forskellige. Når man ikke ved om man er købt eller solgt indtil dagen inden (hvis man ikke har prøvet jeres arrangementer før), er det sku en mærkelig måde at gøre tingene på.

Man melder sig til halvanden til to uger i forvejen, semi glemmer arrangementet, og så dukker der en mail op sent om aftenen dagen før.

Prøv og hør @untamed, jeg har super meget respekt for jeres setup og arrangementer, men i burde finde en måde der gør det nemmere både for jer selv, og andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicoglad skrev, for 22 minutter siden:

Har skrevet til jer både på snap og mail uden at få svar tilbage..

Har du brugt @netmail?

 

de virker ikke nemlig, vores mail vil ikke svare på dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr88 skrev, 1 time siden:

Ja her er vi jo så forskellige. Når man ikke ved om man er købt eller solgt indtil dagen inden (hvis man ikke har prøvet jeres arrangementer før), er det sku en mærkelig måde at gøre tingene på.

Man melder sig til halvanden til to uger i forvejen, semi glemmer arrangementet, og så dukker der en mail op sent om aftenen dagen før.

Prøv og hør @untamed, jeg har super meget respekt for jeres setup og arrangementer, men i burde finde en måde der gør det nemmere både for jer selv, og andre.

Er helt klart åbne for gode ideer.

Vi syntes bare den bedste måde er at folk stoler på hinanden:

1. Når skriver man vil tilmeldes får man en bekræftigelse og bliver skrevet på. Og man er nu tilmeldt.

2. Dagen før sendes der bekræftigelse ud for lige at tjekke på om folk er syge eller andet. Her kommer alt praktisk info også.

3. 1 time før sendes adressen og praktisk info sendes igen.

Dette er for at gøre det så simpelt som muligt i minimere skrivelse frem og tilbage (vi har 1000 mennesker på vores snap så det er tæt på fuldtidsjob).

Del dette indlæg


Link til indlæg
untamed skrev, for 17 minutter siden:

Er helt klart åbne for gode ideer.

Vi syntes bare den bedste måde er at folk stoler på hinanden:

1. Når skriver man vil tilmeldes får man en bekræftigelse og bliver skrevet på. Og man er nu tilmeldt.

2. Dagen før sendes der bekræftigelse ud for lige at tjekke på om folk er syge eller andet. Her kommer alt praktisk info også.

3. 1 time før sendes adressen og praktisk info sendes igen.

Dette er for at gøre det så simpelt som muligt i minimere skrivelse frem og tilbage (vi har 1000 mennesker på vores snap så det er tæt på fuldtidsjob).

Jeg tror bare lige det var punkt nummer 1 der manglede. Jeg meldte mig til halvanden uge før, og hørte ikke noget fra jer før dagen før. Men godt at hører i er åbne for nye ideer =)

Del dette indlæg


Link til indlæg
untamed skrev, for 3 timer siden:

Har du brugt @netmail?

 

de virker ikke nemlig, vores mail vil ikke svare på dem.

Ja jeg har brugt netmail, men har også sendt snap til jer..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
untamed skrev, for 4 timer siden:

Opret en ekstra snap ligesom alle andre ?

Ja ja der er jo flere veje til et lykkeligt liv :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
untamed skrev, for 3 timer siden:

 

1. Når skriver man vil tilmeldes får man en bekræftigelse og bliver skrevet på. Og man er nu tilmeldt.

2. Dagen før sendes der bekræftigelse ud for lige at tjekke på om folk er syge eller andet. Her kommer alt praktisk info også.

3. 1 time før sendes adressen og praktisk info sendes igen.

Dette er for at gøre det så simpelt som muligt i minimere skrivelse frem og tilbage (vi har 1000 mennesker på vores snap så det er tæt på fuldtidsjob).

Det lyder som en fantastisk løsning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en lidt sen “anmeldelse”.

 

Det var et super godt arrangement.

Selv om der var pigens første GB, så skal jeg love for st hun hav den gas…

Fedt at se at hun nød det, og fedt at høre/se/mærke hende komme et utal af gange…

 

Vil helt sikkert gerne deltage igen hvis de afholder GB igen, også gerne med andre piger.

 

Desuden var der en super god stemning, og alle var virkelig flinke.

De 3 “eyecandy” piger var også både en fornøjelse at se på og snakke med..

Dem kan man da også håbe engang selv holder GB..

 

Men alt i alt et rigtig godt arrangement, som jeg kun kan anbefale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Pløkken skrev, for 2 timer siden:

.

De 3 “eyecandy” piger var også både en fornøjelse at se på og snakke med..

Tak for anmeldelsen :) lyder lækkert 

var de tre piger i aktion til dette gb også ? Eller blot pigen i centrum ?

jeg var desværre nød til at melde afbud et par dage før pga corona. Vildt irriterende den er kommet igen…. Selvom det blot var en lille feber og hoste sætter den jo en stopper for den slags :))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøver også lige at anmelde arrangementet.

Har aldrig før deltaget i GB, så jeg var ærlig talt noget nervøs - men hvad fanden - det skulle prøves. Stedet var lidt svært at finde - men efter jeg var gået rundt om huset et par gange, fandt jeg ud af at læse instruktionen - og alt var faktisk som beskrevet. 

