Hop til indhold

Gangbang dansk studine 2/7 Odense C. (Også uden kondom)

Featured Replies

Skrevet
Midtby skrev, den 24.9.2022 at 21:07:

Snakker om alt det man blev lovet på deres snap 

Kan man ikke fange dem på snap mere.?

• Svar 54
  • Visninger 32.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hej folkens. Vi er godt trætte af useriøse folk så som Fyr88. Hvis man har tilmeldt sig så har man sku tilmeldt sig og må tage ansvar og planlægge derefter.   Vi samler tilmeldinge

• Jeg prøver også lige at anmelde arrangementet. Har aldrig før deltaget i GB, så jeg var ærlig talt noget nervøs - men hvad fanden - det skulle prøves. Stedet var lidt svært at finde - men efter j

• Lige en lidt sen “anmeldelse”.   Det var et super godt arrangement. Selv om der var pigens første GB, så skal jeg love for st hun hav den gas… Fedt at se at hun nød det, og fedt at

Postede billeder

Skrevet

Ja, hvad er der sket med dem, er de stadig aktive? Jeg var med til et af deres gangbangs, som var som god, men jeg har meldt mig ud af deres onlyfans gruppe, da der ikke skete noget. De var meget aktive i en kortere periode, både på onlyfans og med diverse arrangementer, men så forsvandt de, eller hvad?

Skrevet
sørenslem skrev, den 4.10.2022 at 15:05:

Ja, hvad er der sket med dem, er de stadig aktive? Jeg var med til et af deres gangbangs, som var som god, men jeg har meldt mig ud af deres onlyfans gruppe, da der ikke skete noget. De var meget aktive i en kortere periode, både på onlyfans og med diverse arrangementer, men så forsvandt de, eller hvad?

Har ikke hørt fra dem, nogle der har kontakt med dem på onlyfans .?

• 3 weeks later...
Skrevet
sørenslem skrev, den 4.10.2022 at 15:05:

Er der noget imteressant på den nlyfans og hvad hedder den?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.