Oppe i lejligheden blev døren åbnet af en lille lækker blondine i en rød næsten ingenting. Jeg blev lukket ind - super lækker lejlighed. Jeg fik lagt pengene og kom ind. Det var kort efter start - men det lille nips, der var i centrum var allerede godt i gang med to fyre - en med oikken dybt begravet i halsen på pigen - den anden bagfra. En tredje kiggede på. I sofaen sad to andre dejlige piger og untamed sad der også med pikken i hånden.  Jeg satte mig og kiggede på. 2 af pigerne var eye candy - den tredje kom straks over og hjalp mig med at smide nervøsiteten - shit et godt blæs hu kunne give - vådt og meget dybt. Var nødt til at bremse hende lidt 

Da jeg var klar, ville jeg deltage i legen på madrassen midt i rummet. Der var netop blevet plads bag pigen. Jeg smuttede ned på knæ og fik vipper pikken dybt op i røven på pigen. Og jeg skal love for at hun kunne tage imod. Har aldrig kneppet så meget røv på en dag, som jeg gjorde den dag. Pigen kom i en orgasme, hvor hun efterfølgende lå og grinede for sig selv. Jeg kærtegnede hende med fingrene på ryggen - det kunne hun godt li - og hun spurgte om hun måtte kysse mig. Vi havde et moment sammen der. Hun var virkelig sød og sindssygt fræk. 

Resten af arrangementet fortsatte i samme stil. Jeg kom med små forventninger - men gik med et smørret smil 

Jeg deltager helt sikkert igen. Og gid jeg kunne møde pigen igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders-and skrev, for 10 timer siden:

Tak for anmeldelsen :) lyder lækkert 

var de tre piger i aktion til dette gb også ? Eller blot pigen i centrum ?

jeg var desværre nød til at melde afbud et par dage før pga corona. Vildt irriterende den er kommet igen…. Selvom det blot var en lille feber og hoste sætter den jo en stopper for den slags :))

Desværre ikke alle 3. Det havde ellers været mega fedtB)

 

men ud over pigen i centrum som var helt fantastisk, så hjalp en af pigerne som fluffer. Damn, hende måtte de gerne holde et GB med :P

De 2 sidste havde vi “kun” fornøjelsen af at nyde synet af…

håber meget at kunne deltage i et af deres arrangementer igen.. forhåbentlig i Odense 

Del dette indlæg


Link til indlæg
xaxa skrev, den 9.7.2022 at 09:52:

Jeg prøver også lige at anmelde arrangementet.

Har aldrig før deltaget i GB, så jeg var ærlig talt noget nervøs - men hvad fanden - det skulle prøves. Stedet var lidt svært at finde - men efter jeg var gået rundt om huset et par gange, fandt jeg ud af at læse instruktionen - og alt var faktisk som beskrevet. 

Oppe i lejligheden blev døren åbnet af en lille lækker blondine i en rød næsten ingenting. Jeg blev lukket ind - super lækker lejlighed. Jeg fik lagt pengene og kom ind. Det var kort efter start - men det lille nips, der var i centrum var allerede godt i gang med to fyre - en med oikken dybt begravet i halsen på pigen - den anden bagfra. En tredje kiggede på. I sofaen sad to andre dejlige piger og untamed sad der også med pikken i hånden.  Jeg satte mig og kiggede på. 2 af pigerne var eye candy - den tredje kom straks over og hjalp mig med at smide nervøsiteten - shit et godt blæs hu kunne give - vådt og meget dybt. Var nødt til at bremse hende lidt 

Da jeg var klar, ville jeg deltage i legen på madrassen midt i rummet. Der var netop blevet plads bag pigen. Jeg smuttede ned på knæ og fik vipper pikken dybt op i røven på pigen. Og jeg skal love for at hun kunne tage imod. Har aldrig kneppet så meget røv på en dag, som jeg gjorde den dag. Pigen kom i en orgasme, hvor hun efterfølgende lå og grinede for sig selv. Jeg kærtegnede hende med fingrene på ryggen - det kunne hun godt li - og hun spurgte om hun måtte kysse mig. Vi havde et moment sammen der. Hun var virkelig sød og sindssygt fræk. 

Resten af arrangementet fortsatte i samme stil. Jeg kom med små forventninger - men gik med et smørret smil 

Jeg deltager helt sikkert igen. Og gid jeg kunne møde pigen igen...

Hejsa :)

Tak for din fine anmeldelse! Jeg vil også meget gerne møde dig igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ninus skrev, den 28.8.2022 at 08:47:

Hejsa :)

Tak for din fine anmeldelse! Jeg vil også meget gerne møde dig igen ;)

Håber du vil gentage arrangementet! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
untamed skrev, den 4.7.2022 at 09:59:

Er helt klart åbne for gode ideer.

Vi syntes bare den bedste måde er at folk stoler på hinanden:

1. Når skriver man vil tilmeldes får man en bekræftigelse og bliver skrevet på. Og man er nu tilmeldt.

2. Dagen før sendes der bekræftigelse ud for lige at tjekke på om folk er syge eller andet. Her kommer alt praktisk info også.

3. 1 time før sendes adressen og praktisk info sendes igen.

Dette er for at gøre det så simpelt som muligt i minimere skrivelse frem og tilbage (vi har 1000 mennesker på vores snap så det er tæt på fuldtidsjob).

Så husk at opfylde det i lover når man køber abonoment hos dig/jer !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...